Jessie zijn schuld.quote:Op maandag 2 september 2019 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat bestaat niet! Hij is net een paar uur weg
Ja wanneer gaan ze dat nou doen. Actie!quote:Op maandag 2 september 2019 13:36 schreef snetje het volgende:
Merel heeft gewoon groot gelijk ... kom maar op met de evaluatie/vergadering ...
Wie is Jeressy??quote:Op maandag 2 september 2019 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Brandon heeft geloof ik hout nodig. Natuurlijk moet er ook hout komen voor het huisje van Jeressy.
.. en janken.. en zeggen dat ik een klootzak ben...quote:Op maandag 2 september 2019 13:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar geen week.
laat ook maar, ik wil merel zien kruipen![]()
katie was ook van slag toen lotus weg was...........quote:Op maandag 2 september 2019 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat bestaat niet! Hij is net een paar uur weg
Iets met afgesloten omdat iemand met haar moeder moest chattenquote:Op maandag 2 september 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley wint het van Merel denk ik. Door Shelley is het internet ook afgesloten geweest omdat ze zichzelf liep te Googelen
Yep de voormalige Prefab Villa van Jessie. (staat die al in het faal lijstje?quote:
Shelley heeft echt niet minder dan Merel gekost. Die heeft ook lopen bestellen bij het leven. Toen ze uit gingen rekenen hoeveel de mensen in de min stonden met zakgeld stond Merel veel minder in de min dan Shelley.quote:Op maandag 2 september 2019 13:43 schreef Maria. het volgende:
[..]
niet het internet....twas alleeen google 24 uur...maar......en dat deed de regie...
Gewoon omdat Jessie ook het grootste commentaar heeft en gewoon omdat het kan en ook omdat het mag!quote:Op maandag 2 september 2019 13:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
JAAAAH,laten we weer over Jessie beginnen.
Het zou eigenlijk Meressy moeten zijn.quote:
Nee, ik heb er meer zo ervaren. De remmen vallen vaak weg en dan kunnen emoties alle kanten opschieten, zowel positief als negatief. Hangt vaak samen in welke fase men zit van acceptatie van het terminaal zijn.quote:Op maandag 2 september 2019 13:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan is Cees de enige terminale patient die dat heeft. Ik heb het juist andersom meegemaakt.
quote:Op maandag 2 september 2019 13:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk Meressy moeten zijn.
Je weet heel goed dat Mariska zei dat het feit dat zij in de min stond, was dat ze veel shag geturft had en anderen niet. Iemand die vergeet dat Merel bij de pinpas kan en dit zegt, heeft geen idee hoeveel 1 en 1 is.quote:Op maandag 2 september 2019 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley heeft echt niet minder dan Merel gekost. Die heeft ook lopen bestellen bij het leven. Toen ze uit gingen rekenen hoeveel de mensen in de min stonden met zakgeld stond Merel veel minder in de min dan Shelley.
das die top voetballer....die door de verkeerde voetbalmakelaar.....telkens bij de verkeerde clubs en trainers terecht kwam.......quote:
Vergeet de poepzakjes niet.quote:Op maandag 2 september 2019 13:48 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ga even de hond van een vriendin uitlaten. Geloof het of niet. Maar de hond heet Jessie
Och erm!quote:Op maandag 2 september 2019 13:48 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ga even de hond van een vriendin uitlaten. Geloof het of niet. Maar de hond heet Jessie
tyfus hond...quote:Op maandag 2 september 2019 13:48 schreef mazaru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |