Dat is naar.quote:Op zondag 1 september 2019 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
De nieuwe kat heeft de hele middag op mijn pyama gelegen en nu heb ik intense jeuk aan mijn neus.
Lekker met de meiden keta.quote:Op zondag 1 september 2019 22:41 schreef Fok-it het volgende:
Interessant wel
@:Charleskinbote
@:Naatje_1
@:Solotovski
quote:
Het liedjequote:Op zondag 1 september 2019 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Om het liedje of het keta gedeelte?
Ik ga echt goed op dit liedje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 1 september 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
LEKKER MET DE MEIDEN MEI MEI MEI MEIDEN
hmm.. volgens mij zit je me in het ootje te nemen ama de pamaquote:
quote:Op zondag 1 september 2019 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm.. volgens mij zit je me in het ootje te nemen ama de pama
Ama heeft wel gelijk hoorquote:
quote:Op zondag 1 september 2019 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ama heeft wel gelijk hoor
Eigenlijk heet het ook ketavitamine, vanwege de gezonde werking
Dat is toch van dezelfde als houd je bek en bef mequote:Op zondag 1 september 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
LEKKER MET DE MEIDEN MEI MEI MEI MEIDEN
Jaquote:Op zondag 1 september 2019 22:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is toch van dezelfde als houd je bek en bef me
Dat ik naar de koelkast moet lopen.quote:Op zondag 1 september 2019 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
POL / Wie wordt de Democratische uitdager van Trump?
Wat denken jullie boys?
Niet gekliktquote:Op zondag 1 september 2019 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat denken jullie boys?
Heb me er nog niet al te veel in verdiept maar neem aan dat dat Biden wordt toch?quote:Op zondag 1 september 2019 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat denken jullie boys?
Goede vraagquote:
Associeer het alleen met jou eigenlijk.quote:Op zondag 1 september 2019 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Het valt me nu pas op dat er maar weinig mensen zijn die dat pijltje standaard naast hun post hebben staan.
Ok ok ik vergeef het je.quote:Op zondag 1 september 2019 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was voor een voorbeeld, jeetje zeg...
quote:Op zondag 1 september 2019 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Het valt me nu pas op dat er maar weinig mensen zijn die dat pijltje standaard naast hun post hebben staan.
Niemand met meer dan 3 hersencellen heeft wat met die proleetquote:Op zondag 1 september 2019 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
alsof ik iets heb met die voetbalkantineproleet.
Koekoekquote:Op zondag 1 september 2019 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand met meer dan 3 hersencellen heeft wat met die proleet
gngnquote:
Was wel de frontrunner lange tijd.quote:Op zondag 1 september 2019 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb me er nog niet al te veel in verdiept maar neem aan dat dat Biden wordt toch?
Democraten zijn nog altijd beter voor 80% van de Amerikanen dan de Republikeinen.quote:Op zondag 1 september 2019 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was wel de frontrunner lange tijd.
Hij lijkt veilig keuze. Populair onder de gematigde democraten, en associatie met Obama.
Maar hij is een ouwe zak, die conservatief was vroeger. Relatief dan. Zegt tijdens persconferenties domme dingen. Al die foto's en filmpjes waarin hij op een creepy manier aan jonge meisjes zit, doen hem ook geen goed.
Verder zegt hij niks nieuws of schokkends. Gewoon wat alle dems willen horen. Zoveel mogelijk hispanics binnen laten, hun verzekering betalen, wapens weg. Dat soort dingen.
Denk dat de leiding meer ziet in een vrouw.
Wie vind jij een geschikte frontman dan? Als je er al 1 uberhaupt geschikt vind?quote:Op zondag 1 september 2019 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was wel de frontrunner lange tijd.
Hij lijkt veilig keuze. Populair onder de gematigde democraten, en associatie met Obama.
Maar hij is een ouwe zak, die conservatief was vroeger. Relatief dan. Zegt tijdens persconferenties domme dingen. Al die foto's en filmpjes waarin hij op een creepy manier aan jonge meisjes zit, doen hem ook geen goed.
Verder zegt hij niks nieuws of schokkends. Gewoon wat alle dems willen horen. Zoveel mogelijk hispanics binnen laten, hun verzekering betalen, wapens weg. Dat soort dingen.
Denk dat de leiding meer ziet in een vrouw.
Je bent niet de enige met een achterlijk dialectquote:
sow @Amaranthaquote:Op zondag 1 september 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent niet de enige met een achterlijk dialect
200 km noordwaarts kunnen ze er ook wat van
Elke 3 km wijzigt er hier wel iets, heb een echte talenknobbelquote:Op zondag 1 september 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de grote tv debatten waren ze geloof ik allemaal voor het bekant onbeperkt binnenhalen van migranten en het betalen van hun verzekeringen.quote:Op zondag 1 september 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie vind jij een geschikte frontman dan? Als je er al 1 uberhaupt geschikt vind?
Hm. Ben benieuwdquote:Op zondag 1 september 2019 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de grote tv debatten waren ze geloof ik allemaal voor het bekant onbeperkt binnenhalen van migranten en het betalen van hun verzekeringen.
Dat maakt ze per definitie allen ongeschikt.
Sommigen zeggen best weleens iets slims, zoals Warren over Google, maar ze zitten allemaal zo vuist diep in de identiteitspolitiek en een extreme tweestrijd, dat een gematigde middenweg niet te vinden is.
Decennialang liegen over je afkomst om een voorkeursbehandeling te krijgen. Dat pleit voor haar, jaquote:Op zondag 1 september 2019 23:11 schreef naatje_1 het volgende:
Elizabeth Warren zou ik wel leuk vinden
Want dat doet ertoe? Ik weet hier niets van, maar ik vind het een beetje kijken naar verleden ipv de toekomst en dat is toch waar je voor gaat. Ik volg de Amerikaanse politiek niet echt meer, maar het beetje dat ik meekreeg deed me positief stemmen over Warren.quote:Op zondag 1 september 2019 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Decennialang liegen over je afkomst om een voorkeursbehandeling te krijgen. Dat pleit voor haar, ja
De huidige VS politiek in een notendop, dat wel.
Wowquote:Op zondag 1 september 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 september 2019 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Want dat doet ertoe? Ik weet hier niets van, maar ik vind het een beetje kijken naar verleden ipv de toekomst en dat is toch waar je voor gaat. Ik volg de Amerikaanse politiek niet echt meer, maar het beetje dat ik meekreeg deed me positief stemmen over Warren.
Vertel, wat maakt de Republikeinen zo geweldig voor de doorsnee Amerikaan?quote:
Je weet wie het zegtquote:
bij mij 6.15quote:Op zondag 1 september 2019 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
Morgen om 8 uur de wekker, de hel, ik ga er maar van tussen
Donderstraal lekker een eind op met je whataboutisms.quote:Op zondag 1 september 2019 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vertel, wat maakt de Republikeinen zo geweldig voor de doorsnee Amerikaan?
Ja, leuk, maar je weet zelf natuurlijk ook wel dat al je geouwehoer over hoe slecht de Democraten zijn (hoogstwaarschijnlijk zijn ze voor jou zelfs 'links'), het common knowledge is dat de Republikeinen al decennia in de broekjes van het grootkapitaal en de evangelicals zitten, en dat van de 10 armste, minst gezonde, minst geschoolde en meest uit de staatsruif vretende staten er 8 al decennia diepdonkerrood zijn.quote:Op zondag 1 september 2019 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Donderstraal lekker een eind op met je whataboutisms.
Doe nog maar wat aannames en ga lekker slapen.quote:Op zondag 1 september 2019 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar je weet zelf natuurlijk ook wel dat al je geouwehoer over hoe slecht de Democraten zijn (hoogstwaarschijnlijk zijn ze voor jou zelfs 'links'), het common knowledge is dat de Republikeinen al decennia in de broekjes van het grootkapitaal en de evangelicals zitten, en dat van de 10 armste, minst gezonde, minst geschoolde en meest uit de staatsruif vretende staten er 8 al decennia diepdonkerrood zijn.
Maar ze roepen wat over immigrants, en dus lopen fokkers als jij er weer als een kip zonder kop achteraan.
Ik lees jouw posts gewoon hoor... ook in NWS en POL.quote:Op zondag 1 september 2019 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe nog maar wat aannames en ga lekker slapen.
Moet jij weten.quote:Op zondag 1 september 2019 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts gewoon hoor... ook in NWS en POL.
Ja, dat doe ik ook. Vond het wel grappig dat je dat Trump fanboyisme hier mee naar toe neemt.quote:
Door mensen zoals jij hoop ik dat Trump 2020 een feit wordt. De meltdown is al 3 jaar hilarisch.quote:Op zondag 1 september 2019 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook. Vond het wel grappig dat je dat Trump fanboyisme hier mee naar toe neemt.
Nja, je support hem wel vanaf het eerste uur.quote:Op zondag 1 september 2019 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij hoop ik dat Trump 2020 een feit wordt. De meltdown is al 3 jaar hilarisch.
Ik heb het woord Trump niet genoemd. Jij maakt dat er van.
Oh alles beter dan Pence...quote:Op zondag 1 september 2019 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij hoop ik dat Trump 2020 een feit wordt. De meltdown is al 3 jaar hilarisch.
Ik heb het woord Trump niet genoemd. Jij maakt dat er van.
Heb jij er persoonlijk last van dan?quote:Op zondag 1 september 2019 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk is het snel voorbij met Trump.
Ik was, en ben, pro-Trump omdat debielen zoals remlof een totale meltdown krijgen.quote:Op zondag 1 september 2019 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, je support hem wel vanaf het eerste uur.
Is je kijk daarin de afgelopen jaren veranderd? Vind je dat hij het goed doet?
Ik had het idee dat Pence 2 doelen heeft. Ten eerste de conservatievere kant aan hem binden, en ten tweede een levensverzekering.quote:Op zondag 1 september 2019 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh alles beter dan Pence...
"Door mensen zoals jij..." Mijn hemel
Maar hoe denk je dat de politieke verhoudingen hadden gelegen als Clinton presidente was geworden dan? Was er dan geen kans geweest dat het op z'n minst evenredig met nu was geweest?quote:Op zondag 1 september 2019 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was, en ben, pro-Trump omdat debielen zoals remlof een totale meltdown krijgen.
Ik ben, en was, vanaf het eerste moment anti-Clinton. Ik had Sanders een veel betere kandidaat gevonden. Ik denk dat de Democraten een dure fout hebben gemaakt daar.
Goed, goed, wat is goed? Hij heeft dingen beloofd die hij nog niet waar heeft kunnen maken. Daar kun je hem op afrekenen.
Maar sommige dingen die misgaan, zoals het uitzetten van illegalen, zijn buiten zijn schuld om. Als je als stad een sanctuary city bent en weigert mee te werken aan federale wetgeving (die niet anders is dan onder Obama, waar ze hypocriet genoeg wel naar luisterden), dan kun je moeilijk Trump daar de schuld van geven.
Hij heeft (nog) geen nieuwe oorlogen gestart, maar heeft er mi. weinig aan gedaan om bestaande oorlogen te stoppen. Maar gezien zijn fetisj met het leger is dat niet haalbaar denk ik.
[..]
Ik had het idee dat Pence 2 doelen heeft. Ten eerste de conservatievere kant aan hem binden, en ten tweede een levensverzekering.
Oh is dat allquote:Op zondag 1 september 2019 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Etto heeft een hateboner voor hem.
Nou dit dusquote:
Even los van haar persoonlijke problemen met haar gezondheid en haar eventuele misdaden.quote:Op zondag 1 september 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoe denk je dat de politieke verhoudingen hadden gelegen als Clinton presidente was geworden dan? Was er dan geen kans geweest dat het op z'n minst evenredig met nu was geweest?
Dat verdrag (kan even niet op de naam komen) dat Trump niet wilde ondertekenen, mbt klimaat. Dat werd in de media weer zo overdreven en gekleurd gebracht. Genant.quote:Op zondag 1 september 2019 23:49 schreef Fok-it het volgende:
Toch valt het me wel op dat vooral op fok een hoop mensen pro-Trump zijn en hopen op escalaties zodat `links' daar niet mee om weet te springen. Hopen dat Trump zijn anti-klimaat politiek nog verder doordramt etc etc. Want lachen toch, al die linkse klimaatgekkies XDXD give me a break. Je hoort achter een politiek leider te staan om zijn standpunten, niet omdat je er mensen mee kan bashen. De helft van de Trump fanbase bestaat echt uit trollen wat dat betreft
Nja bedoelde niet eens zo zeer alleen dat verdrag van Parijs wat niet ondertekend is. Meer gewoon dat ik het idee heb dat een hoop aanhangers van hem gewoon hopen op een destructief ongeleid projectiel alleen maar om Democraten te fucken. Het is geen entertainmentshowquote:Op zondag 1 september 2019 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat verdrag (kan even niet op de naam komen) dat Trump niet wilde ondertekenen, mbt klimaat. Dat werd in de media weer zo overdreven en gekleurd gebracht. Genant.
Tuurlijk, de VS moet meer doen, neem aan dat we dat eens zijn. Maar dat verdrag richtte zich bijna alleen op de VS, met allemaal verplichtingen, terwijl de grote vervuilers (China en India) die eisen niet kregen.
Ik snap het wel.
Ik moet zeggen, ik zou het niet erg vinden als de Democraten zo erg in hun reet genomen worden dat ze eindelijk weer eens normaal gaan doen. Het lijkt er alleen helaas op dat ze steeds extremistischer worden. De AOC-achtige figuren komen steeds meer op de voorgrond helaas.quote:Op maandag 2 september 2019 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja bedoelde niet eens zo zeer alleen dat verdrag van Parijs wat niet ondertekend is. Meer gewoon dat ik het idee heb dat een hoop aanhangers van hem gewoon hopen op een destructief ongeleid projectiel alleen maar om Democraten te fucken. Het is geen entertainmentshow
Al maakt Trump er dat soms wel van met zijn twitteraccount. Ongeacht of je het met hem eens bent of niet. Voor een president van een wereldmacht is dat gewoon krankzinnig
Inso en Jimmy zijn er niet meer dus zo erg is het nietquote:
Heb je ook wel een goed punt.quote:Op maandag 2 september 2019 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso en Jimmy zijn er niet meer dus zo erg is het niet
Er is nog niemand zonder reden beschuldigd van het zijn van een nazi, de mods hebben nog niet dingen verwijderd van mensen die ze niet mogen en de enige die de discussie probeert te verzieken heeft er voor gekozen om elders te zijn. Het valt mee.quote:
AOC?quote:Op maandag 2 september 2019 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik zou het niet erg vinden als de Democraten zo erg in hun reet genomen worden dat ze eindelijk weer eens normaal gaan doen. Het lijkt er alleen helaas op dat ze steeds extremistischer worden. De AOC-achtige figuren komen steeds meer op de voorgrond helaas.
Oh die. Geen idee of dat extreem is. Weet alleen dat ze jongste democratisch lid van het congres isquote:
Shit, heb net vanmiddag een hele lading bookmarks over haar weggedaanquote:Op maandag 2 september 2019 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die. Geen idee of dat extreem is. Weet alleen dat ze jongste democratisch lid van het congres is
Ja ik ga er ook zo vandoor denk ik.quote:Op maandag 2 september 2019 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, heb net vanmiddag een hele lading bookmarks over haar weggedaan
Maarja, als ik weer wat doms van haar lees, post ik het wel.
Maar goed, nu slapen want morgen lange werkdag
Ben de aivd, ik hou je in de gaten.quote:Op maandag 2 september 2019 10:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Tssss, overal waar ik ben, ben jij ook!
Doet u vaker aan geheime diensten?quote:Op maandag 2 september 2019 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben de aivd, ik hou je in de gaten.
Wat jij maar wiltquote:Op maandag 2 september 2019 10:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Doet u vaker aan geheime diensten?
Zonder @Limoentjuh ook.quote:Op maandag 2 september 2019 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zonder @:flippiee is het maar stil hier.
quote:Op maandag 2 september 2019 10:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik zit hier in mijn rol als brave getrouwde vrouw..![]()
jahahahaaaaaaaaquote:Op maandag 2 september 2019 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet meer hoor babe, je hebt me geblokt.
Je was weer te laat zeker!quote:Op maandag 2 september 2019 10:54 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, eerste dag academische jaar begint goed. Opening van FRT geskipt...
Ik was eerder dan de wekker wakker, maar te moe om te functioneren, dus ik heb me weer omgedraaidquote:
Wat is frt?quote:Op maandag 2 september 2019 10:54 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, eerste dag academische jaar begint goed. Opening van FRT geskipt...
Google zegt mij: Op maandag 2 september vindt vanaf 09:30 uur de facultaire opening van het Academisch jaar plaats.quote:
Klinkt wel misbaar.quote:Op maandag 2 september 2019 11:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Google zegt mij: Op maandag 2 september vindt vanaf 09:30 uur de facultaire opening van het Academisch jaar plaats.
Je moet je bek houden dikke rolmopsquote:
Misschien is er bier bij gepaard want studenten.quote:
Zeg er wat vanquote:
WEJOOOOOOOOOOO PIK JE DIT HAAGS?quote:Op maandag 2 september 2019 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet je bek houden dikke rolmops
[..]
Misschien is er bier bij gepaard want studenten.
[..]
Zeg er wat van
Hoi kiidquote:
Ja haahs pik je dit?quote:Op maandag 2 september 2019 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WEJOOOOOOOOOOO PIK JE DIT HAAGS?
Lizoen*quote:
Vanochtend even. Wilde haar al taggen voor die post in de dagbagger maar denk dat ze me dan helemaal niet meer lief vindt.quote:Op maandag 2 september 2019 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij @:kopjechino al gespot?
Ga eten dan.quote:
Oh dat klinkt helemaal niet interessant.quote:Op maandag 2 september 2019 11:19 schreef naatje_1 het volgende:
Frt: faculteit der religie en theologie
Is niet nodig hoorquote:Op maandag 2 september 2019 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanochtend even. Wilde haar al taggen voor die post in de dagbagger maar denk dat ze me dan helemaal niet meer lief vindt.ben een beetje bang voor haar.
[..]
Ga eten dan.
[..]
Oh dat klinkt helemaal niet interessant.
Heb niks in huis en moet zo dadelijk in de buurt van de supermarkt zijn.quote:
Wat? Het bang zijn of dat ze me niet lief vindt?quote:
Dan moet je wachten. Ik heb pita's met kalkoenshoarma bij me om te snacken en lunchenquote:Op maandag 2 september 2019 11:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb niks in huis en moet zo dadelijk in de buurt van de supermarkt zijn.
Dat klinkt wel goed eigenlijk.quote:Op maandag 2 september 2019 11:24 schreef dud0r het volgende:
Dan moet je wachten. Ik heb pita's met kalkoenshoarma bij me om te snacken en lunchen
Is ook wel. Had alleen geen zin om uitgebreid saus te maken dus maar beetje simpel een kwakje yoghurt erbij.quote:
gelukkig maarquote:
Heb ik ook nooit, daarom staan er allemaal flesjes met saus in de koelkast.quote:Op maandag 2 september 2019 11:29 schreef dud0r het volgende:
Had alleen geen zin om uitgebreid saus te maken
Heb ook wel wat staan maar is voornamelijk mayo, ketchup, mosterdquote:Op maandag 2 september 2019 11:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit, daarom staan er allemaal flesjes met saus in de koelkast.
Klinkt wel beter ja.quote:Op maandag 2 september 2019 11:31 schreef dud0r het volgende:
Saus maak ik meestal met yoghurt en dan kruiden, knoflook, etc er door.
En zoveel werk gaat er niet in zitten maar afhankelijk van wat het is moet het nog even trekken.quote:
Beetje werken, vanmiddag hopelijk nog beetje trainen en verder eigenlijk niet.quote:Op maandag 2 september 2019 11:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk. Jij wel?
Libanees brood met pittige tonijnsaladequote:Op maandag 2 september 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg: lunchgenot beste genot
Eet u smakelijk.quote:Op maandag 2 september 2019 11:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Libanees brood met pittige tonijnsalade
Klinkt ook al zo lekker.quote:Op maandag 2 september 2019 11:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Libanees brood met pittige tonijnsalade
op je plant pissenquote:Op maandag 2 september 2019 11:40 schreef Amarantha het volgende:
@:I. als er allemaal vliegjes uit je plant komen.. Wat kan je er tegen doen?
shake that thing, gotta gotta shake that thingquote:
hmm, da's wel een hardnekkig probleem, heb je wss. last van rouwvliegjes.. las laatst in het kamerplanten topic op FOK! dat mensen 'aaltjes' kopen om van dat soort ongedierte af te komen. Dat zijn beestjes die de larven van die vliegjes opvreten, en vervolgens zelf doodgaan omdat ze geen voeding meer kunnen vinden.quote:Op maandag 2 september 2019 11:40 schreef Amarantha het volgende:
@:I. als er allemaal vliegjes uit je plant komen.. Wat kan je er tegen doen?
Hieroquote:Op maandag 2 september 2019 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb jij @:kopjechino al gespot?
Ze is terecht haags!quote:
Nee nee, ze heeft gisteren nog gezegd wanneer ze vakantie had.quote:Op maandag 2 september 2019 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oefff @:dud0r en ik waren even bang dat je met vakantie was.
Dikzak.quote:
Op die foto die ik zag klopt dat idd.quote:Op maandag 2 september 2019 12:18 schreef Solotovski het volgende:
Ben helemaal niet dik dus fuck jullie
Hou je bek danquote:Op maandag 2 september 2019 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op die foto die ik zag klopt dat idd.
Sorry meister haagsquote:Op maandag 2 september 2019 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo niet zo bijdehand tegen je meester
Wanneer?quote:Op maandag 2 september 2019 12:18 schreef Solotovski het volgende:
Ben helemaal niet dik dus fuck jullie
Ik tuf gewoon op je anusquote:Op maandag 2 september 2019 12:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer?
En neem jij dan het glijmiddel mee?
Oh ik dacht dat we met z'n tweeen haags gingen doen.quote:
Nou, ik had gisteren een pizza en kapsalon besteld alleen waren m'n ogen groter dan m'n maag. Had de kapsalon dus maar voor vandaag bewaard.quote:
dikzakquote:Op maandag 2 september 2019 12:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, ik had gisteren een pizza en kapsalon besteld alleen waren m'n ogen groter dan m'n maag. Had de kapsalon dus maar voor vandaag bewaard.
Mn lul ookquote:Op maandag 2 september 2019 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft wel die lengte ja.
Val je dan elke keer flauw bij een erectie?quote:
Das dan het nadeel jaquote:Op maandag 2 september 2019 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Val je dan elke keer flauw bij een erectie?
Ben ik even blij met m'n micropenisquote:
Mag ik hem zien?quote:Op maandag 2 september 2019 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben ik even blij met m'n micropenisDan heb je dat probleem niet.
quote:Op maandag 2 september 2019 12:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, ik had gisteren een pizza en kapsalon besteld alleen waren m'n ogen groter dan m'n maag. Had de kapsalon dus maar voor vandaag bewaard.
Die waardeloze kutgrappen van jou man manquote:Op maandag 2 september 2019 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja bedankt, dat was de grap.
Heb je een vergrootglas? Wel buiten de zon dan want anders verbrandt die straks.quote:
Van hoogstaand niveau al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 2 september 2019 12:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die waardeloze kutgrappen van jou man man
Voor jou is dat wel hoogstaand niveau ja.....quote:Op maandag 2 september 2019 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van hoogstaand niveau al zeg ik het zelf.
Zit er al weer een beetje verbetering in je zicht?quote:
@Limoentjuh kan er ook altijd wel om lachenquote:Op maandag 2 september 2019 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor jou is dat wel hoogstaand niveau ja.....
@Limoentjuh lacht uit beleefdheid er om.quote:Op maandag 2 september 2019 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh kan er ook altijd wel om lachen
Nog altijd tien keer meer informatie per post dan de bagger die jij uit je toetsenbord krijgtquote:Op maandag 2 september 2019 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij had het over jouw posts.
Hahaatjesquote:Op maandag 2 september 2019 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog altijd tien keer meer informatie per post dan de bagger die jij uit je toetsenbord krijgt
Wtf neequote:
Wij kunnen niet samen door 1 deur, en dat is niet eens vanwege jouw massale omvang qua lichaam.quote:
Komt het door jouw massale omvang dan?quote:Op maandag 2 september 2019 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij kunnen niet samen door 1 deur, en dat is niet eens vanwege jouw massale omvang qua lichaam.
Nopequote:Op maandag 2 september 2019 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit er al weer een beetje verbetering in je zicht?
Mooi kut.quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je snel wat meer inzicht op de situatie.
Ben een lantaarnpaal.quote:Op maandag 2 september 2019 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt het door jouw massale omvang dan?
Meer een tuinlampje met je lengte.quote:
Zullen we even lief doen? Je hebt nu mijn grens bereikt. Ik zeg: STOP hiermee, GENOEG!quote:
OKe oke.quote:Op maandag 2 september 2019 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we even lief doen? Je hebt nu mijn grens bereikt. Ik zeg: STOP hiermee, GENOEG!
Die ligt naast me te slapen dus denk dat je in de war bent met een ander.quote:Op maandag 2 september 2019 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha je vrouw riep constant; ga door haags, ga door!
Waarom ligt ze op dit tijdstip te slapen?quote:Op maandag 2 september 2019 13:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die ligt naast me te slapen dus denk dat je in de war bent met een ander.
Omdat het kan.quote:Op maandag 2 september 2019 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom ligt ze op dit tijdstip te slapen?
Dat mag.quote:
De duitsers waren hier in 40-45.quote:Op maandag 2 september 2019 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was vijf voor luchtalarm op de VU...
Ik zie het morgen wel.quote:Op maandag 2 september 2019 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je snel wat meer inzicht op de situatie.
Ik kom maar in 2 topics in ONZ. Sowieso kom ik eigenlijk niet voorbij MyAt qua topicsquote:Op maandag 2 september 2019 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet als je naar de laatste gesloten topics in ONZ kijkt
Wie houdt je tegen?quote:Op maandag 2 september 2019 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zin om te fappen in het kopieerhok
Ik vind dat altijd, afhankelijk van de uitspraak, een beetje als een gillend varken klinken.quote:
Wat let jequote:Op maandag 2 september 2019 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom maar in 2 topics in ONZ. Sowieso kom ik eigenlijk niet voorbij MyAt qua topics
[..]
Wie houdt je tegen?
Heb al genoeg topics om in te reageren. Hoef er niet nog meerquote:
De deur die op slot zitquote:Op maandag 2 september 2019 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom maar in 2 topics in ONZ. Sowieso kom ik eigenlijk niet voorbij MyAt qua topics
[..]
Wie houdt je tegen?
Wat let je?quote:Op maandag 2 september 2019 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, verkeerde gekwoot, ik wilde Haags kwoten
quote:Op maandag 2 september 2019 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zin om te fappen in het kopieerhok
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |