Lunch? Dan moet ik nog vet lang wachten. Wil nu al etenquote:
nu dan de vraag: waar, wat en wanneer?quote:Op zondag 1 september 2019 10:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lunch? Dan moet ik nog vet lang wachten. Wil nu al eten
Edit: is goed, gezellig samen lunchen
ja was vraagteken vergetenquote:
Eeeehm dat wordt dan in mijn vakantie, volgende week denk ik zo'n 55 uur werkenquote:Op zondag 1 september 2019 10:19 schreef wietparkiet het volgende:
nu dan de vraag: waar, wat en wanneer?
[..]
ja was vraagteken vergeten
haha is goed, kijken we tegen die tijd wel eventjes.quote:Op zondag 1 september 2019 10:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eeeehm dat wordt dan in mijn vakantie, volgende week denk ik zo'n 55 uur werken
En zaterdag viert mijn moeder haar verjaardag en zondag ga ik voor de verjaardag van een vriend paintballen.
Maar over 2 weken heb ik vakantie, dus dan moet het lukken!
Yes, zal het laten weten.quote:Op zondag 1 september 2019 10:24 schreef wietparkiet het volgende:
haha is goed, kijken we tegen die tijd wel eventjes.
ga ja nog ergens naartoe op vakantie trouwens? je had 3 weken toch
oh ja dat had je verteldquote:Op zondag 1 september 2019 10:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Yes, zal het laten weten.
Ga naar de Belgische Ardennen voor negen dagen![]()
Heb drie weken inderdaad
Hoop het ook. Zal vast wel, 9 dagen is genoeg tijd. Vorig jaar ook één dag de hele dag regen gehad en dat had ook wel watquote:Op zondag 1 september 2019 10:28 schreef wietparkiet het volgende:
oh ja dat had je verteldmaar lekker hoor hoop dat het weer een beetje meewerkt als je daar bent
kan daar wel inkomenquote:Op zondag 1 september 2019 10:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoop het ook. Zal vast wel, 9 dagen is genoeg tijd. Vorig jaar ook één dag de hele dag regen gehad en dat had ook wel wat
Maar ik vind regen gezellig haha
Ja op bedquote:Op zondag 1 september 2019 10:33 schreef wietparkiet het volgende:
kan daar wel inkomen
vind het vooral als ik in bed lig erg rustgevend
dat getik op de dakkapel
's winters op de bank voor de openhaard als het buiten aan het sneeuwen isquote:Op zondag 1 september 2019 10:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja op bed
Of op de bank in de winter met de openhaard aan, warme chocolademelk, boek erbij.
Oké genoeg gegeild op de regen.
Jaaaa jij snaptquote:Op zondag 1 september 2019 10:40 schreef wietparkiet het volgende:
's winters op de bank voor de openhaard als het buiten aan het sneeuwen is
Harry Potterquote:Op zondag 1 september 2019 10:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en dan het liefst harry potter of zo kijken
Ik ook hahaquote:Op zondag 1 september 2019 10:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoop het ook. Zal vast wel, 9 dagen is genoeg tijd. Vorig jaar ook één dag de hele dag regen gehad en dat had ook wel wat
Maar ik vind regen gezellig haha
Of elvenbroodquote:Op zondag 1 september 2019 10:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Harry Potter![]()
Of LOTR![]()
En dan zelf butterbeer maken
Ja hequote:
Wel met iets erop, anders is het ook maar droge zooiquote:
hahaha suggesties?quote:Op zondag 1 september 2019 12:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel met iets erop, anders is het ook maar droge zooi
Ligt eraan of je van zoet of hartig houdtquote:
hartigquote:Op zondag 1 september 2019 12:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ligt eraan of je van zoet of hartig houdt
Kaas, brie met honing (lekker man), zalmquote:Op zondag 1 september 2019 12:10 schreef wietparkiet het volgende:
hartig
ik eet geen zoet beleg op brood
zalm met beetje roomkaas, rucola, kappertjes en rode uiquote:Op zondag 1 september 2019 12:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kaas, brie met honing (lekker man), zalm
quote:Op zondag 1 september 2019 12:14 schreef wietparkiet het volgende:
zalm met beetje roomkaas, rucola, kappertjes en rode ui
Poeh dit klinkt goed.quote:Op zondag 1 september 2019 12:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zalm met beetje roomkaas, rucola, kappertjes en rode ui
Met wat?quote:Op zondag 1 september 2019 12:16 schreef FattyMcFatpants het volgende:
Ben er behoorlijk druk mee eerlijk gezegd
quote:Op zondag 1 september 2019 12:16 schreef wietparkiet het volgende:
had laatst quiche gemaakt met zalm, ui, broccoli, knoflook en creme fraishe
en ei natuurlijk
quote:Op zondag 1 september 2019 12:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja heIk bedoel, dit is toch bijvoorbeeld super romantisch
[ afbeelding ]
Ligt eraan, vind autorijden leuk. Maar voor 1 avondje is dat wel een beetje ver hahaquote:Op zondag 1 september 2019 12:37 schreef Amarantha het volgende:
Denk niet dat Kopje helemaal naar Emmen reist.
lekker makkelijk ditquote:Op zondag 1 september 2019 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk niet dat Kopje helemaal naar Emmen reist.
Nee hoor, zeg toch dat ik het wel wil zijn maar ik woon ver weg.quote:Op zondag 1 september 2019 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker makkelijk dit
dus omdat ik gewoon centraal in de bewoonde wereld woon moet ik ook gastheer zijn
Kom je 's middags alquote:Op zondag 1 september 2019 12:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ligt eraan, vind autorijden leuk. Maar voor 1 avondje is dat wel een beetje ver haha
Ja, heb scruppie al even niet meer gezienquote:
De rest van de klb gang ook niet, waar is iedereen tegenwoordigquote:Op zondag 1 september 2019 12:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, heb scruppie al even niet meer gezien
oh ja dat is zo natuurlijkquote:Op zondag 1 september 2019 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor, zeg toch dat ik het wel wil zijn maar ik woon ver weg.
Ik wil wel met een tuinslang boven jullie richten,quote:Op zondag 1 september 2019 12:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil dit wel met jou doen maar het regent niet haha
Heyquote:Op zondag 1 september 2019 12:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er bestaat toch zoiets als het OV.quote:Op zondag 1 september 2019 12:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja dat is zo natuurlijk
en ik heb geen ribba dus dan maar bij mij
Volgende week gaat het regenen volgens mijn weerappquote:Op zondag 1 september 2019 12:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Haha, nou moeten we een keer regelen met parkietjequote:
Geen idee, ze hebben een leven gekregen ofzo?quote:Op zondag 1 september 2019 12:41 schreef FattyMcFatpants het volgende:
De rest van de klb gang ook niet, waar is iedereen tegenwoordig
truequote:Op zondag 1 september 2019 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er bestaat toch zoiets als het OV.
Nee die zitten nu allemaal kansloos op discord volgens mij. Samen met die figuren van dat dode topic.quote:Op zondag 1 september 2019 12:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee, ze hebben een leven gekregen ofzo?
Nee dat is ook niet waar, dat weet ik zeker.quote:Op zondag 1 september 2019 12:43 schreef FattyMcFatpants het volgende:
Nee die zitten nu allemaal kansloos op discord volgens mij. Samen met die figuren van dat dode topic.
Jij zit daar ook?quote:Op zondag 1 september 2019 12:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet waar, dat weet ik zeker.
Ja, kreeg elke keer stijfje als ik discord opende.quote:
quote:Op zondag 1 september 2019 12:45 schreef FattyMcFatpants het volgende:
[..]
Het wil jou echt niet lukken op mannengebied he
Ja, vreselijk engquote:Op zondag 1 september 2019 12:46 schreef Amarantha het volgende:
Snap ik wel. Kopje en ik zijn ook wel eng.
quote:Op zondag 1 september 2019 12:46 schreef wietparkiet het volgende:
maar lijkt me wel leuk hoor om keer wat te gaan koken met mensen van fok
Ik ben ook wel down. Wat eten we?quote:Op zondag 1 september 2019 12:46 schreef wietparkiet het volgende:
Mensenvleeschquote:Op zondag 1 september 2019 12:47 schreef FattyMcFatpants het volgende:
Ik ben ook wel down. Wat eten we?
Ja lijkt me ook leukquote:Op zondag 1 september 2019 12:46 schreef wietparkiet het volgende:
surstrommingquote:Op zondag 1 september 2019 12:47 schreef FattyMcFatpants het volgende:
[..]
Ik ben ook wel down. Wat eten we?
Dit lijkt me leukerquote:Op zondag 1 september 2019 12:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien snuifmeet op andere datum
is een lekker fris visjequote:Op zondag 1 september 2019 12:49 schreef FattyMcFatpants het volgende:
[..]
Ken ik niet maar klinkt exotisch
Oh heb je gelijk even gespiekt jaquote:Op zondag 1 september 2019 12:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Volgende week gaat het regenen volgens mijn weerapp
[..]
Haha, nou moeten we een keer regelen met parkietje
[..]
Geen idee, ze hebben een leven gekregen ofzo?
Maken we dan ons eigen gifjequote:Op zondag 1 september 2019 12:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh heb je gelijk even gespiekt ja
Ouderwets geil DMen zit er niet in als je me voor Braddie aan zietquote:Op zondag 1 september 2019 12:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh heb je gelijk even gespiekt ja
Ja en dusdanig dat we uiteindelijk zonder kleren staan, dat moet allemaal in vijf seconden anders past het niet in een gifje.quote:
Amarantha heb je een kloon??quote:Op zondag 1 september 2019 12:53 schreef FattyMcFatpants het volgende:
[..]
Ouderwets geil DMen zit er niet in als je me voor Braddie aan ziet
Livestreampje doen danquote:Op zondag 1 september 2019 12:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja en dusdanig dat we uiteindelijk zonder kleren staan, dat moet allemaal in vijf seconden anders past het niet in een gifje.
Zakdoekje leggen, niemand zeggen.quote:Op zondag 1 september 2019 12:54 schreef Fok-it het volgende:
Snuifmeet? Wachten we dan eerst voordat iedereen hier verkouden is tot er gemeet wordt?
quote:Op zondag 1 september 2019 12:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Amarantha heb je een kloon??
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 september 2019 12:55 schreef wietparkiet het volgende:
maar ik snuif niet dus die meet sla ik wel over
Meisjes plagen, niesbui in je gezicht vragenquote:Op zondag 1 september 2019 12:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zakdoekje leggen, niemand zeggen.
Geil. Zou echt heel je gezicht onderniezenquote:Op zondag 1 september 2019 12:56 schreef Fok-it het volgende:
Meisjes plagen, niesbui in je gezicht vragen
Wanne kut alter egoquote:
Bukake with flumquote:Op zondag 1 september 2019 12:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geil. Zou echt heel je gezicht onderniezen
Moet je een ban ofzoquote:Op zondag 1 september 2019 12:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb tenminste een kut alter ego
jij bent van jezelf al kut
Aldus de meest kansloze mod die fok ooit gehad heeftquote:
quote:Op zondag 1 september 2019 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
Aldus de meest kansloze mod die fok ooit gehad heeft
aldus de meest nietszeggende user die fok ooit gehad heeftquote:Op zondag 1 september 2019 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeg jijquote:Op zondag 1 september 2019 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
aldus de meest nietszeggende user die fok ooit gehad heeft
Daar kan je nog wel 10 handen mee vol maken in ONZ en KLBquote:
Mag gezegd wordenquote:
Dat ookquote:Op zondag 1 september 2019 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja echt hequote:
HEY NORMAAL DOEN JIJ.quote:Op zondag 1 september 2019 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
Drankje teveel?quote:
Waarom vind jij dat jongetje?quote:Op zondag 1 september 2019 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
zeg best veel hier hoorquote:
ohquote:Op zondag 1 september 2019 13:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja echt he
[..]
HEY NORMAAL DOEN JIJ.
en dan heb je UTO, VBL en MEN enzo nog niet gehadquote:Op zondag 1 september 2019 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je nog wel 10 handen mee vol maken in ONZ en KLB
Hahaha loserquote:Op zondag 1 september 2019 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
Gisteravond toilet van iemand met maaginhoud behangen, de volgorde van alcohol, hasj en ket was niet zo handig
Oh ja MEN is ook wel pijnlijke ja.quote:Op zondag 1 september 2019 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zeg best veel hier hoor
heb al bijna 100k posts
[..]
oh
[..]
en dan heb je UTO, VBL en MEN enzo nog niet gehad
Ik dacht dat haar type losers was, je kan het altijd proberen hehquote:Op zondag 1 september 2019 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
dat werkt niet helemaal lekker he naatje
Ik bén een loser, maar is niet mijn type. Dat is iets heel anders.quote:Op zondag 1 september 2019 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik dacht dat haar type losers was, je kan het altijd proberen heh
nee mij moest ze ook al niet dus denk niet dat ze op losers valtquote:Op zondag 1 september 2019 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat haar type losers was, je kan het altijd proberen heh
Daarom kaboutertjequote:
Jou zou ik opzich wel doen in een dronken bui ofzo.quote:Op zondag 1 september 2019 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
nee mij moest ze ook al niet dus denk niet dat ze op losers valt
En toch houden we van je.quote:Op zondag 1 september 2019 13:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik bén een loser, maar is niet mijn type. Dat is iets heel anders.
echt confidence boost ditquote:Op zondag 1 september 2019 13:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jou zou ik opzich wel doen in een dronken bui ofzo.
Het is beter dan Naatjes lot vriendquote:
Wat?quote:Op zondag 1 september 2019 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is beter dan Naatjes lot vriend
het is net niksquote:Op zondag 1 september 2019 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is beter dan Naatjes lot vriend
Liever no fucks then a pity fuck?quote:
WP mag in een dronken bui wel over me heengaan opzich. Jij niet.quote:
moet ik dan dronken zijn of jij?quote:Op zondag 1 september 2019 13:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
WP mag in een dronken bui wel over me heengaan opzich. Jij niet.
Ga je hem dan schrijven?quote:Op zondag 1 september 2019 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond Boer Zoekt Vrouw. Hopelijk komt er een leuke boer voorbij.
Ik. Jij moet 'm nog omhoog kunnen krijgen.quote:
alsof dat niet lukt in beschonken toestandquote:Op zondag 1 september 2019 13:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik. Jij moet 'm nog omhoog kunnen krijgen.
Ik sta wel achter dat statement op zich.quote:
Sommige mannen lukt het niet, of minder goed.quote:Op zondag 1 september 2019 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
alsof dat niet lukt in beschonken toestand
quote:Op zondag 1 september 2019 13:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik. Jij moet 'm nog omhoog kunnen krijgen.
SOWquote:Op zondag 1 september 2019 13:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
WP mag in een dronken bui wel over me heengaan opzich. Jij niet.
Ja moi eem, brommers kiekn mien jong?quote:Op zondag 1 september 2019 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik vraag dan gewoon: Hey neuken?
Mij zou dat niet lukken hoor, maar ik ben dan ook een oude man.quote:Op zondag 1 september 2019 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alsof dat niet lukt in beschonken toestand
Preciesquote:Op zondag 1 september 2019 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moi eem, brommers kiekn mien jong?
Geloof ik nietquote:
Ik word meestal krols van heel veel drank.quote:Op zondag 1 september 2019 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Als ik goed dronken ben dan wil ik gewoon slapen.
M, pep, coke, drankquote:
zit nog in de bloei van mijn levenquote:Op zondag 1 september 2019 13:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sommige mannen lukt het niet, of minder goed.
daarvoor hebben ze pilletjes uitgevonden he kaneelquote:Op zondag 1 september 2019 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mij zou dat niet lukken hoor, maar ik ben dan ook een oude man.
Jij mag mijn bloempje wel plukken hoorquote:Op zondag 1 september 2019 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
zit nog in de bloei van mijn leven
kan alles nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Jij weegt 120 kilo toch, dan werkt het zaakje 85 procent minder.quote:Op zondag 1 september 2019 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit nog in de bloei van mijn leven
kan alles nog
Ik heb sowieso geen standaard.quote:Op zondag 1 september 2019 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik dronken zou zijn, zou mijn standaard wel omlaag gaan, maar hoe laag wil ik niet weten denk ik.
quote:Op zondag 1 september 2019 13:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij mag mijn bloempje wel plukken hoorik wil hem wel bestuivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier word ik altijd wel erg verdrietig vanquote:Op zondag 1 september 2019 13:21 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen standaard.
quote:Op zondag 1 september 2019 13:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij mag mijn bloempje wel plukken hoorSta jij al te lang droog of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee nu 119quote:Op zondag 1 september 2019 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij weegt 120 kilo toch, dan werkt het zaakje 85 procent minder.
Over twee weken speel ik als vriendendienst in een bandje met bekende ex junkmuzikanten, kom je ook?quote:
Ja, dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 1 september 2019 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daarvoor hebben ze pilletjes uitgevonden he kaneel
Wat een kuthoerquote:Op zondag 1 september 2019 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
kwam laatst de ex van fl tegen op tinder
had superlike gedaan maar ze heeft me niet naar rechts geswiped
Fuifjequote:
Meende het niet serieus hoor.quote:
Je moeder?quote:Op zondag 1 september 2019 13:22 schreef Muisspinrat het volgende:
Er flirtte laatst iemand met mij, maar ik zeg niet wie.
Ik kwam DjeDje tegen op Tinder.quote:Op zondag 1 september 2019 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
kwam laatst de ex van fl tegen op tinder
had superlike gedaan maar ze heeft me niet naar rechts geswiped
Wiens kloon ben je?quote:Op zondag 1 september 2019 13:21 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen standaard.
Goede ervaringen mee?quote:
heb haar 06quote:Op zondag 1 september 2019 13:24 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Ik kwam DjeDje tegen op Tinder.
Ja jij welquote:Op zondag 1 september 2019 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over twee weken speel ik als vriendendienst in een bandje met bekende ex junkmuzikanten, kom je ook?
Oh shitquote:Op zondag 1 september 2019 13:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar die heb jij van iedereen
Jij niet? Op basis van je posts hier lijk jij de centrale SC vagijn te zijn.quote:Op zondag 1 september 2019 13:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
valt wel mee hoorquote:Op zondag 1 september 2019 13:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dodelijk vermoeiende user ben jijquote:Op zondag 1 september 2019 13:26 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Jij niet? Op basis van je posts hier lijk jij de centrale SC vagijn te zijn.
Doe mij er eens eenquote:Op zondag 1 september 2019 13:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt wel mee hoor
alleen de leuke meiden
Of jij bent gewoon een beetje sloom en dik, dan heb je sowieso weinig energie. Dat moet je mij niet gaan aanrekenen.quote:
Nee, heb van vrij weinig mensen hier hun nummer.quote:Op zondag 1 september 2019 13:26 schreef Muisspinrat het volgende:
Jij niet? Op basis van je posts hier lijk jij de centrale SC vagijn te zijn.
Playertquote:Op zondag 1 september 2019 13:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje tactisch spelen. Doen er hier meerderen. Hoe meer lijntjes je uithoudt, des te meer kans er is dat één iemand uiteindelijk hapt.quote:
ze heten hier toch ook gewoon dm'squote:Op zondag 1 september 2019 13:29 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Telt het op FOK! ook als sliden in DM's? Dacht dat dat iets was voor op Insta
Slim slimquote:Op zondag 1 september 2019 13:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje tactisch spelen. Doen er hier meerderen. Hoe meer lijntjes je uithoudt, des te meer kans er is dat één iemand uiteindelijk hapt.
verdomme je hebt me doorquote:Op zondag 1 september 2019 13:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje tactisch spelen. Doen er hier meerderen. Hoe meer lijntjes je uithoudt, des te meer kans er is dat één iemand uiteindelijk hapt.
quote:Op zondag 1 september 2019 13:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Naatje en Solo hebben de meeste lijntjes. Alleen niet naar vrouwenquote:Op zondag 1 september 2019 13:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 september 2019 13:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heb van vrij weinig mensen hier hun nummer.
En dat ben ik niet, je komt net op het verkeerde moment. Vaak reageer ik wel serieus namelijk.
Oke, zullen we?quote:Op zondag 1 september 2019 13:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Noel heeft ook wel eens lelijke vrouwen.quote:Op zondag 1 september 2019 13:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naatje en Solo hebben de meeste lijntjes. Alleen niet naar vrouwen
Lelijk is relatiefquote:Op zondag 1 september 2019 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noel heeft ook wel eens lelijke vrouwen.
Is de tactiek van WP he (en iemand anders noem geen namen), niet die van mij.quote:
Lijntje van het briefje van 5 naar hun neus?quote:Op zondag 1 september 2019 13:31 schreef Fok-it het volgende:
Naatje en Solo hebben de meeste lijntjes. Alleen niet naar vrouwen
Die jaquote:Op zondag 1 september 2019 13:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is de tactiek van WP he (en iemand anders noem geen namen), niet die van mij.
[..]
Lijntje van het briefje van 5 naar hun neus?
Jij ook. Je noemt ze alleen premiumquote:Op zondag 1 september 2019 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noel heeft ook wel eens lelijke vrouwen.
Alsof jij hier altijd pure poëzie post.quote:
Neequote:
denk dat je me overschat nuquote:Op zondag 1 september 2019 13:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Think againquote:Op zondag 1 september 2019 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ook. Je noemt ze alleen premium
Doe ik nooit ben bang dat ik dan dingen door elkaar ga halenquote:Op zondag 1 september 2019 13:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Aha, dat moet je niet willen nee.quote:Op zondag 1 september 2019 13:34 schreef Solotovski het volgende:
Doe ik nooit ben bang dat ik dan dingen door elkaar ga halen
UitStraling is SynDeezerdroom?quote:Op zondag 1 september 2019 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ook. Je noemt ze alleen premium
quote:Op zondag 1 september 2019 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Nog niet bedacht wat ik vandaag ga doen.
Werk een optie?quote:Op zondag 1 september 2019 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Nog niet bedacht wat ik vandaag ga doen.
Nee Uitstraling is wat smootherquote:Op zondag 1 september 2019 13:42 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
UitStraling is SynDeezerdroom?
Zeker, zeker maarja he, wilde wel slapen. Is me ook gelukt met 5ml etizolamquote:Op zondag 1 september 2019 13:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha en toch post je nog, daar had dus nog een schepje bovenop gekund
Gaffer pornquote:Op zondag 1 september 2019 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zodat we de tijd kunnen nemen of vanwege pottenkijkers?
We kunnen er ook voor kiezen het niet op te nemen natuurlijk. Ik houd persoonlijk niet van pottenkijkers.quote:Op zondag 1 september 2019 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Zodat we de tijd kunnen nemen of vanwege pottenkijkers?
quote:Op zondag 1 september 2019 13:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zeker, zeker maarja he, wilde wel slapen. Is me ook gelukt met 5ml etizolam
Iets anders wat hard aankomt danquote:Op zondag 1 september 2019 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet zo snel niet waar hier losse stenen liggen.
Loooolquote:
gewoon klinkertje uit de straat pakkenquote:Op zondag 1 september 2019 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet zo snel niet waar hier losse stenen liggen.
Ja lastig wel. Als ik ander huisje wil moet ik 5 jaar wachten ofzo.quote:Op zondag 1 september 2019 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ander pand zoeken voor je bed.
Net nog gereageerd op woningen. Word er gek vanquote:Op zondag 1 september 2019 13:53 schreef Amarantha het volgende:
Ja lastig wel. Als ik ander huisje wil moet ik 5 jaar wachten ofzo.
Snap ikquote:Op zondag 1 september 2019 13:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Net nog gereageerd op woningen. Word er gek van
Inderdaad, opbokkenquote:Op zondag 1 september 2019 13:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
We kunnen er ook voor kiezen het niet op te nemen natuurlijk. Ik houd persoonlijk niet van pottenkijkers.
Gaat wel lastig worden om de gekko's dan in leven te houden.quote:Op zondag 1 september 2019 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
gewoon op straat leven is beter toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |