Ik heb meer boeken dan in m'n boekenkast passen op het moment. Het is anderhalve Billy waar ik al een extra verdieping op had gezet. De tweede extra verdieping ligt klaar, maar past niet tussen het plafond en de kast. Dus eerst de extra stukken even op maat maken.quote:Op maandag 2 september 2019 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Boek besteld.
Gras is groen.
Chocola is lekker.
Ik had er eerst ook een Billy aan boeken naast liggen en heb toen een hele zwik naar de Kringloop gebrachtquote:Op maandag 2 september 2019 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb meer boeken dan in m'n boekenkast passen op het moment. Het is anderhalve Billy waar ik al een extra verdieping op had gezet. De tweede extra verdieping ligt klaar, maar past niet tussen het plafond en de kast. Dus eerst de extra stukken even op maat maken.
Ik stel het al even uit. Mijn moeder is begonnen met passief aggressief de boeken op de trap naar zolder te stapelen.
Zou wel een groter huis willen met een aparte boekenkamerquote:Op maandag 2 september 2019 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik houd er wel van. Flinke boekenkast, veel boeken. Mijn probleem nu is meer dat mijn hebben en houden niet prettig meer in een zolderkamertje past.
quote:Op maandag 2 september 2019 16:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou een aparte aquariumkamer nemen.
Ik moet die boekenkast ook maar eens mariekondo'en, maar ik vidn t lastig.quote:Op maandag 2 september 2019 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
Wij hebben nu eindelijk minder boeken dan er in de kast passen.
Heeft een paar jaar geduurd om van genoeg dingen afstand te doen.
Met zo'n laddertje en een zetel!quote:Op maandag 2 september 2019 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou wel een groter huis willen met een aparte boekenkamer
Ik moest ze googlen.quote:Op maandag 2 september 2019 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil ook een aquarium.Maar daar heb ik nu echt geen ruimte voor. Ik onderhoud nu het aquarium van m'n vader maar ik heb niet echt interesse in Malawi cichlides.
Heeft hij wel eens jongen in zijn bak?quote:Op maandag 2 september 2019 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil ook een aquarium.Maar daar heb ik nu echt geen ruimte voor. Ik onderhoud nu het aquarium van m'n vader maar ik heb niet echt interesse in Malawi cichlides.
Ja. Op het moment hebben we een stuk of zes (zichtbare) jonkies die tussen de stenen verscholen zitten.quote:Op maandag 2 september 2019 16:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens jongen in zijn bak?
Ik zou wel een tanganyika bak willen. Met neolamprologussen, en julidochromissen, en synodontissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |