SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut FacebookYour beauty never ever scared me.
heeft centerparcs een park op het disney resort?quote:
Geen idee, schijnbaar.quote:Op maandag 2 september 2019 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heeft centerparcs een park op het disney resort?
Mag wel hoor maar dan niet zo nep.quote:Op maandag 2 september 2019 18:26 schreef Tjacka het volgende:
nou je bent lekker goed gemutst he amarantha
ik zou nog een keer mijn gevoelens voor je uiten
ik was bloedserieusquote:Op maandag 2 september 2019 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag wel hoor maar dan niet zo nep.
Zaansequote:
Zaanse of Remia. Maar eigenlijk boeit me weinig, die van Lidl is ook prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 2 september 2019 18:40 schreef Amarantha het volgende:
Facebook wil me echt iets vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet best.
jawelquote:Op maandag 2 september 2019 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker dingetje?
[..]
Ja, echt wennen. Ben al helemaal moe.
Ik koop altijd die ene in die witte fles.quote:Op maandag 2 september 2019 18:56 schreef Solotovski het volgende:
Ok bedankt voor jullie antwoorden dat waardeer ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Ik ben een zwevende kiezer.quote:Op maandag 2 september 2019 18:59 schreef I. het volgende:
[..]
Ik koop altijd die ene in die witte fles.
Oliehoorn is sowieso top, hun curry had ik altijd.quote:Op maandag 2 september 2019 19:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben een zwevende kiezer.
Heb nu oliehoorn
Je bent zelf zure meukquote:Op maandag 2 september 2019 19:08 schreef I. het volgende:
Oliehoorn is sowieso top, hun curry had ik altijd.Mayo ook wel eens. Maar op zich is gewoon goedkope mayo ook prima, je kan daar niet zoveel fout mee doen, tenzij je die zure meuk uit België hebt.
Jij leest ook alleen maar wat je wil lezenquote:
Hoezo zou ik dat willen lezen? ' jij bent zelf zure neuk' is toch helemaal niet leukquote:Op maandag 2 september 2019 20:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij leest ook alleen maar wat je wil lezen
Ik weet niet waar jouw kinks liggen.quote:Op maandag 2 september 2019 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat willen lezen? ' jij bent zelf zure neuk' is toch helemaal niet leuk
Is dat waarom je nog maagd bent? 🤪quote:
Is dat waarom ze er niet meer isquote:Op maandag 2 september 2019 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zusje denkt er anders over
Welke?quote:Op maandag 2 september 2019 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
Jammer dat mijn rijmpje is weggehaald
Bereid je maar voor,quote:
Kut jessie en jamesquote:Op maandag 2 september 2019 20:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bereid je maar voor,
want hier zijn we weer hoor!
Om de wereld voor verder verval te behoeden.
Om de mensen van ons volk te kunnen beïnvloeden.
Om de kwaadaardigheid van liefde aan te tonen.
Om dichter bij de sterren te komen.
Jessie!
En James!
Team Rocket is nog sneller dan het licht.
Vecht als een man of geef je over en zwicht!
Meowth, ogen dicht!
Solo reageerde met stoer, dat rijmt op een bepaalde zeer oud beroep wat niet altijd een goede imago heeftquote:
Dat is van Pokémon.quote:Op maandag 2 september 2019 20:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bereid je maar voor,
Jessie!
En James!
Meowth, ogen dicht!
Ah die. Ja die zag ik nog ja. Was een mooie rijm.quote:Op maandag 2 september 2019 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Solo reageerde met stoer, dat rijmt op een bepaalde zeer oud beroep wat niet altijd een goede imago heeft
quote:Op maandag 2 september 2019 20:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bereid je maar voor,
Jessie!
En James!
Meowth, ogen dicht!
Houdt het wéér voor gezien.quote:Op maandag 2 september 2019 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
Team Rocket houdt het voor gezien.
Meowth!
Hahaha ik merk hetquote:Op maandag 2 september 2019 20:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Houdt het wéér voor gezien.
(Sorry heb echt teveel Pokémon gekeken)
Niet?quote:Op maandag 2 september 2019 20:52 schreef Solotovski het volgende:
Een slokje uit een vol blikje nemen terwijl je onderuitgezakt op de bank ligt is geen goed idee.
Zo eng is het niet. Iedereen heeft zijn gebreken. Dit is er één van die van mij.quote:
Nope. De kans op morsen is namelijk behoorlijk grootquote:
Rietje er in dan volgende keerquote:Op maandag 2 september 2019 20:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nope. De kans op morsen is namelijk behoorlijk groot
Wat raarquote:Op maandag 2 september 2019 20:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nope. De kans op morsen is namelijk behoorlijk groot
Ibuprofen slikken. Of een orgasme krijgen.quote:
Nee, ben echt verre van geil vandaag.quote:Op maandag 2 september 2019 21:05 schreef dud0r het volgende:
Ibuprofen slikken. Of een orgasme krijgen.
Ik doe thunderbolt op je horquote:
Wanneer ben je blauw?quote:Op maandag 2 september 2019 21:07 schreef I. het volgende:
[..]
Snel nog een half litertje wegtikken dan. 💪
GodverDOMME!quote:
Klachten en of eventuele bezwaren over deze beslissing kan je sturen naar forum@fok.nl ter attentie van murp.quote:
Doe maar niet. 🥶🥶quote:Op maandag 2 september 2019 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je hem lang in een koude temperatuur zet
die komen in de spamboxquote:Op maandag 2 september 2019 21:12 schreef I. het volgende:
[..]
Klachten en of eventuele bezwaren over deze beslissing kan je sturen naar forum@fok.nl ter attentie van murp.
Dit zing ik minstens een week nu. Lion King liedjes heb ik ook dagenlang gezongen.quote:
Even hard uithalen dan, kan je je buurvrouw eindelijk terugpakken.quote:Op maandag 2 september 2019 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit zing ik minstens een week nu. Lion King liedjes heb ik ook dagenlang gezongen.
quote:Op maandag 2 september 2019 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat mn buren blij mogen zijn dat ik het zachtjes doe.
Jawelquote:Op maandag 2 september 2019 21:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haha dikke sukkel
heb je niet gezien
Lion King ging ik gewoon hard op de fiets zingen van bios naar huis. 😂quote:
is je ex zo slecht in bedquote:Op maandag 2 september 2019 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat mn buren blij mogen zijn dat ik het zachtjes doe.
Waarquote:Op maandag 2 september 2019 21:36 schreef JanCees het volgende:
Ik zei hee maat hoe is het
Denk dat je me niet herkende
Oh was ik aan het lopenquote:Op maandag 2 september 2019 21:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Beetje midden zaal ter hoogte van de bar daar
Zaterdag
quote:Op maandag 2 september 2019 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lion King ging ik gewoon hard op de fiets zingen van bios naar huis. 😂
En dan moet je hem nog aanzetten ookquote:
Staat al aan.quote:Op maandag 2 september 2019 22:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan moet je hem nog aanzetten ook
Wat lief 😊quote:Op maandag 2 september 2019 22:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kom hem wel naar je toeschuiven moment
dat gaat zeker gebeurenquote:Op maandag 2 september 2019 21:12 schreef I. het volgende:
[..]
Klachten en of eventuele bezwaren over deze beslissing kan je sturen naar forum@fok.nl ter attentie van murp.
daar is alleen plaats voor pilsquote:Op maandag 2 september 2019 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je hem lang in een koude temperatuur zet
mijn caterpie doet harden ehehequote:Op maandag 2 september 2019 21:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik doe wing attack op je caterpie
Daarvoor moet hij eerst evolueren in een metapodquote:
staatsgekkenquote:
niet als je hem goed breedquote:Op maandag 2 september 2019 22:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daarvoor moet hij eerst evolueren in een metapod
Stevige negerinnetjesquote:
Ik bluf iedereen de moederquote:
In dat geval; wil je een foto sturen?quote:Op maandag 2 september 2019 22:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee waar jij goed op gaat
Oh. Anders kan je nog voor Stacy gaan. FOK! Legendquote:
Ik ken stacy niet vriend. Is ze lekker?!quote:Op maandag 2 september 2019 22:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh. Anders kan je nog voor Stacy gaan. FOK! Legend
Je loopt al jaren mee op FOK! En nog ken je Stacy niet? Zelfs in ONZ loopt een reeks en @de_boswachter heeft haar jarenlang in zijn UI.quote:Op maandag 2 september 2019 22:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ken stacy niet vriend. Is ze lekker?!
Zou ze eigenlijk de brievenbus vol moeten zeikenquote:
Nou nou nou nouquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou ze eigenlijk de brievenbus vol moeten zeiken
Amaaaaaaquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Aah patatje joppie van de Lidl is lekkerrrr.
Niet veel Haags, niet veel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
I.god wat brengt ons deze prachtige mooie nacht?
Ik heb nu ook trek, verdomme!quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, alleen mijn chips is veel te lekker. Daar?
Lekker manquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrees van niet nee. Ik ga zo horizontaal.
Jij bent laatquote:
Zo zo. Ik ben net in Den Haag aangekomenquote:Op dinsdag 3 september 2019 07:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, keurig met de auto zojuist gearriveerd
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo zo. Ik ben net in Den Haag aangekomen
Nee.quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom er ook wonen. Mooiste stad!
Ik mag geen vriendin hebben van m'n vrouw dus dat kan helemaal nietquote:Op dinsdag 3 september 2019 07:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker, je vriendin is als eerste aan de beurt.
Doe ik ze alle 10 wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik mag geen vriendin hebben van m'n vrouw dus dat kan helemaal niet
Lezen is niet je sterkste punt of wel dan ouwe dibbesquote:
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 3 september 2019 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt of wel dan ouwe dibbes
Week lang regen vanaf morgen
[linkse klimaathindoe] Heeft de natuur nodig [/linkse klimaathindoe]quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt of wel dan ouwe dibbes
Week lang regen vanaf morgen
quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[linkse klimaathindoe] Heeft de natuur nodig [/linkse klimaathindoe]
Werk, magic spelen, beetje fappen. Niet perse in die volgorde.quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Mag ik je fappenquote:Op dinsdag 3 september 2019 08:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Werk, magic spelen, beetje fappen. Niet perse in die volgorde.
Jij altijdquote:
11 uur VU?quote:
Een stapje dichter bij de doodquote:Op dinsdag 3 september 2019 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Heerlijk!quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Een stapje dichter bij de dood
Merk hetquote:Op dinsdag 3 september 2019 08:48 schreef Kopjechino het volgende:
Zo ben ik. Positief, optimistisch. Een glas half vol type.
Weinig van gemerktquote:Op dinsdag 3 september 2019 08:48 schreef Kopjechino het volgende:
Zo ben ik. Positief, optimistisch. Een glas half vol type.
Elke dag weer een stapjequote:Op dinsdag 3 september 2019 08:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Een stapje dichter bij de dood
Jij kijkt alleen naar hoe ik ben als het mij even tegenzit. Er zijn ook genoeg momenten bij dat ik wel vrolijk ben. Maar jij hebt je oordeel al klaarliggen, dus laat maar.quote:
@Kiid Hoiquote:Op maandag 2 september 2019 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je loopt al jaren mee op FOK! En nog ken je Stacy niet? Zelfs in ONZ loopt een reeks en @:de_boswachter heeft haar jarenlang in zijn UI.
Tip: Google Don en Ad
is geen oordeel, geef alleen aan dat ik er weinig van merkquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen naar hoe ik ben als het mij even tegenzit. Er zijn ook genoeg momenten bij dat ik wel vrolijk ben. Maar jij hebt je oordeel al klaarliggen, dus laat maar.
The man, the legendquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boswachter hier, maak me gek!
Hey rolmopsjequote:
Wow. Een maat van me zegt dat ook altijd. Ben jij mijn maat? Ik hoop het nietquote:
Stacey is van ons allemaalquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:23 schreef Fushia2 het volgende:
Stacey is toch van meiden van Holland?
Ja, maar salami isquote:
Dan zie je "heel toevallig" mij nooit posten als ik vrolijk ben.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:19 schreef Solotovski het volgende:
is geen oordeel, geef alleen aan dat ik er weinig van merk
quote:
Je hoopt het niet????quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wow. Een maat van me zegt dat ook altijd. Ben jij mijn maat? Ik hoop het niet
Veel beter. Halloquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]jij noemt mij dikkie
Maar je bent geen rolmopsje.
Hoi lekker ding.zo beter?
Ik zou je wel opeten, maar helaas ben je depri merk ik netquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, maar salami is
Doe mij maar pancakes ofzo
[..]
Heb je er weer zin in vandaag?quote:
Hoe kom je daarbij? Dat denkt Solo, ik ben juist vrolijk vandaag.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:26 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zou je wel opeten, maar helaas ben je depri merk ik net
quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Dat denkt Solo, ik ben juist vrolijk vandaag.
kan je twerken?quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Dat denkt Solo, ik ben juist vrolijk vandaag.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zin, zin. Ben bloed nerveus. Dus had beter vrij kunnen nemen maar goed
Had ik nou niet gedachtquote:
Misschien later vandaag, nog even wakker worden hoor.quote:
Doeiiiquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hoopt het niet????
Dan zeg ik voortaan geen hoi meer tegen jou. Doeiii.
Komt je wens toch uitquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had ik nou niet gedacht
[..]
Misschien later vandaag, nog even wakker worden hoor.
ik ben al aan het werk.....quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had ik nou niet gedacht
[..]
Misschien later vandaag, nog even wakker worden hoor.
Ja, heb ik toch niet voor niets over die olielamp gewreven.quote:
Ik normaal ook hoor. 4:45 de wekker. Vandaag dagje vrijquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:37 schreef Fushia2 het volgende:
ik ben al aan het werk.....
wakker worden......
4u45quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, heb ik toch niet voor niets over die olielamp gewreven.
[..]
Ik normaal ook hoor. 4:45 de wekker. Vandaag dagje vrij
Salarisadministrator in de Electrometaal techniekquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:48 schreef Fushia2 het volgende:
zijn jullie allemaal bakkers?
Als ik zo vroeg opsta is het om te bidden....
Is voor mij gewoon standaard tijd. Met tropenrooster is het rond 4/4:15quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:47 schreef Ivo1986 het volgende:
Gaat mijn wekker ook als er op het werk een tropenrooster mogelijk is, anders uurtje later
Ik heb je gemist tijdens de nachtbaggerquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is voor mij gewoon standaard tijd. Met tropenrooster is het rond 4/4:15
Waarom sta je zo vroeg op?quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Salarisadministrator in de Electrometaal techniek
Wij mogen niet eerder beginnen , vergunning shit, liggen midden in een woonwijkquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja logisch wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
heb ik ooit gepost Jaren geleden, kreeg toen een note
Staat het mooi om 12:00 bij vrijwel iedereen op de rekeningquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waarom sta je zo vroeg op?
Ga je lekker salaris overmaken om 5u30?
Was tijdens het film kijken in slaap gevallenquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb je gemist tijdens de nachtbagger
Wij niet gelukkig, maar dat zou ook raar zijn met een militaire basisquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:51 schreef Ivo1986 het volgende:
Wij mogen niet eerder beginnen , vergunning shit, liggen midden in een woonwijk
Mja werelds grootste achtbaan bouwerquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was tijdens het film kijken in slaap gevallen
[..]
Wij niet gelukkig, maar dat zou ook raar zijn met een militaire basis
Als je elke dag salaris overmaakt kom ik wel wat metaal verkopenquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Staat het mooi om 12:00 bij vrijwel iedereen op de rekening
ik vind 5:30 al vroeg zatquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
werk je bij defensie?quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
ADPquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:54 schreef Fushia2 het volgende:
Maar Ivo, wat doet een salarisadministrator nou?
Berekeningen maak je toch zelf niet op en gaat toch via ADP ofzo?
quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
ADPik ben van het AFAS kamp
berekeningen maken doe ik jaarlijks zeker handmatig, om systemen te controleren
en wat doe je dan nog elke dag? Kan mij niet inbeelden dat je druk hebtquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
ADPik ben van het AFAS kamp
berekeningen maken doe ik jaarlijks zeker handmatig, om systemen te controleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |