quote:KONING!
Op donderdag 9 januari 2003 23:47 schreef PazZzcaL het volgende:
[afbeelding]En m'n GB Light, Virtual Boy en Famicom.
Mijn topstuk? Ik heb van alles wat. Ik hoop binnenkort zo'n ROB te scoren, maar goed.
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 09-01-2003 23:49]
enne, uiteraard mijn geforce 4 ti 4200
quote:
mzzl.
quote:Oh my fucking GOD
Ik heb verschillende topstukken vind ik:
Maar HET topstuk is toch zeker:
quote:Hoe speelt dat nou zo'n VBoy?
Hier nog een paar pix van m'n GB Light:
quote:Maar hoe werkt het? Is het een soort bril die je opzet dan?
Op vrijdag 10 januari 2003 00:06 schreef PazZzcaL het volgende:
Ach, zo'n VB speelt niet echt fantastisch imo, maar het is wel iets wat natuurlijk in de Nintendo collectie thuishoortHier nog een paar pix van m'n GB Light:
quote:Dat ding heb ik ook nog in mijn kast staan man, met dat spel er inderdaad bij. Is die zo bijzonder dan? Ik heb het hele spulletje namelijk eens bij een 2e-hands Nintendo gekregen die ik kocht.
quote:Voor als je hem nog compleet, en nieuw wil hebben
Op vrijdag 10 januari 2003 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Oh my fucking GOD
Maar HET topstuk is toch zeker:
Normaal gesproken staat de VB dus gewoon op een standaard en moet je je hoofd erin doen om te spelen, dit speelt niet erg prettig imo maarja..
quote:maar zie je dan mario in 3d
Op vrijdag 10 januari 2003 00:10 schreef PazZzcaL het volgende:
De VB headset houder stond wel in de planning, k heb er ook weleens een proto van gezien ergens, maar aangezien de VB behoorlijk flopte is dat niet meer uitgekomen.Normaal gesproken staat de VB dus gewoon op een standaard en moet je je hoofd erin doen om te spelen, dit speelt niet erg prettig imo maarja..
quote:Ach, niet echt op zich, ik wil je wel uit je lijden verlossen en je meer ruimte schenken door die ROB met spel te kopen voor een eurootje of 10...
Op vrijdag 10 januari 2003 00:08 schreef TimMer1981 het volgende:[..]
Dat ding heb ik ook nog in mijn kast staan man, met dat spel er inderdaad bij. Is die zo bijzonder dan? Ik heb het hele spulletje namelijk eens bij een 2e-hands Nintendo gekregen die ik kocht.
quote:wow... die gaat nog zeker meer opleveren dan die 46 dollar waar die nu voor staat!!
Op vrijdag 10 januari 2003 00:09 schreef Lexie het volgende:[..]
Voor als je hem nog compleet, en nieuw wil hebben
:
*kwijl*
quote:En anders wil ik hem wel hebben met een leuke financiele meevaller van een eurotje of 30 tot 60
Op vrijdag 10 januari 2003 00:08 schreef TimMer1981 het volgende:[..]
Dat ding heb ik ook nog in mijn kast staan man, met dat spel er inderdaad bij. Is die zo bijzonder dan? Ik heb het hele spulletje namelijk eens bij een 2e-hands Nintendo gekregen die ik kocht.
Enige PCtje dat ik helemaal zelf heb gebouwd
Maar mn P4's mogen er ook wel zijn hoor
quote:Jep, gruwelijk veel meer. Is het een game met backup batterij? Zo ja, dan is de nieuwe eigenaar toch gedwongen waarschijnlijk om het spel direct open te schroeven, de verrotte batterij te verwijderen en de print schoon te maken. Ik ben eventueel te huur voor een dergelijke preciezie klus tegen standaard servicetarief.
Op vrijdag 10 januari 2003 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
wow... die gaat nog zeker meer opleveren dan die 46 dollar waar die nu voor staat!!
Een bod van ¤10 gelijk naar ¤60 verhogen ben ik maar weinig tegengekomen in mijn leven...
[Dit bericht is gewijzigd door TimMer1981 op 10-01-2003 00:19]
Ik heb FF ook, maar daar is geloof ik nix mee aan de hand. Hoe kan ik zien of er iets aan de hand is?
quote:Hmm, als ik al mijn zelfbouw pc's tot topstukken moet tellen... De enige 2 kant en klaar pc's waren mijn 8088XT en mijn 286.
Op vrijdag 10 januari 2003 00:16 schreef FredvZ het volgende:
Mijn server met een P233MHz 256MB RAM en WinXPEnige PCtje dat ik helemaal zelf heb gebouwd
Maar mn P4's mogen er ook wel zijn hoor
Zelfbouw:
-386 in gemodde (hakken en zagen) 286 kast
-Ombouw 386 naar toren kast
-486 SLC 50mhz
-486 DX 40mhz (die veel beter werkte dan de vorige pc)
-486 DX2 80mhz
-Cyrix PR200 (150mhz ofzo)
-AMD K6-2-400mhz
-AMD Athlon Tbird 1100 mhz
-Upgrade Tbird -> XP 1800+
Verder bijna alle pc's van moeder, broertje en nu ook onze huiskamer.
quote:Kun je saves opslaan op de cart? Gaat dit goed? Zo ja, niks aan de hand. Problemen? Meteen een game-bit scoren en dat ding openrukken!
Op vrijdag 10 januari 2003 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoezo?Ik heb FF ook, maar daar is geloof ik nix mee aan de hand. Hoe kan ik zien of er iets aan de hand is?
quote:Een ROB brengt gemiddeld 50 tot 60 euro op. Ik wil dat ding gruwelijk graag hebben, ik reis heel NL ervoor af, morgen nog, als je er van af wilt.
Op vrijdag 10 januari 2003 00:17 schreef TimMer1981 het volgende:
Hmmm.... ik ga eens even kijken waar dit toe gaat leiden...
Heb ik soms een kip met gouden eieren in handen?![]()
Een bod van ¤10 gelijk naar ¤60 verhogen ben ik maar weinig tegengekomen in mijn leven...
quote:PANIEK HIJ DOET HET NU HELEMAAL NIET
Op vrijdag 10 januari 2003 00:21 schreef Khadgar het volgende:[..]
Kun je saves opslaan op de cart? Gaat dit goed? Zo ja, niks aan de hand. Problemen? Meteen een game-bit scoren en dat ding openrukken!
ik heb hem in de vakantie nog geprobeerd en toen deed ie alles nog, en nu... een grijs scherm
quote:Oh man relax. Gewoon schoonmaken en reinig die ranzige NES eens, dat kloteding moet nou zo onderhand wel uit elkaar vallen :p
Op vrijdag 10 januari 2003 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
PANIEK HIJ DOET HET NU HELEMAAL NIET
ik heb hem in de vakantie nog geprobeerd en toen deed ie alles nog, en nu... een grijs scherm
Maar FF doet het niet meer
*begint te trillen
Mocht het niet lukken kom je maar langs, ik woon vlakbij. Den Haag dus.
En mijn 'pronkstuk' was FF3, alleen deze is deze week van eigenaar verwisseld (zie boven )
Verder geen uitzonderlijk speciale games: ik vind mijn virtua cop set erg leuk (met arcade gun), Nights met speciale analoge joypad, en voor de rest is het eigenlijk meer kwantiteit. Wel ben ik trots op mijn emu verzameling, niet super speciaal maar al die jeugdherinneringen zijn heerlijk (bijv de complete Mame collectie)
quote:Save rommetjes gaan niet leeg, het batterijtje wat erbij zit wel. En een emu verzameling? Volgens mij ben ik dan koning Emulator:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:31 schreef DinoPK het volgende:
Die save rommetjes zijn op een gegeven ogenblik ook gewoon leeg , het lijkt mij dat de nog niet geopende FF veel meer waard is dan een geopende... (spelen doe je maar met een rommetje).En mijn 'pronkstuk' was FF3, alleen deze is deze week van eigenaar verwisseld (zie boven
)
Verder geen uitzonderlijk speciale games: ik vind mijn virtua cop set erg leuk (met arcade gun), Nights met speciale analoge joypad, en voor de rest is het eigenlijk meer kwantiteit. Wel ben ik trots op mijn emu verzameling, niet super speciaal maar al die jeugdherinneringen zijn heerlijk (bijv de complete Mame collectie)
Ruim 300 Sega 8bit spellen (SMS, GG, SG1000 enz)
Exact 609 NES roms
Ongeveer 200 SNES roms
18 GBA roms
10 N64 roms
232 Mame Arcade roms
12 Neo Geo Pocket Color roms
En dat aantal stijgt VAAK.
Of wie heeft er een wonderswan met de remakes van FF 2 en 3?
quote:Thnx, het is al gelukt... wattenstaafje was zwart
Op vrijdag 10 januari 2003 00:30 schreef Khadgar het volgende:
Daarom cart schoonmaken met wattenstaafje + alcohol oid.Mocht het niet lukken kom je maar langs, ik woon vlakbij. Den Haag dus.
quote:LOL
Op vrijdag 10 januari 2003 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Thnx, het is al gelukt... wattenstaafje was zwart
quote:Dan ben ik de keizer.
Op vrijdag 10 januari 2003 00:36 schreef Khadgar het volgende:[..]
Save rommetjes gaan niet leeg, het batterijtje wat erbij zit wel. En een emu verzameling? Volgens mij ben ik dan koning Emulator:
Ruim 300 Sega 8bit spellen (SMS, GG, SG1000 enz)
Exact 609 NES roms
Ongeveer 200 SNES roms
18 GBA roms
10 N64 roms
232 Mame Arcade roms
12 Neo Geo Pocket Color romsEn dat aantal stijgt VAAK.
[Dit bericht is gewijzigd door DinoPK op 10-01-2003 00:47]
quote:OH MY GOD! Doe mij es een mailtje op bas.oort(apenstaart)hccnet.nl !
Op vrijdag 10 januari 2003 00:44 schreef DinoPK het volgende:
Dan ben ik de keizer:
Ik spaar niet alle systemen maar dit is het wel een beetje:
Kyame (killer instinct emu): KI1 en 2
Zinc; 24 roms (allemaal)
N64: 92 roms (alleen de goede)
Snes: 476 roms
Pin Mame (flipperkasten, erg leuk): 100 (ben ik nog mee bezig)
Neo Geo: Alles (toegevoegd aan de Mame collectie)
En dan ....>
Mame: 3572 Roms. Allen inclusief index screenshot , game informatie, en sommigen met foto's van de kast zelf. Totale Mame collectie filesize: 5.91 GB, 1 dedicated partitie
En ja, hier wil ik heel erg graag een dedicated kast voor maken.
Maar die N64 roms, daar ben ik wel in geinteresseerd
notorious_roy bij hotmail
Maar de mame collectie wordt zeker wel veel gespeeld. Veel memories, lekker korte spelletjes, en gewoon plain fun.
Maar mijn ps2 slokt toch de meeste tijd op.
En notorious, je hebt mijn mail.
Mijn trots is dat ik alle Nintendo consoles heb (behalve de Vboy, kom em nergens vinden! ik heb er 1x op gespeeld en kreeg meteen koppijn, maar dat heb ik er wel voor over). Ik zal, als ik tijd heb, al die consoles eens mooi op een rijtje zetten in mn kamer!
En de grootste trots...Super Mario 3 voor de NES...*traan*
Def
quote:Ik zal er over nadenken.
Op vrijdag 10 januari 2003 00:22 schreef Khadgar het volgende:[..]
Een ROB brengt gemiddeld 50 tot 60 euro op. Ik wil dat ding gruwelijk graag hebben, ik reis heel NL ervoor af, morgen nog, als je er van af wilt.
quote:Wat is eigenlijk de bedoeling van dat ding?
Op donderdag 9 januari 2003 23:48 schreef Khadgar het volgende:[..]
KONING!
Mijn topstuk? Ik heb van alles wat. Ik hoop binnenkort zo'n ROB te scoren, maar goed.
Zonder waarde, maar wel cool:
(DC): origineel Soul Calibur, Jet Set Radio, Dead or Alive 2
-2x Hook-Up Bass Fishing Reel (die hengel!)
Met waarde:
(PC):
-X-COM UFO Defense, X-Wing, Wing Commander, en Mean Streets (Tex Murphy spel) allemaal nog floppy versies in originele doos.
-alle Sierra Collections, Anthologies, etc. (ook de 15th Anniversary Collections)
-originele hintboeken van al die Sierra spellen (sealed)
(DC): origineel Shenmue 1, Shenmue 2
en heel veel PC spellen in bijzondere dozen. (speciale releases) en adventures die in Amerika niet zijn gereleased (zoals Kingdom O' Magic) die daardoor DAAR veel waard zijn
--
Op Ebay wil ik nog steeds een keer die DC Maraccas controller kopen (die Samba ballen!)
[Dit bericht is gewijzigd door Patvs op 10-01-2003 01:13]
Trouwens, waar ik ook erg trots op ben is dat al mijn games voor mijn consoles origineel zijn (ff niet op de roms letten, die spelen alleen op de pc).
[Dit bericht is gewijzigd door DinoPK op 10-01-2003 01:14]
Ik weet nix van niet nintendo dingen...
De natte droom van iedere spelliefhebber dus.
(Zinc bijvoorbeeld is weer een arcade emulator voor 3d games, bijv Tekken 2, Soul Calibur maar ook Streetfighter 2 EX, deze zijn hierin allen redelijk tot zeer goed ge-emuleerd)
[Dit bericht is gewijzigd door DinoPK op 10-01-2003 01:32]
quote:JAAAAH die zijn cool
Op vrijdag 10 januari 2003 01:07 schreef Patvs het volgende:
Op Ebay wil ik nog steeds een keer die DC Maraccas controller kopen (die Samba ballen!)
nutteloos, maar wel GAAF
quote:Het is een extra weergave middel voor een spelletje (twee eigenlijk), dat ding gaat dan die schijfjes die erbij zitten verplaatsen.
Op vrijdag 10 januari 2003 01:00 schreef TimMer1981 het volgende:[..]
Wat is eigenlijk de bedoeling van dat ding?
Neo Geo pocket (color)
Amiga 32 CD
Atari Lynx / 1040 ST
Oh, was ik maar thuis.
Ach ja, om vijf uur zijn ze de eerste
Ook de staat van de doos van m'n NES en SNES mag er zijn vind ik zelf.
Door weinig financien nog geen echt mooie dingen kunnen kopen, maar wil van het zomer toch echt wat mooi spul toevoegen als het geld er weer is (Virtual Boy en R.O.B. staan hoog op de lijst).
En die R.O.B. waar hier over na gedacht wordt, is dat nog in doos? Zo ja dan overstijg ik die 60 euro
Zonder doos en boekje?
Op marktplaats staat er een voor 150 en een voor 100 als max bod...
quote:Nee, doos is er niet. Alleen dat spul wat op de foto staat, dus spel en robot. That's it. Waarom zou je een doos erbij willen hebben?
Op vrijdag 10 januari 2003 11:46 schreef TAG-Speedy het volgende:
En die R.O.B. waar hier over na gedacht wordt, is dat nog in doos? Zo ja dan overstijg ik die 60 euro
dus pronkstuk op dit moment is denk ik wel Secret of Mana, hoewel de staat van het doosje en he boekje te wensen over heeft.
gelukkig krijg ik nog wel een famicon van iemand en zijn de onderhandelingen voor een SFC, atari lynx, MD2 en gamegear gestart om mijn collectie een beetje op te fleuren.
en DOH! waarom mis ik alleen de doos van de atari
TAG-Speedy: Hoeveel heb je trouwens voor die Mastersystem2 betaald, in zo'n mooie staat?
quote:Mooie collectie (/me is jaloers op die scope doos
Op vrijdag 10 januari 2003 14:07 schreef Vincent_Valentine het volgende:
TAG-Speedy: Hoeveel heb je trouwens voor die Mastersystem2 betaald, in zo'n mooie staat?
TimMer, alle ringen ook nog bij ROB?
[Dit bericht is gewijzigd door TAG-Speedy op 10-01-2003 14:42]
quote:Mijn pronkstuk is toch wel mijn speciale editie van ICO.
Op donderdag 9 januari 2003 23:45 schreef Lexie het volgende:
Wat is het topstuk uit jouw verzameling, datgene waar je o zo trots op bent? Wat is dat ene ding wat jij hebt, en bijna niemand anders? Waar kun je zo een vermogen voor vangen?
Zelf heb ik niet zoveel topstukken meer, heb jammer genoeg vroeger alles in een waanzinnige bui alles verkocht. Maar nu ben ik weer van alles aan het verzamelen, en dan vooral van de NES. Echte topstukken heb ik nog niet, maar ik denk dat ik binnenkort Zelda I en Zelda II (helemaal compleet) kan toevoegen. Dat is toch al een aardig begin
.
quote:Ringen???
Op vrijdag 10 januari 2003 14:39 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
Mooie collectie (/me is jaloers op die scope doos
), mijn Master System heb ik gekocht voor 46 euro ... erg veel geld, maar goed zie er maar zo 1 weer te krijgen in Nederland dacht ik.
TimMer, alle ringen ook nog bij ROB?
En 2 tollen.
quote:Niet bijzonder, zeker als er geen doos bij zit. Zie eBay
Op vrijdag 10 januari 2003 15:30 schreef Bioslock het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe bijzonder mijn ATARI 2600 eigenlijk is? het is een houten versie met 2 controllers.
Met ROB ben ik dan zeker in de war met een ander spel waarbij wel ringen horen te zitten. hmmm
quote:Stack-up, het enige andere spel voor de R.O.B had ook andere accesoires, dat zijn blokjes/ringen.
Op vrijdag 10 januari 2003 15:28 schreef TimMer1981 het volgende:[..]
Ringen???
Drie gedeeltes die je aan de R.O.B. kan vastmaken:
1 voor de controller
1 voor de tollen
1 voor het opspinnen van de tollenEn 2 tollen.
Kan zijn dat ie deze bedoelt:
quote:De plastic 2600 is niet bijzonder, de houten heb ik nog nooit gezien in Nederland.
Op vrijdag 10 januari 2003 15:30 schreef Bioslock het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe bijzonder mijn ATARI 2600 eigenlijk is? het is een houten versie met 2 controllers.
Hier zie je er een paar die ik had:
(eerste poging tot plaatje posten)
en
quote:Die had ik
Op vrijdag 10 januari 2003 15:48 schreef tsuihark het volgende:[..]
De plastic 2600 is niet bijzonder, de houten heb ik nog nooit gezien in Nederland.
quote:Veel te veel, voor NL wel een goeie prijs, maar ik wacht liever tot ik een CC heb van het zomer en dan scharrel ik me er wel 1 over de grens op.
Op vrijdag 10 januari 2003 18:20 schreef TimMer1981 het volgende:
Nou, zeg het maar mensen.
Er is al ¤90 geboden!
Maar goed, je hebt weer leuk wat stapgeld voor iets wat stond te verstoffen, netjes gedaan
Mat daarin de onderwerpen
"reparaties en onderhoud''
''je collectie''
''wat wil je nog hebben''
''tips over aankopen''
etc
We hebben nu namelijk:
[ANTIEK] FAQ Reparatietips oude consoles
Ik heb nog een exemplaar van het boek Gabriel Knight - Sins of the Fathers, ook geschreven door Jane Jensen (gebaseerd op het gelijknamige spel)
quote:90 euro vind ik nét effe te gortig. Mocht je hem niet kwijtraken, mijn bod van 60 euro staat nog steeds.
Op vrijdag 10 januari 2003 18:20 schreef TimMer1981 het volgende:
Nou, zeg het maar mensen.
Er is al ¤90 geboden!
Redah Nintendo
Een jas die in 1991 door Nintendo USA aan haar werkgevers werd gegeven voor Kerstmis. Nooit ergens te koop geweest, en ik heb er twee
Ik weet niet of ik hier trots op moet zijn, maar hij leek me exclusief want ik heb hem nog nooit gezien en ik MOEST hier iets posten.
quote:Wat een mooie Jas
Op maandag 13 januari 2003 01:44 schreef Redah het volgende:
En dit is eigenlijk ook wel 'n favorietje van me. Het is dan wel geen game, maar toch...Een jas die in 1991 door Nintendo USA aan haar werkgevers werd gegeven voor Kerstmis. Nooit ergens te koop geweest, en ik heb er twee
Wel cool op zich! En die 64 DD.. is dat eigenlijk een leuk ding?
quote:Ik zou het niet weten
Op maandag 13 januari 2003 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:Wel cool op zich! En die 64 DD.. is dat eigenlijk een leuk ding?
Maar ja, moest em gewoon hebben he, omdat hij gewoon 'hot' is... alleen in Japan uitgeweest dus in tegenstelling tot de VirtualBoy heel moeilijk te krijgen... en alles nog in fabrieksverpakking met registratiepapieren enzo . Kreeg gewoon zowat spontaan een orgasme toen ik het postpakketje openmaakte
quote:Wacht effe. Je hebt een stervensdure 64DD gekocht en je speelt er niet op?
Op maandag 13 januari 2003 08:43 schreef Redah het volgende:[..]
Ik zou het niet weten
Alleen Mario Artist een keer opengemaakt om te kijken hoe zo'n cartridge nou uitzag. Ik heb gehoord dat Doshin The Giant (die grijszilvere cartrdige) ontzettend stoer is.
Maar ja, moest em gewoon hebben he, omdat hij gewoon 'hot' is... alleen in Japan uitgeweest dus in tegenstelling tot de VirtualBoy heel moeilijk te krijgen... en alles nog in fabrieksverpakking met registratiepapieren enzo
. Kreeg gewoon zowat spontaan een orgasme toen ik het postpakketje openmaakte
Hoe duur wastie? Als ik vragen mag?
quote:Dat is toch met al die dingen? Virtual Boy en R.O.B. wil ik ook erg graag maar bedoel met een NGC, PS2 en PC speel je toch niet op zo'n ding? Hij is toch niet voor niets geflopt
Op maandag 13 januari 2003 08:45 schreef Khadgar het volgende:[..]
Wacht effe. Je hebt een stervensdure 64DD gekocht en je speelt er niet op?
Geen doos... wel compleet... wie biedt?
En oude spelletjes zijn ook leuk, maar dan wel op leuke console's. Bedoel op een NES heb ik echt nog wel fun met Mario en Double Dragon, maar ik kan me niet voorstellen dat je Mario Karaoke vaker dan 1x zult bekijken (64DD). Dat vind ik zoiets van heee leuk ding, is zien wat het is en dan is het ook goed.
quote:Hij is niet zo veel waard, maar ik kom de ROB graag bij je ophalen. 50 euro?
Op maandag 13 januari 2003 09:30 schreef SvenThaMan het volgende:
Die R.O.B. waar jullie et over hebben. Dat ding met die tollen. Ik ken iemand die er 1 heeft liggen. Wist niet dat die zoveel waard zijn?!Geen doos... wel compleet... wie biedt?
quote:Kort samengevat:
Op maandag 13 januari 2003 08:45 schreef Khadgar het volgende:Wacht effe. Je hebt een stervensdure 64DD gekocht en je speelt er niet op?
quote:Nintendo 64DD Console (boxed, handleidingen)
Op maandag 13 januari 2003 08:47 schreef Notorious_Roy het volgende:Hoe duur wastie? Als ik vragen mag?
Mario Artist Paint Studio + N64 Muis (sealed, boxed, handleidingen)
Mario Artist Talent Studio (sealed, handleidingen)
Mario Artist Polygon Studio (sealed, handleidingen)
Mario Artist Communication Kit + N64 A/V-Cap cartridge (sealed, boxed, handleidingen)
SimCity 64 (sealed, handleidingen)
Doshin The Giant (sealed, boxed, handleidingen)
$559 totaal + $82 verzendkosten vanuit Japan. En geloof het of niet, dat was een -erg- goeie deal en volgens mij had de verkoper ook niet in de gaten wat voor goudmijntje hij thuis had
Ongeveer 607 Euro dus.
(En dan zijn er nog mensen die 100 euro voor een R.O.B. durven vragen )
quote:Inderdaad een koopje, zag op eBay.com alle japanse 64DD games (zullen ook wel meteen alle games zijn
Op maandag 13 januari 2003 11:21 schreef Redah het volgende:[..]
Nintendo 64DD Console (boxed, handleidingen)
Nintendo 64DD Modem + Randnet disk (boxed, handleidingen)
Nintendo 64DD Keyboard (boxed, handleidingen)Mario Artist Paint Studio + N64 Muis (sealed, boxed, handleidingen)
Mario Artist Talent Studio (sealed, handleidingen)
Mario Artist Polygon Studio (sealed, handleidingen)
Mario Artist Communication Kit + N64 A/V-Cap cartridge (sealed, boxed, handleidingen)
SimCity 64 (sealed, handleidingen)
Doshin The Giant (sealed, boxed, handleidingen)$559 totaal + $82 verzendkosten vanuit Japan. En geloof het of niet, dat was een -erg- goeie deal en volgens mij had de verkoper ook niet in de gaten wat voor goudmijntje hij thuis had
Ongeveer 607 Euro dus.
(En dan zijn er nog mensen die 100 euro voor een R.O.B. durven vragen
)
Kan je trouwens nog wat met dat 64DD modem hier in NL?
En zoiets leg je ook niet in de kast natuurlijk, dat krijgt vast een prominent plekje bij je verzameling ... elke nacht voor het slapen gaan even naar kijken
[Dit bericht is gewijzigd door TAG-Speedy op 13-01-2003 16:02]
quote:Het is ook niet bedoeld om te verkopen... en ook al zou dat de bedoeling zijn, dan ja, wordt hij wel veel en veel meer waard, al is het maar omdat de paar consoles die er zijn steeds van eigenaar verwisselen die (zoals jij) het uit zouden pakken, even mee spelen, neerzetten, dan verkopen... en als je dan nog eentje hebt in perfecte staat.... dan kun je daar bergen geld voor vragen, kijk maar naar wat oude Nintendo klassiekers. Ik heb bijvoorbeeld ook oude Nintendo stripboeken in cellofaanverpakking... daar staat $1.99 op, en ik kan ze zo voor $20 kwijt
Op maandag 13 januari 2003 16:02 schreef Khadgar het volgende:
Maar waarom probeer je het niet een keertje uit? Het lijkt me niet dat dit spul nog dramatisch in waarde gaat stijgen, de komende paar jaar...
Maar goed, dat is dus niet de bedoeling, hij komt mooi in een vitrine te staan (zoek er alleen nog een die bij me in de hoek past ), paar lampjes dr op.... en dat is et dan
Stom misschien, maarja dat doe je als verzamelaar
quote:Ik zoek alleen nog "F-Zero X Expansion Disk"... "Ben-ff-de-naam-kwijt Golf" (maar die heb ik waarschijnlijk volgende maand) en een blauwe lege 64DD disk
Op maandag 13 januari 2003 16:02 schreef TAG-Speedy het volgende:Inderdaad een koopje, zag op eBay.com alle japanse 64DD games (zullen ook wel meteen alle games zijn
) voor 170 dollar staan en die veiling was nog niet afgelopen.
quote:Geen ruk
Kan je trouwens nog wat met dat 64DD modem hier in NL?
quote:Hij snapt et
En zoiets leg je ook niet in de kast natuurlijk, dat krijgt vast een prominent plekje bij je verzameling ... elke nacht voor het slapen gaan even naar kijken
quote:Nou dan hoop ik dat jij er later veel geld voor vangt, ik ga gewoon voor het plezier! lang leve de lol (maar je zal mij ook niet zo'n 64DD zien kopen...)!
Op maandag 13 januari 2003 16:26 schreef Redah het volgende:[..]
Het is ook niet bedoeld om te verkopen... en ook al zou dat de bedoeling zijn, dan ja, wordt hij wel veel en veel meer waard, al is het maar omdat de paar consoles die er zijn steeds van eigenaar verwisselen die (zoals jij) het uit zouden pakken, even mee spelen, neerzetten, dan verkopen... en als je dan nog eentje hebt in perfecte staat.... dan kun je daar bergen geld voor vragen, kijk maar naar wat oude Nintendo klassiekers. Ik heb bijvoorbeeld ook oude Nintendo stripboeken in cellofaanverpakking... daar staat $1.99 op, en ik kan ze zo voor $20 kwijt
Maar goed, dat is dus niet de bedoeling, hij komt mooi in een vitrine te staan (zoek er alleen nog een die bij me in de hoek past
), paar lampjes dr op.... en dat is et dan
Stom misschien, maarja dat doe je als verzamelaar
quote:Ik blijf het zonde vinden. Speelgoed is er om mee gespeeld te worden.
Op maandag 13 januari 2003 23:30 schreef Lexie het volgende:
Daarom wil ik alle spellen die ik koop ook compleet hebben. Ik ga ze niet spelen, het gaat voor de heb. Behalve Zelda natuurlijk, die ga ik wel helemaal doorspelen
.
Het is niet zo bijster bijzonder, maar het topstuk van mijn verzameling vind ik toch wel Zelda III in uitstekende staat, compleet. Ietsjes daaronder zit Zelda I waarbij alleen de map ontbreekt (die is ook in iets mindere staat). Behalve dat heb ik niet echte spullen die nou zo ongelofelijk gewild zijn. Illusion of Time komt vaak voor, Super Mario Kart is populair maar niet duur en datzelfde geld voor SMW2: Yoshi's Island en DKC1.
quote:Nou er zijn heel wat meer spellen die nog 1000x leuker zijn, maar ieder z'n eigen mening.
Op dinsdag 14 januari 2003 00:39 schreef Danoontje-Power het volgende:
Er is maar 1 spel die![]()
![]()
![]()
waard is!!!!
![]()
COUNTER
-
STRIKE
![]()
Worship IT
quote:quake2 is leuker
![]()
![]()
waard is!!!!
![]()
COUNTER
-
STRIKE
![]()
Worship IT
quote:Ik ook met:
Op dinsdag 14 januari 2003 01:07 schreef Wisp het volgende:
ik heb nog zo'n ding
-dirty harry
-slimeworld
-batman returns
-casino
-checked flag
quote:Zowieso... beetje veel smilies
![]()
![]()
waard is!!!!
![]()
COUNTER
-
STRIKE
![]()
Worship IT
En serieus vind ik Mario 1 leuker
Jij had er een? En wie heeft hem nu?
En belangrijker.... wat is zijn adres
quote:Krankzinnig !!!
Op donderdag 16 januari 2003 01:47 schreef TimMer1981 het volgende:
Nou, de R.O.B. is uiteindelijk voor ¤95 gegaan.
heb je nog Nintendo consoles
quote:Als ik het zo goed lees heb je alleen oude home computers weggeven, geen spelcomputers. Is het uiteindelijk allemaal weggegaan? (staat niet echt in het topic)
Op donderdag 16 januari 2003 12:51 schreef tsuihark het volgende:
Jullie zijn hier het voor niks weggeven van m'n complete verzameling misgelopen. Twee a drie kubieke meter aan 8/16 bits home- en spelcomputers
quote:Heb je echt niks meer liggen?
Op donderdag 16 januari 2003 12:51 schreef tsuihark het volgende:
Jullie zijn hier het voor niks weggeven van m'n complete verzameling misgelopen. Twee a drie kubieke meter aan 8/16 bits home- en spelcomputers
Compleet natuurlijk meer: Zo'n 30 euro.
I Have No Mouth and I Must Scream
L'affaire
Loom
Leisure Suit Larry 2/3
Manhunter 1/2
King's Quest 2/3
Laura Bow: Tha Dagger of Amon Ra
The Colonel's Bequest
Conquest of the Camelot
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 00:51 schreef Patvs het volgende:
Nieuwe topstukken in m'n verzameling:
(allemaal origineel in doos)I Have No Mouth and I Must Scream
quote:Atari 2600, videopac, een nintendo en een groot game&watch ding, toch wel spelcomputers hoor
weggeven van m'n complete verzameling misgelopen. Twee a drie kubieke meter aan 8/16 bits home- en spelcomputersAls ik het zo goed lees heb je alleen oude home computers weggeven, geen spelcomputers. Is het uiteindelijk allemaal weggegaan? (staat niet echt in het topic)
Ik heb m'n eigen cassettes en diskettes voor de C64 gehouden, en een diskdrive. Staan een hoop zelfgemaakte dingen op, en die wil ik ooit nog eens in een hoekje van het internet dumpen
Gaat overigens over 1 week weg.
Wordt door de fanaten beschreven als de "Holy grail" onder de NES producten.
Verder 2 proto NES games (developers versions dus, 1e test versies en dus afwijkend van de uiteindelijke games) gehad, maar stom genoeg lang geleden al verkocht. Heb ergens nog wel pics ervan rond slingeren, mocht iemand ze willen zien dan post ik ze wel.
Edit: vergeef me de schop, vond het wel een cool topic.
quote:Waarom gaat ie weg?
Op donderdag 27 februari 2003 00:06 schreef Zooi het volgende:
Nintendo M82, PAL versie, 12 NES games in 1 consoleunit, vroegere winkelunit, en compleet in orginele doos, handleidingen, zapper, 2 controllers, etc.Gaat overigens over 1 week weg.
Wordt door de fanaten beschreven als de "Holy grail" onder de NES producten.
Verder 2 proto NES games (developers versions dus, 1e test versies en dus afwijkend van de uiteindelijke games) gehad, maar stom genoeg lang geleden al verkocht. Heb ergens nog wel pics ervan rond slingeren, mocht iemand ze willen zien dan post ik ze wel.
Edit: vergeef me de schop, vond het wel een cool topic.
quote:ruimte nodig, dus alles opgeruimd na jaren van verzamelen.
Op donderdag 27 februari 2003 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Waarom gaat ie weg?
quote:heb je hemal op ebay gezet of me link ff gecheckt..je kan er behoorlijk wat voor vragen
Op donderdag 27 februari 2003 00:11 schreef Zooi het volgende:[..]
ruimte nodig, dus alles opgeruimd na jaren van verzamelen.
quote:Nope alles intern, heb in de loop van de tijd goede contacten opgebouwd en doe het meeste via de sites waar de verzamelaars komen, nescentral, nesworld, etc. alles is dus zo'n beetje al verkocht.
Op donderdag 27 februari 2003 00:13 schreef donald_dick het volgende:[..]
heb je hemal op ebay gezet of me link ff gecheckt..je kan er behoorlijk wat voor vragen
Een ROB is niet echt overdreven bijzonder, probeer betere dingen te scoren, zoals een Rodland, PAL versie, een M82 winkelunit, proto's etc. Die krengen zijn echt enorm veel geld waard. Kijk veel op ebay nederland/duitsland/frankrijk (meeste freaks zijn amerikanen en snappen de ballen van nederlands, duits, frans, etc.), marktplaats is soms ook wel eens leuk scoren en hou lijstjes bij wat echt interessant is. Een ROB is leuk voor jezelf maar leverd later niet meer op. Probeer of je verzameling compleet te krijgen (puur voor jezelf dus) of te focussen op de echte klappers.
Wat altijd leuk scoren is (beetje fout, maar goed wat boeit het) is een complete zelda (I of II, wel compleet! dus incl. cart, doos, map en handleiding!) versie te kopen op ebay duitsland (alleen de handleiding is anders) en het op ebay nederland weer te koop te zetten, verschil is ongeveer 15-20 euro als je geluk hebt, en een leuke bron van inkomsten voor een verdere verzameling.
Wil je wel een ROB, stel dan gewoon een max. bedrag in wat je er voor wilt geven en gebruik 'slim zoeken' op ebay, gewoon bieden, is het boven je bedrag dan afhaken en afwachten op de volgende veiling. Op deze manier heb ik bijna alles kunnen krijgen tegen prijzen die gewoon zeker voordelig waren. Kunst is om je niet op te laten jagen of gek te laten maken.
Ik laat me ook zeker niet gek maken, mijn maximum bod is ook echt mijn maximum bod!
En ik wil de meeste dingen niet echt omdat ik ze niet ken... Die NES Toploaders bijvoorbeeld... Dat zegt me nix, dus die hoef ik ook niet echt, ook al istie veel geld waard
Zo'n ROB lijkt me gewoon erg cool! Maar ik heb de tijd. Desnoods koop ik hem over een aantal jaar op een of andere pauper rommelmarkt
Zelda I
Zelda II (compleet)
Zelda : Link's Awakening (De originele versie, dus niet de color versie)
Secret Of Mana
Nes Advantage (Met doos)
De jamma arcade print van "1943", een schietspelletje van Capcom.
quote:Dat is inderdaad het probleem tenzij je b.v. tegen de grens van Duitsland aan woont en het zelfstandig op kan halen. Alles boven een normale postzending wordt dan al snel te duur en niet meer interessant.
Op donderdag 27 februari 2003 09:38 schreef TAG-Speedy het volgende:
Zooi, dat verzenden uit duitsland is op zich wel te doen, maar hoe heb je dat met paketten gedaan? Wou laatst een Megacd over laten komen maar toen ik zag dat boven op de 50 euro nog 22 euro verzendkosten kwamen heb ik em maar laten zitten. Kennis ofzo in duitsland? Of postvak?
P.s.: mocht je wat actiever willen handelen en proberen er achteraf nog wat centjes weer mee te verdienen hou dan een kasboek bij en spreek voor jezelf een maximaal bedrag af om vrij mee te kunnen handelen, dit werkt wel zo lekker in de praktijk.
quote:Ik vind het anders toch vrij bijzonder wat je bijeen gesprokkeld hebt
Op donderdag 27 februari 2003 11:47 schreef Lexie het volgende:
Ik heb ondertussen een complete Metroid en Zelda 1 gescoord voor de NES. Niet echt bijzonder, maar ik ben er wel trots op. Een complete Zelda II is als het goed is onderweg. Ik heb er al een, maar daar zit geen boekje bij, en het doosje is best beschadigd.
quote:ebay.com roelt
Op donderdag 27 februari 2003 11:52 schreef StarGazer het volgende:[..]
Ik vind het anders toch vrij bijzonder wat je bijeen gesprokkeld hebt
quote:Ik woon vrij dicht bij de grens (Enschede, 15 min naar Gronau als het verkeer mee zit) en een voormalig stage bedrijf had een postvak in duitsland dus dat zit ik ook te overwegen. Wou volgende week eens langs gaan bij de post in gronau over hoe en wat precies. En bij een duitse bank ivm geld overmaken, cash in een envelop opsturen geeft altijd zo'n naar gevoel (ben nog geen geld kwijt geraakt, maar wel meerdere pakketjes cd's) en van NL naar D overmaken kost ook vrij veel en dan is de winst op een game al weer weg in vergelijking met eBay.nl
Op donderdag 27 februari 2003 11:15 schreef Zooi het volgende:[..]
Dat is inderdaad het probleem tenzij je b.v. tegen de grens van Duitsland aan woont en het zelfstandig op kan halen. Alles boven een normale postzending wordt dan al snel te duur en niet meer interessant.
Ik heb zelf nooit meer uit Duitsland laten komen dan wat cardridges en enkele Game & Watch'es, dus dan is het goed te doen. Mijn M82 kwam uit Frankrijk, verzendkosten ca. 50 euro toen maar dat is dan achteraf te verwaarlozen op 1) het hebben van het ding en 2) de uiteindelijke verkoopprijs weer.
Maar goed, dat hele plan zal vast te duur worden
quote:*meldt* met hetzelfde probleem. Pure alcohol heb ik niet. Zou een goede single malt whiskey ook werken?
Op vrijdag 10 januari 2003 00:30 schreef Khadgar het volgende:
Daarom cart schoonmaken met wattenstaafje + alcohol oid.Mocht het niet lukken kom je maar langs, ik woon vlakbij. Den Haag dus.
quote:Cool ! Heb je daar een foto van?
Op woensdag 24 september 2003 15:10 schreef Kiff het volgende:
Mijn topstuk is m'n NES to SNES converter waarmee ik alle type NES spellen op een SNES kan spelen. Wist niet eens dat het bestond, totdat ik er een tegen kwam. Ik doe hem in ieder geval niet snel weg, alleen als ik écht geld nodig heb. Dat ding is zo fijn!
Verder heb ik alle zapperspellen voor de NES en een Sega Nomad
Topstuk in mijn collectie is op dit moment toch wel een complete Final Fantasy voor de NES
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Cool ! Heb je daar een foto van?
Topstuk in mijn collectie is op dit moment toch wel een complete Final Fantasy voor de NES
Daar heb ik nog steeds spijt van.. Stom stom stom..
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:13 schreef Oksel het volgende:[..]
En de Zelda's die je van mij hebt dan?
![]()
Daar heb ik nog steeds spijt van..
Stom stom stom..
Die zijn ook heel netjes, maar FF heeft voor mij ook meer waarde toch
Verder de games (compleet!):
Super Mario Bros 1, 2 & 3.
Donkey Kong
StarTropics
Chip 'n Dale
Op deze foto de rest, van wat ik heb.
Compleet NES:
Isolated Warrior (cool spel!)
PaperBoy
Kirby
A Boy and His Blob
Compleet SNES:
MarioKart
Compleet N64:
Perfect Dark
Zelda: OoT
Zelda: MM
Donkey Kong
Mario Golf
En dan nog 2 officiele Nintendo bakken met spellen als Zelda 1&2, Double Dragon 1,2 & 3, Megaman 2 en wat spellen die ik zelf echt leuk vind.. Batman's, Turtles etc. etc.
Daarnaast nog een bak vol Nintendo stuff, controllers, bladen, boeken, nog wat game's, die niet compleet zijn.
Niet veel, wel leuk, niet bijzonder, wel aardig! Vind ik.
quote:Je hebt gelijk..
Op woensdag 24 september 2003 15:19 schreef Kiff het volgende:
Waar komt toch het misverstand vandaan dat NES Zelda spellen zeldzaam of bijzonder zouden zijn? Populariteit wordt hier verward met zeldzaamheid kennelijk....
Zelda 1 & 2 zijn niet zeldzaam, wel populair.
quote:Wist je dat daar een volledige NES in zit en dat de SNES alleen gebruikt word om de controller door te geven en het beeld?
Op woensdag 24 september 2003 15:10 schreef Kiff het volgende:
Mijn topstuk is m'n NES to SNES converter waarmee ik alle type NES spellen op een SNES kan spelen. Wist niet eens dat het bestond, totdat ik er een tegen kwam. Ik doe hem in ieder geval niet snel weg, alleen als ik écht geld nodig heb. Dat ding is zo fijn!
Verder heb ik alle zapperspellen voor de NES en een Sega Nomad
Staat bij Lik Sang op de site, maar niet meer verkrijgbaar ... maar goed je weet iig een naam en zo heb je wat te googlen en iets om naar uit te kijken op eBay
Mijn pronkstuk is atm denk ik m'n complete MDII en MCD II, wederom niet spectaculair maar ben er wel blij mee dat ik ze heb
quote:Nee, maar da's wel erg vet om te weten!
Op woensdag 24 september 2003 15:42 schreef Khadgar het volgende:[..]
Wist je dat daar een volledige NES in zit en dat de SNES alleen gebruikt word om de controller door te geven en het beeld?
quote:DAMN! Die is helemaal vet natuurlijk!
Op woensdag 24 september 2003 16:11 schreef TAG-Speedy het volgende:
Zo'n NES naar SNES adapter heb je ook voor de N64 (kan je NES en SNES spellen erop zetten) :
Ebay in de gaten houden dus! Zijn die dingen ook gewoon in NL / Europa gereleased?
Ben hier nog steeds erg blij mee
Voor de duidelijkheid, het is een "nieuw" model Amerikaanse SNES, Nintendo heeft een aantal jaar na de release van de gewone SNES deze gereleased. Heb er verder nog Secret of Mana, Stunt Race FX en Mario RPG compleet bij
quote:Sterker nog het is een NES on a chip, een NES in 1 chipje zegmaar.
Op woensdag 24 september 2003 16:39 schreef Kiff het volgende:[..]
Nee, maar da's wel erg vet om te weten!
De Tulip Universa: de eerste "Hypermedia" computer, compleet met ingebouwde geluidskaart, luidsprekers, televisiekaart, CD-ROM-speler en meegeleverde infrarood-afstandbediening voor de PC, TV en CD.
Specificaties Universacode:
Kloksnelheid 75 MHz 3,3 V Harddisk IDE 540 MB
Upgradability Future OverDrive Processor IDE support 16-bit IDE
Bus architectuur ISA/PCI Seriële/parallelle poort één, één
Intern geheugen Pentium: 8 MB-128 MB Power supply 180 W
Graphics controller PCI local bus Windows ECP ja
(max.) accelerated Cirrus GD 5440 Software reeds geïnstalleerd Windows 95 inclusief
supporting: TV-software
-video playback scaling and Meegeleverde software TulipWare:
acceleration -Microsoft home producten;
-800 x 600, non-interlaced Scenes, Money, Encarta,
-1024 x 768, interlaced Works for Windows,
True color support ja Wordswitch, MPEG software,
MPEG software MPEG playback Medio CD-ROM Magazine en
support Internet proefabonnement
Video memory 1 MB Documentatie -Windows 95 handleidingen
Plug-and-Play ja -gebruikershandleiding
Floppy disk drive 3.5", 1,44 MB -Quick Reference Card
2.88 MB support ja -vakblad Tele-PC
CD-ROM Quad speed IDE Garantie 3 jaar
Sound SoundBlaster 16 compatible Hot-Line support gratis, één jaar lang
Speakers 2 geïntegreerde speakers Energiebeparende
Communicatie 14k4 fax/modem kaart kenmerken: -harddisk spindle down
TV add-in TV-card -screen power management
Teletext ja -CPU speed down
Afstandsbediening ja, infra-rood -fan stop
Microfoon ja Afmetingen 43 x 36 x 43 cm
Hoofdtelefoon aansl. ja Prijs NLG 4290,- incl. BTW
Mijn pronkstukjes;
- Mario RPG @ USA Snes
- Texas Instruments (ti-)99
- Soul Calibur 2 - Gamecube
quote:"Werken, leren en vermaken wordt nog leuker. De Tulip Universa is het systeem waarmee het allemaal mogelijk is. TV-kijken, CD-ROM's afspelen en klaar om direkt het Internet op te gaan. Een groot aantal softwarepakketten wordt gratis meegeleverd. Vanwege de enorme toepassingsmogelijkheden en de vele extra's waarmee deze computer is uitgerust, wordt dit systeem terecht de eerste "Hypermedia" computer genoemd."
Op donderdag 25 september 2003 17:58 schreef twijfel het volgende:
Tja .. tulip, is die speciaal?Mijn pronkstukjes;
- Mario RPG @ USA Snes
- Texas Instruments (ti-)99
- Soul Calibur 2 - Gamecube
Tot zover een Tulip-folder over de Universa. Deze computer heeft een van het gangbare afwijkend ontwerp: de monitor is in de systeemkast ingebouwd. Het moederbord met alle toebehoren als voeding, schijfstations en insteekkaarten is eenvoudig aan de achterkant uit te nemen na het losdraaien van enkele schroeven.
De Universa werd geleverd met een Hauppage televisiekaart standaard ingebouwd. De drivers voor deze kaart zijn niet bij Hauppage, maar alleen op de Tulip.com-driverpagina te vinden. Door de aparte vormgeving en de vele standaard ingebouwde extra's (in de tijd dat TV-kaarten, CD-ROM-spelers en internet nog nieuw waren) toonde Tulip zijn vooruitstrevendheid op het gebied van computerbouw weer eens aan.
Door zijn afwijkende ontwerp, en door het feit dat er niet zo veel van geleverd zijn, is de Unversa een gewild verzamelaarsobject geworden.
quote:Het was ook mijn eerste Windows PC, echt een geweldig apparaat!
Op vrijdag 26 september 2003 09:52 schreef Ash het volgende:
haha die Tulip heb ik ook!!!,
was mijn eerste pc!,
heb hem gratis weggeven aan een oom van mij, en volgens mij heeft ie hem nog steeds in z'n bezit.
Hebben de vorm van een handschoen en in totaal 14 knoppen!!
De joystick is voorzien van een 'stick' en een 'roller' aan de voorkant.
Als je hem vastpakt dan lijkt het een soort handschoen, onder elke vinger zit een knop.
Op het toetsenbordje aan de bovenkant kan je een overlay leggen, dit is een specifieke overlay voor het betreffende spel. In dit geval Rocky
Al met al een knappe joystick en aardig zeldzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |