Of ze zit in iemands cocktail als smaakversterker.quote:Op maandag 2 september 2019 08:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh zal toch nog wel leven?
@devzeroquote:Op maandag 2 september 2019 08:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Of ze zit in iemands cocktail als smaakversterker.
Jij met je UIquote:Op maandag 2 september 2019 08:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Wie is je meid op je UI? Ik zie het niet goed.
Ja irritant is dat, dat je het niet op mobiel kan zien. Zo mis je soms de flow van bepaalde gesprekken in bepaalde toppa's.quote:
Ha die Ivo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Serieus ja?quote:Op maandag 2 september 2019 08:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja irritant is dat, dat je het niet op mobiel kan zien. Zo mis je soms de flow van bepaalde gesprekken in bepaalde toppa's.
Tijd voor een brilquote:Op maandag 2 september 2019 08:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Wie is je meid op je UI? Ik zie het niet goed.
Als er naar een UI wordt verwezen in een gesprek dan ben je best benieuwd hoe de UI eruit ziet toch?quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha die Ivo.Hoi,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee @Limoentjuh heb ik niet gezien
Dat is dus een beetje het probleem hè. We moeten niet teveel users uit dat gedeelte krijgen.quote:Op maandag 2 september 2019 08:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Ivo, hoe gaat het daar in Limburg?
Mwah...quote:Op maandag 2 september 2019 08:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Als er naar een UI wordt verwezen in een gesprek dan ben je best benieuwd hoe de UI eruit ziet toch?
Niet liegen Ivo:quote:Op maandag 2 september 2019 08:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoi,
Nee @:limoentjuh heb ik niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potverdriequote:Op maandag 2 september 2019 08:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoi,
Nee @:limoentjuh heb ik niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |