Gaat hem niet worden vanavond.quote:Op maandag 2 september 2019 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik maak er wel jouw probleem van. Zeg maar tegen je vriendin dat ze klaar moet gaan liggen.
Hoezo nietquote:Op maandag 2 september 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden vanavond.
Ik weet het nietquote:Op maandag 2 september 2019 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nutteloos weer Haags. Of niet dan @:limoentjuh
Maar wat doe je nou steeds gek met quoten?
Ben je weer te snel op knopjes aan het drukken?quote:Op maandag 2 september 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet het niet
@:limoentjuh
Nee.quote:Op maandag 2 september 2019 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je weer te snel op knopjes aan het drukken?
@devzeroquote:Op maandag 2 september 2019 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is fok gewoon weer erg traag
viespeukquote:Op maandag 2 september 2019 20:05 schreef dud0r het volgende:
Ik zit toch een partij gas los te laten hier.
Kan er ook niks aan doen. Komt volgens mij van de curry die ik gegeten heb.quote:
Bah bahquote:Op maandag 2 september 2019 20:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen. Komt volgens mij van de curry die ik gegeten heb.
Zal ik het in een potje opvangen en naar je opsturen?quote:
Nee, geef maar aan je vrouw met valentijn.quote:Op maandag 2 september 2019 20:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik het in een potje opvangen en naar je opsturen?
Die loopt nu al met elke puf te klagenquote:Op maandag 2 september 2019 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, geef maar aan je vrouw met valentijn.
Heb je dr alweer zwanger geneukt?quote:Op maandag 2 september 2019 20:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die loopt nu al met elke puf te klagen
Nee. Gaat beetje lastig als ze aan de pil zit. Daar brandt m'n zaad niet door heen.quote:Op maandag 2 september 2019 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je dr alweer zwanger geneukt?
Slap zaadquote:Op maandag 2 september 2019 20:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Gaat beetje lastig als ze aan de pil zit. Daar brandt m'n zaad niet door heen.
Echt hè.quote:
Je kan het "tellen" toch niet laten he, elke dag bijhouden hoelang ze afwezig is...quote:Op maandag 2 september 2019 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
laatste bezoek: 19 dagen, 10 uur geleden.
1 klik op profiel is al voldoende hequote:Op maandag 2 september 2019 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan het "tellen" toch niet laten he, elke dag bijhouden hoelang ze afwezig is...
Dat gaat nog negen dagen doorquote:Op maandag 2 september 2019 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan het "tellen" toch niet laten he, elke dag bijhouden hoelang ze afwezig is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |