abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games dinsdag 3 september 2019 @ 18:46:52 #76
181272 crew  Noppie2000
pi_188774510
Ja, ironisch wel.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 september 2019 @ 18:47:27 #77
842 Zorro
Z
pi_188774519
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Kapotte dakpan en omgewaaide tuinstoel vergelijken met dagenlang winden tot 300 km/h en een hoeveelheid regen die in Nederland in een heel jaar valt...

Apart :)
Natuurlijk is het niet te vergelijken, maar om dan meteen maar te doen alsof alles wat stuk gaat een grote grap is slaat ook nergens op.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 3 september 2019 @ 18:53:53 #78
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188774625
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:47 schreef Zorro het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niet te vergelijken, maar om dan meteen maar te doen alsof alles wat stuk gaat een grote grap is slaat ook nergens op.
Nou nee maar lokaal wat verzekeringswerk of de totale verwoesting van een groot gebied zijn natuurlijk weinig vergelijkbaar.

Buiten dat zal een liefhebber van de elementen niet direct hopen op schade bij wie dan ook maar wel weten dat dit normaliter onvermijdelijk is. Een tornado, orkaan, vulkaansuitbarsting, aardbeving of wat dan ook van nabij meemaken, ik kan me goed voorstellen dat het fascinerend is, net zoals zware regenbuien dat zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 3 september 2019 @ 18:57:59 #79
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188774703
Zeeland wederom warm. Wilhelminadorp warmste van het land met een maximumtemperatuur van 22°C

Nieuwe GFS-run weinig veranderingen ten opzichte van de vorige. Iets hoger neerslagsignaal en qua temperaturen ook min of meer gelijk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  FOK!fotograaf dinsdag 3 september 2019 @ 19:01:59 #80
842 Zorro
Z
pi_188774782
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Nou nee maar lokaal wat verzekeringswerk of de totale verwoesting van een groot gebied zijn natuurlijk weinig vergelijkbaar.

Buiten dat zal een liefhebber van de elementen niet direct hopen op schade bij wie dan ook maar wel weten dat dit normaliter onvermijdelijk is. Een tornado, orkaan, vulkaansuitbarsting, aardbeving of wat dan ook van nabij meemaken, ik kan me goed voorstellen dat het fascinerend is, net zoals zware regenbuien dat zijn.
Dat is wat ik bedoel, wel spektakel willen maar geen schade. Die dingen gaan meestal nou eenmaal samen. Maar dan wordt er achteraf geklaagd als er wat gebeurt. Dat vind ik hypocriet. "Je vroeg erom, dan nou niet zeuren" is wat ik dan denk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_188774905
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:01 schreef Zorro het volgende:

[..]

Dat is wat ik bedoel, wel spektakel willen maar geen schade. Die dingen gaan meestal nou eenmaal samen. Maar dan wordt er achteraf geklaagd als er wat gebeurt. Dat vind ik hypocriet. "Je vroeg erom, dan nou niet zeuren" is wat ik dan denk.
Achterbaks gelul want dit geldt in beide seizoenen - denk je dat de extreme hitterecords veel goeds hebben gebracht laatst? Velen hier roepen vaak om (heet) zomerweer en ook dat is deze zomer weer volop voorbij gekomen.

En inderdaad, een categorie 5 orkaan is uitzonderlijk en vreselijk. Mede ook omdat het vaak landen treft die het financieel toch al niet breed hebben.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 3 september 2019 @ 19:19:07 #82
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188775042
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:01 schreef Zorro het volgende:

[..]

Dat is wat ik bedoel, wel spektakel willen maar geen schade. Die dingen gaan meestal nou eenmaal samen. Maar dan wordt er achteraf geklaagd als er wat gebeurt. Dat vind ik hypocriet. "Je vroeg erom, dan nou niet zeuren" is wat ik dan denk.
Beetje dubbele gevoelens bij. Juichen om zwaar noodweer is allereerst iets wat niet erg veel voorkomt, denk ik. Zo beleef ik het in ieder geval niet. In Europa is de schade ook dikwijls zeer lokaal en dus meer botte pech en zelfs dan vaak nog verzekeringswerk en geen grootschalige levensbedreigende situaties.

Zelf eens meegemaakt dat er heel vroeg in het seizoen historische sneeuwval in de kaarten stond. Was ik op dat moment blij dat het mogelijk aanstaande was? Nee, niet. Maar het blijft in het geval dat het komt onoverkomelijk en ruim een halve meter sneeuwval hebben eind oktober was toch een zeer memorabel iets waar ik absoluut verwonderd door was en te tijden van de sneeuwval van genoten heb, ondanks dat de gevolgen zeer groot waren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 19:24:36 #83
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_188775135
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Beetje dubbele gevoelens bij. Juichen om zwaar noodweer is allereerst iets wat niet erg veel voorkomt, denk ik.
Ik heb zulk soort juich-posts toch echt wel vaker voorbij zien komen hier :P
  dinsdag 3 september 2019 @ 19:34:05 #84
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188775320
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:24 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik heb zulk soort juich-posts toch echt wel vaker voorbij zien komen hier :P
Hier. Fokkers zijn natuurlijk vrij extreem in hun bewoordingen, dat zien we hier bij zo goed als iedereen :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188775659
Morgen veel regen _O_
  dinsdag 3 september 2019 @ 20:13:30 #86
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_188776039
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:51 schreef Skwish het volgende:
Morgen veel regen _O_
:? :{w
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 3 september 2019 @ 21:43:06 #87
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188777611
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:51 schreef Skwish het volgende:
Morgen veel regen _O_
Yeah! Mooie buienlijn trekt er morgen over volgens buienradar _O_ _O_ _O_

Al hoop ik nog dat we dit jaar een regengebied krijgen waar de hele dag lang in regen uit valt *O* Lekker herfst *O* Zoiets als dit:

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188777968
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:24 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik heb zulk soort juich-posts toch echt wel vaker voorbij zien komen hier :P
Ik kom hier normaal alleen ook posten en kijken als er fascinerend weer in aantocht is of is geweest.

Tornado's hoop ik soms ook op voor de mooie plaatjes, alleen als er dan doden vallen is dat dan ook wel vreemde gedachtengang achteraf.
Hell To The Liars
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2019 @ 22:05:16 #89
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_188777980
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Kapotte dakpan en omgewaaide tuinstoel vergelijken met dagenlang winden tot 300 km/h en een hoeveelheid regen die in Nederland in een heel jaar valt...

Apart :)
Dit ja!! Hoe kun je dat in godsnaam met elkaar vergelijken??
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_188778914
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:45 schreef Zorro het volgende:
Ik geloof dat het moeilijk is om te lezen.

Zon is prima, doet niemand kwaad. En voordat je begint over doden door hitte, dat staat wat mij betreft gelijk aan doden door depressie in de donkere winter, dus daar heb ik het niet over.

Ik vind regen kut en heb een hekel aan kou. Maar ook daar heb ik het niet over, dat hoort bij het weer in Nederland.

Waar het om gaat is dat er hier hoe extremer het weer, hoe harder er gejuicht wordt. En zodra het dan misgaat is het ineens zooooo erg. Dat blij zijn met mogelijke ellende en daarnaast het walgelijk hypocriete gedrag is wat me tegenstaat. Ik bedoel, ik heb het gelukkig nooit meegemaakt en dat zal hier niet gebeuren ook, maar denk je dat mensen waar een halve meter water in huis staat omdat het overstroomd is, of hun huis afgebrand door blikseminslag door dat O ZO PRACHTIGE ONWEER MET RECORDREGEN zo blij zijn?
Wat voor drugs gebruik jij?
Gino ♥
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 september 2019 @ 22:58:47 #91
163650 Greys
pi_188779119
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:01 schreef Zorro het volgende:

[..]

Dat is wat ik bedoel, wel spektakel willen maar geen schade. Die dingen gaan meestal nou eenmaal samen. Maar dan wordt er achteraf geklaagd als er wat gebeurt. Dat vind ik hypocriet. "Je vroeg erom, dan nou niet zeuren" is wat ik dan denk.
Degene bij wie de boom op het hoofd waait is lang niet altijd degene die erom vroeg lijkt me.

Daarbij wordt er - door jou volgens mij ook - ook keihard gehoopt op weken/maandenlang heet weer en daar gaan ook mensen dood aan. Roep je dan ook 'JE WILDE HET DUS NIET KLAGEN' tegen de familie van de bejaarde die er dood aan ging, ook al waren zij waarschijnlijk helemáál niet degenen die erom vroegen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 september 2019 @ 23:01:25 #92
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188779166
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 22:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Degene bij wie de boom op het hoofd waait is lang niet altijd degene die erom vroeg lijkt me.

Daarbij wordt er - door jou volgens mij ook - ook keihard gehoopt op weken/maandenlang heet weer en daar gaan ook mensen dood aan. Roep je dan ook 'JE WILDE HET DUS NIET KLAGEN' tegen de familie van de bejaarde die er dood aan ging, ook al waren zij waarschijnlijk helemáál niet degenen die erom vroegen?
Jouw laatste alinea kwam bekend voor dus zocht ik even terug. Daarop kwam de post van zorro waarin hij het volgende zei :

quote:
Zon is prima, doet niemand kwaad. En voordat je begint over doden door hitte, dat staat wat mij betreft gelijk aan doden door depressie in de donkere winter, dus daar heb ik het niet over.
dus vermoedelijk heb je een goed punt :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188779395
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:28 schreef Zorro het volgende:
Zo hypocriet he, man man man.
Allemaal klagen dat dat zo zielig is op de Bahama's maar iedere keer als er hier onweer of iets dergelijks voorspeld wordt alllemaal staan dansen en spingen van blijdschap. Alsof het hiet niet kut is als er dingen stuk gaan.

"Ja maar dat is niet de bedoeling"

Schei toch uit, dat is het risico met dat weer en dat mag voor mij oprotten.

Ja ik maak me kwaad. Een paar jaar geleden hier auto total loss door de hagel, dakpannen stuk en meer ellende. Iedere keer als er blij wordt gedaan dat het zo'n kutweer wordt erger ik me kapot.
Ik zie hier bijna nooit iemand juichen, als er noodweer op komst is. Op een enkele act na (Wat helaas steeds erger wordt hier op Fok). :')
Van mij mag het het hele jaar prachtig weer zijn, maar je hebt het niet voor het zeggen. Mijn halve hoeveelheid dakpannen is er ook al afgewaaid door een storm (2013) en daar zit niemand op te wachten.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 4 september 2019 @ 04:48:16 #94
186611 Haags
pi_188780711
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 15:49 schreef Elan het volgende:
Die warmte komt na volgende week gewoon weer terug natuurlijk. 13 september ben ik jarig vieren we tropisch.
Zit er nog steeds niet in ;)
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 woensdag 4 september 2019 @ 09:40:42 #95
186611 Haags
pi_188782279
Het zou herfstachtig worden toch?
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 4 september 2019 @ 09:50:24 #96
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_188782418
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het zou herfstachtig worden toch?
Is het ook. De komende maanden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  User die overal opduikt 2022 woensdag 4 september 2019 @ 09:51:03 #97
186611 Haags
pi_188782429
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 09:50 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Is het ook. De komende maanden
Van die hele regendag komt nog weinig terecht tot nu toe.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 4 september 2019 @ 09:51:53 #98
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_188782440
Hier is het ook heerlijk zonnig. :)
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 09:52:57 #99
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_188782447
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Van die hele regendag komt nog weinig terecht tot nu toe.
Je geliefde schijtweer is onderweg hoor ;)

https://www.rtvutrecht.nl(...)en-voor-de-boeg.html
  User die overal opduikt 2022 woensdag 4 september 2019 @ 09:54:40 #100
186611 Haags
pi_188782466
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 09:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Je geliefde schijtweer is onderweg hoor ;)

https://www.rtvutrecht.nl(...)en-voor-de-boeg.html
Mooi!
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')