Jij vindt Leclerc geen leuke jongen?quote:
als alternatief kan je de mentionfunctie gebruiken door een @ voor de nick te zetten @F1gamerquote:Op zondag 1 september 2019 16:16 schreef F1gamer het volgende:
Voss
Dat zie ik niet meer in het scherm
Echt...die kutcookiemeldingen zouden verboden moeten wordenquote:Op zondag 1 september 2019 16:19 schreef F1gamer het volgende:
Ik weet nu waarom niet quoten vanwege de nieuwe cookie melding van Danny
Ik praat niet meer met jouquote:
Danny nieuwe cookie systeem is het probleemquote:Op zondag 1 september 2019 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
als alternatief kan je de mentionfunctie gebruiken door een @ voor de nick te zetten @:f1gamer
Gasly bij TR houden en Albon bij rbr houdenquote:
Hij zit er iig vlak bijquote:
Vechten met Gio die van achteren komtquote:
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 1 september 2019 16:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
HAM komt niet echt dichterbij. Ferrariplof dan maar?
Leclerc verdient wel een overwinning. Ook om Vettel op z'n nummer te zetten.quote:Op zondag 1 september 2019 16:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
HAM komt niet echt dichterbij. Ferrariplof dan maar?
Niet eensquote:Op zondag 1 september 2019 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leclerc verdient wel een overwinning. Ook om Vettel op z'n nummer te zetten.
Zeker. Zal ongetwijfeld de zege opdragen aan antonquote:Op zondag 1 september 2019 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt Leclerc niet goed genoeg?quote:
Als hij wint, dan wint hij niet op eigen kracht. Dus dan is het niet verdiend.quote:Op zondag 1 september 2019 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt Leclerc niet goed genoeg?
Red Dead Redemption???quote:Op zondag 1 september 2019 16:26 schreef Joosie200 het volgende:
Albon dotd
Alle voormalige RDR coureurs inhalen. Check.
Leclerc wint doordat Vettel de Mercedessen heeft opgehoudenquote:Op zondag 1 september 2019 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee die auto’s zijn nu gelijk.quote:Op zondag 1 september 2019 16:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
MAG rijdt in de tweede/andere Haas auto.
Kijk eens hoeveel snelheid hij met die auto heeft
Omdat er een teamorder bij zat? Vettel had altijd moeten pitten. Banden hielden het nooit vol.quote:Op zondag 1 september 2019 16:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als hij wint, dan wint hij niet op eigen kracht. Dus dan is het niet verdiend.
Die hebben maar een paar seconden verloren.quote:Op zondag 1 september 2019 16:28 schreef Fer het volgende:
[..]
Leclerc wint doordat Vettel de Mercedessen heeft opgehouden
Handig zo'n tweede rijderquote:Op zondag 1 september 2019 16:28 schreef Fer het volgende:
[..]
Leclerc wint doordat Vettel de Mercedessen heeft opgehouden
De auto's zijn waardeloos.quote:
Spec4quote:Op zondag 1 september 2019 16:32 schreef Peterselieman het volgende:
Albon laat eindelijk zien dat de Bull wel snel is
Hoeveel seconden rijd Hamilton er nu achter dan?quote:Op zondag 1 september 2019 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben maar een paar seconden verloren.
2quote:Op zondag 1 september 2019 16:34 schreef Fer het volgende:
[..]
Hoeveel seconden rijd Hamilton er nu achter dan?
Wat jammer??quote:
Act.quote:Op zondag 1 september 2019 16:38 schreef Lola69 het volgende:
Albon
Aangesloten achter Merc & Ferrari vanaf achteraan het veld![]()
![]()
Moest alleen een Renault de geest geven in de godverdomme laatste ronde.quote:Op zondag 1 september 2019 16:38 schreef Lola69 het volgende:
Albon
Aangesloten achter Merc & Ferrari vanaf achteraan het veld in zijn 1e race![]()
![]()
Dit is niet eens een grap.quote:Op zondag 1 september 2019 16:39 schreef VacaLoca het volgende:
Albon meteen beter resultaat vanaf p20 dan Gasly vanaf p6 had gedaan
Zal wel meevallen. Liet Leclerc gewoon voorbij en heeft Hamilton daarna voldoende opgehouden zodat Leclerc kon winnen.quote:Op zondag 1 september 2019 16:38 schreef Snowsquall het volgende:
VET = ont-zet-tend blij voor LEC en dat laat ie dadelijk blijken![]()
![]()
bij een interview
Ik gun het hem wel...beter dan Hamilton of Vettelquote:
Laatste x dat ik er op lette wel.quote:
En dan wel hopen dat de auto van LeKlerk zou ploffen zodat Hamilton kan winnenquote:Op zondag 1 september 2019 16:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als hij wint, dan wint hij niet op eigen kracht. Dus dan is het niet verdiend.
Wisselen met Kvyatquote:Op zondag 1 september 2019 16:43 schreef beantherio het volgende:
3x Honda in de top 10![]()
![]()
Alleen die prutser van een Verstappen niet
Wat denk je van zijn frustratie dat hij als '1e rijder' door zo'n 'snotaap' om de oren wordt gereden....quote:Op zondag 1 september 2019 16:40 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Liet Leclerc gewoon voorbij en heeft Hamilton daarna voldoende opgehouden zodat Leclerc kon winnen.
Yepquote:Op zondag 1 september 2019 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laatste x dat ik er op lette wel.
In love and war...quote:Op zondag 1 september 2019 16:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dan wel hopen dat de auto van LeKlerk zou ploffen zodat Hamilton kan winnen
![]()
Die viel naast Ricciardo al door de mand. Daarna nog het geluk dat hij naast een middenmoot rijder als Kimi mocht rijden.quote:Op zondag 1 september 2019 16:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
We zien hier toch wel het einde van het Vettel-tijdperk.
Heel jammer van Norris, goed gedaan van Albon.
Omdat de regie volkomen kut is.quote:Op zondag 1 september 2019 16:45 schreef Nattekat het volgende:
Waarom heeft de regie dit allemaal gemist![]()
Welke crash?quote:
Giovinazziquote:Op zondag 1 september 2019 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke crash?
Albon en Perez under investigation
Ja denk ik ook wel. Ook kijkend naar de inhaalrace van Albon.quote:Op zondag 1 september 2019 16:44 schreef VacaLoca het volgende:
Mercedes had racewin pace. Max zat gister paar tienden achter Mercedes en gaf aan dat de problemen met de motor paar tienden heeft gekost en optimistischer voor de race.
Dus opzich goed nieuws. RB kan ook op Spa mee wss.
Monza bedoel je?quote:Op zondag 1 september 2019 16:44 schreef VacaLoca het volgende:
Mercedes had racewin pace. Max zat gister paar tienden achter Mercedes en gaf aan dat de problemen met de motor paar tienden heeft gekost en optimistischer voor de race.
Dus opzich goed nieuws. RB kan ook op Spa mee wss.
Dan siert het hem nog wel dat hij zich als teamplayer opstelt.quote:Op zondag 1 september 2019 16:44 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Wat denk je van zijn frustratie dat hij als '1e rijder' door zo'n 'snotaap' om de oren wordt gereden....
Dan was hij alsnog 5e geworden.quote:Op zondag 1 september 2019 16:41 schreef VacaLoca het volgende:
P3 zat er in voor Max. Racepace Ferrari weer stuk minder dan kwali
Gioquote:Op zondag 1 september 2019 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke crash?
Albon en Perez under investigation
Ja maar wel een rondje te weinig.quote:Op zondag 1 september 2019 16:47 schreef Joosie200 het volgende:
En de bonusclips komen nu.
Norris op nipt de finish toch over?
Iedereen met een beetje verstand wist dat Hamilton het niet ging halen.quote:Op zondag 1 september 2019 16:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Regie was prima. Maar het was de laatste ronde waar P2 op een seconden van P1 kwam
Dat zou best netjes zijn vanaf p20quote:Op zondag 1 september 2019 16:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Monza bedoel je?
Ik twijfel daaraan. Denk dattie hooguit P4 kan worden daar.
Ja maar hij moest nog een ronde. Leclerc kwam pas na hem over s/f.quote:Op zondag 1 september 2019 16:47 schreef Joosie200 het volgende:
En de bonusclips komen nu.
Norris op nipt de finish toch over?
Dat interesseert me geen zak.quote:Op zondag 1 september 2019 16:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Blijft spannend om p2 t/m 5. Dus er is niks veranderd.
Die snotaap had anders wel een teamorder nodig en heeft niemand om de oren gereden.quote:Op zondag 1 september 2019 16:44 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Wat denk je van zijn frustratie dat hij als '1e rijder' door zo'n 'snotaap' om de oren wordt gereden....
Hoezo? Hij heeft toch gewoon een puike race gereden?quote:Op zondag 1 september 2019 16:46 schreef bianconeri het volgende:
Wat doen ze bij Ziggo ook ongelofelijk geforceerd over Albon zeg.....
Lol Schmerz muchquote:Op zondag 1 september 2019 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die snotaap had anders wel een teamorder nodig en heeft niemand om de oren gereden.
De kijker wil de winnaar zien finishen. Dan kan je dat geen kutregie noemenquote:Op zondag 1 september 2019 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje verstand wist dat Hamilton het niet ging halen.
Wel voor te stellen?quote:
Zet alsjeblieft die Vettel bril af zeg, je zet jezelf zwaar voor schut.quote:Op zondag 1 september 2019 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die snotaap had anders wel een teamorder nodig en heeft niemand om de oren gereden.
Hij was in de kwali toch ook sneller?quote:Op zondag 1 september 2019 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus als of p8 toch?quote:Op zondag 1 september 2019 16:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja maar hij moest nog een ronde. Leclerc kwam pas na hem over s/f.
Albon vs Perez, crash en Norris was allemaal daarvoor al.quote:Op zondag 1 september 2019 16:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De kijker wil de winnaar zien finishen. Dan kan je dat geen kutregie noemen
Ze doen net of hij wonders heeft verricht. Uitzonderlijk gereden heeft.quote:Op zondag 1 september 2019 16:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft toch gewoon een puike race gereden?
Nee Vettel was eigenlijk sneller maar stewards hielpen Hamilton weer.quote:Op zondag 1 september 2019 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op basis van deze race? Kun je zo helemaal niet zeggen.quote:Op zondag 1 september 2019 16:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
We zien hier toch wel het einde van het Vettel-tijdperk.
Nee Spa, dus ter indicatie voor rest van het seizoen. Als ze op een Spa mee kunnen ziet het er goed uit voor Brazilië, Rusland Japan en Abu Dhabi, naast dat ze wss in Singapore, USA en Mexico er al goed bij zullen zitten.quote:Op zondag 1 september 2019 16:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Monza bedoel je?
Ik twijfel daaraan. Denk dattie hooguit P4 kan worden daar.
Hele seizoen al.quote:Op zondag 1 september 2019 16:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op basis van deze race? Kun je zo helemaal niet zeggen.
Deze race is alleen maar een bevestiging.quote:
Was gewoon een seconden per ronden sneller dan een viervoudig wereldkampioen. En die viervoudige wereldkampioen heeft al jaren de volledig focus van een heel team en zelfs dan lukt het nietquote:Op zondag 1 september 2019 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was toch niet zo erg?quote:
Niet naar de Spelen van de Kleine Staten van Europa waar ze vijftien keer goud pakten gekeken hebbenquote:
Ik had het over de Italianenquote:Op zondag 1 september 2019 16:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet naar de Spelen van de Kleine Staten van Europa waar ze vijftien keer goud pakten gekeken hebben!
Jawel, op MUTEquote:Op zondag 1 september 2019 16:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet naar de Spelen van de Kleine Staten van Europa waar ze vijftien keer goud pakten gekeken hebben!
Dus als ie op rem had getrapt vlak voor de finish, Leclerc er voorbij en dan nog 5 meter vooruit had kunnen bewegen over de finish was ie nog 5de geworden?quote:Op zondag 1 september 2019 16:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja maar hij moest nog een ronde. Leclerc kwam pas na hem over s/f.
Hij zou het ook zonder die teamorder van Vettel gewonnen hebben.quote:Op zondag 1 september 2019 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Grapje zeker?quote:Op zondag 1 september 2019 16:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dus als ie op rem had getrapt vlak voor de finish, Leclerc er voorbij en dan nog 5 meter vooruit had kunnen bewegen over de finish was ie nog 5de geworden?
Ja.quote:Op zondag 1 september 2019 16:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dus als ie op rem had getrapt vlak voor de finish, Leclerc er voorbij en dan nog 5 meter vooruit had kunnen bewegen over de finish was ie nog 5de geworden?
Wanneer doe je je Oranje bril af?quote:Op zondag 1 september 2019 16:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee Spa, dus ter indicatie voor rest van het seizoen. Als ze op een Spa mee kunnen ziet het er goed uit voor Brazilië, Rusland Japan en Abu Dhabi, naast dat ze wss in Singapore, USA en Mexico er al goed bij zullen zitten.
Monza is extremer dan Spa qua motor voordeel, dat zou Ferrari moeten zijn.
Dan had Hamilton mogelijk gewonnen.quote:Op zondag 1 september 2019 16:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij zou het ook zonder die teamorder van Vettel gewonnen hebben.
Je maakt jezelf gewoon belachelijk. Het hele weekend was Leclerc al de betere van de twee.
Niet heel veel, laatste ronde laten ze altijd de winnaar zien. Helemaal als nummer twee er een seconde achter rijdt.quote:Op zondag 1 september 2019 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Albon vs Perez, crash en Norris was allemaal daarvoor al.
Ja vlak voor de finish en enorm veel actie tegelijkertijd.quote:Op zondag 1 september 2019 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Albon vs Perez, crash en Norris was allemaal daarvoor al.
Dat hoorden we natuurlijk al toen ze de triples wonnen op het WK petanque van 1979. En nee, dat is geen grap.quote:Op zondag 1 september 2019 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het over de Italianen
Het volkslied van Monaco kende ik niet eens
Wie is er ook weer op deze plek heel hard afgegaan? Jaartje of 15 geleden?quote:
Dat zei ik niet.quote:Op zondag 1 september 2019 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja vlak voor de finish en enorm veel actie tegelijkertijd.
Valt gewoon onhandig. Dan is het fijn niet direct een kutregie? Lijkt me een beetje overdreven
Nee, want dan waren er nog steeds een aantal voorbij gegaan, die niet op een rondje lagen.quote:Op zondag 1 september 2019 16:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zo oud ben jij niet eens.quote:Op zondag 1 september 2019 16:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoorden we natuurlijk al toen ze de triples wonnen op het WK petanque van 1979. En nee, dat is geen grap.
Hij stond op een andere strategie dus logisch.quote:Op zondag 1 september 2019 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De teamorder was om Vettel geen gezichtsverlies te laten lijden.quote:Op zondag 1 september 2019 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Luciano Burti?quote:Op zondag 1 september 2019 16:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is er ook weer op deze plek heel hard afgegaan? Jaartje of 15 geleden?
Zonder teamorder of undercut van Vettel had Hamilton gewonnen. Goede tactiek dit keer van Ferrrari.quote:Op zondag 1 september 2019 16:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij zou het ook zonder die teamorder van Vettel gewonnen hebben.
Je maakt jezelf gewoon belachelijk. Het hele weekend was Leclerc al de betere van de twee.
die racet volgende week gewoon op Monzaquote:
Inderdaad, goed gebruik gemaakt van hun 2e rijder!quote:Op zondag 1 september 2019 16:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Zonder teamorder of undercut van Vettel had Hamilton gewonnen. Goede tactiek dit keer van Ferrrari.
Mag het wel een pakje beter, helaas een weekend om snel te vergeten! Maar dat kan gebeuren na een jaar...quote:Op zondag 1 september 2019 16:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
die racet volgende week gewoon op Monza
Weet ik veel (bier), Kovalainen? Die is het niet denk ik, maar schiet me zo ff geen andere naam te binnen.quote:Op zondag 1 september 2019 16:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is er ook weer op deze plek heel hard afgegaan? Jaartje of 15 geleden?
Die bedoelde ik inderdaad, maar ik zie aan de beelden dat dat 1 bocht eerder was.quote:
Inhaalrace waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 september 2019 16:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
die racet volgende week gewoon op Monza
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 1 september 2019 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had Hamilton mogelijk gewonnen.
Eens. Vettel heeft Hamilton nog aardig kunnen ophouden.quote:Op zondag 1 september 2019 16:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Zonder teamorder of undercut van Vettel had Hamilton gewonnen. Goede tactiek dit keer van Ferrrari.
Zo win ik ook altijd met poker jaquote:Op zondag 1 september 2019 16:58 schreef gbm het volgende:
[..]
Inderdaad, goed gebruik gemaakt van hun 2e rijder!
Een forum moddenquote:
Ik volg je nu niet.quote:Op zondag 1 september 2019 16:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij reageert toch op mijn posting? Moet ik die oudere postign dan maar aanpassen?
Rij je eindelijk een goeie races, jaag je 'm in de laatste ronde de banden in.quote:Op zondag 1 september 2019 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Giovonazzi vindt het ook wel lachen om hem in de muur te parkeren zeg.
En een paar jaar eerder (2001)quote:Op zondag 1 september 2019 16:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad, maar ik zie aan de beelden dat dat 1 bocht eerder was.
quote:Op zondag 1 september 2019 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
18 is toch 'een jaar of 15'?quote:Op zondag 1 september 2019 17:00 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
En een paar jaar eerder (2001)
mwa zat hem ook niet tegen wat dat betreft maar prima hoor, wel wat te vroeg om al te juichen.quote:Op zondag 1 september 2019 16:58 schreef MakkieR het volgende:
Het is mooi dat Albon doet, wat Gasly eigenlijk het hele seizoen had moeten doen. in de top 6 rijden. Kan RBR eindelijk zijn constructeurs punten bij elkaar sprokkelen.
Het kan iedereen overkomen. Singapore, Usa, Japan, Brazilië en Maxico komen eraan. Dat zijn banen waar podium en mogelijk een overwinning er in zitquote:Op zondag 1 september 2019 16:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mag het wel een pakje beter, helaas een weekend om snel te vergeten! Maar dat kan gebeuren na een jaar...
En dat terwijl hij van P14 is gestartquote:Op zondag 1 september 2019 16:58 schreef MakkieR het volgende:
Het is mooi dat Albon doet, wat Gasly eigenlijk het hele seizoen had moeten doen. in de top 6 rijden. Kan RBR eindelijk zijn constructeurs punten bij elkaar sprokkelen.
P17 zelfsquote:Op zondag 1 september 2019 17:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dat terwijl hij van P14 is gestart
Dat is niet alleen bij deze race helaasquote:Op zondag 1 september 2019 17:00 schreef Kyran het volgende:
Regie vond ik wel kut, hoef je je niet meteen aangevallen te voelen, man man man.
Het gaat me niet eens om de laatste paar ronden, maar gewoon hele race. Constant gevechten van < 1seconde verschil missen en auto's in beeld brengen waar 2-3 seconden tussen zit.
Dat Hamilton het niet ging halen was duidelijk wat mij betreft. Had liever gevecht van Albon gezien of wat er met Norris gebeurd, maar zoals ik al zei het was niet alleen dat. Ik heb mij hele race lopen ergeren aan wat ze in beeld brachten.
Grr, ik had 17 getypt maar nog ff gechecked bij de kwali-lijst, en daar stond dus 14quote:
Mwah, Albon was wel prima weg volgens mij?quote:Op zondag 1 september 2019 17:02 schreef Tinos85 het volgende:
Toch moet Honda/Red Bull iets vinden voor dat starten. Want dat was gewoon kut
Misschien te vroeg om te juichen, maar ik zie Gasly echt niet van P14 naar P5 rijden bij RBR onder deze condities, hij had al vaak genoeg bewezen dat hem dit niet lukt.quote:Op zondag 1 september 2019 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa zat hem ook niet tegen wat dat betreft maar prima hoor, wel wat te vroeg om al te juichen.
Dit keer was het ook een beetje door Max zelf, maar wel mee eens ja.quote:Op zondag 1 september 2019 17:02 schreef Tinos85 het volgende:
Opgelost met spec 4quote:Op zondag 1 september 2019 17:03 schreef gbm het volgende:
[..]
Mwah, Albon was wel prima weg volgens mij?
Volgens mij zij Max zelf, dat hij niet snel reageerde.quote:Op zondag 1 september 2019 17:02 schreef Tinos85 het volgende:
Gasly is nu ook al weggereden door Kvyat.quote:Op zondag 1 september 2019 17:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Misschien te vroeg om te juichen, maar ik zie Gasly echt niet van P14 naar P5 rijden bij RBR onder deze condities, hij had al vaak genoeg bewezen dat hem dit niet lukt.
Iemand die zich blijkbaar enorm aangevallen voelt, noemt de regie kut. Ben ik niet mee eens, dus ik reageer en daar reageer jij weer op.quote:
Ach je hebt soms van die weken dat het Max niet lukt, dat overkomt vrijwel iedere top coureur, het was gewoon vandaag niet de dag van Verstappen. Gelukkig hebben we volgende week Monza.quote:Op zondag 1 september 2019 17:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit keer was het ook een beetje door Max zelf, maar wel mee eens ja.
Ja, vond lichten ook opvallend snel uit gaan trouwens... de man met de vlag achter het veld was niet eens klaarquote:Op zondag 1 september 2019 17:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volgens mij zij Max zelf, dat hij niet snel reageerde.
Er rijden meer coureurs dan die 4 he.quote:Op zondag 1 september 2019 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
1,2,3,4 gestart
1,2,3,4 gefinished
Ik zie die mooie race niet
quote:Op zondag 1 september 2019 17:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Iemand een GIFje van Albon over het gras?
Op welke zender is deze topsport?quote:Op zondag 1 september 2019 17:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)ames_hebben_lol.html
Bohh
Klopt, dat is het niet zoals bet hoort.quote:Op zondag 1 september 2019 17:06 schreef gbm het volgende:
[..]
Ja, vond lichten ook opvallend snel uit gaan trouwens... de man met de vlag achter het veld was niet eens klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |