Nicolette van Dam?quote:Op zondag 1 september 2019 20:15 schreef Nexum het volgende:
Die Kim lijkt heel erg op een andere BNer maar ik kom er even niet op wie
Nouja, hij maakt veel mensen blij en doet geen vlieg kwaad.quote:Op zondag 1 september 2019 20:16 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een nuttige leven en dat kan je kalvijn niet zeggem
quote:
Je mag iemand toch irritant vindenquote:Op zondag 1 september 2019 20:18 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Nouja, hij maakt veel mensen blij en doet geen vlieg kwaad.
Kan me best voorstellen dat je wat tegen hebt op een Boef als vlogger, maar waarom zou je haten op deze jongen die gewoon succes heeft zonder anderen te beschadigen?
Een persoon mag je irritant vinden, niet iemand die een bepaald beroep heeft en je verder helemaal niet kent.quote:Op zondag 1 september 2019 20:19 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Je mag iemand toch irritant vinden
Meer dan 5 welquote:Op zondag 1 september 2019 20:19 schreef Pwn_zoon het volgende:
Is er serieus iemand die meer dan 5 mensen kent van die "bn-ners"?
Ik ken eerlijk gezegd alleen Tim en Kalvijnquote:Op zondag 1 september 2019 20:19 schreef Pwn_zoon het volgende:
mwoa...denk eerder dat Jaap dat wordt. De mannelijke variant dan welquote:
Als je beroep aandachtshoer is mag dat bestquote:Op zondag 1 september 2019 20:20 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Een persoon mag je irritant vinden, niet iemand die een bepaald beroep heeft en je verder helemaal niet kent.
Rob Geus, spermalamp ken je toch wel?quote:Op zondag 1 september 2019 20:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik ken eerlijk gezegd alleen Tim en Kalvijn
Bijna allemaalquote:Op zondag 1 september 2019 20:19 schreef Pwn_zoon het volgende:
Rob Geus, Tim Coronel, Kim Kotter, Marianne Verkerk, Jaap van Deurse en Roy Donders, Thomas Berge, dus 7 van de 20 deelnemers komen mij bekend voorquote:Op zondag 1 september 2019 20:19 schreef Pwn_zoon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |