Ik zeg ook niet dat de kritiek niet terecht is, hij speelde gewoon slecht. Wel dat definitief afschrijven te vroeg is.quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je voor zo'n bedrag wordt gehaald hebben mensen verwachtingen. Zijn wedstrijden tot nu toe waren niet eens het gemiddeld niveau van Ajax, maar duidelijk daar onder. Dan is de kritiek tot nu toe imo terecht.
Marin heb ik ook nog vertrouwen in ja, moet je wel even goed aanpakken als coachquote:Op maandag 2 september 2019 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Marin gaat nog wel shinen.
Las dat hij bij Luik ook even de tijd nodig had om te wennen.
het middenveld zoals het nu is lijkt me ook geen blijvertje dus er zal nog wel aan gesleuteld worden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Marin heb ik ook nog vertrouwen in ja, moet je wel even goed aanpakken als coach
Veltman lekker laten banken en Alvarez een plekje naar achteren.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
het middenveld zoals het nu is lijkt me ook geen blijvertje dus er zal nog wel aan gesleuteld worden.
Sowieso komt vd Beek nog terug en zal Promes voorlopig ook wel mogen blijven staan.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
het middenveld zoals het nu is lijkt me ook geen blijvertje dus er zal nog wel aan gesleuteld worden.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso komt vd Beek nog terug en zal Promes voorlopig ook wel mogen blijven staan.
Hot take: Donny wordt op de 6 gezet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso komt vd Beek nog terug en zal Promes voorlopig ook wel mogen blijven staan.
Ja eens hoewel ik vd Beek dan meer als een 8 zou willen zien. Ik denk wel dat je hiermee in de Eredivisie met twee vingers in de neus kampioen zou moeten worden. Alleen tegen PSV zou de wellicht met 2 "echte" CVM's moeten spelen om niet overlopen te worden door die zieke voorhoede van hen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:39 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zou dit wel eens willen zien.
[ afbeelding ]
Wel het meest langzame centrale duo aller tijden zo ongeveer.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:39 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij maakt dat ook niet zoveel uit, zeker niet als je met Dest op RB speelt. Dan moeten ze sowieso voorzien in de restverdediging.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel het meest langzame centrale duo aller tijden zo ongeveer.
Ziyech en Van de Beek mogen zelf posities kiezen in deze opstelling. Net als dat de voorhoede ook veel kan rouleren. Gewoon een beweeglijk elftal (middenveld en aanval) op basis van de smaken die we hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:41 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ja eens hoewel ik vd Beek dan meer als een 8 zou willen zien. Ik denk wel dat je hiermee in de Eredivisie met twee vingers in de neus kampioen zou moeten worden. Alleen tegen PSV zou de wellicht met 2 "echte" CVM's moeten spelen om niet overlopen te worden door die zieke voorhoede van hen.
Je kunt in bepaalde wedstrijden ook kiezen voor Schuurs, al weet ik niet of die zo snel is? Of je wisselt af en toe Blind en Martinez om.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel het meest langzame centrale duo aller tijden zo ongeveer.
bedoel je vd beek of promes ?quote:
Je verkiest Dest toch wel boven Veltman hoop ik?quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:39 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Dest komt er wel, even geduld. Ik zie op dit moment weinig verschil tussen Veltman, Nous en Dest.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je verkiest Dest toch wel boven Veltman hoop ik?
Ik vond Dest wel heel erg overtuigend tegen Apoelquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dest komt er wel, even geduld. Ik zie op dit moment weinig verschil tussen Veltman, Nous en Dest.
Maar tegen Sparta was het niet zo goed. Gewoon wisselvallig en dat is niet erg.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vond Dest wel heel erg overtuigend tegen Apoel
Ik geloof je, dat soort potjes kijk ik niet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar tegen Sparta was het niet zo goed. Gewoon wisselvallig en dat is niet erg.
Dit is leuk tegen sparta of psv etc maar ik vrees dat serieuze ploegen ons dan gaan overlopen. Er mist een bruggetje tussen defensie en aanval.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:39 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Saai, wel leuk, heel leuk.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dest komt er wel, even geduld. Ik zie op dit moment weinig verschil tussen Veltman, Nous en Dest.
Dest is gewoon beter.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nous zit ff in een dipje. Die mag wel even banken.
Zou denk ik ook mijn opstelling zijn, maar dan misschien wel met Dest ipv Veltman en wellicht dat Martinez en Alvarez kunnen wisselenquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:39 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom treurig? Daarom trekt Marc toch juist de portemonnee?quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:02 schreef Tjacka het volgende:
Toch best bijzonder dat een of twee aankopen al basismateriaal is/zijn. Dat is ergens goed en treurig tegelijk.
Martinez is wel echt een goede aankoop, daar is niks treurig aanquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:02 schreef Tjacka het volgende:
Toch best bijzonder dat een of twee aankopen al basismateriaal is/zijn. Dat is ergens goed en treurig tegelijk.
Maar op het middenveld moet je wel iets opstellen aangezien er niks beters rond loopt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom treurig? Daarom trekt Mark toch juist de portemonnee?
Kan vast wel weer een club vinden met Ajax en Sporting CP op zijn CV.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
Marcel Keizer ontslagen bij Sporting.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
Marcel Keizer ontslagen bij Sporting.
Eerder bizar dat die gozer nog bij Ajax en Sporting trainer is gewordenquote:
Van Bommel?quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom treurig? Daarom trekt Mark toch juist de portemonnee?
Mwa, 74 punten en een prijs is best oke voor het feyenoord van portugalquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder bizar dat die gozer nog bij Ajax en Sporting trainer is geworden
Oeps, Marc Netto natuurlijk.quote:
Is er dan nog een keer een prijsuitreiking?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hassane Bande is kennelijk wel bijna terug. Vandaag helftje gespeeld tegen FC Utrecht. Wie weet zien we hem voor kerst nog in ArenA.
Blijft bizar ja. Bij Cambuur niks presteren en dan 2 van zulke grote clubs trainen. Kan alleen in de voetbalwereld.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder bizar dat die gozer nog bij Ajax en Sporting trainer is geworden
Op zich was het vrij simpel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Blijft bizar ja. Bij Cambuur niks presteren en dan 2 van zulke grote clubs trainen. Kan alleen in de voetbalwereld.
Het bereiken van KO-fase CL moet uiteraard gevierd wordenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er dan nog een keer een prijsuitreiking?
mwa het was best wel raar, niks tegen die man verder hoor want hij heeft het in een hele moeilijke periode moeten doen waar geen draaiboeken voor zijn, daar zou een routinier waarschijnlijk ook over gestruikeld zijn.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich was het vrij simpel.
Hij deed het goed met Jong. Niet alleen de resultaten, maar ook het soort voetbal dat ze speelden. Toen hebben Marc en Sar gevraagd of hij dat ook zou kunnen met het eerste en hebben ze hem de kans gegeven.
Ik vond het niet heel erg raar. Zeker niet omdat ze op dat moment niet echt een hele goede opvolger hadden klaar staan.
Nee hij werd trainer omdat die het vriendje was van Bergkamp. Netto was ertegen en poeperd draaide gedurende het seizoen naar Netto, s kant.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich was het vrij simpel.
Hij deed het goed met Jong. Niet alleen de resultaten, maar ook het soort voetbal dat ze speelden. Toen hebben Marc en Sar gevraagd of hij dat ook zou kunnen met het eerste en hebben ze hem de kans gegeven.
Ik vond het niet heel erg raar. Zeker niet omdat ze op dat moment niet echt een hele goede opvolger hadden klaar staan.
dat houdt ook niet optwitter:marcotimmer twitterde op woensdag 04-09-2019 om 15:29:43Er wordt momenteel een nieuw veld in de Johan Cruijff Arena gelegd. #Ajax is niet tevreden over de huidige mat die er pas net in ligt. Het voldoet niet aan de kwaliteitseisen... reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |