Nee zit mobiel.quote:Op maandag 2 september 2019 13:43 schreef dud0r het volgende:
Doe eens een beter plaatje in de OP.
Zoals een fapje en een kopieerhok
Goede plek daarvoor ja.quote:Op maandag 2 september 2019 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee zit mobiel.
Zeg eh, morgenochtend ga ik het schoolplein scannen op lekkere milfjes.
Ik ken er al 1, daar moet ik wel even het telefoonnummer van zien te scoren.
Het maakt het wel makkelijker als er zo'n groepsapp komt met alle papa's en mama's erinquote:
Echt? Informatief ook, of hoop bullshit? Dat laatste ben ik een beetje bang voor.quote:
Hier houd iedereen zich wel netjes in.quote:Op maandag 2 september 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt? Informatief ook, of hoop bullshit? Dat laatste ben ik een beetje bang voor.
Ah okay. Ja ik zag wat mailtjes al voorbij komen qua activiteiten. Maar daar heb ik amper tijd voor als ik 5-6 dagen per week werk.quote:Op maandag 2 september 2019 14:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier houd iedereen zich wel netjes in.
Dingen als gymles eerder of later, ouders vragen om te helpen voor een activiteit of uitje.
Maandag kan ik wel. Maar het gebeurd vaak zat dat ik moet laten gaan.quote:Op maandag 2 september 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah okay. Ja ik zag wat mailtjes al voorbij komen qua activiteiten. Maar daar heb ik amper tijd voor als ik 5-6 dagen per week werk.
Ergens is dat best wel jammer. Beetje betrokkenheid kan geen kwaad of zo.quote:Op maandag 2 september 2019 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Maandag kan ik wel. Maar het gebeurd vaak zat dat ik moet laten gaan.
Lekker bezigquote:Op maandag 2 september 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom laat ik hem lekker staan.
je hoeft ook niet alles te doen.quote:Op maandag 2 september 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ergens is dat best wel jammer. Beetje betrokkenheid kan geen kwaad of zo.
he gadver, carnaval.quote:Op maandag 2 september 2019 14:16 schreef JJH het volgende:
[..]
je hoeft ook niet alles te doen.
Er zijn altijd wel weer anderen die kunnen.
Schoolreisje doe ik wel mee, carnaval ook weeer dit jaar.
Ja, das tof.quote:Op maandag 2 september 2019 14:17 schreef Crack_ het volgende:
Carnaval met die kleine kindjes is wel cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |