niet gelezenquote:Op maandag 2 september 2019 15:49 schreef SoS87 het volgende:
Mijn vriend en figuurpoeper René (18) wilde mij wel begeleiden om mijn droom dichterbij te laten komen. Ik nam de uitnodiging aan en paste mijn voedselpatroon aan volgens een speciaal dieet voor figuurpoepers. ‘Veel volkoren brood en crackers,’ adviseerde René mij. ‘De vezels zorgen voor een stevige drol en een mooie afwerking,’ verklaart hij. ‘Spinazie is echt een afrader! Dan wordt je figuur echt groen, hoor! En met filet americain en ingeslikte kauwgom kun je het ook wel vergeten,’ voegt hij er aan toe met een vies gezicht. Dan volgt er een heel betoog over de beste voeding voor een figuurpoeper. ‘Weinig vet, maar ook geen sla. Bloemkool is een goed alternatief voor salades. Groenten met een vaste structuur zoals wortel, zorgen voor de juiste structuur stront,’ vertelt hij me. ‘Nog één tip: Stamppot met wortel is een aanrader voor een prachtig resultaat!’
Goede tipsquote:Op maandag 2 september 2019 15:49 schreef SoS87 het volgende:
Mijn vriend en figuurpoeper René (18) wilde mij wel begeleiden om mijn droom dichterbij te laten komen. Ik nam de uitnodiging aan en paste mijn voedselpatroon aan volgens een speciaal dieet voor figuurpoepers. ‘Veel volkoren brood en crackers,’ adviseerde René mij. ‘De vezels zorgen voor een stevige drol en een mooie afwerking,’ verklaart hij. ‘Spinazie is echt een afrader! Dan wordt je figuur echt groen, hoor! En met filet americain en ingeslikte kauwgom kun je het ook wel vergeten,’ voegt hij er aan toe met een vies gezicht. Dan volgt er een heel betoog over de beste voeding voor een figuurpoeper. ‘Weinig vet, maar ook geen sla. Bloemkool is een goed alternatief voor salades. Groenten met een vaste structuur zoals wortel, zorgen voor de juiste structuur stront,’ vertelt hij me. ‘Nog één tip: Stamppot met wortel is een aanrader voor een prachtig resultaat!’
Log uitquote:
Neuh. En jij wilde dat we weer lief gingen doen tegen elkaar. Maar je doet het zelf weer niet hèquote:
Jij begon.quote:Op maandag 2 september 2019 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh. En jij wilde dat we weer lief gingen doen tegen elkaar. Maar je doet het zelf weer niet hè
Ik heb ook al lief gedaan. Jij nog nietquote:
Wanneer precies?quote:Op maandag 2 september 2019 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook al lief gedaan. Jij nog niet
Kort maar krachtigquote:Op maandag 2 september 2019 15:49 schreef SoS87 het volgende:
Toen ik je kusjes gafquote:
Wie is murp eigenlijk in de gaten aan het houden?quote:Op maandag 2 september 2019 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hou je in de gaten!xxmurp
jou.quote:Op maandag 2 september 2019 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie is murp eigenlijk in de gaten aan het houden?
Om me voor te dragen voor blauw?quote:
Hahahaha neequote:
Hoezo wel? Dan moet ik ineens heel veel topics na gaan lopen of iedereen zich wel gedraagt. Plus al het gezeik dat je over je heen krijgt. Ben vijf jaar teamleider geweest, heb daar genoeg gezeik gezien en gehoord dan ga ik dat niet hier vrijwillig doorstaan.quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo wel? Dan moet ik ineens heel veel topics na gaan lopen of iedereen zich wel gedraagt. Plus al het gezeik dat je over je heen krijgt. Ben vijf jaar teamleider geweest, heb daar genoeg gezeik gezien en gehoord dan ga ik dat niet hier vrijwillig doorstaan.
okokquote:Op maandag 2 september 2019 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo wel? Dan moet ik ineens heel veel topics na gaan lopen of iedereen zich wel gedraagt. Plus al het gezeik dat je over je heen krijgt. Ben vijf jaar teamleider geweest, heb daar genoeg gezeik gezien en gehoord dan ga ik dat niet hier vrijwillig doorstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |