Promessiquote:Op zondag 1 september 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Opstelling #Ajax: Onana, Dest, Veltman, Blind, Tagliafico, Martínez, Álvarez, Ziyech, Promes, Tadic en Neres #spaaja
Tegen Apoel en het mocht niet fout gaan kan ik me er nog wel iets bij voorstellen dat je zo begint, al Had ik verwacht dat je het aanvallend heel moeilijk zou krijgen. Apoel bleek echter erg zwak en Ziyech, Tadic en Huntelaar voldoende in vorm om de ondertalligheid te compenseren. In de competitie tegen zo'n zwakke tegenstander zie ik liever dat er gebouwd wordt aan een aanvalsmachine ipv een weg in te slaan waarvan ik bang ben dat er op een gegeven moment gezegd gaat worden: "We zijn in PSV veranderd".quote:Op zondag 1 september 2019 13:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Was het nou echt zo slecht? Vond het enorm stabiel daardoor, Apoel heeft letterlijk 0 kansen gehad. Begin van het seizoen die ellende met counters van de tegenstanders, opeens was dat helemaal verdwenen. Geef het een kans.
Precies.quote:Op zondag 1 september 2019 13:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom, win je vandaag dan heb je gewoon een prima augustus gedraaid. JCS, CL kwalificatie en koploper in de competitie. We zijn weleens slechter begonnen.
Rosario/Hendrix > Martinez/Alvarezquote:Op zondag 1 september 2019 13:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
apoel heeft in de wedstrijd nauwelijks de intentie gehad om aan te vallen, dus niet echt een graadmeter dat het nou zo geweldig was op het middenveld. Maar je hebt gelijk, wie weet wordt het heel goed.
Geen idee wat spelers van PSV met het middenveld van Ajax te maken hebben, dus ik kan hierop niet een echte reactie geven.quote:
Dat was met Donny niet anders. Die liep ook steeds meer naast de spits. En blind tussen de cvquote:Op zondag 1 september 2019 14:42 schreef TheArt het volgende:
Je ziet het nu al: het team valt in twee delen uit elkaar. Martinez en Alvarez spelen heel dichtbij de verdediging en Ziyech sluit aan bij de voorhoede. Er is gewoon geen middenveld.
quote:Op zondag 1 september 2019 15:05 schreef franklop het volgende:
Ziyech wilde wel missen natuurlijk, want gunde Ten Hag de 0-2 niet!
quote:Op zondag 1 september 2019 15:05 schreef franklop het volgende:
Ziyech wilde wel missen natuurlijk, want gunde Ten Hag de 0-2 niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |