Nee ik heb net m'n lunch op. Nu ga ik weer snoeihard aan het werkquote:
Anders ik wel 💪quote:Op maandag 2 september 2019 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik heb net m'n lunch op. Nu ga ik weer snoeihard aan het werk
Misschien ga ik vanmiddag ook nog wel even snoeihard in de tuin aan het werk. Haha de hef snoeien haha snap je het.quote:
Lol.quote:Op maandag 2 september 2019 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien ga ik vanmiddag ook nog wel even snoeihard in de tuin aan het werk. Haha de hef snoeien haha snap je het.
Heb m'n lolbroek aan.quote:
Aangezien ik niet op kantoor ben vandaag niet. Anders wel ja. Maar het was te warm voor m'n grapjas.quote:Op maandag 2 september 2019 12:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent de leukste op kantoor
Geen nieuwe gespot vanochtend op het schoolpleinquote:
Temperaturen worden steeds beter vriendquote:Op maandag 2 september 2019 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aangezien ik niet op kantoor ben vandaag niet. Anders wel ja. Maar het was te warm voor m'n grapjas.
[..]
Geen nieuwe gespot vanochtend op het schoolplein
Het is heerlijk vandaag. Prima weer voor een korte broek en shirt.quote:Op maandag 2 september 2019 12:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Temperaturen worden steeds beter vriend
quote:Op maandag 2 september 2019 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is heerlijk vandaag. Prima weer voor een korte broek en shirt.
Morgen ook nog. Alleen morgenavond even een vestje mee naar de magic winkel.
Het koelt me net teveel af om morgenavond rond 2300 een half uur in een tshirt en korte broek naar huis te fietsenquote:
DRIEP!!!quote:
jaquote:Op maandag 2 september 2019 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedoel je @:limoentjuh?
quote:Op maandag 2 september 2019 12:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het koelt me net teveel af om morgenavond rond 2300 een half uur in een tshirt en korte broek naar huis te fietsen
@Limoentjuh is dan ook een bikkelquote:Op maandag 2 september 2019 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh doet daar niet moeilijk over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |