En ze spreekt de kandidaten steeds aan alsof ze de zes nog niet gepasseerd zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:00 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Echt, waarom krijst dat mens altijd zo? Niet om aan te horen.
Ik voorspel zo dat hij mee mag op date.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:59 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Op de facebookpagina van Boer zoekt Vrouw staat een filmpje van een jongen die geen brief schreef, maar een liedje voor haar maakte. Hij nam samen met zijn band het filmpje op. Kan het volgens mij hier niet naartoe kopiëren. De jongens is in Friesland redelijk bekend als zanger op tentfeesten en dergelijke.
Vreselijk, de kleuterjuf.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En ze spreekt de kandidaten steeds aan alsof ze de zes nog niet gepasseerd zijn.
Haar moeder lijkt meer onder de indruk te zijn dan zij zelf, haha.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voorspel zo dat hij mee mag op date.
Volgens haar had ze een specifieke wens, omdat ze wel een man wilde die op de boerderij zou komen wonen, maar wel zijn eigen werk had.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:03 schreef DonDruiper het volgende:
Annemiek kan elke willekeurige kroeg in Nederland binnenstappen en binnen 5 minuten met een vent naar buiten lopen.
Slaat nergens op dat zij hier aan mee doet.
Zo'n beetje elke Nederlandse man dusquote:Op zondag 23 februari 2020 20:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens haar had ze een specifieke wens, omdat ze wel een man wilde die op de boerderij zou komen wonen, maar wel zijn eigen werk had.
Maar ook de 30 cm?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke Nederlandse man dus
Snap wel dat ze niet een of ander randstedelijk of burgerlijk type wil, dus er vallen er ook weer veel af.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke Nederlandse man dus
Werd dat vorig jaar ook niet gezegd over zij van de champignonkwekerij?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:03 schreef DonDruiper het volgende:
Annemiek kan elke willekeurige kroeg in Nederland binnenstappen en binnen 5 minuten met een vent naar buiten lopen.
Slaat nergens op dat zij hier aan mee doet.
quote:Op zondag 23 februari 2020 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Kijkt ons aller @:monkyyy straks ook mee?
Jaquote:Op zondag 23 februari 2020 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Werd dat vorig jaar ook niet gezegd over zij van de champignonkwekerij?
Jij hier?quote:
Nou eventjes danquote:Op zondag 23 februari 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is de allereerste aflevering. Daarna geloof ik het wel.
Met de puntjes mooi omhoogquote:Op zondag 23 februari 2020 20:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zijn wow factor is dus dikke tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |