quote:
Toen ze net op fok! kwam was ze nog heel aardig en schattig!quote:
Pepermunt lijkt me beter bij maagzuur.quote:Op maandag 2 september 2019 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Helpt bij mij ook tegen brandend maagzuur!
(Nou ja, een paar handjes vol dan!)
Het internet heeft haar verpest!quote:Op maandag 2 september 2019 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ze net op fok! kwam was ze nog heel aardig en schattig!![]()
Maar ja, je weet hoe dat gaat hier.
Dat zeg jij.quote:
Daar moet ik ook niet teveel van binnen krijgen nee.quote:Op maandag 2 september 2019 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb het voornamelijk als ik veel zuurder of pittig spul gegeten heb.
Dat zeg ik ja.quote:Op maandag 2 september 2019 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het internet heeft haar verpest!
[..]
Dat zeg jij.
Nadeel van pittig spul is dat je er de volgende dag ook nog eens van mag genieten.quote:Op maandag 2 september 2019 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar moet ik ook niet teveel van binnen krijgen nee.
Jouw woord is niks waard.quote:
Geen chinees voor jou? Of eet je wel gewoon alles?quote:Op maandag 2 september 2019 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar moet ik ook niet teveel van binnen krijgen nee.
Zegt de zwartequote:Op maandag 2 september 2019 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nadeel van pittig spul is dat je er de volgende dag ook nog eens van mag genieten.
[..]
Jouw woord is niks waard.
@Flippiee staat achter mij.quote:Op maandag 2 september 2019 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sow wat een racisme hier weer.Het is maar goed dat @:flippiee er nu niet is.
Dat heb ik dan weer nooit.quote:Op maandag 2 september 2019 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nadeel van pittig spul is dat je er de volgende dag ook nog eens van mag genieten.
[..]
Ik moet gewoon goed uitkijken met de sambal en andere pittige zooi. Gewoon af en toe en dan niet al te veel anders is het geheid maagpijn en zuurquote:Op maandag 2 september 2019 13:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen chinees voor jou? Of eet je wel gewoon alles?
Dit is niet grappigquote:Op maandag 2 september 2019 13:15 schreef dud0r het volgende:
Ze is lang genoeg om over je heen te kijken.
Ik wel. Af en toe zo erg dat je het gevoel hebt dood te gaan en een half uur niet normaal kan lopen en zitten.quote:Op maandag 2 september 2019 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nooit.
[..]
Ik moet gewoon goed uitkijken met de sambal en andere pittige zooi. Gewoon af en toe en dan niet al te veel anders is het geheid maagpijn en zuur
Ik moest er best wel om grinniken zelf.quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wel. Af en toe zo erg dat je het gevoel hebt dood te gaan en een half uur niet normaal kan lopen en zitten.
[..]
Ik moest er best wel om grinniken zelf.
Gewoon, een beetje aan het chillen.quote:Op maandag 2 september 2019 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb gelukkig aan rennie genoeg. Wel vervelend als je zwaarder spul nodig hebt.
Waar is @:moemoe eigenlijk?
Moemaybequote:Op maandag 2 september 2019 13:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon, een beetje aan het chillen.
[ afbeelding ]
MOEMOEquote:Op maandag 2 september 2019 13:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon, een beetje aan het chillen.
[ afbeelding ]
Leuke dames mis ik altijd.quote:Op maandag 2 september 2019 13:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zal verdomme ook eens niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |