Je kunt van mening verschillen en dat doet het vandaag wmb bij sommige cossers,(niet bij jou) geeft niet ...Ik blijf toch bij mijn mening..Overigens heb ik Cees nooit gemogen ookquote:Op zondag 1 september 2019 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja ik moet die vent ook niet. Maar Maris heeft hem zelf uitgenodigd. Cees was ook een vriend van Cees
Retorische vraag dit.quote:Op zondag 1 september 2019 10:09 schreef Sofia2019 het volgende:
Heeft Shelley al iets gedaan voor de filmavond
Ze vind hem wel leuk maar ze had iemand anders verwachtquote:Op zondag 1 september 2019 10:09 schreef Angelique61 het volgende:
Wat ik niet snap, is dat je zelf toch je bezoek uitnodigd, hoe kan die man daar zitten, terwijl Mariska dat niet leuk vindt?
Dit is echt zo'n onzinquote:Op zondag 1 september 2019 10:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ach ja wie weigert Jessie wat... Ik denk dat Mariska verguld is met aandacht van Jessie ook, want dat liep niet meer zo lekker
Je post nu wel het antwoord.quote:
Ja oke, maar zij heeft em niet gevraagd..quote:Op zondag 1 september 2019 10:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze vind hem wel leuk maar ze had iemand anders verwacht
ja het is goed hoorquote:Op zondag 1 september 2019 10:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n onzin
Maris heeft een ruime maand geleden al tegen Jessie gezegd dat ze Cees ook als cadeautje voor Jessie had uitgenodigd . stond al lang vast en vanmorgen moest ook vooral Jessie bij de poort staan van Maris . Want Cees .
Heb je een alternatief?quote:Op zondag 1 september 2019 10:11 schreef spapaars het volgende:
In het afsnoepen kom je met poepen als tt
maar ze is blij dat hij er isquote:Op zondag 1 september 2019 10:11 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ja oke, maar zij heeft em niet gevraagd..
Zeker kan je van mening verschillen en dat mag altijd.quote:Op zondag 1 september 2019 10:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je kunt van mening verschillen en dat doet het vandaag wmb bij sommige cossers,(niet bij jou) geeft niet ...Ik blijf toch bij mijn mening..Overigens heb ik Cees nooit gemogen ook
Dat heeft ze niet gezegd, ze was juist blij dat hij mee was gekomen in de plaatst van Vincent, toen ze eenmaal hoorde waarom Vincent niet was gekomenquote:Op zondag 1 september 2019 10:09 schreef Angelique61 het volgende:
Wat ik niet snap, is dat je zelf toch je bezoek uitnodigd, hoe kan die man daar zitten, terwijl Mariska dat niet leuk vindt?
Respect voor hoe hij met zijn ziekte omgaat, absoluut...Maar dat maakt niet, dat ik hem nu wel mag..En zijn vrienden mag ik ook niet, hoe toevalligquote:Op zondag 1 september 2019 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker kan je van mening verschillen en dat mag altijd.
Ik vond Cees als Utopiaan ook verschrikkelijk maar vind het wel krachtig hoe hij nu is.
Het lijkt mij geen verkeerde man.
Cees wil over her randje heen kijken , naar Frutselquote:Op zondag 1 september 2019 10:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je een alternatief?
Laat ik het gelijk aanpassen.
vooral dat zichzelf goed vinden. En het denken dat ze alles mogen zeggen van anderen, zonder naar zichzelf te kijkenquote:Op zondag 1 september 2019 10:13 schreef goldback het volgende:
Cees vreselijk ouwehoer en zichzelf erg goed vinden snap de verbondenheid met die Maris en Jessy wel, alle 3 wereldkampioen ouwehoeren, ik ken hun soort, bah.
Zo trots is ze niet op haar familie toch?? Ze was zelfs even bang dat haar vader als verassing mee zou zijn, en dat zou ze echt niet leuk vinden.quote:Op zondag 1 september 2019 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Maris gaat het familie wapen opvragen en dat laat ze dor Dylan tatoeren
quote:Op zondag 1 september 2019 10:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Respect voor hoe hij met zijn ziekte omgaat, absoluut...Maar dat maakt niet, dat ik hem nu wel mag..En zijn vrienden mag ik ook niet, hoe toevallig
quote:Op zondag 1 september 2019 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
vooral dat zichzelf goed vinden. En het denken dat ze alles mogen zeggen van anderen, zonder naar zichzelf te kijken
De opmerking "kleine rat" tegen Andrea bijv.
Ik vond het heel goed dat ze hem daar over aansprak.quote:Op zondag 1 september 2019 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
vooral dat zichzelf goed vinden. En het denken dat ze alles mogen zeggen van anderen, zonder naar zichzelf te kijken
Nu doe je Sesamstraat tekort imo.quote:Op zondag 1 september 2019 10:17 schreef Setje72 het volgende:
Wat een arrogante kop heeft die Shel tochik hoop toch zo dat geen of weinig hulp krijgt voor haar filmavond...sesamstraat actrice
Ik heb ook zo'n vriendin die gewoon altijd ongeveaagd (en ongewenst) haar man meeneemt. Dat is dan altijd zo'n stoorzender, verandert de hele dynamiek. Sommige vrouwen voelen dat niet aan. Maar ik ga echt niet over persoonlijke dingen praten waar die vent bij is.quote:Op zondag 1 september 2019 10:09 schreef Angelique61 het volgende:
En een bochel.quote:
quote:Op zondag 1 september 2019 10:19 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n vriendin die gewoon altijd ongeveaagd (en ongewenst) haar man meeneemt. Dat is dan altijd zo'n stoorzender, verandert de hele dynamiek. Sommige vrouwen voelen dat niet aan. Maar ik ga echt niet over persoonlijke dingen praten waar die vent bij is.
ze vindt het wel oke, ze is zo trots dat ze dit samen met jessie deelt .quote:Op zondag 1 september 2019 10:09 schreef Angelique61 het volgende:
Er is zo`n serie over rijke vrouwen waar eentje dat ook altijd deed.quote:Op zondag 1 september 2019 10:19 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n vriendin die gewoon altijd ongeveaagd (en ongewenst) haar man meeneemt. Dat is dan altijd zo'n stoorzender, verandert de hele dynamiek. Sommige vrouwen voelen dat niet aan. Maar ik ga echt niet over persoonlijke dingen praten waar die vent bij is.
quote:Op zondag 1 september 2019 10:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er is zo`n serie over rijke vrouwen waar eentje dat ook altijd deed.
O babbelen, ik verstond borrelenquote:Op zondag 1 september 2019 10:21 schreef mazaru het volgende:
Cees wil zo even babbelen met Mariska. Voor je het weet is het bezoek voorbij zegt hij.
Eerst even koken,dat scheelt.quote:Op zondag 1 september 2019 10:21 schreef formule het volgende:
O,jee, Filet Amerikaan, levens gevaarlijk bij deze temperaturen
Weet jij welke? Ik kan er niet opkomen.quote:
Je hebt nog gelijk ook...mijn excusesquote:Op zondag 1 september 2019 10:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu doe je Sesamstraat tekort imo.
Als bezoeker zet je op deze manier wel even weg, en dan zogenaamd op een grappige manier.quote:Op zondag 1 september 2019 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Het sloeg ook gewoon helemaal nergens op.quote:Op zondag 1 september 2019 10:23 schreef goldback het volgende:
[..]
Als bezoeker zet je op deze manier wel even weg, en dan zogenaamd op een grappige manier.
ze gaat een vreugdedansje doen.quote:Op zondag 1 september 2019 10:23 schreef formule het volgende:
Shell is blij dat Adriaan morgen vertrekt
Ik snap zo'n man ook niet. Die voelt dus ook niet aan dat niemand op hem zit te wachten? En dan gaat het dus opeens over helemaal niks meer, door hem. En gaat hij ook nog eens lullige nietszeggende grapjes maken, waar niemand echt om moet lachen, maar uit beleefdheid moet je wel doen alsof het grappig isquote:
Hoevaak gaat 'ie nog het er maar niet over hebben denk je?quote:Op zondag 1 september 2019 10:25 schreef Dotteke het volgende:
Als het een van je organen pakt is het klaar, zegt Cees
Maar laten we het er maar niet over hebben
[ afbeelding ]
Deze vrouw.... dodelijk vermoeiend. Denkt dat ze de wereld aankan maar valt elke keer weer door de mand. Vanavond weer hopelijkquote:Op zondag 1 september 2019 10:25 schreef 5thencounter het volgende:
Sjellie wil je die gipsplaten even weghalen nog
Sjellie, wil je die gipsplaten nog even weghalen?
Ja ik hoorde je de eeste keer al
Ja maar je reageerde niet …
Geen sterallures hoor, altijd zichzelf gebleven, arrogant sjacherijnig stuk vreten
[ afbeelding ]
Er werd naar gevraagdquote:Op zondag 1 september 2019 10:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoevaak gaat 'ie nog het er maar niet over hebben denk je?
quote:Op zondag 1 september 2019 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het heel goed dat ze hem daar over aansprak.
nee, hoor het echte afscheid komt nog met moneymaker Jessie als uitvaartbegeleider zijn oogjes zullen glinsteren van het denken aan geld en niet van verdrietquote:Op zondag 1 september 2019 10:18 schreef Dotteke het volgende:
Maris heeft de lunch geregeld omdat het toch een soort van afscheid voor Cees van Utopia is,
Nee niet gezien, zou het wel willen weten. Is zo herkenbaar, 1 van de grote ergernissen in mijn levenquote:Op zondag 1 september 2019 10:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Weet jij welke? Ik kan er niet opkomen.
Ik kan het me wel een beetje voorstellen, Cees heeft gekozen om deze chemo niet te nemen. Om jezelf te rechtvaardigen ga je het dan denk ik naar beneden halenquote:Op zondag 1 september 2019 10:26 schreef sjampoeh het volgende:
dat je doodziek wordt van chemo is ook niet altijd waar . tja
zijn ego groeit blijkbaar ook nog steedsquote:Op zondag 1 september 2019 10:26 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik snap zo'n man ook niet. Die voelt dus ook niet aan dat niemand op hem zit te wachten? En dan gaat het dus opeens over helemaal niks meer, door hem. En gaat hij ook nog eens lullige nietszeggende grapjes maken, waar niemand echt om moet lachen, maar uit beleefdheid moet je wel doen alsof het grappig is
Is 16 gradenquote:Op zondag 1 september 2019 10:21 schreef formule het volgende:
O,jee, Filet Amerikaan, levens gevaarlijk bij deze temperaturen
En dat is wederzijds lijkt me.quote:Op zondag 1 september 2019 10:27 schreef mazaru het volgende:
Shelley is klaar. Klaar met iedereen daar zegt ze.
Iemand in zo'n situatie hoeft niets te rechtvaardigen voor zichzelfquote:Op zondag 1 september 2019 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan het me wel een beetje voorstellen, Cees heeft gekozen om deze chemo niet te nemen. Om jezelf te rechtvaardigen ga je het dan denk ik naar beneden halen
Zal wel aan de dosis liggen .quote:Op zondag 1 september 2019 10:26 schreef sjampoeh het volgende:
dat je doodziek wordt van chemo is ook niet altijd waar . tja
quote:Op zondag 1 september 2019 10:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dat is wederzijds lijkt me.
Bij mij zeiden ze ook je wordt er niet ziek van, nou geloof me ben dood ziek geweest van die troepquote:Op zondag 1 september 2019 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan het me wel een beetje voorstellen, Cees heeft gekozen om deze chemo niet te nemen. Om jezelf te rechtvaardigen ga je het dan denk ik naar beneden halen
Hij hoeft niets te rechtvaardigen voor een ander juist.quote:Op zondag 1 september 2019 10:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iemand in zo'n situatie hoeft niets te rechtvaardigen voor zichzelf
Het is zijn keuze
Er zijn zoveel soorten chemo, en ook iedereen reageert er anders opquote:
Dat is met alles in het levenquote:Op zondag 1 september 2019 10:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij hoeft niets te rechtvaardigen voor een ander juist.
Het is zijn keuze.
Het geeft een flinke aanslag op het energie systeemquote:Op zondag 1 september 2019 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten chemo, en ook iedereen reageert er anders op
Adje en Jens aan het sporten
Adriaantje lukt ook maar met iedereen mee ben echt benieuwd of hij morgen wel echt weg gaatquote:Op zondag 1 september 2019 10:34 schreef formule het volgende:
Jens vindt Shell een k*t wijf,Adriaan is het met hem eens
Doh ,waar reageer ik op dan?quote:Op zondag 1 september 2019 10:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij hoeft niets te rechtvaardigen voor een ander juist.
Het is zijn keuze.
O zeer zeker, en alle klachten die je toch van chemo overhoudt en de vermoeidheidquote:Op zondag 1 september 2019 10:36 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Het geeft een flinke aanslag op het energie systeem
Cees heeft al niet zoveel reserve`s
Was niet aanvallend bedoeld.quote:Op zondag 1 september 2019 10:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doh ,waar reageer ik op dan?![]()
Dat is wat er werd gezegd , niet door mij
Goed lezen
Zo doet Shel altijd..Zelfs als ze samen met iemand een stoel of zo moet tillen, laat ze die ander het meest tillen en zij zal slechts met één vingertje tegenhoudenquote:Op zondag 1 september 2019 10:36 schreef Dotteke het volgende:
Adje, het is half 11, ze heeft nog niets gedaan. ANdere leveren haar bijdragen zelf doet ze niets dan heen en weer lopen, afwassen en eten , maar heb ik haar niet zien doen
als iemand een klootzak is heb en blijf ik geen respect hebben wanneer hij of zij een ziekte heeft.quote:Op zondag 1 september 2019 10:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Man3,ik heb respect voor iedereen die met die kutziekte te maken heeft.
Ik bedoel dat je dan de neiging hebt om de andere behandeling negatief neer te zetten.quote:Op zondag 1 september 2019 10:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iemand in zo'n situatie hoeft niets te rechtvaardigen voor zichzelf
Het is zijn keuze
Nou respect voor hoe iemand met zijn ziekte omgaat...Maar voor de rest is Cees een lul, altijd al geweestquote:Op zondag 1 september 2019 10:41 schreef goldback het volgende:
[..]
als iemand een klootzak is heb en blijf ik geen respect hebben wanneer hij of zij een ziekte heeft.
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 1 september 2019 10:41 schreef goldback het volgende:
[..]
als iemand een klootzak is heb en blijf ik geen respect hebben wanneer hij of zij een ziekte heeft.
Had je voor hij ziek werd dan wel respect voor die klootzak ?quote:Op zondag 1 september 2019 10:41 schreef goldback het volgende:
[..]
Ja, die denkt dat het haar allemaal wel aan komt waaien.quote:Op zondag 1 september 2019 10:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zo doet Shel altijd..Zelfs als ze samen met iemand een stoel of zo moet tillen, laat ze die ander het meest tillen en zij zal slechts met één vingertje tegenhouden
iedereen is tegen haar. laten ze elkaar daar eens helpen vd verandering, ipv de ander de grond in te trappen. Ik vind het gewoon sneu worden nu. Ze heeft totaal geen overzicht of inzicht van 'hoe of wat'quote:Op zondag 1 september 2019 10:44 schreef yaello het volgende:
Shel heeft er weer zin in vandaag, ze kijkt zo blij
Ik denk zelfs dat ze denkt daar recht op te hebbenquote:Op zondag 1 september 2019 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die denkt dat het haar allemaal wel aan komt waaien.
Jens mag Shell niet, snap ik wel, het komt denk ik door haar gedragquote:Op zondag 1 september 2019 10:42 schreef Setje72 het volgende:
Jens zie ik er nog voor aan dat als Shel aan de bel rinkelt voor hulp hij met een dikke vinger omhoog wegloopt
O ik kan iemand een klootzak vinden maar dan voor bepaalde dingen toch respect hebben voor wat hij of zij doet. Het zal daarom geen vriend van mij worden, dat dan weer niet.quote:Op zondag 1 september 2019 10:41 schreef goldback het volgende:
[..]
Wat hij over chemo zegt klopt ook grotendeelsquote:Op zondag 1 september 2019 10:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je dan de neiging hebt om de andere behandeling negatief neer te zetten.
Natuurlijk is het helemaal zijn eigen keuze, dat zeg ik ook helemaal niet .
Ja doei, die meid heeft nog nooit maar dan ook nooit iets voor een ander over gehad. En nu moet weer iedereen het voor haar oplossen. De druppel hoe ze reageerde op dat hiske het niet leuk vond dat alleen shelly op de aftiteling stond was echt heel tekenend voor haar karakter. De allergrootste einzelganger die er ooit rond heeft gelopen daar.quote:Op zondag 1 september 2019 10:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
iedereen is tegen haar. laten ze elkaar daar eens helpen vd verandering, ipv de ander de grond in te trappen. Ik vind het gewoon sneu worden nu. Ze heeft totaal geen overzicht of inzicht van 'hoe of wat'
Thx, en welkom terug..quote:Op zondag 1 september 2019 10:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, goed om Cees weer te zien .......![]()
[ afbeelding ]
Bezoek van Mariska deel 1 - 1 september 2019.
x7jejfj
Ik denk eerlijk gezegd dat ze zich groter voordoet dan ze isquote:Op zondag 1 september 2019 10:45 schreef Hznootje het volgende:
Iemand als Shelly kan volgens mij nooit een burn-out krijgen. mijn hemel wat is dat kind traaaaaag met alles en zo heerlijk efficiënt ook..
Als ze Shel vertellen, hoe vervelend zij zich gedraagt, zegt ze: dat mag jij vinden...quote:Op zondag 1 september 2019 10:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
iedereen is tegen haar. laten ze elkaar daar eens helpen vd verandering, ipv de ander de grond in te trappen. Ik vind het gewoon sneu worden nu. Ze heeft totaal geen overzicht of inzicht van 'hoe of wat'
Ja, en dan zelf allemaal de mond vol hebben over saamhorigheidquote:Op zondag 1 september 2019 10:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ookquote:Op zondag 1 september 2019 10:45 schreef lorrie03 het volgende:
ik hoop wel dat dat gesprek tussen cees en maris on stream komt
nee, vind het altijd behoorlijk hypocriet wanneer je het dan in eens wel schijnt te NIET hebben.quote:Op zondag 1 september 2019 10:43 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Had je voor hij ziek werd dan wel respect voor die klootzak ?
brrrr dat dus gek wijfquote:Op zondag 1 september 2019 10:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als ze Shel vertellen, hoe vervelend zij zich gedraagt, zegt ze: dat mag jij vinden...
100%. Maar ze neemt ook wel continu een slachtofferrol aan hoor. Iedereen werkt haar tegen, ze willen haar allemaal kapot maken bla bla bla.quote:Op zondag 1 september 2019 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze zich groter voordoet dan ze is
Ja , we willen allemaal zien dat hij haar compleet door de mangel haaltquote:Op zondag 1 september 2019 10:45 schreef lorrie03 het volgende:
ik hoop wel dat dat gesprek tussen cees en maris on stream komt
ja maar dat was niet haar fout dat het er niet bij stondquote:Op zondag 1 september 2019 10:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja doei, die meid heeft nog nooit maar dan ook nooit iets voor een ander over gehad. En nu moet weer iedereen het voor haar oplossen. De druppel hoe ze reageerde op dat hiske het niet leuk vond dat alleen shelly op de aftiteling stond was echt heel tekenend voor haar karakter. De allergrootste einzelganger die er ooit rond heeft gelopen daar.
Goede prioriteit ook. Zolang de straat maar geveegd isquote:Op zondag 1 september 2019 10:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Straat vegen met zachte bezum.
Dat kind spoort nie
quote:Op zondag 1 september 2019 10:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja doei, die meid heeft nog nooit maar dan ook nooit iets voor een ander over gehad. En nu moet weer iedereen het voor haar oplossen. De druppel hoe ze reageerde op dat hiske het niet leuk vond dat alleen shelly op de aftiteling stond was echt heel tekenend voor haar karakter. De allergrootste einzelganger die er ooit rond heeft gelopen daar.
quote:Op zondag 1 september 2019 10:49 schreef 5thencounter het volgende:
Allemaal negatief op Sjellie, er is wel één positief dingetje, ze doet het allemaal nog zonder Gerrieneuken
DGK in the house.quote:Op zondag 1 september 2019 10:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, goed om Cees weer te zien .......![]()
[ afbeelding ]
Bezoek van Mariska deel 1 - 1 september 2019.
x7jejfj
Negativiteit kist altijd minder energie en moeite dan een positiviteit dat kost je meer moeite en energie namelijkquote:Op zondag 1 september 2019 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dan zelf allemaal de mond vol hebben over saamhorigheid
Heeft ook even mogen durenquote:Op zondag 1 september 2019 10:49 schreef 5thencounter het volgende:
Allemaal negatief op Sjellie, er is wel één positief dingetje, ze doet het allemaal nog zonder Gerrieneuken
Ik vond het erg kwetsend. Ook toen hij nog verder ging en zei ongewenste dieren over ongedierte. Andrea zei toen: ja ik ben geadopteerd, dus ongewenst. Toen ging er nog geen lampje branden bij zowel Cees als Jessie.quote:Op zondag 1 september 2019 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was toch niet haar schuld, dat heeft degene gedaan die het filmpje gemaakt heeftquote:Op zondag 1 september 2019 10:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar ze deed er ook niets aanquote:Op zondag 1 september 2019 10:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja maar dat was niet haar fout dat het er niet bij stond
oh die heb ik niet gehoordquote:Op zondag 1 september 2019 10:50 schreef JcQ10 het volgende:
[..]
Ik vond het erg kwetsend. Ook toen hij nog verder ging en zei ongewenste dieren over ongedierte. Andrea zei toen: ja ik ben geadopteerd, dus ongewenst. Toen ging er nog geen lampje branden bij zowel Cees als Jessie.
Dat had ik niet eens meegekregen. Dat maakt het alleen maar walgelijker van Cees. bahquote:Op zondag 1 september 2019 10:50 schreef JcQ10 het volgende:
[..]
Ik vond het erg kwetsend. Ook toen hij nog verder ging en zei ongewenste dieren over ongedierte. Andrea zei toen: ja ik ben geadopteerd, dus ongewenst. Toen ging er nog geen lampje branden bij zowel Cees als Jessie.
quote:Op zondag 1 september 2019 10:48 schreef goldback het volgende:
[..]
nee, vind het altijd behoorlijk hypocriet wanneer je het dan in eens wel schijnt te MOETEN hebben.
Jawel, ze heeft zelf de tekst voor de aftiteling aangeleverd. Heb ik haar horen zeggen tegen Andrea (geloof ik)quote:Op zondag 1 september 2019 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was toch niet haar schuld, dat heeft degene gedaan die het filmpje gemaakt heeft
\De andere hebben daar een hoop tamtam over gemaakt en His lopen ophitsen, zoals His zelf zei
Ze had overal alleen haar naam doorgegeven aan die lui. Dus wel gewoon haar fout en wilde het ook niet oplossen want wist niet hoe dat moest.quote:Op zondag 1 september 2019 10:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja maar dat was niet haar fout dat het er niet bij stond
Dat heb ik even gemist..Ik vind dat heel erg...quote:Op zondag 1 september 2019 10:50 schreef JcQ10 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 september 2019 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe ze ook rondloopt, ze doet echt geen stap of handeling teveel. Loopt potverdorrie met 1 heel klein stukje hout rond en gaat dan een heel klein stukje afzet lint opplakken.
wat een bullshitquote:Op zondag 1 september 2019 10:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Neemt niet weg dat ze wel een rat is.
dat is Cees hé de sympathieke respectvolle patiëntquote:Op zondag 1 september 2019 10:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat had ik niet eens meegekregen. Dat maakt het alleen maar walgelijker van Cees. bah
Precies! En er kan wel eens iets uitfloepen. Heb ik regelmatig.quote:Op zondag 1 september 2019 10:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Heeft dus 1 minuut staan vegen. In feite loopt ze alleen maar heen en weer.quote:Op zondag 1 september 2019 10:51 schreef mazaru het volgende:
LOL
Shelley loopt van het ene eind van het terrein naar het andere eind. Pakt de sproeier op... zet hem weer neer, veegt haar handen af en loopt weer terug waar ze vandaan komt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 september 2019 10:52 schreef sjampoeh het volgende:
kaartjes zijn 16+ staat nergens vermeld, er zijn nu mensen aan het mailen
De adoptie ouders wilde haar niet hebben?quote:Op zondag 1 september 2019 10:50 schreef JcQ10 het volgende:
[..]
Ze zegt wel vaak rake dingenquote:Op zondag 1 september 2019 10:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Waarom doen jullie zo?quote:Op zondag 1 september 2019 10:53 schreef DeKenau het volgende:
[..]
De adoptie ouders wilde haar niet hebben?
Het was ook niet de droom van His maar van haar zei ze er achteraanquote:Op zondag 1 september 2019 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze had overal alleen haar naam doorgegeven aan die lui. Dus wel gewoon haar fout en wilde het ook niet oplossen want wist niet hoe dat moest.
Het was Shel niet eens opgevallen dat alleen haar naam er stond, die was helemaal vol van de filmquote:Op zondag 1 september 2019 10:51 schreef yaello het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft zelf de tekst voor de aftiteling aangeleverd. Heb ik haar horen zeggen tegen Andrea (geloof ik)
his heeft ook steeds gezegd, dat het shel haar droom is en zij haar hielp en dan achteraf janken en ook de shine willen.quote:Op zondag 1 september 2019 10:54 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Het was ook niet de droom van His maar van haar zei ze er achteraan
Ik vraag me wie haar grote voorbeeld is in Utopiaquote:Op zondag 1 september 2019 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft dus 1 minuut staan vegen. In feite loopt ze alleen maar heen en weer.
Shel was zich van geen kwaad bewust omdat Shel daar niet over nadenkt. Die dachtr dat het geen probleem zou zijn en dat het gewoon klopte als alleen haar naam er zou staan.quote:Op zondag 1 september 2019 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was Shel niet eens opgevallen dat alleen haar naam er stond, die was helemaal vol van de film
ALs je het zelf aangeleverd heb dan weet je toch wat er komt te staan
Euhhhhh gisteren heeft ze ook al staan vegenquote:Op zondag 1 september 2019 10:56 schreef Koos1958 het volgende:
Die straat aanvegen had ze al gister kunnen doen ipv hangen in het zonnetje
Dus de allergrootste egoiste die er in utopia bestaan .Alleen maar ikke ikke ikkequote:Op zondag 1 september 2019 10:57 schreef yaello het volgende:
[..]
Shel was zich van geen kwaad bewust omdat Shel daar niet over nadenkt. Die dachtr dat het geen probleem zou zijn en dat het gewoon klopte als alleen haar naam er zou staan.
Dus dat, het is ook Shel der idee, heeft His keer op keer gezegd. Wat niet wegneemt natuurlijk dat Shel wel wat actiever kan zijnquote:Op zondag 1 september 2019 10:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
his heeft ook steeds gezegd, dat het shel haar droom is en zij haar hielp en dan achteraf janken en ook de shine willen.
Ik lees dat ze ongewenst is omdat ze geadopteerd is .quote:
Maar zo kan het wel voor haar voelen dat hoor je altijd van kinderen die geadopteerd zijn, dat ze zich niet gewenst voelen door de biologische oudersquote:Op zondag 1 september 2019 10:58 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik lees dat ze ongewenst is omdat ze geadopteerd is .
Dat haar moeder afstand gedaan heeft wil niet zeggen dat ze ongewenst is .
Zijn er meer dan genoeg die het uit noodzaak en uit liefde voor het kind doen
Krijgen we die discussie...quote:Op zondag 1 september 2019 10:58 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik lees dat ze ongewenst is omdat ze geadopteerd is .
Dat haar moeder afstand gedaan heeft wil niet zeggen dat ze ongewenst is .
Zijn er meer dan genoeg die het uit noodzaak en uit liefde voor het kind doen
Het was haar droom om te acteren. Daarom heeft Hiske een script voor haar geschreven, sets gebouwd, film gemaakt etc. Vervolgens is het ook opeens Sjellies droom om als producer, regisseur, scriptschrijver, casting director op de credits te staan.quote:Op zondag 1 september 2019 10:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
his heeft ook steeds gezegd, dat het shel haar droom is en zij haar hielp en dan achteraf janken en ook de shine willen.
quote:Op zondag 1 september 2019 11:00 schreef Harrison het volgende:
[..]
Het was haar droom om te acteren. Daarom heeft Hiske een script voor haar geschreven, sets gebouwd, film gemaakt etc. Vervolgens is het ook opeens Sjellies droom om als producer, regisseur, scriptschrijver, casting director op de credits te staan.
Als haar naam er niet had gestaan was het haar gelijk opgevallen.quote:Op zondag 1 september 2019 11:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ja dat klinkt wel als shel, maar geloof niet dat t bewust was
Wat zien al die meisjes toch in hem?quote:Op zondag 1 september 2019 11:02 schreef Dotteke het volgende:
Fran over Ger, dat hij post heeft gehad van een meisje.
Lex denkt dat hij daarom afstandelijk is naar Franny
Ger heeft ook foto's gekregen,
Franny zegt dat hij die foto ook aan haar had kunnen laten zien
En precies dat is Shell der probleem : deed ze dingen maar eens bewust , door na te denken , stil te staan bij en over mensen /situatiesquote:Op zondag 1 september 2019 11:01 schreef sjampoeh het volgende:
kom je er nu pas achter ze gunnen elkaar geen ene moerquote:Op zondag 1 september 2019 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus de allergrootste egoiste die er in utopia bestaan .Alleen maar ikke ikke ikke
heksjequote:Op zondag 1 september 2019 11:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kom je er nu pas achter ze gunnen elkaar geen ene moer
Ahhhh dat had ik ook willen horen!quote:Op zondag 1 september 2019 11:03 schreef lorrie03 het volgende:
ik wil dat gesprek tussen his en cess horen. werd na 1 zin weer weggedraaid en dat ging over de wurglijst
hequote:Op zondag 1 september 2019 11:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kom je er nu pas achter ze gunnen elkaar geen ene moer
hoi hoi ik lurk veel he cossen en de dagafsluiting en af en toe ff de stream maar pppffftttt geef mij maar UTO 1 dit is herhaling op herhalingquote:
Godkolere… daar heb je nog watquote:Op zondag 1 september 2019 11:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoi ik lurk veel he cossen en de dagafsluiting en af en toe ff de stream maar pppffftttt geef mij maar UTO 1 dit is herhaling op herhaling
Toch denk ik dat degene die de film in elkaar zet dan een lijstje opstuurt met al die functies om de namen in te vullen die erachter moeten komen te staan. Dan vul je echt wel heel bewust je eigen naam in ieder vakje in.quote:Op zondag 1 september 2019 11:01 schreef sjampoeh het volgende:
eind dec zijn we er vanafquote:Op zondag 1 september 2019 11:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoi ik lurk veel he cossen en de dagafsluiting en af en toe ff de stream maar pppffftttt geef mij maar UTO 1 dit is herhaling op herhaling
he lieverd ik hou ook van jou hoorquote:Op zondag 1 september 2019 11:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godkolere… daar heb je nog wat
Zou helpen als Shel dan ook een open houding aanneemt en zou willen leren, maar ze duwt iedereen van zich weg.quote:Op zondag 1 september 2019 11:06 schreef Dotteke het volgende:
SHel is niet duidelijk en de man ier hoe ze communiceert is niet prettig daar moet ze nog een hoop in leren
Maar zo zegt His vindt ze wel dat iedereen heel kritisch is naar Shel
His heeft hierdoor helemaal geen zin meer in de avond, voor haar is het een last en geen lust meer
Welkom terug iig...quote:Op zondag 1 september 2019 11:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he lieverd ik hou ook van jou hoor![]()
![]()
![]()
nou weer on the topic anders hijgt er een mod in mijn nek is zo streng hier geworden![]()
hoppa
hehe we mogen weer kijken, alle leuke dingen zijn al gezegd, we krijgen nu koetjes en kalfjesquote:Op zondag 1 september 2019 11:07 schreef Dotteke het volgende:
EEn lunch voor Cees, maar hij laat op zich wachten. Hij is nog met Maris aan het praten
Ja, Rusland is er niks bij. Welkom terug Heks.quote:Op zondag 1 september 2019 11:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
nou weer on the topic anders hijgt er een mod in mijn nek is zo streng hier geworden![]()
hoppa
hoop weer een goude kooi of big brother JdeM zal toch gek zijn zoiets niet te gaan opstarten want SBS gaat als een tierelier met kijkcijffersquote:
Ze is gestopt met rokenquote:Op zondag 1 september 2019 11:09 schreef puzziepie het volgende:
His is zo chagrijnig als wat ...
[ afbeelding ]
In de tussen tijd
[ afbeelding ]
ik hoop het want dat stond haar veel beterquote:Op zondag 1 september 2019 11:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
Is Hiske weer dik aan het worden?
Ja, dat denk ik ook. Hij heeft een nieuwe auto gekochtquote:Op zondag 1 september 2019 11:09 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hehe we mogen weer kijken, alle leuke dingen zijn al gezegd, we krijgen nu koetjes en kalfjes
Thanks Lavenderr maar echt weg was ik niet hoor je weet ik kom af en toe ff binnen waaien kijken hoe de stand van zaken in de COS is mis de RLS dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 1 september 2019 11:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, Rusland is er niks bij. Welkom terug Heks.
quote:Op zondag 1 september 2019 10:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies! En er kan wel eens iets uitfloepen. Heb ik regelmatig.
Dat zijn er niet zoveel, helaasquote:Op zondag 1 september 2019 11:11 schreef Dotteke het volgende:
KOrt samen gevat, richt je op de mensen waar je je goed bij voelt zegt Cees
Dat dus. Het gaat er hier om dat Andrea eerst "kleine rat" werd genoemd door Cees en toen ze verhaal kwam halen dat ze geen ongedierte was, was de opmerking, ongedierte bestaat niet, wel ongewenste dierenquote:Op zondag 1 september 2019 11:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Krijgen we die discussie...
Andrea voelde zich terecht gekwetst !
Utopia is heel belangrijk voor Cees geweest en nog steeds. Dit is zijn afscheid van een mijlpaal voor hem en hij ziet zijn vrienden Jessie en Mariska.quote:Op zondag 1 september 2019 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
Cees ziet er eigenlijk niet eens zo slecht uit. Begrijp niet dat hij zijn krachten gebruikt om in Utopia te gaan zitten. Dat vergt nogal wat.
quote:Op zondag 1 september 2019 11:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hiske haar wenkies zijn weer geverfd ?
Welcome back Heksquote:Op zondag 1 september 2019 11:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoppa
Ja, dat was schofterig.quote:Op zondag 1 september 2019 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat dus. Het gaat er hier om dat Andrea eerst "kleine rat" werd genoemd door Cees en toen ze verhaal kwam halen dat ze geen ongedierte was, was de opmerking, ongedierte bestaat niet, wel ongewenste dieren
Bah, ik word hier echt zo ontzettend nijdig van, De pretentie van Cees om haar zonder aanleiding te begroeten met "kleine rat" en als hij hierop aangesproken wordt, niet eens zijn excuses aan te bieden, maar de opmerking alleen maar verergeren
dieptepunt van het hele bezoek vind ik dit
Nee, niemand is te vertrouwen daarquote:
Moeder Theresa verbleekt bij Maris.quote:Op zondag 1 september 2019 11:14 schreef 5thencounter het volgende:
Naarje legt nog even extra vast dat ze voor SeeSje komt zorgen als ze uit Utopia komt ..
Omdat al die tijd al is gezegd dat hij maandag pas gaatquote:
Kloptquote:Op zondag 1 september 2019 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat al die tijd al is gezegd dat hij maandag pas gaat
Hij wil geloof ik om 10 uur gaan
ik hoop het, maar denk dat hij echt gaatquote:Op zondag 1 september 2019 11:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds dat hij blijft, hij gaat straks echt wel voor de titel ....
Ze zijn overal te vinden rond ouwe mensen en terminalen met geld die leechesquote:Op zondag 1 september 2019 11:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moeder Theresa verbleekt bij Maris.
We gaan het zien of hij echt gaatquote:
quote:Op zondag 1 september 2019 11:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moeder Theresa verbleekt bij Maris.
dit helemaalquote:Op zondag 1 september 2019 11:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zijn overal te vinden rond ouwe mensen en terminalen met geld die leeches
Dat ging 'ie niet zeggen, pas als NaarGeest uit Utopia isquote:Op zondag 1 september 2019 11:18 schreef Angelique61 het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd wat het familiedrama is waar Cees over praat van zn neef?
Eerlijk gezegd ik ook, het betrof ook Cees zei hij, maar hij koos er voor wel naar Utopia te gaanquote:Op zondag 1 september 2019 11:18 schreef Angelique61 het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd wat het familiedrama is waar Cees over praat van zn neef?
Wegens familie omstandigheden zei Cees he? Heftige familie omstandigheden zei Cees ,maar dat vertelt hij nog wel zei hij .quote:Op zondag 1 september 2019 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Het familie drama had met Vincent te maken?
quote:Op zondag 1 september 2019 11:03 schreef lorrie03 het volgende:
ik wil dat gesprek tussen maris en cess horen. werd na 1 zin weer weggedraaid en dat ging over de wurglijst
quote:Op zondag 1 september 2019 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zag dat het bij Andrea behoorlijk aan kwam. Weet niet of het waar is maar heb haar eens horen vertellen dat ze wel haar echte moeder heeft ontmoet maar dat dat niet goed was.
Dat dus. Het gaat er hier om dat Andrea eerst "kleine rat" werd genoemd door Cees en toen ze verhaal kwam halen dat ze geen ongedierte was, was de opmerking, ongedierte bestaat niet, wel ongewenste dieren
Bah, ik word hier echt zo ontzettend nijdig van, De pretentie van Cees om haar zonder aanleiding te begroeten met "kleine rat" en als hij hierop aangesproken wordt, niet eens zijn excuses aan te bieden, maar de opmerking alleen maar verergeren
dieptepunt van het hele bezoek vind ik dit
quote:Op zondag 1 september 2019 11:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds dat hij blijft, hij gaat straks echt wel voor de titel ....
Klopt.quote:Op zondag 1 september 2019 11:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zijn overal te vinden rond ouwe mensen en terminalen met geld die leeches
Sorry doe iets verkeerds met de quote. Volgens mij zit dit bij Andrea diep. Ze heeft dacht ik haar echte moeder ontmoet, maar dat was niet fijn.quote:
Hij zegt ook een paar keer dramaquote:Op zondag 1 september 2019 11:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wegens familie omstandigheden zei Cees he? Heftige familie omstandigheden zei Cees ,maar dat vertelt hij nog wel zei hij .
is er ergens een familiedrama geweest dan?
Ik vind het onzin , maar dat is wat we willen zien : Cees die Maris over haar leugens aanspreekt . Kunnen wij weer smullenquote:
Eind Juli in Duitslandquote:Op zondag 1 september 2019 11:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wegens familie omstandigheden zei Cees he? Heftige familie omstandigheden zei Cees ,maar dat vertelt hij nog wel zei hij .
is er ergens een familiedrama geweest dan?
Ga maar lekker weer lurken dan.quote:Op zondag 1 september 2019 11:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoppa
Ja, deze lunch is speciaal voor Cees omdat dit waarschijnlijk de laatste keer is dat hij in Utopia is, maar ik zie hem nog wel een keer komen met het bezoek van Jessiequote:Op zondag 1 september 2019 11:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Morning!
Goh, wat een gezelligheid. Zit zo een klein half uurtje te kijken. Was vergeten dat Cees vanmorgen al kwam. Ja, gewoon niet aan gedacht. Ik zag Shelley vegen en hoorde Hiske tegen iemand zeggen dat het leuk was om ook aan te schuiven. Neem aan dat het Shelley was.
Nope en mij is nu wel duidelijk waarom nietquote:Op zondag 1 september 2019 11:24 schreef Setje72 het volgende:
Hebben trouwens Frannie en Gerrit alweer gen**kt?
niemand moet of hoeft wat uiteindelijk.quote:Op zondag 1 september 2019 11:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het onzin , maar dat is wat we willen zien : Cees die Maris over haar leugens aanspreekt . Kunnen wij weer smullen
Maar Cees hoeft helemaal niets , simpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |