èmergency gangquote:
Maar waar dan wel??quote:
DAT HET AL MAANDAG IS!!!!quote:
Zolang @Limoentjuh er niet is blijft het een grauwe zondag.quote:Op maandag 2 september 2019 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
èmergency gang![]()
Goede vraag.
Waar is @:limoentjuh???
[..]
Maar waar dan wel??
[..]
DAT HET AL MAANDAG IS!!!!
Dude!!quote:Op maandag 2 september 2019 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
èmergency gang![]()
Goede vraag.
Waar is @:limoentjuh???
[..]
Maar waar dan wel??
[..]
DAT HET AL MAANDAG IS!!!!
Weer hard aan de arbeid??quote:
Het friszure fruitige @Limoentjuh om de maandagochtend door te komenquote:Op maandag 2 september 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang @:limoentjuh er niet is blijft het een grauwe zondag.
Jaquote:Op maandag 2 september 2019 09:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het friszure fruitige @:Limoentjuh om de maandagochtend door te komen
Altijd lekker zo'n friszure smaak om de ochtend te startenquote:Op maandag 2 september 2019 09:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het friszure fruitige @:Limoentjuh om de maandagochtend door te komen
Altijd toch?!?!?quote:
Wat een bende manquote:Op maandag 2 september 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja was druk vannacht haha.
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op maandag 2 september 2019 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Altijd toch?!?!?
Ik werk harder dan haags
quote:Op maandag 2 september 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
@:limoentjuh lees jij dit???
Tijd dat bepaalde users een keer streng toegesproken worden door @Limoentjuhquote:Op maandag 2 september 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kleuterklas weer begonnen he
Inderdaad, kunnen we @Limoentjuh niet gewoon vergeten, uit het oog enzoquote:Op maandag 2 september 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kleuterklas weer begonnen he
Solliciteer jij naar een ban ofzo met dat soort uitspraken?quote:Op maandag 2 september 2019 09:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen we @:limoentjuh niet gewoon vergeten, uit het oog enzo
Niks uit het oog enzoquote:Op maandag 2 september 2019 09:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen we @:limoentjuh niet gewoon vergeten, uit het oog enzo
Tijd dat je @Limoentjuh leert kennen danquote:Op maandag 2 september 2019 09:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ken haar niet![]()
Zeker niet zonder pics
Topwijffie @Limoentjuhquote:Op maandag 2 september 2019 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijd dat je @:Limoentjuh leert kennen dan
Waar is die chick danquote:Op maandag 2 september 2019 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijd dat je @:Limoentjuh leert kennen dan
Niemand heeft pics van @Limoentjuhquote:Op maandag 2 september 2019 09:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ken haar niet![]()
Zeker niet zonder pics
Niet mee eens.quote:Op maandag 2 september 2019 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand heeft pics van @:limoentjuh
Die hebben we niet nodig om van haar te houden
Jij wil gewoon keihard een fapje zetten op haar foto's viezerd!quote:Op maandag 2 september 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil onderhand weleens weten hoe @:limoentjuh eruit ziet
Nee man, ben jou nietquote:Op maandag 2 september 2019 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij wil gewoon keihard een fapje zetten op haar foto's viezerd!
quote:
Waarom wilde je laatst een foto van mij dan? En kreeg ik deze helemaal beplakt terugquote:Op maandag 2 september 2019 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik doe zulke vunzige dingen niet op andermans foto's
Ik had m'n vruchtensap om laten vallen eropquote:Op maandag 2 september 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom wilde je laatst een foto van mij dan? En kreeg ik deze helemaal beplakt terug
Ik snap hem, bevruchte fotoquote:Op maandag 2 september 2019 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had m'n vruchtensap om laten vallen erop
Ja swsquote:Op maandag 2 september 2019 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij wil gewoon keihard een fapje zetten op haar foto's viezerd!
Jij zet nog een fapje op een foto van iemand z'n oksel zolang je denkt dat het eruit ziet als een kutquote:
Met haar?quote:Op maandag 2 september 2019 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij zet nog een fapje op een foto van iemand z'n oksel zolang je denkt dat het eruit ziet als een kut
Met haar zonder haar. Maakt geerd niks uit.quote:
Gadverdammequote:Op maandag 2 september 2019 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met haar zonder haar. Maakt geerd niks uit.
Pics!!quote:Op maandag 2 september 2019 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij zet nog een fapje op een foto van iemand z'n oksel zolang je denkt dat het eruit ziet als een kut
quote:Op maandag 2 september 2019 10:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij een enorme wrat onder je oksel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |