Ik geloof dat dat Schanu was!quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:31 schreef DorothyGale het volgende:
Het consultatiebureau wilden jullie toch extra zien daarom LBF? Ben benieuwd hoe het gaat bij onze volgende afspraak in oktober.
Dit dus, hier 21 maanden en het begint nu langzamerhand wat meer te wordenquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:29 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Casper is 20 maand maar ik vind hem ook niet heel vlot. Er zijn wel gerichte woordjes (papa, mama, die, uit, dinke -drinken, kijke, kikke -kikker, op, cracker) maar vooral ook nog steeds veel onverstaanbaar gebrabbel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ookquote:Op dinsdag 17 september 2019 12:06 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
@:exode
[ afbeelding ]
Dit gaat hier wel op in ieder geval
Ik ookquote:Op dinsdag 17 september 2019 13:01 schreef Aure het volgende:
Haha ik vind hartjes ipv roze wel echt awesome hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door VitaBella op 17-09-2019 17:00:42 ]
quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:12 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik heb mijn kind inmiddels wel zo getraind dat hij zijn knie aanwijst als ik vraag waar z’n patella (knieschijf)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |