Nee de invoer van de apk was gewoon voor de grap.. dat heeft iemand bedacht die een hekel aan autos had joh..quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:56 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ah, dus de meeste auto ongelukken komen door de staat van de auto? Joh, echt?
Nee, reageer eens op jou interpretatie dat de meeste ongevallen door de staat van de auto komen?quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee de invoer van de apk was gewoon voor de grap.. dat heeft iemand bedacht die een hekel aan autos had joh..
Oke.. wat is de reden van invoer van apk geweest en hoe gaat het als de regels omtrent apk veranderd worden?quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:04 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, reageer eens op jou interpretatie dat de meeste ongevallen door de staat van de auto komen?
Je gaat het nu over een andere boeg gooien wat helemaal niets meer met deze discussie te maken heeft
Waar haal je dat nou weer uit?quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:05 schreef daNpy het volgende:
APK vergelijken met een typegoedkeuring. Dan snap je het dus niet.
Je eigen post dus.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:48 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dus jij vind ook dat je kan overleggen over de apk van je auto nadat ie afgekeurd word, terwijl daar vaste regels voor zijn die wel eens veranderen
Geef eens een onderzoek weer wat aantoont dat de meeste auto ongevallen door een gebrek aan de auto zijn veroorzaakt? Mag ook van vroeger zijn hoorquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:06 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oke.. wat is de reden van invoer van apk geweest en hoe gaat het als de regels omtrent apk veranderd worden?
Ja om het even te vereenvoudigen.. maargoed: jij denkt dat fabrikanten een inbreng hebben in de regels mbt typegoedkeur?quote:
Nee.. dat kun je zelf wel.. De apk is een veiligheidskeuring op de minimale eisen waar een auto aan moet voldoen..quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:08 schreef matspontius het volgende:
[..]
Geef eens een onderzoek weer wat aantoont dat de meeste auto ongevallen door een gebrek aan de auto zijn veroorzaakt? Mag ook van vroeger zijn hoor
Waar zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja om het even te vereenvoudigen.. maargoed: jij denkt dat fabrikanten een inbreng hebben in de regels mbt typegoedkeur?
Ah, ok. Geen bronnen dus, duidelijkquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee.. dat kun je zelf wel.. De apk is een veiligheidskeuring op de minimale eisen waar een auto aan moet voldoen..
Ga je dat bestrijden dan ga ik nog harder lachen..
Hoeveel bronnen wil je gast... heb je google?quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:15 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ah, ok. Geen bronnen dus, duidelijk
Als je dit volgt.. en dat doe je.. wist je dat die regels nog op het laatste moment zijn aangepast en dan kun je gaan zitten wachten of gewoon doorbouwen en de gok nemen dat je enkel lichte aanpassingen moet doen.. zoals nu het geval is.. en ook in honderden andere gevallen..quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:17 schreef daNpy het volgende:
De mogelijkheid is dat de overheid niks gezegd heeft over komende regelgeving.
Hou dat gast maar voor je ja. Jij beweert iets heel stellig dus geef daar dan ook betrouwbare bronnen voor. Of zuig je het allemaal uit je grote duim?quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoeveel bronnen wil je gast... heb je google?
Nee het is algemene kennis.. als je die niet hebt dan houd het een beetje op..quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:21 schreef matspontius het volgende:
[..]
Hou dat gast maar voor je ja. Jij beweert iets heel stellig dus geef daar dan ook betrouwbare bronnen voor. Of zuig je het allemaal uit je grote duim?
Gaan ze ook alle brommers herkeuren en bij 2 kilometer boven de toegestane max snelheid afkeuren.quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed dat het na keuring nog even uitgesteld wordt.
Nee die mag bij de rdw keuring rustig tot 5 kilometer te hard lopen.. en naar het aantal kw's word niet meer gekeken.. hij mag dus ook 10 kmh topsnelheid hebben bijvquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gaan ze ook alle brommers herkeuren en bij 2 kilometer boven de toegestane max snelheid afkeuren.
Waar is die algemene kennis dan op gebaseerd, jouw grote duim?quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee het is algemene kennis.. als je die niet hebt dan houd het een beetje op..
Ik ga je ook niet eerst leren lezen omdat je het alfabet niet kent en jij klaagt dat je het niet snapt
Ja joh..quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:28 schreef matspontius het volgende:
[..]
Waar is die algemene kennis dan op gebaseerd, jouw grote duim?
Maar waarom is de apk volgens jou ingevoerd? Daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:31 schreef matspontius het volgende:
[..]
Da's inmiddels overduidelijk ja
Er is een reden dat jij niet de fabrikant bent. Het is allemaal niet zo makkelijk als jij denktquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:56 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dan kan je eisen dat je daarin betrokken wordt. Ik zou als fabrikant geen enkel risico daarin nemen
ik ook haha..quote:Op maandag 2 september 2019 08:30 schreef Bocaj het volgende:
Ik lees altijd de Sint kan weer de weg op....![]()
Nee, het is hogere wiskunde om heldere afspraken te makenquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:51 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Er is een reden dat jij niet de fabrikant bent. Het is allemaal niet zo makkelijk als jij denkt
Die denkt dat je zelf een voertuig kunt bouwen en naar de rdw kunt brengen en ze even vertellen welke regels ze op welke manier moeten hanterenquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:51 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Er is een reden dat jij niet de fabrikant bent. Het is allemaal niet zo makkelijk als jij denkt
Afspraken ja?quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:53 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, het is hogere wiskunde om heldere afspraken te maken
Dit heeft niet direct met afspraken te maken. Stintum heeft gewoon een aanvraag ingediend, en terwijl die aanvraag nog liep zei het RDW opeens: oja, zo'n voertuig moet trouwens ook nog aan wat extra punten voldoen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:53 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, het is hogere wiskunde om heldere afspraken te maken
Heb je daar een bron van?quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:20 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als je dit volgt.. en dat doe je.. wist je dat die regels nog op het laatste moment zijn aangepast en dan kun je gaan zitten wachten of gewoon doorbouwen en de gok nemen dat je enkel lichte aanpassingen moet doen.. zoals nu het geval is.. en ook in honderden andere gevallen..
quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:59 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Dit heeft niet direct met afspraken te maken. Stintum heeft gewoon een aanvraag ingediend, en terwijl die aanvraag nog liep zei het RDW opeens: oja, zo'n voertuig moet trouwens ook nog aan wat extra punten voldoen.
Daar had Stint niet van te voren rekening mee kunnen houden, want het is best mogelijk dat de overheid toen ook nog niet wist dat er nieuwe eisen zouden moeten komen. Verder zijn ze er nu al weer mee bezig om dit op te lossen.
Ik zeg toch precies hetzelfde? Of in ieder geval bedoel ik precies hetzelfdequote:Op vrijdag 13 september 2019 11:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van?
Aangezien j2k precies mijn andere mogelijkheid beweert:
[..]
Een bron waarom? het is toch duidelijk in dat artikel beschreven?quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van?
Aangezien j2k precies mijn andere mogelijkheid beweert:
[..]
quote:Een woordvoerder van de Stint zegt dat ze niet verbaasd is over het negatieve advies van de RDW. "Dit wisten we al. We hebben in augustus te horen gekregen dat er andere eisen zijn bijgekomen, terwijl de aanvraag al was ingediend. We hebben daarna verschillende aanpassingen gedaan, de komst van de rolkooi is er één van. De RDW heeft nu onze oude aanvraag afgekeurd, maar er komt binnenkort een nieuwe aanvraag aan."
Deze nieuwe aanvraag zal weer bij de RDW binnenkomen en zij gaan dan opnieuw de Stint testen
Ik dacht dat ZK bedoelde dat ze al wisten van gewijzigde regelgeving vóór de aanvraag.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:36 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Ik zeg toch precies hetzelfde? Of in ieder geval bedoel ik precies hetzelfde
Dus het feit dat er aanpassingen zijn gedaan aan de oude Stints, zonder daar melding van te maken valt niet onder de noemer onprofessioneel?quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:59 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Dit heeft niet direct met afspraken te maken. Stintum heeft gewoon een aanvraag ingediend, en terwijl die aanvraag nog liep zei het RDW opeens: oja, zo'n voertuig moet trouwens ook nog aan wat extra punten voldoen.
Daar had Stint niet van te voren rekening mee kunnen houden, want het is best mogelijk dat de overheid toen ook nog niet wist dat er nieuwe eisen zouden moeten komen. Verder zijn ze er nu al weer mee bezig om dit op te lossen.
Dit betekent niet, zoals je in 1 van je eerdere posts zegt, dat Stintum onprofessioneel werkt en maar wat aanklungelt. dit betekent gewoon dat er eisen veranderen, en dat ze daarom een nieuwe aanvraag indienen.
Antwoord op mijn vraag staat er dus niet. Er staat niet dat het al vóór de aanvraag bekend was.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een bron waarom? het is toch duidelijk in dat artikel beschreven?
Er kwamen nieuwe regels.. dat was bekend.. welke dat waren was niet duidelijk..
Toen is er gewoon doorgebouwd op de bestaande regels in afwachting van de nieuwe (die in de praktijk meestal niet heel ver afwijken van de vorige)
[..]
O bedoel je dat zo. Ja, ik lees het zo, dat tijdens de aanvraag pas de nieuwe eisen bekend werden. Anders hadden ze die aanvraag waarschijnlijk niet ingediend.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ZK bedoelde dat ze al wisten van gewijzigde regelgeving vóór de aanvraag.
In jouw post zeg je dat dit pas bekend werd ná de aanvraag.
Niet tijdens... NA de aanvraag... En dat staat er wel degelijkquote:Op vrijdag 13 september 2019 11:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Antwoord op mijn vraag staat er dus niet. Er staat niet dat het al vóór de aanvraag bekend was.
Met "dat wisten we al" praten ze over nu. Ze weten dat tijdens de aanvraag de regels zijn veranderd; of dit al bekend was bij het indienen staat er simpelweg niet (explicitiet).
Nee vind ik niet nee. Er wordt nu gevraagd om een onderbouwing van die wijziging. Dus mogelijk was het wel bekend, maar is de reden bij het RDW onbekend.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:38 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dus het feit dat er aanpassingen zijn gedaan aan de oude Stints, zonder daar melding van te maken valt niet onder de noemer onprofessioneel?
Niet eens een onderbouwing.. enkel een toelichting..quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:40 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Nee vind ik niet nee. Er wordt nu gevraagd om een onderbouwing van die wijziging. Dus mogelijk was het wel bekend, maar is de reden bij het RDW onbekend.
Nee, dat is niet onprofessioneel, ook professionals kunnen zoiets over het hoofd zien
Fuck als ik alle aanpassingen aan onze klanten moet melden hebben we hier 2× zo veel personeel nodig terwijl de aanpassingen vaak minimaal zijn en geen effect op het functioneren hebben. Heb jij zelf wel eens een technisch complex product ontwikkeld met 100en maakdelen in de samenstelling?quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:38 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dus het feit dat er aanpassingen zijn gedaan aan de oude Stints, zonder daar melding van te maken valt niet onder de noemer onprofessioneel?
Het gaat hierbij natuurlijk niet om ieder willekeurig technisch product maar om een voertuig voor kleine kinderen - klein nuance verschilquote:Op vrijdag 13 september 2019 12:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Fuck als ik alle aanpassingen aan onze klanten moet melden hebben we hier 2× zo veel personeel nodig terwijl de aanpassingen vaak minimaal zijn en geen effect op het functioneren hebben. Heb jij zelf wel eens een technisch complex product ontwikkeld met 100en maakdelen in de samenstelling?
Dus als er volwassenen in plaats nemen maakt het opeens niet meer uit. Dit riekt weer naar emotionele chantage.quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het gaat hierbij natuurlijk niet om ieder willekeurig technisch product maar om een voertuig voor kleine kinderen - klein nuance verschil
Ja. laten we het daar maar op houden want dat is natuurlijk het doel van het vragen om een duidelijke oorzaak en adequate veiligheid - emotionele chantagequote:Op vrijdag 13 september 2019 12:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus als er volwassenen in plaats nemen maakt het opeens niet meer uit. Dit riekt weer naar emotionele chantage.
Die oorzaak ga je nooit horen zoals hier door meer mensen je al verteld is. Je kunt dit wel blijven herhalen maar dat heeft geen nut.quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:46 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja. laten we het daar maar op houden want dat is natuurlijk het doel van het vragen om een duidelijke oorzaak en adequate veiligheid - emotionele chantage
En waarom ga je die oorzaak nooit horen?quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die oorzaak ga je nooit horen zoals hier door meer mensen je al verteld is. Je kunt dit wel blijven herhalen maar dat heeft geen nut.![]()
Ja emotionele chantage als jij hier objectief in had gestaan hoefde je het feit dat er in een stint ook jonge kinderen vervoerd kunnen worden totaal niet als argument hoeven te gebruiken.
Ook als er geen duidelijke "oorzaken" zijn (te vinden) moet dit naar buiten gebracht worden. Hoe langer dat duurt hoe meer verdenkingen er richting de verantwoordelijke overheidsinstanties komen - normale reactie lijkt mequote:Op vrijdag 13 september 2019 13:14 schreef daNpy het volgende:
Het ging hier wel om het verwijderen van de noodknop en het verhogen van het vermogen van de motor (zonder de reminrichting aan te passen).
Dit zijn in mijn ogen wel degelijk aanpassingen die buiten de typegoedkeuring vallen. Maar op het gebied van de type goedkeuring heeft de overheid steken laten vallen in mijn ogen. En daarom ben ik benieuwd naar het onderzoek - en vind ik het "vreemd" dat dit niet naar buiten wordt gebracht...
Potjandorie in de openingspost.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ook als er geen duidelijke "oorzaken" zijn (te vinden) moet dit naar buiten gebracht worden. Hoe langer dat duurt hoe meer verdenkingen er richting de verantwoordelijke overheidsinstanties komen - normale reactie lijkt me
Altijd maar die onderbuik gevoelens ...... Een Stint is geen geavanceerd apparaat met duizenden onderdelen en er waren toch genoeg ooggetuigen en toch kunnen ze geen oorzaak vinden - dat geloof je toch zelf zeker niet he.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Potjandorie in de openingspost.
"Hoe dat ongeluk heeft kunnen gebeuren is nog altijd onduidelijk, en die vraag wordt mogelijk ook niet meer beantwoord, denkt het Openbaar Ministerie"
De verdenkingen jegens overheden komen uit jou onderbuik.
ooggetuigen zijn per definitie onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:54 schreef matspontius het volgende:
[..]
Altijd maar die onderbuik gevoelens ...... Een Stint is geen geavanceerd apparaat met duizenden onderdelen en er waren toch genoeg ooggetuigen en toch kunnen ze geen oorzaak vinden - dat geloof je toch zelf zeker niet he.
Die categorie bestaat helemaal niet.. dus daar kan ook geen cvo voor worden afgegeven..quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het gaat hierbij natuurlijk niet om ieder willekeurig technisch product maar om een voertuig voor kleine kinderen - klein nuance verschil
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |