Die keuze heb je helemaal zelf, het staat gewoon vermeldt als het van een partner komtquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee ik wil uberhaupt niet via bol.com bestellen bij een ander bedrijf
Ja ik probeer het dan ook te vermijden. Dus jouw 'argumenten' zijn niet van toepassing. Bol wordt gewoon een kopie van ebay of amazon.quote:Op zondag 6 oktober 2019 06:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Die keuze heb je helemaal zelf, het staat gewoon vermeldt als het van een partner komt
Nou, dat is top want Amazon is een genot voor de consument.quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja ik probeer het dan ook te vermijden. Dus jouw 'argumenten' zijn niet van toepassing. Bol wordt gewoon een kopie van ebay of amazon.
Ik hoop dat ze dat niveau dan ooit gaan bereiken, liefst zonder werknemers uit te buiten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dat is top want Amazon is een genot voor de consument.
Ik heb oprecht zorgen/twijfels over het bio-gehalte van grotere supermarkten. Dat kan je helemaal niet op zo'n grote schaal aanbieden, volgens mij.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:55 schreef KingRadler het volgende:
Biosupers hebben het moeilijk
Nog niet zo gek lang geleden leken biologische supermarkten het helemaal te gaan maken. De ‘gewone’ supermarkten slaan echter hard terug. Pioniers zoals Marqt moeten zich serieus zorgen maken.
„Ze brachten bio naar de massa, maar worden nu links en rechts ingehaald. Reguliere supermarkten zijn massaal bioproducten gaan verkopen. Niet alleen Albert Heijn en Jumbo, ook de Lidls en Aldi’s.”
Supermarktdeskundige Paul Moers voorspelt moeilijke tijden voor biosupermarkten, zowel voor de grote ketens zoals Ekoplaza, Marqt en Odin als zelfstandige natuurwinkels.
https://www.limburger.nl/(...)-hebben-het-moeilijk
heb je de tas op een onvindbare plaats in de winkel weggemoffeld?quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:26 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik was vanmiddag bij de HB, ik heb een nieuwe tas nodig. Heel veel tassen vond ik niet mooi, te groot, te klein of er zat geen hengsel aan etc. Bleef er 1tje over, van LongChamps. Ze vroegen er maar ¤ 990,00 voor![]()
![]()
![]()
Op het moment dat alles weggaat met 90% korting ga ik nog maar een keer langs...
Nou heb ik dus een eigen webshop en ik verkoop via bol.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:12 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik zie dat het bij Bol via een andere leverancier komt, ga ik eerst bij die leverancier zelf kijken of die ook een eigen webshop hebben.
Ik vind dat echt heel beroerd voor die winkels. Ik kom er al zo ongeveer mijn hele leven. Die biowinkels hebben het pad geplaveid en nu gaan die grote boeren er zo overheen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:55 schreef KingRadler het volgende:
[...]
Ik kom hier nog wel eens in de ekoplaza omdat het de enige reguliere winkel hier in de stad js waar ze de pillen verkopen die ik slik, maar wat een kutwinkel is dat. Tyfusduur, weinig keuze, alles behalve vrolijk personeel en de geur in die winkel....quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:55 schreef KingRadler het volgende:
Nog niet zo gek lang geleden leken biologische supermarkten het helemaal te gaan maken. De ‘gewone’ supermarkten slaan echter hard terug. Pioniers zoals Marqt moeten zich serieus zorgen maken.
„Ze brachten bio naar de massa, maar worden nu links en rechts ingehaald. Reguliere supermarkten zijn massaal bioproducten gaan verkopen. Niet alleen Albert Heijn en Jumbo, ook de Lidls en Aldi’s.”
Supermarktdeskundige Paul Moers voorspelt moeilijke tijden voor biosupermarkten, zowel voor de grote ketens zoals Ekoplaza, Marqt en Odin als zelfstandige natuurwinkels.
Moet je nagaan hoeveel je er zou verkopen als je de prijs naar 18 euro doet, je alles op Logistiek via bol.com legt en je stopt met je eigen webshop. Nog meer omzet en minder rompslomp, enige wat je hoeft te doen is je verkoopaccount bij bol.com te managen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:34 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Nou heb ik dus een eigen webshop en ik verkoop via bol.
Via bol doe ik dat onder een andere naam. Nou juist om dat te voorkomen, want ik wil niet dat mensen dat prijsverschil zien.
Bol shoppers zijn heel anders dan klanten in mijn eigen webshop. Die willen meer zekerheid en meer gemak, terwijl ik op beide plekken exact dezelfde service bied.
Alleen zit bij bol dus wel 15% bemiddeling en 6,50 verzendkosten in de prijs berekend.
Het bereik van bol is ongekend. Een product dat ik in mijn eigen shop voor 12¤ ex verzenden verkoop, kost op bol 23¤. Drie keer raden welke versie ik het meest verkoop.
Ik vind het bijna genant.
En dan zegt BOl.com, zow, dat loopt goed met goede marge, dat gaan we zelf verkopen. dahaag!quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 16:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel je er zou verkopen als je de prijs naar 18 euro doet, je alles op Logistiek via bol.com legt en je stopt met je eigen webshop. Nog meer omzet en minder rompslomp, enige wat je hoeft te doen is je verkoopaccount bij bol.com te managen.
Ik snap niet dat je als ondernemer een bewuste keuze zou maken om 2 verschillende online-verkoopkanalen aan te houden als dat helemaal niet hoeft.
Bol.com weet helemaal niks van marge, ze weten tenslotte niks over de inkoopprijs.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 17:48 schreef Peter het volgende:
[..]
En dan zegt BOl.com, zow, dat loopt goed met goede marge, dat gaan we zelf verkopen. dahaag!
omdat je op beide kanalen verschillende klanten hebt. Offline hebben bedrijven ook wel meerdere kanalen die ook tegen elkaar concurreren..quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 16:44 schreef Blik het volgende:
Ik snap niet dat je als ondernemer een bewuste keuze zou maken om 2 verschillende online-verkoopkanalen aan te houden als dat helemaal niet hoeft.
Tja Hollandse eeneheidsmaatschappij Amsterdamquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gaat nog steeds niet best met HEMA
https://www.nu.nl/economi(...)sten-te-drukken.html
Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdamquote:Op maandag 14 oktober 2019 21:38 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Tja Hollandse eeneheidsmaatschappij Amsterdam
Niets is daar meer Hollands
Dus doei
Dat zou ik echt een gemis vinden als die failliet gaat.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gaat nog steeds niet best met HEMA
https://www.nu.nl/economi(...)sten-te-drukken.html
Mag ook ik kom er niet meerquote:Op maandag 14 oktober 2019 22:08 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam
Ja, vind ik ook jammer!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 07:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou ik echt een gemis vinden als die failliet gaat.
die wordt eerst nog een keer ernstig gesaneerd door de nieuwe eigenaar. veel minder personeel, helft van de winkels dicht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 07:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou ik echt een gemis vinden als die failliet gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |