abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7809560
Wat is het topstuk uit jouw verzameling, datgene waar je o zo trots op bent? Wat is dat ene ding wat jij hebt, en bijna niemand anders? Waar kun je zo een vermogen voor vangen?
Zelf heb ik niet zoveel topstukken meer, heb jammer genoeg vroeger alles in een waanzinnige bui alles verkocht . Maar nu ben ik weer van alles aan het verzamelen, en dan vooral van de NES. Echte topstukken heb ik nog niet, maar ik denk dat ik binnenkort Zelda I en Zelda II (helemaal compleet) kan toevoegen. Dat is toch al een aardig begin .
pi_7809642

En m'n GB Light, Virtual Boy en Famicom.

I am the game!
pi_7809657
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 23:47 schreef PazZzcaL het volgende:
[afbeelding]

KONING!

Mijn topstuk? Ik heb van alles wat. Ik hoop binnenkort zo'n ROB te scoren, maar goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 09-01-2003 23:49]

pi_7809666
Generation pack van half-life: Halflife, counterstrike en opposing force... LEGAAL... Ik kreeg hem van een maat van me laatst voor mijn verjaardag.... Schitterend cadeau......

enne, uiteraard mijn geforce 4 ti 4200

pi_7809779
quote:
[afbeelding]

donderdag 9 januari 2003 @ 23:53:13 #6
19134 geursel
"Sailing Home"
pi_7809782
Tenchu 1 en 2 voor PSX.. Na zo dom te zijn om de games te verkopen, heb ik meer dan en jaar naar de games gezicht... NERGENS te vinden, totdat ik ze 1,5 maanden geleden allebei 2e hands tegen kwam!

mzzl.

Koude tosti's.... Brrrr....
  vrijdag 10 januari 2003 @ 00:00:51 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7810030
quote:
[afbeelding]

Oh my fucking GOD

Ik heb verschillende topstukken vind ik:

Maar HET topstuk is toch zeker:

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_7810078
quote:
[afbeelding]

Hoe speelt dat nou zo'n VBoy?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_7810204
Ach, zo'n VB speelt niet echt fantastisch imo, maar het is wel iets wat natuurlijk in de Nintendo collectie thuishoort

Hier nog een paar pix van m'n GB Light:

I am the game!
pi_7810256
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:06 schreef PazZzcaL het volgende:
Ach, zo'n VB speelt niet echt fantastisch imo, maar het is wel iets wat natuurlijk in de Nintendo collectie thuishoort

Hier nog een paar pix van m'n GB Light:

[afbeelding]

[afbeelding]

Maar hoe werkt het? Is het een soort bril die je opzet dan?
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_7810265
quote:
[afbeelding]

Dat ding heb ik ook nog in mijn kast staan man, met dat spel er inderdaad bij. Is die zo bijzonder dan? Ik heb het hele spulletje namelijk eens bij een 2e-hands Nintendo gekregen die ik kocht.
pi_7810294
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oh my fucking GOD

Maar HET topstuk is toch zeker:

[afbeelding]

Voor als je hem nog compleet, en nieuw wil hebben :
*kwijl*
pi_7810313
De VB headset houder stond wel in de planning, k heb er ook weleens een proto van gezien ergens, maar aangezien de VB behoorlijk flopte is dat niet meer uitgekomen.

Normaal gesproken staat de VB dus gewoon op een standaard en moet je je hoofd erin doen om te spelen, dit speelt niet erg prettig imo maarja..

I am the game!
pi_7810344
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:10 schreef PazZzcaL het volgende:
De VB headset houder stond wel in de planning, k heb er ook weleens een proto van gezien ergens, maar aangezien de VB behoorlijk flopte is dat niet meer uitgekomen.

Normaal gesproken staat de VB dus gewoon op een standaard en moet je je hoofd erin doen om te spelen, dit speelt niet erg prettig imo maarja..

maar zie je dan mario in 3d platform spel heeft toch weinig nut?
  vrijdag 10 januari 2003 @ 00:12:08 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7810356
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:08 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Dat ding heb ik ook nog in mijn kast staan man, met dat spel er inderdaad bij. Is die zo bijzonder dan? Ik heb het hele spulletje namelijk eens bij een 2e-hands Nintendo gekregen die ik kocht.

Ach, niet echt op zich, ik wil je wel uit je lijden verlossen en je meer ruimte schenken door die ROB met spel te kopen voor een eurootje of 10...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 10 januari 2003 @ 00:13:06 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7810384
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:09 schreef Lexie het volgende:

[..]

Voor als je hem nog compleet, en nieuw wil hebben :
*kwijl*

wow... die gaat nog zeker meer opleveren dan die 46 dollar waar die nu voor staat!!
pi_7810447
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:08 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

En anders wil ik hem wel hebben met een leuke financiele meevaller van een eurotje of 30 tot 60
  vrijdag 10 januari 2003 @ 00:16:25 #18
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_7810511
Mijn server met een P233MHz 256MB RAM en WinXP

Enige PCtje dat ik helemaal zelf heb gebouwd

Maar mn P4's mogen er ook wel zijn hoor

So we just called him Fred
pi_7810523
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

wow... die gaat nog zeker meer opleveren dan die 46 dollar waar die nu voor staat!!

Jep, gruwelijk veel meer. Is het een game met backup batterij? Zo ja, dan is de nieuwe eigenaar toch gedwongen waarschijnlijk om het spel direct open te schroeven, de verrotte batterij te verwijderen en de print schoon te maken. Ik ben eventueel te huur voor een dergelijke preciezie klus tegen standaard servicetarief.
pi_7810547
Hmmm.... ik ga eens even kijken waar dit toe gaat leiden...
Heb ik soms een kip met gouden eieren in handen?

Een bod van ¤10 gelijk naar ¤60 verhogen ben ik maar weinig tegengekomen in mijn leven...

[Dit bericht is gewijzigd door TimMer1981 op 10-01-2003 00:19]

vrijdag 10 januari 2003 @ 00:18:26 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7810571
Hoezo?

Ik heb FF ook, maar daar is geloof ik nix mee aan de hand. Hoe kan ik zien of er iets aan de hand is?

pi_7810628
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:16 schreef FredvZ het volgende:
Mijn server met een P233MHz 256MB RAM en WinXP

Enige PCtje dat ik helemaal zelf heb gebouwd

Maar mn P4's mogen er ook wel zijn hoor

Hmm, als ik al mijn zelfbouw pc's tot topstukken moet tellen... De enige 2 kant en klaar pc's waren mijn 8088XT en mijn 286.

Zelfbouw:

-386 in gemodde (hakken en zagen) 286 kast
-Ombouw 386 naar toren kast
-486 SLC 50mhz
-486 DX 40mhz (die veel beter werkte dan de vorige pc)
-486 DX2 80mhz
-Cyrix PR200 (150mhz ofzo)
-AMD K6-2-400mhz
-AMD Athlon Tbird 1100 mhz
-Upgrade Tbird -> XP 1800+

Verder bijna alle pc's van moeder, broertje en nu ook onze huiskamer.

pi_7810648
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoezo?

Ik heb FF ook, maar daar is geloof ik nix mee aan de hand. Hoe kan ik zien of er iets aan de hand is?

Kun je saves opslaan op de cart? Gaat dit goed? Zo ja, niks aan de hand. Problemen? Meteen een game-bit scoren en dat ding openrukken!
pi_7810669
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:17 schreef TimMer1981 het volgende:
Hmmm.... ik ga eens even kijken waar dit toe gaat leiden...
Heb ik soms een kip met gouden eieren in handen?

Een bod van ¤10 gelijk naar ¤60 verhogen ben ik maar weinig tegengekomen in mijn leven...

Een ROB brengt gemiddeld 50 tot 60 euro op. Ik wil dat ding gruwelijk graag hebben, ik reis heel NL ervoor af, morgen nog, als je er van af wilt.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 00:24:37 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7810741
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:21 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Kun je saves opslaan op de cart? Gaat dit goed? Zo ja, niks aan de hand. Problemen? Meteen een game-bit scoren en dat ding openrukken!

PANIEK HIJ DOET HET NU HELEMAAL NIET

ik heb hem in de vakantie nog geprobeerd en toen deed ie alles nog, en nu... een grijs scherm

pi_7810821
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

PANIEK HIJ DOET HET NU HELEMAAL NIET

ik heb hem in de vakantie nog geprobeerd en toen deed ie alles nog, en nu... een grijs scherm

Oh man relax. Gewoon schoonmaken en reinig die ranzige NES eens, dat kloteding moet nou zo onderhand wel uit elkaar vallen :p
  vrijdag 10 januari 2003 @ 00:29:35 #27
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7810854
De nes is perfect... Heb de hele avond nog Duck hunt gespeeld met een maat van me...

Maar FF doet het niet meer

*begint te trillen

pi_7810877
Daarom cart schoonmaken met wattenstaafje + alcohol oid.

Mocht het niet lukken kom je maar langs, ik woon vlakbij. Den Haag dus.

pi_7810918
Die save rommetjes zijn op een gegeven ogenblik ook gewoon leeg , het lijkt mij dat de nog niet geopende FF veel meer waard is dan een geopende... (spelen doe je maar met een rommetje).

En mijn 'pronkstuk' was FF3, alleen deze is deze week van eigenaar verwisseld (zie boven )

Verder geen uitzonderlijk speciale games: ik vind mijn virtua cop set erg leuk (met arcade gun), Nights met speciale analoge joypad, en voor de rest is het eigenlijk meer kwantiteit. Wel ben ik trots op mijn emu verzameling, niet super speciaal maar al die jeugdherinneringen zijn heerlijk (bijv de complete Mame collectie)

vrijdag 10 januari 2003 @ 00:32:56 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7810939
Had ik al gezegd dat ik van je hou?
pi_7810995
nee nog niet , ach ik ben allang blij dat er iemand gelukkig mee is, ik keek er eigenlijk niet meer naar om (snes ligt ook bij mijn ouders thuis)
pi_7811028
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:31 schreef DinoPK het volgende:
Die save rommetjes zijn op een gegeven ogenblik ook gewoon leeg , het lijkt mij dat de nog niet geopende FF veel meer waard is dan een geopende... (spelen doe je maar met een rommetje).

En mijn 'pronkstuk' was FF3, alleen deze is deze week van eigenaar verwisseld (zie boven )

Verder geen uitzonderlijk speciale games: ik vind mijn virtua cop set erg leuk (met arcade gun), Nights met speciale analoge joypad, en voor de rest is het eigenlijk meer kwantiteit. Wel ben ik trots op mijn emu verzameling, niet super speciaal maar al die jeugdherinneringen zijn heerlijk (bijv de complete Mame collectie)

Save rommetjes gaan niet leeg, het batterijtje wat erbij zit wel. En een emu verzameling? Volgens mij ben ik dan koning Emulator:

Ruim 300 Sega 8bit spellen (SMS, GG, SG1000 enz)
Exact 609 NES roms
Ongeveer 200 SNES roms
18 GBA roms
10 N64 roms
232 Mame Arcade roms
12 Neo Geo Pocket Color roms

En dat aantal stijgt VAAK.

pi_7811040
trouwens is er eigenlijk iemand hier die echt de hele FF serie compleet heeft? (bijv FF3 op de super nes is eigenlijk FF6)
  vrijdag 10 januari 2003 @ 00:39:46 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7811106
Nee, dnek het niet... Wie heeft er immers FF 2 en FF 3 op de NES?

Of wie heeft er een wonderswan met de remakes van FF 2 en 3?

vrijdag 10 januari 2003 @ 00:40:26 #35
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7811125
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:30 schreef Khadgar het volgende:

Thnx, het is al gelukt... wattenstaafje was zwart
pi_7811164
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Thnx, het is al gelukt... wattenstaafje was zwart

LOL wattenstaafjes
pi_7811244
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:36 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Save rommetjes gaan niet leeg, het batterijtje wat erbij zit wel. En een emu verzameling? Volgens mij ben ik dan koning Emulator:

Ruim 300 Sega 8bit spellen (SMS, GG, SG1000 enz)
Exact 609 NES roms
Ongeveer 200 SNES roms
18 GBA roms
10 N64 roms
232 Mame Arcade roms
12 Neo Geo Pocket Color roms

En dat aantal stijgt VAAK.

Dan ben ik de keizer.
Ik spaar niet alle systemen maar dit is het wel een beetje:
Kyame (killer instinct emu): KI1 en 2
Zinc; 24 roms (allemaal)
N64: 92 roms (alleen de goede)
Snes: 476 roms
Pin Mame (flipperkasten, erg leuk): 100 (ben ik nog mee bezig)
Neo Geo: Alles (toegevoegd aan de Mame collectie)
En dan ....>
Mame: 3572 Roms. Allen inclusief index screenshot , game informatie, en sommigen met foto's van de kast zelf. Totale Mame collectie filesize: 5.91 GB, 1 dedicated partitie
En ja, hier wil ik heel erg graag een dedicated kast voor maken.

[Dit bericht is gewijzigd door DinoPK op 10-01-2003 00:47]

pi_7811308
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:44 schreef DinoPK het volgende:
Dan ben ik de keizer:
Ik spaar niet alle systemen maar dit is het wel een beetje:
Kyame (killer instinct emu): KI1 en 2
Zinc; 24 roms (allemaal)
N64: 92 roms (alleen de goede)
Snes: 476 roms
Pin Mame (flipperkasten, erg leuk): 100 (ben ik nog mee bezig)
Neo Geo: Alles (toegevoegd aan de Mame collectie)
En dan ....>
Mame: 3572 Roms. Allen inclusief index screenshot , game informatie, en sommigen met foto's van de kast zelf. Totale Mame collectie filesize: 5.91 GB, 1 dedicated partitie
En ja, hier wil ik heel erg graag een dedicated kast voor maken.
OH MY GOD! Doe mij es een mailtje op bas.oort(apenstaart)hccnet.nl !
  vrijdag 10 januari 2003 @ 00:49:44 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7811376
Kijk, ik heb alleen de SNES roms die ik de moeite waard vind... En ik vind dit weer overdreven

Maar die N64 roms, daar ben ik wel in geinteresseerd

notorious_roy bij hotmail

pi_7811539
Geloof je me als ik zeg dat ik van die N64 roms er maar een stuk of 5 gespeeld heb? Die dingen doen het dus gewoon de helft van de tijd niet.
En het is zeker te weten overdreven ja, veels te veel om te spelen. De snes collectie ook, ik speel ze maar zelden (was toevallig 1 cd die ik een keer tegenkwam, ik dacht dat de gehele snes collectie 3 cd's was).
Wist je dat er een appart spel van Bahamut op de snes was? (de ff summon)

Maar de mame collectie wordt zeker wel veel gespeeld. Veel memories, lekker korte spelletjes, en gewoon plain fun.
Maar mijn ps2 slokt toch de meeste tijd op.

En notorious, je hebt mijn mail.

pi_7811593
Stelletje patsers allemaal...ik heb stinkend jaloers op al die dingen op die pix. Vooral die RPG verzameling is prachtig!!! Ik moet er bijna een traantje van wegpinken...

Mijn trots is dat ik alle Nintendo consoles heb (behalve de Vboy, kom em nergens vinden! ik heb er 1x op gespeeld en kreeg meteen koppijn, maar dat heb ik er wel voor over). Ik zal, als ik tijd heb, al die consoles eens mooi op een rijtje zetten in mn kamer!

En de grootste trots...Super Mario 3 voor de NES...*traan*

Def

pi_7811629
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:22 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Een ROB brengt gemiddeld 50 tot 60 euro op. Ik wil dat ding gruwelijk graag hebben, ik reis heel NL ervoor af, morgen nog, als je er van af wilt.

Ik zal er over nadenken.
pi_7811718
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 23:48 schreef Khadgar het volgende:

[..]

KONING!

Mijn topstuk? Ik heb van alles wat. Ik hoop binnenkort zo'n ROB te scoren, maar goed.

Wat is eigenlijk de bedoeling van dat ding?
pi_7811725
Die oude spellen zijn idd erg cool.
Ik heb ook bijna alle Mario roms op m'n pc staan.
Echte pronkstukken heb ik niet echt, NES, SNES, en andere ouwe concoles zij al lang geleden verkocht...
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_7811771
Mijn pronkstuk is trouwens een Amiga 500.
pi_7811960
Topstukken uit m'n verzameling?

Zonder waarde, maar wel cool:
(DC): origineel Soul Calibur, Jet Set Radio, Dead or Alive 2
-2x Hook-Up Bass Fishing Reel (die hengel!)

Met waarde:
(PC):
-X-COM UFO Defense, X-Wing, Wing Commander, en Mean Streets (Tex Murphy spel) allemaal nog floppy versies in originele doos.
-alle Sierra Collections, Anthologies, etc. (ook de 15th Anniversary Collections)
-originele hintboeken van al die Sierra spellen (sealed)
(DC): origineel Shenmue 1, Shenmue 2

en heel veel PC spellen in bijzondere dozen. (speciale releases) en adventures die in Amerika niet zijn gereleased (zoals Kingdom O' Magic) die daardoor DAAR veel waard zijn

--

Op Ebay wil ik nog steeds een keer die DC Maraccas controller kopen (die Samba ballen!)

[Dit bericht is gewijzigd door Patvs op 10-01-2003 01:13]

pi_7811982
ff een snel screenshotje van hoe ik mijn mame collectie heb opgebouwd (en ja, de streetfighter verzameling is echt ziekelijk):

Erg jammer dat mame maar een stuk of 16 rom directories toelaat, ik heb dus alles in 1 map moeten flikkeren ipv alles in alfabetische mappen. Browsen duurt erg lang moet ik zeggen in een folder met +3000 files.

Trouwens, waar ik ook erg trots op ben is dat al mijn games voor mijn consoles origineel zijn (ff niet op de roms letten, die spelen alleen op de pc).

[Dit bericht is gewijzigd door DinoPK op 10-01-2003 01:14]

vrijdag 10 januari 2003 @ 01:09:50 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7812047
Mag ik vragen wat al die verschillen zijn? En mame? Wat is dat?

Ik weet nix van niet nintendo dingen...

pi_7812112
Mame is een arcade emulator. In principe, alle games die jij ooit in de arcade hebt gespeeld, pacman/galaga/streetfighter etc, worden hierin perfect ge-emuleerd. Helaas zijn de model 1 en 2 boards van sega nog niet te emuleren, of in ieder geval retetraag (bijv Cruising USA heeft bij mij maar 1 frame per 2 seconden, en dat is op een N64 board). Geen 3d dus.
Wel erg gaaf zijn alle CPS 2 spellen, de NEO GEO spellen, en de echte klassiekers die nooit vervelen.

De natte droom van iedere spelliefhebber dus.
(Zinc bijvoorbeeld is weer een arcade emulator voor 3d games, bijv Tekken 2, Soul Calibur maar ook Streetfighter 2 EX, deze zijn hierin allen redelijk tot zeer goed ge-emuleerd)

[Dit bericht is gewijzigd door DinoPK op 10-01-2003 01:32]

vrijdag 10 januari 2003 @ 01:14:13 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7812185
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 01:07 schreef Patvs het volgende:
Op Ebay wil ik nog steeds een keer die DC Maraccas controller kopen (die Samba ballen!)
JAAAAH die zijn cool

nutteloos, maar wel GAAF

pi_7814426
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 01:00 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de bedoeling van dat ding?

Het is een extra weergave middel voor een spelletje (twee eigenlijk), dat ding gaat dan die schijfjes die erbij zitten verplaatsen.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 09:57:02 #52
29125 C0ns01e-B0y
Who you gonna call!!!
pi_7815070
Mijn pronkstukken:

Neo Geo pocket (color)
Amiga 32 CD
Atari Lynx / 1040 ST

Oh, was ik maar thuis.

Ach ja, om vijf uur zijn ze de eerste

If you were yoghurt, would you be fruit at the bottom or stirrred
pi_7816793
Pronkstuk .... heb (nog) niet veel bijzonders (verzamel ook nog niet zo lang), maar dit is wel waar ik hard voor ging op eBay:

Ook de staat van de doos van m'n NES en SNES mag er zijn vind ik zelf.

Door weinig financien nog geen echt mooie dingen kunnen kopen, maar wil van het zomer toch echt wat mooi spul toevoegen als het geld er weer is (Virtual Boy en R.O.B. staan hoog op de lijst).

En die R.O.B. waar hier over na gedacht wordt, is dat nog in doos? Zo ja dan overstijg ik die 60 euro

!
  vrijdag 10 januari 2003 @ 11:52:24 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7816886
Hoeveel is eigenlijk een Virtual Boy waar, compleet met spel en standaard?

Zonder doos en boekje?

Op marktplaats staat er een voor 150 en een voor 100 als max bod...

pi_7817077
Sja ik zeg 100 dollar met doos en spel, maar dan moet je ze uit de VS of duitsland laten komen, hier in NL vind ik ze allemaal te duur en wat er voor redelijke prijzen komt is niet compleet.
!
  vrijdag 10 januari 2003 @ 12:06:30 #56
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_7817151
ik vind mn ATARI 2600 wel okay!
pi_7818823
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:46 schreef TAG-Speedy het volgende:
En die R.O.B. waar hier over na gedacht wordt, is dat nog in doos? Zo ja dan overstijg ik die 60 euro
Nee, doos is er niet. Alleen dat spul wat op de foto staat, dus spel en robot. That's it. Waarom zou je een doos erbij willen hebben?
pi_7819336
Waarom niet? Het gaat mij om de compleetheid, dat Master System van mij kon ik voor de helft wel kopen, echter met doos zie je ze nog vrij weinig en dat is voor mij de reden om er wat meer voor te betalen. Is voor mij de lol om zoiets in orgineel mogelijke staat te krijgen.
Gaat mij ook eigenlijk puur om het produkt want zo'n 8Bit sega en bv ROB zijn nou niet echt dingen waar je nog veel mee zult spelen. En er is nog relatief goed aan te komen (zelfs ROB nog wel).
Maar goed, mocht je em serieus weg willen doen dan hoor ik het bedrag alsnog graag.
!
pi_7819445
verzamel nog niet zo lang, dus is bijna alles wat ik heb

dus pronkstuk op dit moment is denk ik wel Secret of Mana, hoewel de staat van het doosje en he boekje te wensen over heeft.

gelukkig krijg ik nog wel een famicon van iemand en zijn de onderhandelingen voor een SFC, atari lynx, MD2 en gamegear gestart om mijn collectie een beetje op te fleuren.

en DOH! waarom mis ik alleen de doos van de atari

TAG-Speedy: Hoeveel heb je trouwens voor die Mastersystem2 betaald, in zo'n mooie staat?

pi_7819518
Ik heb trouwens gekeken: handleiding zit er bij, doosje van Gyromite zit er bij, ROB is compleet, alleen doos van het totaal is er niet. Die heb ik er ook niet bijgekregen toen. Voor de rest in perfecte staat!
pi_7819962
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 14:07 schreef Vincent_Valentine het volgende:
TAG-Speedy: Hoeveel heb je trouwens voor die Mastersystem2 betaald, in zo'n mooie staat?
Mooie collectie (/me is jaloers op die scope doos ), mijn Master System heb ik gekocht voor 46 euro ... erg veel geld, maar goed zie er maar zo 1 weer te krijgen in Nederland dacht ik.

TimMer, alle ringen ook nog bij ROB?

[Dit bericht is gewijzigd door TAG-Speedy op 10-01-2003 14:42]

!
  vrijdag 10 januari 2003 @ 14:40:57 #62
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_7819996
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 23:45 schreef Lexie het volgende:
Wat is het topstuk uit jouw verzameling, datgene waar je o zo trots op bent? Wat is dat ene ding wat jij hebt, en bijna niemand anders? Waar kun je zo een vermogen voor vangen?
Zelf heb ik niet zoveel topstukken meer, heb jammer genoeg vroeger alles in een waanzinnige bui alles verkocht . Maar nu ben ik weer van alles aan het verzamelen, en dan vooral van de NES. Echte topstukken heb ik nog niet, maar ik denk dat ik binnenkort Zelda I en Zelda II (helemaal compleet) kan toevoegen. Dat is toch al een aardig begin .
Mijn pronkstuk is toch wel mijn speciale editie van ICO.
Het stelt op zich allemaal niet zo heel erg veel voor, maar ik vind dit gewoon een wereld-game.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_7820888
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 14:39 schreef TAG-Speedy het volgende:

[..]

Mooie collectie (/me is jaloers op die scope doos ), mijn Master System heb ik gekocht voor 46 euro ... erg veel geld, maar goed zie er maar zo 1 weer te krijgen in Nederland dacht ik.

TimMer, alle ringen ook nog bij ROB?

Ringen???
Drie gedeeltes die je aan de R.O.B. kan vastmaken:
1 voor de controller
1 voor de tollen
1 voor het opspinnen van de tollen

En 2 tollen.

vrijdag 10 januari 2003 @ 15:30:45 #64
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_7820925
Kan iemand mij vertellen hoe bijzonder mijn ATARI 2600 eigenlijk is? het is een houten versie met 2 controllers.
pi_7821114
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 15:30 schreef Bioslock het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe bijzonder mijn ATARI 2600 eigenlijk is? het is een houten versie met 2 controllers.
Niet bijzonder, zeker als er geen doos bij zit. Zie eBay

Met ROB ben ik dan zeker in de war met een ander spel waarbij wel ringen horen te zitten. hmmm

!
pi_7821155
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 15:28 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Ringen???
Drie gedeeltes die je aan de R.O.B. kan vastmaken:
1 voor de controller
1 voor de tollen
1 voor het opspinnen van de tollen

En 2 tollen.

Stack-up, het enige andere spel voor de R.O.B had ook andere accesoires, dat zijn blokjes/ringen.

Kan zijn dat ie deze bedoelt:

I am the game!
pi_7821352
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 15:30 schreef Bioslock het volgende:
De plastic 2600 is niet bijzonder, de houten heb ik nog nooit gezien in Nederland.

Hier zie je er een paar die ik had:
(eerste poging tot plaatje posten)
en

pi_7824473
Nou, zeg het maar mensen.
Er is al ¤90 geboden!
  vrijdag 10 januari 2003 @ 18:31:52 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7824645
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 15:48 schreef tsuihark het volgende:

[..]

De plastic 2600 is niet bijzonder, de houten heb ik nog nooit gezien in Nederland.

Die had ik
The truth was in here.
pi_7828186
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:20 schreef TimMer1981 het volgende:
Er is al ¤90 geboden!
Veel te veel, voor NL wel een goeie prijs, maar ik wacht liever tot ik een CC heb van het zomer en dan scharrel ik me er wel 1 over de grens op.

Maar goed, je hebt weer leuk wat stapgeld voor iets wat stond te verstoffen, netjes gedaan

!
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:50:00 #71
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7829920
Zullen we een centraal ouwe console/nostalgie/patser topic maken?

Mat daarin de onderwerpen

"reparaties en onderhoud''
''je collectie''
''wat wil je nog hebben''
''tips over aankopen''

etc

We hebben nu namelijk:

[ANTIEK] FAQ Reparatietips oude consoles

Het topstuk uit je console/p.c.-verzameling

Je gamecollectie !

pi_7864502

Ik heb nog een exemplaar van het boek Gabriel Knight - Sins of the Fathers, ook geschreven door Jane Jensen (gebaseerd op het gelijknamige spel)

pi_7864717
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:20 schreef TimMer1981 het volgende:
Er is al ¤90 geboden!
90 euro vind ik nét effe te gortig. Mocht je hem niet kwijtraken, mijn bod van 60 euro staat nog steeds.
pi_7866272
Mijn pronkstuk is en blijft toch nog altijde wel mijn 64DD + accessoires Heb even een paar fotootjes geschoten, let niet op de kutkwaliteit et moest ff vlug Let erop dat zowat alles nog in originele seal-verpakking zit

Redah Nintendo

pi_7866975
En dit is eigenlijk ook wel 'n favorietje van me. Het is dan wel geen game, maar toch...

Een jas die in 1991 door Nintendo USA aan haar werkgevers werd gegeven voor Kerstmis. Nooit ergens te koop geweest, en ik heb er twee

pi_7867436

maandag 13 januari 2003 @ 05:04:38 #77
40423 Gunsmoke
Roll right or dont roll at all
pi_7867529
Castlevania "Symphony of the night" Limited edition collectors pack exclusive artbook and music CD (PSX)

Ik weet niet of ik hier trots op moet zijn, maar hij leek me exclusief want ik heb hem nog nooit gezien en ik MOEST hier iets posten.

It's not what you got, it's how you use it.
  maandag 13 januari 2003 @ 08:29:30 #78
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7867787
quote:
Op maandag 13 januari 2003 01:44 schreef Redah het volgende:
En dit is eigenlijk ook wel 'n favorietje van me. Het is dan wel geen game, maar toch...

[afbeelding]

Een jas die in 1991 door Nintendo USA aan haar werkgevers werd gegeven voor Kerstmis. Nooit ergens te koop geweest, en ik heb er twee

Wat een mooie Jas

Wel cool op zich! En die 64 DD.. is dat eigenlijk een leuk ding?

pi_7867862
quote:
Op maandag 13 januari 2003 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

Wel cool op zich! En die 64 DD.. is dat eigenlijk een leuk ding?

Ik zou het niet weten Alleen Mario Artist een keer opengemaakt om te kijken hoe zo'n cartridge nou uitzag. Ik heb gehoord dat Doshin The Giant (die grijszilvere cartrdige) ontzettend stoer is.

Maar ja, moest em gewoon hebben he, omdat hij gewoon 'hot' is... alleen in Japan uitgeweest dus in tegenstelling tot de VirtualBoy heel moeilijk te krijgen... en alles nog in fabrieksverpakking met registratiepapieren enzo . Kreeg gewoon zowat spontaan een orgasme toen ik het postpakketje openmaakte

pi_7867876
quote:
Op maandag 13 januari 2003 08:43 schreef Redah het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten Alleen Mario Artist een keer opengemaakt om te kijken hoe zo'n cartridge nou uitzag. Ik heb gehoord dat Doshin The Giant (die grijszilvere cartrdige) ontzettend stoer is.

Maar ja, moest em gewoon hebben he, omdat hij gewoon 'hot' is... alleen in Japan uitgeweest dus in tegenstelling tot de VirtualBoy heel moeilijk te krijgen... en alles nog in fabrieksverpakking met registratiepapieren enzo . Kreeg gewoon zowat spontaan een orgasme toen ik het postpakketje openmaakte

Wacht effe. Je hebt een stervensdure 64DD gekocht en je speelt er niet op?
  maandag 13 januari 2003 @ 08:47:49 #81
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7867891

Hoe duur wastie? Als ik vragen mag?

pi_7868088
quote:
Op maandag 13 januari 2003 08:45 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Dat is toch met al die dingen? Virtual Boy en R.O.B. wil ik ook erg graag maar bedoel met een NGC, PS2 en PC speel je toch niet op zo'n ding? Hij is toch niet voor niets geflopt
Zou mij ook puur en alleen maar om de console gaan, 1 spel erbij om te zien of en hoe het werkt en dan is het weer ok, kan die in doos de plank op.
!
pi_7868195
Tja, ik denk altijd: Tis gemaakt om te spelen, dus dan zal ik er op spelen ook... Ik en een vriendin zijn allebei helemaal gek van oude spelletjes (zij meer Donkey Kong, ik meer Sonic), en we zitten ons regelmatig helemaal dood te lachen achter de antieke spelcomputers.
pi_7868229
Die R.O.B. waar jullie et over hebben. Dat ding met die tollen. Ik ken iemand die er 1 heeft liggen. Wist niet dat die zoveel waard zijn?!

Geen doos... wel compleet... wie biedt?

pi_7868627
Ik wacht wel tot van het zomer en haal er met Credit Card 1 met box uit de VS ... of je moet deze voor een leuk bedrag kwijt willen? Wat is je prijs?

En oude spelletjes zijn ook leuk, maar dan wel op leuke console's. Bedoel op een NES heb ik echt nog wel fun met Mario en Double Dragon, maar ik kan me niet voorstellen dat je Mario Karaoke vaker dan 1x zult bekijken (64DD). Dat vind ik zoiets van heee leuk ding, is zien wat het is en dan is het ook goed.

!
pi_7868798
quote:
Op maandag 13 januari 2003 09:30 schreef SvenThaMan het volgende:
Die R.O.B. waar jullie et over hebben. Dat ding met die tollen. Ik ken iemand die er 1 heeft liggen. Wist niet dat die zoveel waard zijn?!

Geen doos... wel compleet... wie biedt?

Hij is niet zo veel waard, maar ik kom de ROB graag bij je ophalen. 50 euro?
pi_7869476
quote:
Op maandag 13 januari 2003 08:45 schreef Khadgar het volgende:

Kort samengevat:
pi_7869637
quote:
Op maandag 13 januari 2003 08:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

Hoe duur wastie? Als ik vragen mag?

Nintendo 64DD Console (boxed, handleidingen)
Nintendo 64DD Modem + Randnet disk (boxed, handleidingen)
Nintendo 64DD Keyboard (boxed, handleidingen)

Mario Artist Paint Studio + N64 Muis (sealed, boxed, handleidingen)
Mario Artist Talent Studio (sealed, handleidingen)
Mario Artist Polygon Studio (sealed, handleidingen)
Mario Artist Communication Kit + N64 A/V-Cap cartridge (sealed, boxed, handleidingen)
SimCity 64 (sealed, handleidingen)
Doshin The Giant (sealed, boxed, handleidingen)

$559 totaal + $82 verzendkosten vanuit Japan. En geloof het of niet, dat was een -erg- goeie deal en volgens mij had de verkoper ook niet in de gaten wat voor goudmijntje hij thuis had

Ongeveer 607 Euro dus.

(En dan zijn er nog mensen die 100 euro voor een R.O.B. durven vragen )

pi_7870906
Ziet er inderdaad uit als een erg goede deal.. maar wel verdomd veel geld voor iets dat alleen maar in de kast ligt
pi_7874849
quote:
Op maandag 13 januari 2003 11:21 schreef Redah het volgende:

[..]

Nintendo 64DD Console (boxed, handleidingen)
Nintendo 64DD Modem + Randnet disk (boxed, handleidingen)
Nintendo 64DD Keyboard (boxed, handleidingen)

Mario Artist Paint Studio + N64 Muis (sealed, boxed, handleidingen)
Mario Artist Talent Studio (sealed, handleidingen)
Mario Artist Polygon Studio (sealed, handleidingen)
Mario Artist Communication Kit + N64 A/V-Cap cartridge (sealed, boxed, handleidingen)
SimCity 64 (sealed, handleidingen)
Doshin The Giant (sealed, boxed, handleidingen)

$559 totaal + $82 verzendkosten vanuit Japan. En geloof het of niet, dat was een -erg- goeie deal en volgens mij had de verkoper ook niet in de gaten wat voor goudmijntje hij thuis had

Ongeveer 607 Euro dus.

(En dan zijn er nog mensen die 100 euro voor een R.O.B. durven vragen )

Inderdaad een koopje, zag op eBay.com alle japanse 64DD games (zullen ook wel meteen alle games zijn ) voor 170 dollar staan en die veiling was nog niet afgelopen. Hard werken en in de vakantie maar is echt bijzondere spulletjes proberen te pakken krijgen hoop ik.

Kan je trouwens nog wat met dat 64DD modem hier in NL?

En zoiets leg je ook niet in de kast natuurlijk, dat krijgt vast een prominent plekje bij je verzameling ... elke nacht voor het slapen gaan even naar kijken

[Dit bericht is gewijzigd door TAG-Speedy op 13-01-2003 16:02]

!
pi_7874860
Maar waarom probeer je het niet een keertje uit? Het lijkt me niet dat dit spul nog dramatisch in waarde gaat stijgen, de komende paar jaar...
pi_7875399
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:02 schreef Khadgar het volgende:
Maar waarom probeer je het niet een keertje uit? Het lijkt me niet dat dit spul nog dramatisch in waarde gaat stijgen, de komende paar jaar...
Het is ook niet bedoeld om te verkopen... en ook al zou dat de bedoeling zijn, dan ja, wordt hij wel veel en veel meer waard, al is het maar omdat de paar consoles die er zijn steeds van eigenaar verwisselen die (zoals jij) het uit zouden pakken, even mee spelen, neerzetten, dan verkopen... en als je dan nog eentje hebt in perfecte staat.... dan kun je daar bergen geld voor vragen, kijk maar naar wat oude Nintendo klassiekers. Ik heb bijvoorbeeld ook oude Nintendo stripboeken in cellofaanverpakking... daar staat $1.99 op, en ik kan ze zo voor $20 kwijt

Maar goed, dat is dus niet de bedoeling, hij komt mooi in een vitrine te staan (zoek er alleen nog een die bij me in de hoek past ), paar lampjes dr op.... en dat is et dan Stom misschien, maarja dat doe je als verzamelaar

pi_7875470
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:02 schreef TAG-Speedy het volgende:

Inderdaad een koopje, zag op eBay.com alle japanse 64DD games (zullen ook wel meteen alle games zijn ) voor 170 dollar staan en die veiling was nog niet afgelopen.

Ik zoek alleen nog "F-Zero X Expansion Disk"... "Ben-ff-de-naam-kwijt Golf" (maar die heb ik waarschijnlijk volgende maand) en een blauwe lege 64DD disk
quote:
Kan je trouwens nog wat met dat 64DD modem hier in NL?
Geen ruk RandNet (de online service van de 64DD) zit hier niet in de lucht he
quote:
En zoiets leg je ook niet in de kast natuurlijk, dat krijgt vast een prominent plekje bij je verzameling ... elke nacht voor het slapen gaan even naar kijken
Hij snapt et
pi_7877861
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:26 schreef Redah het volgende:

[..]

Het is ook niet bedoeld om te verkopen... en ook al zou dat de bedoeling zijn, dan ja, wordt hij wel veel en veel meer waard, al is het maar omdat de paar consoles die er zijn steeds van eigenaar verwisselen die (zoals jij) het uit zouden pakken, even mee spelen, neerzetten, dan verkopen... en als je dan nog eentje hebt in perfecte staat.... dan kun je daar bergen geld voor vragen, kijk maar naar wat oude Nintendo klassiekers. Ik heb bijvoorbeeld ook oude Nintendo stripboeken in cellofaanverpakking... daar staat $1.99 op, en ik kan ze zo voor $20 kwijt

Maar goed, dat is dus niet de bedoeling, hij komt mooi in een vitrine te staan (zoek er alleen nog een die bij me in de hoek past ), paar lampjes dr op.... en dat is et dan Stom misschien, maarja dat doe je als verzamelaar

Nou dan hoop ik dat jij er later veel geld voor vangt, ik ga gewoon voor het plezier! lang leve de lol (maar je zal mij ook niet zo'n 64DD zien kopen...)!
pi_7883427
Daarom wil ik alle spellen die ik koop ook compleet hebben. Ik ga ze niet spelen, het gaat voor de heb . Behalve Zelda natuurlijk, die ga ik wel helemaal doorspelen .
pi_7883640
quote:
Op maandag 13 januari 2003 23:30 schreef Lexie het volgende:
Daarom wil ik alle spellen die ik koop ook compleet hebben. Ik ga ze niet spelen, het gaat voor de heb . Behalve Zelda natuurlijk, die ga ik wel helemaal doorspelen .
Ik blijf het zonde vinden. Speelgoed is er om mee gespeeld te worden.
  maandag 13 januari 2003 @ 23:43:08 #97
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_7883707
Tsja, ik ga niet zoveel geld uitgeven voor iets wat ik niet gebruik. Deed ik begin dit jaar door Sega- en Atariconsoles te kopen. Deze heb ik dan onmiddellijk weer verkocht omdat ik mezelf toch niet achter die dingen zag spelen. Heb alleen alles wat ik zelf ooit had gehad gehouden, en koop alleen dingen die ik wil (voor een acceptabele prijs). En natuurlijk andere spulletjes die ik voor (zo goed als) niks kan krijgen. Terwijl ik speel, hou ik de dingetjes gewoon in goede staat.

Het is niet zo bijster bijzonder, maar het topstuk van mijn verzameling vind ik toch wel Zelda III in uitstekende staat, compleet. Ietsjes daaronder zit Zelda I waarbij alleen de map ontbreekt (die is ook in iets mindere staat). Behalve dat heb ik niet echte spullen die nou zo ongelofelijk gewild zijn. Illusion of Time komt vaak voor, Super Mario Kart is populair maar niet duur en datzelfde geld voor SMW2: Yoshi's Island en DKC1.

pi_7884704
Er is maar 1 spel die
waard is!!!!

COUNTER - STRIKE

Worship IT

pi_7885038
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 00:39 schreef Danoontje-Power het volgende:
Er is maar 1 spel die
waard is!!!!

COUNTER - STRIKE

Worship IT

Nou er zijn heel wat meer spellen die nog 1000x leuker zijn, maar ieder z'n eigen mening.
pi_7885088
quote:
Er is maar 1 spel die
waard is!!!!

COUNTER - STRIKE

Worship IT

quake2 is leuker
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_7885095
ik heb nog zo'n ding

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  dinsdag 14 januari 2003 @ 02:55:05 #102
40423 Gunsmoke
Roll right or dont roll at all
pi_7886289
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 01:07 schreef Wisp het volgende:
ik heb nog zo'n ding

[afbeelding]

Ik ook met:

-dirty harry
-slimeworld
-batman returns
-casino
-checked flag

It's not what you got, it's how you use it.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 09:23:48 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7887249
quote:
Er is maar 1 spel die
waard is!!!!

COUNTER - STRIKE

Worship IT

Zowieso... beetje veel smilies

En serieus vind ik Mario 1 leuker

pi_7923587
Nou, de R.O.B. is uiteindelijk voor ¤95 gegaan.
  donderdag 16 januari 2003 @ 01:52:24 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7923645
O_O

Jij had er een? En wie heeft hem nu?
En belangrijker.... wat is zijn adres

pi_7927294
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 01:47 schreef TimMer1981 het volgende:
Nou, de R.O.B. is uiteindelijk voor ¤95 gegaan.
Krankzinnig !!!
  donderdag 16 januari 2003 @ 12:12:17 #107
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_7927462
Ik moet nog ergens een Philips Videopac hebben liggen
En ik heb nog de speciale versie van Everquest:Planes of power met gratis Firiona Vie action figure
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 16 januari 2003 @ 12:40:35 #108
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_7927966
Hm ik heb niet echt gave dingen, wel nog een complete scoop voor snes inc. tas en een cassete met een aantal spellen(tetris achtig en robots/raketen/vliegtuigen knallen). En ik geloof dat ik voor iedere gameboy/snes spel de doosjes en boekjes nog heb meerendeel in goeie staat.
pi_7928138
Jullie zijn hier het voor niks weggeven van m'n complete verzameling misgelopen. Twee a drie kubieke meter aan 8/16 bits home- en spelcomputers
  donderdag 16 januari 2003 @ 13:50:06 #110
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7929262
Atari's commodores videopac... doet me allemaal nix...

heb je nog Nintendo consoles

pi_7930026
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:51 schreef tsuihark het volgende:
Jullie zijn hier het voor niks weggeven van m'n complete verzameling misgelopen. Twee a drie kubieke meter aan 8/16 bits home- en spelcomputers
Als ik het zo goed lees heb je alleen oude home computers weggeven, geen spelcomputers. Is het uiteindelijk allemaal weggegaan? (staat niet echt in het topic)
pi_7931045
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:51 schreef tsuihark het volgende:
Heb je echt niks meer liggen?
pi_7941768
Wireless Game 2 Mate joysticks en Game & Watch Greenhouse

vrijdag 17 januari 2003 @ 11:51:03 #114
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_7948045
is secret of mana eigenlijk veel waard. die heb ik namelijk ook ooit eens gehad. dat is gewoon DE rpg voor mij. baal dat ik hem heb verkocht
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
  vrijdag 17 januari 2003 @ 11:52:25 #115
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7948066
Dat valt wel mee op zich.... SoM is kaal zo'n 15 euro waard vind ik (daarvoor heb ik hem gekocht laatst)

Compleet natuurlijk meer: Zo'n 30 euro.

vrijdag 17 januari 2003 @ 13:31:48 #116
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_7949945
mijn trots

>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_8019080
Nieuwe topstukken in m'n verzameling:
(allemaal origineel in doos)

I Have No Mouth and I Must Scream
L'affaire
Loom

Leisure Suit Larry 2/3
Manhunter 1/2
King's Quest 2/3
Laura Bow: Tha Dagger of Amon Ra
The Colonel's Bequest
Conquest of the Camelot

dinsdag 21 januari 2003 @ 00:53:17 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8019129
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 00:51 schreef Patvs het volgende:
Nieuwe topstukken in m'n verzameling:
(allemaal origineel in doos)

I Have No Mouth and I Must Scream

pi_8020523
  dinsdag 21 januari 2003 @ 16:59:10 #120
45143 dtale
Did I do that ?!
pi_8029844
Mega lo mania op de amiga (500/1200) !!!!!!!
"Never underestimate the predictability of stupidity"
pi_8051534
quote:
weggeven van m'n complete verzameling misgelopen. Twee a drie kubieke meter aan 8/16 bits home- en spelcomputers

Als ik het zo goed lees heb je alleen oude home computers weggeven, geen spelcomputers. Is het uiteindelijk allemaal weggegaan? (staat niet echt in het topic)

Atari 2600, videopac, een nintendo en een groot game&watch ding, toch wel spelcomputers hoor

Ik heb m'n eigen cassettes en diskettes voor de C64 gehouden, en een diskdrive. Staan een hoop zelfgemaakte dingen op, en die wil ik ooit nog eens in een hoekje van het internet dumpen

donderdag 27 februari 2003 @ 00:06:34 #122
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_8742686
Nintendo M82, PAL versie, 12 NES games in 1 consoleunit, vroegere winkelunit, en compleet in orginele doos, handleidingen, zapper, 2 controllers, etc.

Gaat overigens over 1 week weg.

Wordt door de fanaten beschreven als de "Holy grail" onder de NES producten.

Verder 2 proto NES games (developers versions dus, 1e test versies en dus afwijkend van de uiteindelijke games) gehad, maar stom genoeg lang geleden al verkocht. Heb ergens nog wel pics ervan rond slingeren, mocht iemand ze willen zien dan post ik ze wel.

Edit: vergeef me de schop, vond het wel een cool topic.

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  donderdag 27 februari 2003 @ 00:08:57 #123
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8742754
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 00:06 schreef Zooi het volgende:
Nintendo M82, PAL versie, 12 NES games in 1 consoleunit, vroegere winkelunit, en compleet in orginele doos, handleidingen, zapper, 2 controllers, etc.

Gaat overigens over 1 week weg.

Wordt door de fanaten beschreven als de "Holy grail" onder de NES producten.

Verder 2 proto NES games (developers versions dus, 1e test versies en dus afwijkend van de uiteindelijke games) gehad, maar stom genoeg lang geleden al verkocht. Heb ergens nog wel pics ervan rond slingeren, mocht iemand ze willen zien dan post ik ze wel.

Edit: vergeef me de schop, vond het wel een cool topic.

Waarom gaat ie weg?
  donderdag 27 februari 2003 @ 00:11:40 #124
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_8742815
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom gaat ie weg?

ruimte nodig, dus alles opgeruimd na jaren van verzamelen.
  Eindredactie Games donderdag 27 februari 2003 @ 00:13:34 #125
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_8742869
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 00:11 schreef Zooi het volgende:

[..]

ruimte nodig, dus alles opgeruimd na jaren van verzamelen.

heb je hemal op ebay gezet of me link ff gecheckt..je kan er behoorlijk wat voor vragen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 27 februari 2003 @ 00:20:30 #126
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_8743051
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 00:13 schreef donald_dick het volgende:

[..]

heb je hemal op ebay gezet of me link ff gecheckt..je kan er behoorlijk wat voor vragen

Nope alles intern, heb in de loop van de tijd goede contacten opgebouwd en doe het meeste via de sites waar de verzamelaars komen, nescentral, nesworld, etc. alles is dus zo'n beetje al verkocht.
  donderdag 27 februari 2003 @ 00:26:15 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8743199
Kan je een paar links geven? Ik wil een ROB kopen, kan dat daaro?
  donderdag 27 februari 2003 @ 00:37:27 #128
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_8743432
Nog ffkes snel voordat ik ga slapen:

Een ROB is niet echt overdreven bijzonder, probeer betere dingen te scoren, zoals een Rodland, PAL versie, een M82 winkelunit, proto's etc. Die krengen zijn echt enorm veel geld waard. Kijk veel op ebay nederland/duitsland/frankrijk (meeste freaks zijn amerikanen en snappen de ballen van nederlands, duits, frans, etc.), marktplaats is soms ook wel eens leuk scoren en hou lijstjes bij wat echt interessant is. Een ROB is leuk voor jezelf maar leverd later niet meer op. Probeer of je verzameling compleet te krijgen (puur voor jezelf dus) of te focussen op de echte klappers.

Wat altijd leuk scoren is (beetje fout, maar goed wat boeit het) is een complete zelda (I of II, wel compleet! dus incl. cart, doos, map en handleiding!) versie te kopen op ebay duitsland (alleen de handleiding is anders) en het op ebay nederland weer te koop te zetten, verschil is ongeveer 15-20 euro als je geluk hebt, en een leuke bron van inkomsten voor een verdere verzameling.

Wil je wel een ROB, stel dan gewoon een max. bedrag in wat je er voor wilt geven en gebruik 'slim zoeken' op ebay, gewoon bieden, is het boven je bedrag dan afhaken en afwachten op de volgende veiling. Op deze manier heb ik bijna alles kunnen krijgen tegen prijzen die gewoon zeker voordelig waren. Kunst is om je niet op te laten jagen of gek te laten maken.

donderdag 27 februari 2003 @ 00:42:31 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8743527
Thnx voor de info!

Ik laat me ook zeker niet gek maken, mijn maximum bod is ook echt mijn maximum bod!

En ik wil de meeste dingen niet echt omdat ik ze niet ken... Die NES Toploaders bijvoorbeeld... Dat zegt me nix, dus die hoef ik ook niet echt, ook al istie veel geld waard

Zo'n ROB lijkt me gewoon erg cool! Maar ik heb de tijd. Desnoods koop ik hem over een aantal jaar op een of andere pauper rommelmarkt

pi_8745542
Zooi, dat verzenden uit duitsland is op zich wel te doen, maar hoe heb je dat met paketten gedaan? Wou laatst een Megacd over laten komen maar toen ik zag dat boven op de 50 euro nog 22 euro verzendkosten kwamen heb ik em maar laten zitten. Kennis ofzo in duitsland? Of postvak?
!
pi_8746377
De topstukken uit mijn verzameling zijn toch zeker :

Zelda I
Zelda II (compleet)
Zelda : Link's Awakening (De originele versie, dus niet de color versie)
Secret Of Mana
Nes Advantage (Met doos)

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_8746748
Mijn topstuk is momenteel onderweg naar mij.

De jamma arcade print van "1943", een schietspelletje van Capcom.

donderdag 27 februari 2003 @ 11:15:03 #133
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_8747279
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 09:38 schreef TAG-Speedy het volgende:
Zooi, dat verzenden uit duitsland is op zich wel te doen, maar hoe heb je dat met paketten gedaan? Wou laatst een Megacd over laten komen maar toen ik zag dat boven op de 50 euro nog 22 euro verzendkosten kwamen heb ik em maar laten zitten. Kennis ofzo in duitsland? Of postvak?
Dat is inderdaad het probleem tenzij je b.v. tegen de grens van Duitsland aan woont en het zelfstandig op kan halen. Alles boven een normale postzending wordt dan al snel te duur en niet meer interessant.
Ik heb zelf nooit meer uit Duitsland laten komen dan wat cardridges en enkele Game & Watch'es, dus dan is het goed te doen. Mijn M82 kwam uit Frankrijk, verzendkosten ca. 50 euro toen maar dat is dan achteraf te verwaarlozen op 1) het hebben van het ding en 2) de uiteindelijke verkoopprijs weer .

P.s.: mocht je wat actiever willen handelen en proberen er achteraf nog wat centjes weer mee te verdienen hou dan een kasboek bij en spreek voor jezelf een maximaal bedrag af om vrij mee te kunnen handelen, dit werkt wel zo lekker in de praktijk.

pi_8747882
Ik heb ondertussen een complete Metroid en Zelda 1 gescoord voor de NES. Niet echt bijzonder, maar ik ben er wel trots op . Een complete Zelda II is als het goed is onderweg. Ik heb er al een, maar daar zit geen boekje bij, en het doosje is best beschadigd.
pi_8747998
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:47 schreef Lexie het volgende:
Ik heb ondertussen een complete Metroid en Zelda 1 gescoord voor de NES. Niet echt bijzonder, maar ik ben er wel trots op . Een complete Zelda II is als het goed is onderweg. Ik heb er al een, maar daar zit geen boekje bij, en het doosje is best beschadigd.
Ik vind het anders toch vrij bijzonder wat je bijeen gesprokkeld hebt
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_8748284
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:52 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik vind het anders toch vrij bijzonder wat je bijeen gesprokkeld hebt

ebay.com roelt
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:18:32 #137
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_8750877
Heb geen topstukken. Enige wat ik koester zijn alle delen van Rock Man (mega man) in een carridge voor de gameboy. Ding is nog mooi groen ook
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_8766960
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:15 schreef Zooi het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het probleem tenzij je b.v. tegen de grens van Duitsland aan woont en het zelfstandig op kan halen. Alles boven een normale postzending wordt dan al snel te duur en niet meer interessant.
Ik heb zelf nooit meer uit Duitsland laten komen dan wat cardridges en enkele Game & Watch'es, dus dan is het goed te doen. Mijn M82 kwam uit Frankrijk, verzendkosten ca. 50 euro toen maar dat is dan achteraf te verwaarlozen op 1) het hebben van het ding en 2) de uiteindelijke verkoopprijs weer .

Ik woon vrij dicht bij de grens (Enschede, 15 min naar Gronau als het verkeer mee zit) en een voormalig stage bedrijf had een postvak in duitsland dus dat zit ik ook te overwegen. Wou volgende week eens langs gaan bij de post in gronau over hoe en wat precies. En bij een duitse bank ivm geld overmaken, cash in een envelop opsturen geeft altijd zo'n naar gevoel (ben nog geen geld kwijt geraakt, maar wel meerdere pakketjes cd's) en van NL naar D overmaken kost ook vrij veel en dan is de winst op een game al weer weg in vergelijking met eBay.nl
Tis in eerste instantie gewoon voor de eigen collectie, voor serieus handelen heb ik toch geen kapitaal

Maar goed, dat hele plan zal vast te duur worden

!
  dinsdag 11 maart 2003 @ 16:31:07 #139
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_9039883
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:30 schreef Khadgar het volgende:

*meldt* met hetzelfde probleem. Pure alcohol heb ik niet. Zou een goede single malt whiskey ook werken?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_13411118
Leuk topic! Ik gaat even foto's maken!
pi_13411409
Mijn topstuk is m'n NES to SNES converter waarmee ik alle type NES spellen op een SNES kan spelen. Wist niet eens dat het bestond, totdat ik er een tegen kwam. Ik doe hem in ieder geval niet snel weg, alleen als ik écht geld nodig heb. Dat ding is zo fijn!
Verder heb ik alle zapperspellen voor de NES en een Sega Nomad
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  woensdag 24 september 2003 @ 15:11:33 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13411439
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:10 schreef Kiff het volgende:
Mijn topstuk is m'n NES to SNES converter waarmee ik alle type NES spellen op een SNES kan spelen. Wist niet eens dat het bestond, totdat ik er een tegen kwam. Ik doe hem in ieder geval niet snel weg, alleen als ik écht geld nodig heb. Dat ding is zo fijn!
Cool ! Heb je daar een foto van?

Topstuk in mijn collectie is op dit moment toch wel een complete Final Fantasy voor de NES

pi_13411480
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Cool ! Heb je daar een foto van?

Topstuk in mijn collectie is op dit moment toch wel een complete Final Fantasy voor de NES

En de Zelda's die je van mij hebt dan?

Daar heb ik nog steeds spijt van.. Stom stom stom..

pi_13411647
Waar komt toch het misverstand vandaan dat NES Zelda spellen zeldzaam of bijzonder zouden zijn? Populariteit wordt hier verward met zeldzaamheid kennelijk....
  woensdag 24 september 2003 @ 15:20:11 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13411657
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:13 schreef Oksel het volgende:

[..]

En de Zelda's die je van mij hebt dan?

Daar heb ik nog steeds spijt van.. Stom stom stom..

Die zijn ook heel netjes, maar FF heeft voor mij ook meer waarde toch

pi_13411671
Mijn pronkstuk is ongetwijfeld mijn Panasonic FS-A1GT MSX turboR. In originele staat...
pi_13411717
NES / SNES (Donkey Kong versie) / N64 set's compleet. Alles netjes erbij, dus boekjes, garantiebewijs, zelfs aankoopbon van NES & SNES.

Verder de games (compleet!):

Super Mario Bros 1, 2 & 3.
Donkey Kong
StarTropics
Chip 'n Dale

Op deze foto de rest, van wat ik heb.

Compleet NES:
Isolated Warrior (cool spel!)
PaperBoy
Kirby
A Boy and His Blob

Compleet SNES:
MarioKart

Compleet N64:
Perfect Dark
Zelda: OoT
Zelda: MM
Donkey Kong
Mario Golf

En dan nog 2 officiele Nintendo bakken met spellen als Zelda 1&2, Double Dragon 1,2 & 3, Megaman 2 en wat spellen die ik zelf echt leuk vind.. Batman's, Turtles etc. etc.

Daarnaast nog een bak vol Nintendo stuff, controllers, bladen, boeken, nog wat game's, die niet compleet zijn.

Niet veel, wel leuk, niet bijzonder, wel aardig! Vind ik.

pi_13411772
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:19 schreef Kiff het volgende:
Waar komt toch het misverstand vandaan dat NES Zelda spellen zeldzaam of bijzonder zouden zijn? Populariteit wordt hier verward met zeldzaamheid kennelijk....
Je hebt gelijk..

Zelda 1 & 2 zijn niet zeldzaam, wel populair.

pi_13412192
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:10 schreef Kiff het volgende:
Wist je dat daar een volledige NES in zit en dat de SNES alleen gebruikt word om de controller door te geven en het beeld?
pi_13412225
DREAMCAST!!!!!
pi_13413004
Zo'n NES naar SNES adapter heb je ook voor de N64 (kan je NES en SNES spellen erop zetten) :

Staat bij Lik Sang op de site, maar niet meer verkrijgbaar ... maar goed je weet iig een naam en zo heb je wat te googlen en iets om naar uit te kijken op eBay

Mijn pronkstuk is atm denk ik m'n complete MDII en MCD II, wederom niet spectaculair maar ben er wel blij mee dat ik ze heb

!
pi_13414021
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:42 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Wist je dat daar een volledige NES in zit en dat de SNES alleen gebruikt word om de controller door te geven en het beeld?

Nee, maar da's wel erg vet om te weten!
pi_13414074
quote:
Op woensdag 24 september 2003 16:11 schreef TAG-Speedy het volgende:
Zo'n NES naar SNES adapter heb je ook voor de N64 (kan je NES en SNES spellen erop zetten) :
DAMN! Die is helemaal vet natuurlijk!
  woensdag 24 september 2003 @ 16:43:04 #154
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13414129
Ik wil ook zo'n adapter

Ebay in de gaten houden dus! Zijn die dingen ook gewoon in NL / Europa gereleased?

pi_13417647

Ben hier nog steeds erg blij mee

Voor de duidelijkheid, het is een "nieuw" model Amerikaanse SNES, Nintendo heeft een aantal jaar na de release van de gewone SNES deze gereleased. Heb er verder nog Secret of Mana, Stunt Race FX en Mario RPG compleet bij

pi_13424551
quote:
Op woensdag 24 september 2003 16:39 schreef Kiff het volgende:

[..]

Nee, maar da's wel erg vet om te weten!

Sterker nog het is een NES on a chip, een NES in 1 chipje zegmaar.
pi_13434814
"Topstuk" uit mijn collectie vind ik persoonlijk mijn mint (lees doos,handldieing originele schroefjes en zelfs de reclmae papiertjes erbij) mega CD2 met sonic CD (okay het is niet super zeldzaam ofzo maar ben er wel een beetje trots op )
pi_13434953
Ik heb deze nog staan.. .

Blijft leuk met een groepje vrienden.. .
-
pi_13435034
En deze natuurlijk..
-
  donderdag 25 september 2003 @ 15:19:03 #160
30149 Iesie
Im not dead! I feel happy!
pi_13435399
Een Tulip Universa!

De Tulip Universa: de eerste "Hypermedia" computer, compleet met ingebouwde geluidskaart, luidsprekers, televisiekaart, CD-ROM-speler en meegeleverde infrarood-afstandbediening voor de PC, TV en CD.

Specificaties Universa

code:
Microprocessor        Pentium Processor 75              Midi/spel uitgang            één
Kloksnelheid          75 MHz 3,3 V                      Harddisk IDE                 540 MB
Upgradability         Future OverDrive Processor        IDE support                  16-bit IDE
Bus architectuur      ISA/PCI                           Seriële/parallelle poort     één, één
Intern geheugen       Pentium: 8 MB-128 MB              Power supply                 180 W
Graphics controller   PCI local bus Windows             ECP                          ja
(max.)                accelerated Cirrus GD 5440        Software reeds geïnstalleerd Windows 95 inclusief
                      supporting:                                                    TV-software
                      -video playback scaling and       Meegeleverde software        TulipWare:
                       acceleration                                                  -Microsoft home producten;
                      -800 x 600, non-interlaced                                     Scenes, Money, Encarta,
                      -1024 x 768, interlaced                                        Works for Windows,
True color support    ja                                                             Wordswitch, MPEG software,
MPEG                  software MPEG playback                                         Medio CD-ROM Magazine en
                      support                                                        Internet proefabonnement
Video memory          1 MB                              Documentatie                 -Windows 95 handleidingen
Plug-and-Play         ja                                                             -gebruikershandleiding
Floppy disk drive     3.5", 1,44 MB                                                  -Quick Reference Card
2.88 MB support       ja                                                             -vakblad Tele-PC
CD-ROM                Quad speed IDE                    Garantie                     3 jaar
Sound                 SoundBlaster 16 compatible        Hot-Line support             gratis, één jaar lang
Speakers              2 geïntegreerde speakers          Energiebeparende
Communicatie          14k4 fax/modem kaart              kenmerken:                   -harddisk spindle down
TV                    add-in TV-card                                                 -screen power management
Teletext              ja                                                             -CPU speed down
Afstandsbediening     ja, infra-rood                                                 -fan stop
Microfoon             ja                                Afmetingen                   43 x 36 x 43 cm
Hoofdtelefoon aansl.  ja                                Prijs                        NLG 4290,- incl. BTW

<Sonium> someone speak python here?
<lucky> HHHHHSSSSSHSSS
<lucky> SSSSS
<Sonium> the programming language
  donderdag 25 september 2003 @ 17:58:15 #161
52891 twijfel
Hollow Ground
pi_13439812
Tja .. tulip, is die speciaal?

Mijn pronkstukjes;

- Mario RPG @ USA Snes
- Texas Instruments (ti-)99
- Soul Calibur 2 - Gamecube

Relevant?
  vrijdag 26 september 2003 @ 09:13:43 #162
30149 Iesie
pi_13451475
quote:
Op donderdag 25 september 2003 17:58 schreef twijfel het volgende:
Tja .. tulip, is die speciaal?

Mijn pronkstukjes;

- Mario RPG @ USA Snes
- Texas Instruments (ti-)99
- Soul Calibur 2 - Gamecube

"Werken, leren en vermaken wordt nog leuker. De Tulip Universa is het systeem waarmee het allemaal mogelijk is. TV-kijken, CD-ROM's afspelen en klaar om direkt het Internet op te gaan. Een groot aantal softwarepakketten wordt gratis meegeleverd. Vanwege de enorme toepassingsmogelijkheden en de vele extra's waarmee deze computer is uitgerust, wordt dit systeem terecht de eerste "Hypermedia" computer genoemd."

Tot zover een Tulip-folder over de Universa. Deze computer heeft een van het gangbare afwijkend ontwerp: de monitor is in de systeemkast ingebouwd. Het moederbord met alle toebehoren als voeding, schijfstations en insteekkaarten is eenvoudig aan de achterkant uit te nemen na het losdraaien van enkele schroeven.

De Universa werd geleverd met een Hauppage televisiekaart standaard ingebouwd. De drivers voor deze kaart zijn niet bij Hauppage, maar alleen op de Tulip.com-driverpagina te vinden. Door de aparte vormgeving en de vele standaard ingebouwde extra's (in de tijd dat TV-kaarten, CD-ROM-spelers en internet nog nieuw waren) toonde Tulip zijn vooruitstrevendheid op het gebied van computerbouw weer eens aan.

Door zijn afwijkende ontwerp, en door het feit dat er niet zo veel van geleverd zijn, is de Unversa een gewild verzamelaarsobject geworden.

<lucky> HHHHHSSSSSHSSS
<lucky> SSSSS
  vrijdag 26 september 2003 @ 09:52:40 #163
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_13452123
haha die Tulip heb ik ook!!!,
was mijn eerste pc!,
heb hem gratis weggeven aan een oom van mij, en volgens mij heeft ie hem nog steeds in z'n bezit.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  vrijdag 26 september 2003 @ 10:22:10 #164
30149 Iesie
pi_13452703
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 09:52 schreef Ash het volgende:
haha die Tulip heb ik ook!!!,
was mijn eerste pc!,
heb hem gratis weggeven aan een oom van mij, en volgens mij heeft ie hem nog steeds in z'n bezit.
Het was ook mijn eerste Windows PC, echt een geweldig apparaat!
<lucky> HHHHHSSSSSHSSS
<lucky> SSSSS
  dinsdag 30 december 2003 @ 18:44:18 #165
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_15833297
Twee action controller joysticks van colecovision (CBS console)

Hebben de vorm van een handschoen en in totaal 14 knoppen!!

De joystick is voorzien van een 'stick' en een 'roller' aan de voorkant.
Als je hem vastpakt dan lijkt het een soort handschoen, onder elke vinger zit een knop.

Op het toetsenbordje aan de bovenkant kan je een overlay leggen, dit is een specifieke overlay voor het betreffende spel. In dit geval Rocky

Al met al een knappe joystick en aardig zeldzaam

dinsdag 30 december 2003 @ 19:00:29 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15833722
Ah, nog een topic wat dus in het vernieuwde verzameltopic kan

Het Grote Games Verzameltopic Deel 1

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')