Maar de as brak wel op de plek waar Jessie zatquote:Op maandag 2 september 2019 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Voor al dat gehobbel zaten er misschien ook teveel mensen in.
Maar Jessie toch, als jij een idee hebt moeten ze de zelfde dag nog gaan straten toch....met de bar pizza hut noem maar op.....dat die meneer het zo wil proberen is aan hem.quote:Op maandag 2 september 2019 15:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie lachend - Hahahaha, vind het heel lullig voor die man, maar ik had het al gezegd, terrein is niet geschikt.
En gaat naar ze toe om te vragen of hij iedereen moet verzamelen om te tillen.quote:Op maandag 2 september 2019 15:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie lachend - Hahahaha, vind het heel lullig voor die man, maar ik had het al gezegd, terrein is niet geschikt.
quote:
Nou, als het 1e rondje goed ging, MET meurol als bagage?quote:Op maandag 2 september 2019 15:55 schreef Laysa het volgende:
Die man had gewoon eerst zelf een rondje moeten lopen...Tis gewoon dom.
Teveel tosties en een te groot hoofd.quote:Op maandag 2 september 2019 15:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar de as brak wel op de plek waar Jessie zat
Ik had exact het zelfde idééquote:Op maandag 2 september 2019 15:55 schreef Poezewoes het volgende:
Had een mooie pipo wagen kunnen zijn voor Shelley
En een nippeltjequote:Op maandag 2 september 2019 15:56 schreef PTLe het volgende:
Jessy heeft wel boutjes en wie weet ook een moertje .
quote:Op maandag 2 september 2019 15:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Teveel tosties en een te groot hoofd.
Om die trein omver te duwen neem ik aan.quote:Op maandag 2 september 2019 16:01 schreef mootie het volgende:
Jens, Gerrit en Jessie helpen de eigenaar. Ze gaan de wagon liften.
Lelijk van ze hoor....Wat een rotzakken.quote:Op maandag 2 september 2019 16:01 schreef mootie het volgende:
Jens, Gerrit en Jessie helpen de eigenaar. Ze gaan de wagon liften.
Vond ik ook. Hij had goed de vaart erin, daar waar het kon.quote:
Ja, naar trekje is datquote:Op maandag 2 september 2019 16:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lelijk van ze hoor....Wat een rotzakken.
Ziet er wel zielig uitquote:
Treintje heeft ook dunne bandjes en dat is niet geschikt voor zo'n hobbelig terrein. Dit hadden ze van te voren ook wel kunnen bedenken.quote:Op maandag 2 september 2019 15:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Ze stond al kirrend en te juichen bij de poortquote:Op maandag 2 september 2019 16:04 schreef mootie het volgende:
En Shel is weer weggelopen bij ‘haar’ treintje toen het misging
wat is er mis met de bandjes dan?quote:Op maandag 2 september 2019 16:04 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Treintje heeft ook dunne bandjes en dat is niet geschikt voor zo'n hobbelig terrein. Dit hadden ze van te voren ook wel kunnen bedenken.
Het is niet bepaald neties om hem te smeren zodra het misgaat.quote:Op maandag 2 september 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Whahaha, Shelley had erbij moeten blijven staan.
Gerrit is echt een oude roddelaar. Bab bah....
wat zeg je dat diplomatiek.quote:Op maandag 2 september 2019 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is niet bepaald neties om hem te smeren zodra het misgaat.
Heeft Lexie nu de spijkerbroek aan die niet verkoopt?quote:
Ja, en hij heeft alleen maar een dopsleutel 17 nodig zegt meneer, niemand daar, die weet wat het is.quote:
Ik weet niet of ze die nu aan heeft maar die ze wil verkopen lijken wel op broeken waar modder vlekken opzittenquote:Op maandag 2 september 2019 16:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Heeft Lexie nu de spijkerbroek aan die niet verkoopt?
Ik snap wel waarom!
Dan heb je ook een ratel nodig .quote:Op maandag 2 september 2019 16:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft alleen maar een dopsleutel 17 nodig zegt meneer, niemand daar, die weet wat het is.
Nee, je kan met je handen in je zakken erbij gaan staan. Dit is echt zoeken.quote:Op maandag 2 september 2019 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel hoor ze hebben wat te drinken gehadquote:Op maandag 2 september 2019 16:17 schreef zodeju het volgende:
Niemand die de mensen wat te drinken geven......
was al gedaan voor de crashquote:Op maandag 2 september 2019 16:17 schreef zodeju het volgende:
Zal Shelley vast moeten doen.quote:Op maandag 2 september 2019 16:17 schreef zodeju het volgende:
Ik denk dat het de bedoeling is, dat iedereen diep door het stof gaat en zijn of haar ongelijk aangeeft en dat Jessie het dan tot in den treuren mag herhalen.quote:Op maandag 2 september 2019 16:15 schreef zodeju het volgende:
Jessie gelijk weer het terrein is niet geschikt.
Ik wist het ,
Daarna gosh ongelofeljk dacht echt dat dit treintje geschikt was voor het terrein, oh nee toch niet.
Moeten de bewoners nu zeggen ja Jessie je hebt gelijk, we schamen ons diep nu.....
Of wat is de bedoeling om het steeds te herhalen??
Je zou toch zo moe van worden als je daarmee zou moeten samenleven.quote:Op maandag 2 september 2019 16:15 schreef zodeju het volgende:
Ik wist het ,
Daarna gosh ongelofeljk dacht echt dat dit treintje geschikt was voor het terrein, oh nee toch niet.
Moeten de bewoners nu zeggen ja Jessie je hebt gelijk, we schamen ons diep nu.....
Soms een ratel, soms een vaste, kort of lang, maar er zijn bouten gebracht door Jessie.quote:
Uhhh KUCHquote:Op maandag 2 september 2019 16:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zou toch zo moe van worden als je daarmee zou moeten samenleven.
Dat vooral. We gaan het nog lang horen.quote:Op maandag 2 september 2019 16:19 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik denk dat het de bedoeling is, dat iedereen diep door het stof gaat en zijn of haar ongelijk aangeeft en dat Jessie het dan tot in den treuren mag herhalen.
Shelley ten voeten uit.quote:Op maandag 2 september 2019 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij houdt er wel van om gelijk te hebben. Geen onbekend iets.quote:Op maandag 2 september 2019 16:15 schreef zodeju het volgende:
Ik wist het ,
Ik ga er ook altijd bij staan.quote:
ik doe net als jij reageren zoals ik wilquote:Op maandag 2 september 2019 16:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is slechts een antwoord..... niet selectief reageren.
quote:Op maandag 2 september 2019 16:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is slechts een antwoord..... niet selectief reageren.
Nee, het is gewoon sociaal om die mensen dan niet alleen te laten met hun kaduuke treintje.quote:Op maandag 2 september 2019 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, je kan met je handen in je zakken erbij gaan staan. Dit is echt zoeken.
Mooi, ben je even bezig.quote:
Ja, daar moet je bij sommige mensen echt niet aan denken.quote:Op maandag 2 september 2019 16:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zou toch zo moe van worden als je daarmee zou moeten samenleven.
Haal heel Laren erbij. loop die man in de weg, want ze hebben er allemaal verstand van.quote:Op maandag 2 september 2019 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon sociaal om die mensen dan niet alleen te laten met hun kaduuke treintje.
Zeker niet, mijn got.....quote:Op maandag 2 september 2019 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, daar moet je bij sommige mensen echt niet aan denken.
Is gewoon een vorm van fatsoenquote:Op maandag 2 september 2019 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, je kan met je handen in je zakken erbij gaan staan. Dit is echt zoeken.
Ja joh, gewoon die man in zijn eentje laten aanmodderen met zijn kapotte ding.quote:Op maandag 2 september 2019 16:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haal heel Laren erbij. loop die man in de weg, want ze hebben er allemaal verstand van.
Och och...... die man mist Shelley, en Merel... en wie staan er nog meer niet bij?quote:Op maandag 2 september 2019 16:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon die man in zijn eentje laten aanmodderen met zijn kapotte ding.
Gelukkig zijn er nog wel sociale mensen daar die hem helpen.
Sjongejonge, alsof een TR daar voor staat.quote:Op maandag 2 september 2019 16:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe ik nooit, Ben geen judas of tipgever.
Het word wel gesnaptquote:Op maandag 2 september 2019 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Je smiley betekent eigenlijk dat je het villein, maar wel erg lollig vindt
Ok, vond die vrouw er zo zielig bijstaan de hele tijd.quote:Op maandag 2 september 2019 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel hoor ze hebben wat te drinken gehad
Ja, doei.quote:Op maandag 2 september 2019 16:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Och och...... die man mist Shelley, en Merel... en wie staan er nog meer niet bij?
Hiske heeft koffie voor ze gehaaldquote:Op maandag 2 september 2019 16:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok, vond die vrouw er zo zielig bijstaan de hele tijd.
ik stop met haar , niks helptquote:Op maandag 2 september 2019 16:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ze ziet het als een aanmoediging om door te gaan
quote:Op maandag 2 september 2019 16:29 schreef Charmian het volgende:
Kan lex niet die trein omhooghouden, dat toch een botjebuilder
quote:Op maandag 2 september 2019 16:29 schreef Charmian het volgende:
Kan lex niet die trein omhooghouden, dat toch een botjebuilder
Maar zo gelijk heeft hij niet, normaal gesproken had die man het niet moeten proberen maar gelijk de punten wijzen waar het verandert moet worden, ze hebben weleens voor minder moeten straten wat er daarna weer uit moest omdat het niet de goede plek was.quote:Op maandag 2 september 2019 16:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij houdt er wel van om gelijk te hebben. Geen onbekend iets.
Daarentegen is hij wel druk bezig met zoeken naar oplossingen en probeert de man te helpen.quote:Op maandag 2 september 2019 16:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar zo gelijk heeft hij niet, normaal gesproken had die man het niet moeten proberen maar gelijk de punten wijzen waar het verandert moet worden, ze hebben weleens voor minder moeten straten wat er daarna weer uit moest omdat het niet de goede plek was.
tuurlijk, waarom niet.quote:Op maandag 2 september 2019 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarentegen is hij wel druk bezig met zoeken naar oplossingen en probeert de man te helpen.
Vind ik ook, hij blijft er goed gemutst bij.quote:Op maandag 2 september 2019 16:33 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind het zielig voor die meneer![]()
[ afbeelding ]
Is het toch ook ?quote:Op maandag 2 september 2019 16:37 schreef Straatverlichting het volgende:
Pffff... wie laat er dan ook zo'n gevaarte over zo'n kut paadje rijden![]()
Maar goed.. ze proberen t iig op te lossen met een paar.
Dacht dat t zo'n mini treintje zou zijn voor kids of zo.
dat is het toch ookquote:Op maandag 2 september 2019 16:37 schreef Straatverlichting het volgende:
Pffff... wie laat er dan ook zo'n gevaarte over zo'n kut paadje rijden![]()
Maar goed.. ze proberen t iig op te lossen met een paar.
Dacht dat t zo'n mini treintje zou zijn voor kids of zo.
Die man heeft ook plezier van zijn treintje en is er trots op.quote:Op maandag 2 september 2019 16:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vind ik ook, hij blijft er goed gemutst bij.
Ik zou echt vloekend op de streams komen nu.quote:Op maandag 2 september 2019 16:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vind ik ook, hij blijft er goed gemutst bij.
quote:Op maandag 2 september 2019 16:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die man heeft ook plezier van zijn treintje en is er trots op.
Dat mag het is een leuk treintje.quote:Op maandag 2 september 2019 16:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die man heeft ook plezier van zijn treintje en is er trots op.
Ik denk het merendeel van de mensheid.quote:Op maandag 2 september 2019 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou echt vloekend op de streams komen nu.
Yep, toen ik dat treintje de eerste keer al zal gaan dacht ik,..... beter even extra straten.quote:Op maandag 2 september 2019 16:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar zo gelijk heeft hij niet, normaal gesproken had die man het niet moeten proberen maar gelijk de punten wijzen waar het verandert moet worden, ze hebben weleens voor minder moeten straten wat er daarna weer uit moest omdat het niet de goede plek was.
Ik zou het terrein afrijden en nooit meer terug komenquote:
Nee.. kijk hoe groot dat ding is en dan afgeladen met volwassenen.quote:
Dat is omdat hij op camera isquote:
Dat was mij ook al opgevallen.quote:Op maandag 2 september 2019 16:40 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk koppie heeft die mevrouw met dat grijze haar. Dat terzijde.
ze zijn wel heeeeel vriendelijkquote:Op maandag 2 september 2019 16:40 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk koppie heeft die mevrouw met dat grijze haar. Dat terzijde.
ze wilden gerust blijven slapenquote:Op maandag 2 september 2019 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het terrein afrijden en nooit meer terug komen
Ja weet ikquote:Op maandag 2 september 2019 16:42 schreef formule het volgende:
[..]
Jessie is heel behulpzaam, en dat zonder SL
Verhip, je hebt gelijkquote:Op maandag 2 september 2019 16:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Leuke normale mensen.....raar dat dat gewoon gaat opvallen.
En ??? 10 minutenquote:Op maandag 2 september 2019 16:42 schreef zodeju het volgende:
En weer Jessie ik wist dat het fout ging alleen niet wanneer....
Hoelang Jessie hoelang......
Van zijn voorbeeld geleerd......quote:Op maandag 2 september 2019 16:44 schreef Aggie46 het volgende:
Zei Jessie nou "vuile rat"tegen Gerrit?
Ja, dat zei hij. Goh
Tjaquote:Op maandag 2 september 2019 16:47 schreef sjampoeh het volgende:
merel heeft een fout gemaakt met de boodschappen..
ach maakt niet uit, komt wel opppp.
Ze vond het maar wat leuk , heb je de film gezien ?quote:Op maandag 2 september 2019 16:50 schreef sjampoeh het volgende:
merel nu stoken tegen andrea over lex over gisteravond.
heb jij er ook niks onderaanquote:Op maandag 2 september 2019 16:53 schreef mootie het volgende:
Zie nu pas dat ik hetzelfde jurkje als Merel aanheb. Ander motiefje.
jahquote:Op maandag 2 september 2019 16:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze vond het maar wat leuk , heb je de film gezien ?
Daar besteld zeker ? Schuim ben jequote:Op maandag 2 september 2019 16:53 schreef mootie het volgende:
Zie nu pas dat ik hetzelfde jurkje als Merel aanheb. Ander motiefje.
Haar ogen gaan open.quote:
Jens ook niet, die heeft al heel lang een hekel aan haar en zegt het haar ook.quote:Op maandag 2 september 2019 16:59 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ik ook hoor.. de rest zoekt toenadering tot het clubje J, M en G
Dat is een algemene reactie. Alles is bang en gaat van angst alle kanten op en proberen zich dan aan te sluiten bij de groep met de grootste bek. Maar,...... er gaat nog veel meer gebeuren.quote:Op maandag 2 september 2019 16:59 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Je gaat haar meer mogen omdat ze geen toenadering tot hen zoekt? Of begrijp ik je verkeerd.quote:Op maandag 2 september 2019 16:59 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.. en dan het koningskoppel lijnrecht tegenover elkaarquote:Op maandag 2 september 2019 17:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is een algemene reactie. Alles is bang en gaat van angst alle kanten op en proberen zich dan aan te sluiten bij de groep met de grootste bek. Maar,...... er gaat nog veel meer gebeuren.
alles vergessen....quote:Op maandag 2 september 2019 17:03 schreef Straatverlichting het volgende:
Ze vergeten dingen... remember..
Zij geeft nog een beetje tegengas... zelfs tegen Shelly... Lex en Jordie en zelfs Mariska zijn toch aardig in de holletjes aan het kruipen van Jessie en Merelquote:Op maandag 2 september 2019 17:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Je gaat haar meer mogen omdat ze geen toenadering tot hen zoekt? Of begrijp ik je verkeerd.
Die komen zichzelf ook wel tegen. Is het niet hier, dan is het buiten. Ook zij komen buiten niet met dit gedrag weg.quote:Op maandag 2 september 2019 17:02 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.. en dan het koningskoppel lijnrecht tegenover elkaar
das wel t makkelijkstequote:
Ze vraagt er gewoon naar. Dat is niet in een richting lullen.quote:Op maandag 2 september 2019 17:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel probeert weer Jordy richting Brandon te lullen.
Best snel toch wel?quote:Op maandag 2 september 2019 17:04 schreef Charmian het volgende:
ik zit vol interesse te kijken naar hoe jens die paprika snijdt
quote:Op maandag 2 september 2019 17:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ook in zijn vinger een beetje. Zag het.
Oh.... dan heb je wat gemist. Het plan is al eerder uitgerold, maar zonder succes.quote:Op maandag 2 september 2019 17:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze vraagt er gewoon naar. Dat is niet in een richting lullen.
Het is toch afschuwelijk allemaal.quote:Op maandag 2 september 2019 17:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh.... dan heb je wat gemist. Het plan is al eerder uitgerold, maar zonder succes.
Was in de periode dat er zwaar gehangen werd aan Franny dat ze echt iets met Gerrit moets beginnen, want ze waren zo leuk samen. Ze wilde zelfs een date regelen voor Jordy en Brandon, maar het is haar afgeraden, omdat Brandon dat niet zou willen.
Als ik het goed voor me kan halen, sneed hij met rechts en keek plots naar zijn linker wijsvinger.quote:Op maandag 2 september 2019 17:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ook in zijn vinger een beetje. Zag het.
Attenooije!quote:Op maandag 2 september 2019 17:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch afschuwelijk allemaal.
Dat klopt.quote:Op maandag 2 september 2019 17:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik het goed voor me kan halen, sneed hij met rechts en keek plots naar zijn linker wijsvinger.
quote:Op maandag 2 september 2019 17:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het word bij Hiske in de mond gepraat.
Shelly.
Tegeltje?
Daar valt niks meer aan kapot te maken ...quote:Op maandag 2 september 2019 17:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Hij wil haar helemaal kapotmaken.
Gelukkig heeft ze dat zelf ook bij meerdere mensen geprobeerdquote:Op maandag 2 september 2019 17:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Niet zo overdrijven.quote:Op maandag 2 september 2019 17:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze heeft het allemaal aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 2 september 2019 17:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Daar valt niks meer aan kapot te maken ...
Nee, ze zijn al aardig op weg.quote:Op maandag 2 september 2019 17:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Daar valt niks meer aan kapot te maken ...
Je bent ook de enige die Shelly fantastisch vind op dit moment. Maar heeft vast te maken dat het nu jessie is die met haar in gesprek is.quote:Op maandag 2 september 2019 17:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze hebben het er steeds over dat iedereen heeft lopen rennen, dat heb ik niet gezien.
Ja hoor. Haar gedrag komt als een boemerang bij haar terug.quote:Op maandag 2 september 2019 17:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze heeft het allemaal aan zichzelf te danken.
Merel is heilig......is zijn queen....die heeft toch ook amper wat gehoord over het treintje, de week van afsluiting internet haar koopgedrag en het verdoezelen.quote:Op maandag 2 september 2019 17:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Hag hij maar zo'n bek tegen Merel, dan kon hij lachen.
Ik overdrijf niet. Ik probeer te zien hoe het voor iemand is die dit moet doorstaan, uur, aan uur... aan uur.quote:
En dan wat ga je dan doen haha boeh zeggen.quote:Op maandag 2 september 2019 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow Jessie bepaald voor ons dat Selly ons tegen zich heeft.
Nou ik hoef jullie beide niet tegen te komen klojo.
Ze heeft toch de publieksstem gehad.quote:Op maandag 2 september 2019 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow Jessie bepaald voor ons dat Selly ons tegen zich heeft.
Nou ik hoef jullie beide niet tegen te komen klojo.
Kom nou toch, heb jij hiervoor nooit gezien hoe Shelley is?quote:Op maandag 2 september 2019 17:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet. Ik probeer te zien hoe het voor iemand is die dit moet doorstaan, uur, aan uur... aan uur.
.... ook van beledigingen (neerbuigende opmerkingen).
Hij heeft haar nodig en hij is daarom bang voor die grote bek, anders kan hij wel inpakken. Dan gaat hij maar andere mensen kielhalen.quote:Op maandag 2 september 2019 17:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel is heilig......is zijn queen....die heeft toch ook amper wat gehoord over het treintje, de week van afsluiting internet haar koopgedrag en het verdoezelen.
Jij schrijft precies wat ik ook steeds denk.quote:Op maandag 2 september 2019 17:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kom nou toch, heb jij hiervoor nooit gezien hoe Shelley is?
Tuurlijk, en jij wil Jessie kapot maken.quote:Op maandag 2 september 2019 17:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Eens, maar hoe zij doet is absoluut ook niet nodig. Altijd ligt het aan anderen en nooit aan haar zelf.quote:Op maandag 2 september 2019 17:29 schreef zodeju het volgende:
Oh, nu ff kleinerend omdat je alleen maar kan knippen .......wat heeft dat er nu mee te maken.....ze had een baan en wat die jij tussen die twee Utopia's
Zo niet nodig.
En niet te vergeten Merel he.quote:Op maandag 2 september 2019 17:29 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Tuurlijk, en jij wil Jessie kapot maken.
Meerdere keren zelfs en lachend weggelegd.quote:Op maandag 2 september 2019 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft toch de publieksstem gehad.
Het moet inderdaad is een keer over zijn......klaar nu.quote:Op maandag 2 september 2019 17:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet. Ik probeer te zien hoe het voor iemand is die dit moet doorstaan, uur, aan uur... aan uur.
.... ook van beledigingen (neerbuigende opmerkingen).
Yep.quote:Op maandag 2 september 2019 17:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dan wat ga je dan doen haha boeh zeggen.
Klopt Shel, Dre en Merel.quote:Op maandag 2 september 2019 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft toch de publieksstem gehad.
Haha met deze zin bewijst ze de uitspraak over zichzelf dat ze dom is.quote:Op maandag 2 september 2019 17:30 schreef snetje het volgende:
Shelley: En dat ik dom genoemd word .... de drie grootste dommen zij Jessie, Merel en Gerrit want niemand in deze wereld is dom ...
Ik vind Jessie veel erger. Bij Shelley is het een onvermogen, bij Jessie is het bewust.quote:Op maandag 2 september 2019 17:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kom nou toch, heb jij hiervoor nooit gezien hoe Shelley is?
En merel begrijpt wel waarom ze hem heeft en shelly maakt er elke keer van dat mensen jaloers op haar zijn omdat ze mooi is.quote:Op maandag 2 september 2019 17:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Klopt Shel, Dre en Merel.
Hiske was dagen voor de filmavond Shelly al helemaal zatquote:Op maandag 2 september 2019 17:31 schreef Lelie68 het volgende:
Heeft Hiske het eigenlijk nog een beetje opgenomen voor Shelly wat de film betreft?
Ze is op twee kapperszaken met ellende weg gegaan, dus zal wel meevallen met dat ze het in de “buitenwereld” nooit heeft.quote:Op maandag 2 september 2019 17:27 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe zou shelly omgaan met een functionerings gesprek op haar werk. Als haar leidinggevende haar kritiek geeft dat ze antwoord van dat mag jij vinden.
Uitleg is niet nodig hoorquote:Op maandag 2 september 2019 17:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind Jessie veel erger. Bij Shelley is het een onvermogen, bij Jessie is het bewust.
Als ze het niet snapt dan kunnen ze haar doodslaan, maar het zal niet het effect hebben waar zij wat aan heeft. Probeer het dan op een ander moment en op een andere manier. Dit is gewoon pesten met een hele groep en daar gaan mensen niet altijd goed op. Shelley is nog verrekte sterk om het op te vangen. Ik had allang verwacht dat ze aan het janken was geweest.
Ok, daar heb ik niks van meegekregen.quote:Op maandag 2 september 2019 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En merel begrijpt wel waarom ze hem heeft en shelly maakt er elke keer van dat mensen jaloers op haar zijn omdat ze mooi is.
Nee...... Hiske.... de hypocriet, de draaikont.... wat had je gedacht. Die heeft ook haar heil gezocht bij Merel en co.quote:Op maandag 2 september 2019 17:31 schreef Lelie68 het volgende:
Heeft Hiske het eigenlijk nog een beetje opgenomen voor Shelly wat de film betreft?
Nou ja laat zien wie hij is.....ben benieuwd of hij nog op het treintje terug komt.quote:Op maandag 2 september 2019 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft haar nodig en hij is daarom bang voor die grote bek, anders kan hij wel inpakken. Dan gaat hij maar andere mensen kielhalen.
Oh dat weet ik niet en doet er ook niet zo toe voor haar gedrag in utopia.quote:Op maandag 2 september 2019 17:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze is op twee kapperszaken met ellende weg gegaan, dus zal wel meevallen met dat ze het in de “buitenwereld” nooit heeft.
Ze heeft het er zelf naar gemaakt. Zij is begonnen met mensen buitensluiten, negeren. En altijd dat ikke ikke ikke en de rest kan stikken.quote:Op maandag 2 september 2019 17:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind Jessie veel erger. Bij Shelley is het een onvermogen, bij Jessie is het bewust.
Als ze het niet snapt dan kunnen ze haar doodslaan, maar het zal niet het effect hebben waar zij wat aan heeft. Probeer het dan op een ander moment en op een andere manier. Dit is gewoon pesten met een hele groep en daar gaan mensen niet altijd goed op. Shelley is nog verrekte sterk om het op te vangen. Ik had allang verwacht dat ze aan het janken was geweest.
Daar heeft hij niemand voor nodig, kan hij zelf het best.quote:Op maandag 2 september 2019 17:29 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Tuurlijk, en jij wil Jessie kapot maken.
Ze is de filmster he? Oh nu gaat Andrea weer slijmen, zij heeft ook de hele groep over zich heen gehadquote:
Ze zal nooit veranderen....quote:Op maandag 2 september 2019 17:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eens, maar hoe zij doet is absoluut ook niet nodig. Altijd ligt het aan anderen en nooit aan haar zelf.
Ze luisterd naar jequote:Op maandag 2 september 2019 17:34 schreef snetje het volgende:
Elke keer opstaan ... doosje pakken en weer gaan zitten ... opstaan ... doosje pakken en weer gaan zitten ... opstaan doosje pakken en weer gaan zitten ...
Blijf er gewoon bijstaan ...
Beetje meelij wekkenquote:Op maandag 2 september 2019 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is de filmster he? Oh nu gaat Andrea weer slijmen, zij heeft ook de hele groep over zich heen gehad
Ze kon niet anders, want ze weet dat ze een bitch is. Ze zegt dat het komt door hoe ze is geweest tegen Jessie. Lekker makkelijk, dat was duidelijk, maar ze was overall een bitch. NIEMAND weet waarom hij of zij een PS krijgt.quote:Op maandag 2 september 2019 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En merel begrijpt wel waarom ze hem heeft en shelly maakt er elke keer van dat mensen jaloers op haar zijn omdat ze mooi is.
Is zij de hoeder van Shelley?quote:Op maandag 2 september 2019 17:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee...... Hiske.... de hypocriet, de draaikont.... wat had je gedacht. Die heeft ook haar heil gezocht bij Merel en co.
Ik vind het schandalig, ze heeft gewoon gezwegen toen Merel tekeerging tegen Shelley.
Ik zag een filmpje van gister van dronken Lex en ik vond het lachenquote:Op maandag 2 september 2019 17:34 schreef PTLe het volgende:
Shelly had het van Lex niet verwacht , ach die telt niet mee dronken droppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |