Maar de as brak wel op de plek waar Jessie zatquote:Op maandag 2 september 2019 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Voor al dat gehobbel zaten er misschien ook teveel mensen in.
Maar Jessie toch, als jij een idee hebt moeten ze de zelfde dag nog gaan straten toch....met de bar pizza hut noem maar op.....dat die meneer het zo wil proberen is aan hem.quote:Op maandag 2 september 2019 15:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie lachend - Hahahaha, vind het heel lullig voor die man, maar ik had het al gezegd, terrein is niet geschikt.
En gaat naar ze toe om te vragen of hij iedereen moet verzamelen om te tillen.quote:Op maandag 2 september 2019 15:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie lachend - Hahahaha, vind het heel lullig voor die man, maar ik had het al gezegd, terrein is niet geschikt.
quote:
Nou, als het 1e rondje goed ging, MET meurol als bagage?quote:Op maandag 2 september 2019 15:55 schreef Laysa het volgende:
Die man had gewoon eerst zelf een rondje moeten lopen...Tis gewoon dom.
Teveel tosties en een te groot hoofd.quote:Op maandag 2 september 2019 15:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar de as brak wel op de plek waar Jessie zat
Ik had exact het zelfde idééquote:Op maandag 2 september 2019 15:55 schreef Poezewoes het volgende:
Had een mooie pipo wagen kunnen zijn voor Shelley
En een nippeltjequote:Op maandag 2 september 2019 15:56 schreef PTLe het volgende:
Jessy heeft wel boutjes en wie weet ook een moertje .
quote:Op maandag 2 september 2019 15:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Teveel tosties en een te groot hoofd.
Om die trein omver te duwen neem ik aan.quote:Op maandag 2 september 2019 16:01 schreef mootie het volgende:
Jens, Gerrit en Jessie helpen de eigenaar. Ze gaan de wagon liften.
Lelijk van ze hoor....Wat een rotzakken.quote:Op maandag 2 september 2019 16:01 schreef mootie het volgende:
Jens, Gerrit en Jessie helpen de eigenaar. Ze gaan de wagon liften.
Vond ik ook. Hij had goed de vaart erin, daar waar het kon.quote:
Ja, naar trekje is datquote:Op maandag 2 september 2019 16:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lelijk van ze hoor....Wat een rotzakken.
Ziet er wel zielig uitquote:
Treintje heeft ook dunne bandjes en dat is niet geschikt voor zo'n hobbelig terrein. Dit hadden ze van te voren ook wel kunnen bedenken.quote:Op maandag 2 september 2019 15:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Ze stond al kirrend en te juichen bij de poortquote:Op maandag 2 september 2019 16:04 schreef mootie het volgende:
En Shel is weer weggelopen bij ‘haar’ treintje toen het misging
wat is er mis met de bandjes dan?quote:Op maandag 2 september 2019 16:04 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Treintje heeft ook dunne bandjes en dat is niet geschikt voor zo'n hobbelig terrein. Dit hadden ze van te voren ook wel kunnen bedenken.
Het is niet bepaald neties om hem te smeren zodra het misgaat.quote:Op maandag 2 september 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Whahaha, Shelley had erbij moeten blijven staan.
Gerrit is echt een oude roddelaar. Bab bah....
wat zeg je dat diplomatiek.quote:Op maandag 2 september 2019 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is niet bepaald neties om hem te smeren zodra het misgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |