abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 september 2019 @ 20:45:27 #76
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188947115
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 20:43 schreef gombro het volgende:

[..]

Heb je altijd zo'n warm hart voor pedofiele zedendelinquenten? Aparte neiging....
Que?
Waaruit blijkt dat ik dat heb?
Aparte manier van redeneren heb jij.
pi_188947139
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 20:43 schreef gombro het volgende:

[..]

Heb je altijd zo'n warm hart voor pedofiele zedendelinquenten? Aparte neiging....
Is het al een feit dan dat de dode man een pedofiele zedendelinquent was?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_188951144
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 20:46 schreef Montagui het volgende:

[..]

Is het al een feit dan dat de dode man een pedofiele zedendelinquent was?
Volgens sommigen wel. Zijn niet zelden de hardste schreeuwers die zelf bedenkelijke ideeën hebben, iets met bliksemafleiders enzo.
pi_188951170
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 20:46 schreef Montagui het volgende:

[..]

Is het al een feit dan dat de dode man een pedofiele zedendelinquent was?
Nope.
pi_188951180
Feit is dat er een lijk is gevonden met vijf kerels er boven op.

Feit is tevens dat kort tevoren dat lijk een nog springlevend persoon was.

Maar sommige dwazen hier blijven beweren dat die vijf kerels niets met dat overlijden te maken hebben gehad.
pi_188951302
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 01:13 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Feit is dat er een lijk is gevonden met vijf kerels er boven op.

Feit is tevens dat kort tevoren dat lijk een nog springlevend persoon was.

Maar sommige dwazen hier blijven beweren dat die vijf kerels niets met dat overlijden te maken hebben gehad.
'Niets'? is uiteraard een premature vaststelling. Maar of hun actie direct, indirect, of uiteindelijk inderdaad niets, met zijn overlijden te maken heeft gehad is nog steeds in onderzoek (althans voor 'ons').
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_188951399
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 01:27 schreef Montagui het volgende:

[..]

'Niets'? is uiteraard een premature vaststelling. Maar of hun actie direct, indirect, of uiteindelijk inderdaad niets, met zijn overlijden te maken heeft gehad is nog steeds in onderzoek (althans voor 'ons').
We kunnen toch wel de voorzichtige conclusie trekken dat de beste man nog had geleefd zonder tussenkomst van de 5 helden, dan zat hij nu waarschijnlijk onbezorgd te genieten van de mediabestanden op zijn telefoon.
pi_188951479
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 01:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

We kunnen toch wel de voorzichtige conclusie trekken dat de beste man nog had geleefd zonder tussenkomst van de 5 helden, dan zat hij nu waarschijnlijk onbezorgd te genieten van de mediabestanden op zijn telefoon.
Nee, niet 100 procent. Maar de kans dat zijn overlijden te maken heeft gehad met de actie van de 5 acht ik wel een stuk groter dan een plotselinge dood (via een aneurysma of zo). Dat zou wel erg toevallig zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_188952513
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 01:36 schreef Pleun2011 het volgende:

We kunnen toch wel de voorzichtige conclusie trekken dat de beste man nog had geleefd zonder tussenkomst van de 5 helden
Wat mij betreft wel. Net als de meeste verkeerdoden nog geleefd hadden als er geen verkeer was geweest.
pi_188953914
Moord goedpraten.
  zaterdag 21 september 2019 @ 11:50:46 #86
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_189052955
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 01:13 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Feit is dat er een lijk is gevonden met vijf kerels er boven op.

Feit is tevens dat kort tevoren dat lijk een nog springlevend persoon was.

Maar sommige dwazen hier blijven beweren dat die vijf kerels niets met dat overlijden te maken hebben gehad.
Dat ze er mogelijk iets mee te maken hebben maakt op geen enkele wijze dat ze iets strafbaar gedaan hebben. Wat ernstig dat jij ze nu al op voorbaat veroordeeld.
pi_189053848
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 11:50 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Dat ze er mogelijk iets mee te maken hebben maakt op geen enkele wijze dat ze iets strafbaar gedaan hebben. Wat ernstig dat jij ze nu al op voorbaat veroordeeld.
Niet bij voorbaat, maar achteraf.
pi_189056262
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 13:11 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Niet bij voorbaat, maar achteraf.
Hoezo achteraf? Achteraf wat precies? Een afgerond onderzoek wat de betrokkenheid van die 5 was?
Dat is er nog niet dus T-zooi heeft gewoon gelijk, jij (ver)oordeelt al bijvoorbaat.
pi_189056334
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 16:54 schreef vannelle het volgende:

[..]

Hoezo achteraf? Achteraf wat precies? Een afgerond onderzoek wat de betrokkenheid van die 5 was?
Dat is er nog niet dus T-zooi heeft gewoon gelijk, jij (ver)oordeelt al bijvoorbaat.
Met achteraf bedoelt ze na het overlijden van de man. Een onderzoek is helemaal niet nodig joh, het feit dat er 5 man bovenop de dode man zaten, is voor Sjoukje al genoeg om 'achteraf' ( :') ) conclusies te trekken.
pi_189056482
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 16:54 schreef vannelle het volgende:

[..]

Hoezo achteraf? Achteraf wat precies? Een afgerond onderzoek wat de betrokkenheid van die 5 was?
Dat is er nog niet dus T-zooi heeft gewoon gelijk, jij (ver)oordeelt al bijvoorbaat.
Dat "onderzoek" is onzin. Dat had al lang afgerond kunnen zijn. En misschien is het ook wel afgerond, maar houdt men dat om een of andere reden geheim.

Het enige interessante dat onderzocht moest worden, was de precieze doodsoorzaak. Verstikking, hartfalen, verwurging, etc. Dat hoeft echt geen weken te duren.
pi_189056522
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:02 schreef r_one het volgende:

[..]

Met achteraf bedoelt ze na het overlijden van de man. Een onderzoek is helemaal niet nodig joh, het feit dat er 5 man bovenop de dode man zaten, is voor Sjoukje al genoeg om 'achteraf' ( :') ) conclusies te trekken.
Dat voor zo'n eenvoudige zaak al vele weken aan onderzoek nodig is, geeft aan hoe slecht het gesteld is met de bestrijding van criminaliteit is in Nederland. De gevolgen hiervan waren afgelopen week ook zichtbaar in Amsterdam, waar een advocaat ook op klaarlichte dag werd vermoord. De laffe dader van die moord ging niet op het lijk zitten, maar als hij dat wel gedaan zou hebben, zouden hier nog steeds mensen zijn die zouden zeggen: "nee, er staat nog niets vast, eerst moet alles onderzocht worden."
pi_189056873
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:18 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De gevolgen hiervan waren afgelopen week ook zichtbaar in Amsterdam, waar een advocaat ook op klaarlichte dag werd vermoord. De laffe dader van die moord ging niet op het lijk zitten, maar als hij dat wel gedaan zou hebben, zouden hier nog steeds mensen zijn die zouden zeggen: "nee, er staat nog niets vast, eerst moet alles onderzocht worden."
Derk Wiersum had niet zojuist een pedoseksueel zedenmisdrijf gepleegd. Voor jou is een verwaarloosbaar detail, voor mij is het de hoofdzaak. En ik vind jouw totale gevoelloosheid daarvoor ronduit verdacht.
pi_189056945
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:40 schreef gombro het volgende:

[..]

Derk Wiersum had niet zojuist een pedoseksueel zedenmisdrijf gepleegd. Voor jou is een verwaarloosbaar detail, voor mij is het de hoofdzaak. En ik vind jouw totale gevoelloosheid daarvoor ronduit verdacht.
De verdachtmaking kun je laten varen. Zelf heb ik vier kinderen en als een pedofiel aan een van mijn kinderen zou zitten, zou ik hem hardhandig op zijn bek timmeren. Maar niet doodslaan, dat gaat te ver.

Daarbij komt dat ik nog nergens heb gelezen wat voor zedenmisdrijf dat dan geweest zou zijn. In een openbare speeltuin, op klaarlichte dag.
pi_189057037
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:46 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

De verdachtmaking kun je laten varen. Zelf heb ik vier kinderen
Die zijn niet te benijden met een vader die de vermoorde advocaat zonder blikken of blozen met een pedoseksuele zedenqelinquent vergelijkt. Ik heb het gehad met je, griezel.
  zaterdag 21 september 2019 @ 17:57:29 #95
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189057065
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:40 schreef gombro het volgende:
Derk Wiersum had niet zojuist een pedoseksueel zedenmisdrijf gepleegd. Voor jou is een verwaarloosbaar detail, voor mij is het de hoofdzaak.
Blijft toch apart hoe overtuigd je ervan bent dat het slachtoffer een zedenmisbruik zou hebben gepleegd omdat vijf tokkies dat beweren, maar om te onderkennen dat het moordenaars zijn eerst bewijs getoond moet worden middels een onderzoek.
pi_189057769
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:40 schreef gombro het volgende:

[..]

Derk Wiersum had niet zojuist een pedoseksueel zedenmisdrijf gepleegd. Voor jou is een verwaarloosbaar detail, voor mij is het de hoofdzaak. En ik vind jouw totale gevoelloosheid daarvoor ronduit verdacht.
Jij vindt wel snel iemand verdacht, als zo iemand niet snel genoeg een verdenking van een zedenmisdrijf uitroept tot een voldongen feit. Enge gedachtengang :X
pi_189057908
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 18:48 schreef r_one het volgende:

[..]

Jij vindt wel snel iemand verdacht, als zo iemand niet snel genoeg een verdenking van een zedenmisdrijf uitroept tot een voldongen feit. Enge gedachtengang :X
Tja waar het hart van vol is loopt de mond van over, de grootste klootzakken van maandag tot zaterdag zitten vaak op zondag vooraan in de kerk schijnheilig te doen. Dan is het makkelijk om iedere verdachte of mensen die gewoon even wachten met oordelen meteen schuldig te verklaren als die user zijnde.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_189058349
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:54 schreef gombro het volgende:

[..]

Die zijn niet te benijden met een vader die de vermoorde advocaat zonder blikken of blozen met een pedoseksuele zedenqelinquent vergelijkt. Ik heb het gehad met je, griezel.
Nee, die vergelijking maak jij alleen.

Ik heb alleen geschreven dat er in Amsterdam óók iemand op klaarlichte dag is vermoord. De overeenstemming betreft dus de moord, niet het slachtoffer.
pi_189059455
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Dat "onderzoek" is onzin. Dat had al lang afgerond kunnen zijn. En misschien is het ook wel afgerond, maar houdt men dat om een of andere reden geheim.

Het enige interessante dat onderzocht moest worden, was de precieze doodsoorzaak. Verstikking, hartfalen, verwurging, etc. Dat hoeft echt geen weken te duren.
Eens hoor. Maar wanneer ze die lui gaan vastzetten slaat de vlam in de pan in die wijk en in allerlei soortgelijke wijken in den lande. Soms wordt gekozen voor de ordehandhaving.

Misschien moet de familie van het slachtoffer wat meer amok gaan maken inzake deze bizarre moord.

Is het eigenlijk al bekend wat hij aan het doen was op zijn telefoon, BVD.
pi_189074606
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:02 schreef r_one het volgende:

[..]

Met achteraf bedoelt ze na het overlijden van de man. Een onderzoek is helemaal niet nodig joh, het feit dat er 5 man bovenop de dode man zaten, is voor Sjoukje al genoeg om 'achteraf' ( :') ) conclusies te trekken.
Ach, inderdaad, wat was ik denkende. 8)7
Het is inderdaad zo klaar als een klontje. Wellicht zal ik een beetje terug moeten krabbelen, even kijken of dat lukt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dat "onderzoek" is onzin. Dat had al lang afgerond kunnen zijn. En misschien is het ook wel afgerond, maar houdt men dat om een of andere reden geheim.

Het enige interessante dat onderzocht moest worden, was de precieze doodsoorzaak. Verstikking, hartfalen, verwurging, etc. Dat hoeft echt geen weken te duren.
Ja tuurlijk, ze houden de uitkomst van het onderzoek geheim, juist bij een zaak die grote sociale onrust heeft veroorzaakt.
Weet niet of jij het weet maar het NFI heeft te maken met grote achterstanden terwijl er tevens grote zorgvuldigheid wordt gevraagd. Het werkt niet hetzelfde als bij CSI op televisie, goed werk heeft nou eenmaal tijd nodig.
Maar omdat de ambtelijke molen wat langzamer draait dan jij verwacht denk je dat ze het "misschien" wel geheim houden.
Ga maar weer een aluhoedje vouwen want dit is 1 groot complot!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')