Het is septemberquote:Op maandag 2 september 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:limoentjuh had ergens in juli al vakantie hoor
Dus nu zit je met 9 lilliputters en een forel in huis?quote:Op maandag 2 september 2019 20:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ging net ei koken liep volledig uit de hand!
Dan heeft ze afscheid genomen van fok en komt ze nooit meer terugquote:Op maandag 2 september 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:limoentjuh had ergens in juli al vakantie hoor
Dat niet, wel met een nat fornuisquote:Op maandag 2 september 2019 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus nu zit je met 9 lilliputters en een forel in huis?
quote:Op maandag 2 september 2019 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus nu zit je met 9 lilliputters en een forel in huis?
Even föhnen danquote:Op maandag 2 september 2019 20:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat niet, wel met een nat fornuis
Forel is goed te eten ja.quote:Op maandag 2 september 2019 20:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]zou wat zijn. Al is forel best lekker.. Lilliputters weet ik niet.
Je bent een topperquote:Op maandag 2 september 2019 20:43 schreef Kopjechino het volgende:
Heeft iemand een leuke anekdote voor mij? Heb even vreugde nodig.
Mijn kat jatte vandaag een kwast van mijn zusje en bracht hem naar mij, dat is het meest spectaculaire wat er vandaag is gebeurd bij mijquote:Op maandag 2 september 2019 20:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Meer een leuk of grappig verhaal.
Wat valt voor jou onder vrolijke muziek?quote:Op maandag 2 september 2019 20:48 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ga wel even vrolijke muziek luisteren trouwens, werkt vast ook wel.
Dat is wel cute.quote:Op maandag 2 september 2019 20:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn kat jatte vandaag een kwast van mijn zusje en bracht hem naar mij, dat is het meest spectaculaire wat er vandaag is gebeurd bij mij
Whatsuuppppppp tho?
Dit is wel vrolijkquote:Op maandag 2 september 2019 20:49 schreef dud0r het volgende:
Wat valt voor jou onder vrolijke muziek?
Bij mij verschilt het wel erg van m'n bui.
Awh, welke keek je? Ken ze bijna allemaalquote:Op maandag 2 september 2019 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel cute.
Heb een heftige docu gekeken over de tweede wereld oorlog, en deze hakte er meer in dan ik had ingeschat.
[..]
Dit is wel vrolijk
Zal het straks eens luisteren tijdens de afwasquote:Op maandag 2 september 2019 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel cute.
Heb een heftige docu gekeken over de tweede wereld oorlog, en deze hakte er meer in dan ik had ingeschat.
[..]
Dit is wel vrolijk
Nazi concentration campsquote:Op maandag 2 september 2019 20:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Awh, welke keek je? Ken ze bijna allemaal
Deze ken je sowieso.quote:Op maandag 2 september 2019 20:54 schreef dud0r het volgende:
Zal het straks eens luisteren tijdens de afwas
Zou kunnen.quote:
Ja die jaquote:Op maandag 2 september 2019 20:57 schreef Kopjechino het volgende:
NOBODY GONNA SLOW ME DOWN OHOH I GOTTA KEEP ON MOVINGGGGGG
Wel stoppen bij rood hequote:Op maandag 2 september 2019 20:57 schreef Kopjechino het volgende:
NOBODY GONNA SLOW ME DOWN OHOH I GOTTA KEEP ON MOVINGGGGGG
mooie UI, heb jij dat geschreven?quote:
Jaquote:Op maandag 2 september 2019 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooie UI, heb jij dat geschreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |