abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 september 2019 @ 21:32:43 #176
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_188838505
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:06 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Zelf zou ik er voor geen goud naartoe gaan. Smerig land
Er al ooit geweest?

Zo ?
https://www.dumpert.nl/me(...)56_24066_22330_.html
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 8 september 2019 @ 21:22:43 #177
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_188853575
quote:
Haha sick filmpje.

Nee ben er zelf nooit geweest. Die maat van me stuurde dagelijks op snapchats wat video's en dit bevestigde alleen maar mijn beeld wat ik had van Thailand.

Totaal niet mijn ding en buitensporig ranzig
pi_188855700
Thailand lijkt me bijzonder dystopisch en deprimerend, een soort van hel op aarde eigenlijk wel.
  maandag 9 september 2019 @ 15:36:06 #179
450228 LeesFoknl
pi_188862591
Ik ben nooit in Thailand geweest, maar een kameraad heeft er 'n jaar of 10 gewoond.Die waarschuwde mij, als je dar een mooie vrouw ziet, is het een man.
Ik spreek dus over de Filipijnen. ook we het wilde oosten genoemd, dus zoa;s het wilde westen met zijn cowboys. Want daar is het gevaarlijker en minder goede infrastructuur dan bv. Thailand.
  donderdag 12 september 2019 @ 08:33:41 #180
450228 LeesFoknl
pi_188905823
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2019 23:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Thailand lijkt me bijzonder dystopisch en deprimerend, een soort van hel op aarde eigenlijk wel.
En een slangenplaag !! In Bangkok tellen ze niet de slangen die ze dagelijks vangen en 100 km verder in de natuur weer uitzetten maar die rekenen in kubieke meters slangen. Al gauw 10 kub per week. In Bangkok. Dáárom heet Bangkok ook bang kok, want daar wordt zelfs de kok bang van. Dus niet lekkerkok of leukkok, of steptokok, maar bang-kok.
ps. jullie weten de Aziatische keuken kent ook recepten voor slang!

Maar terug naar de zwakste schakel graag .........
Hoe gaat het nu Osedevo? Wat zijn je plannen, je gedachten? Heb je door onze inbreng nog veranderingen in je plannen, je denken, of zelfs hele nieuwe plannen gemaakt?

Als je met iemand of iets (dit forum) contact hebt, moet je contact ook onderhouden. Anders sterft het af. Met je vrienden en zeker met groepen, die waar jij graag bij wilt horen. Want door het aantal zal je niet gemist worden, dat geldt zelfs voor de door jullie zo genoemde alfa figuren.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 14:02:28 #181
450228 LeesFoknl
pi_189281907
Hallo, contact.

Waar ben je Osedevo? Nog "onderweg" of daar waar je vermoedelijk toch de rest van je leven zult doorbrengen, in Nederland (okay, België als je een Belg bent.
Hoe kijk je NU aan tegen jezelf, je problemen, alfa mannetjes en vrienden en vrouwen.

Doe je dingen anders?

Doe gewoon precies zoals je wilt doen, dus wees écht jezelf. Dan heb je de meeste kans mensen tegen te komen die ook datzelfde leuk vinden en daardoor ook graag met jou omgaan.

Ik hoop nog iets van je te horen, te lezen.
pi_189306672
Als je jezelf niet accepteert zoals je bent, hoef je dat ook niet van anderen te verwachten.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:19:02 #183
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189307084
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:54 schreef TTSS het volgende:
Als je jezelf niet accepteert zoals je bent, hoef je dat ook niet van anderen te verwachten.
Zou je dat verder kunnen toelichten hoe jij dat ziet. Want dat staat wel heel raar.
Oh nevermind.

[ Bericht 12% gewijzigd door Special-Tee op 06-10-2019 22:56:44 ]
  maandag 7 oktober 2019 @ 00:16:13 #184
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189308400
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:54 schreef TTSS het volgende:
Totale onzin tegeltjes wijsheid.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 9 oktober 2019 @ 10:37:44 #185
450228 LeesFoknl
pi_189343205
Ben gek op tegeltjes wijsheid. Zit vaak veel levenservaring achter.
Heb er ooit voor een vereniging laten maken, .... wie niet waagt, blijft maagd.

Knap toch? :Y :Y :Y
pi_189343488
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2019 23:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
:o

Wat zeg jij nou?
pi_189343513
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:o

Wat zeg jij nou?
Jij hebt een positiever beeld van Thailand?
pi_189343528
quote:
11s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Jij hebt een positiever beeld van Thailand?
Oh ja zeker :D Ga er al 5 jaar naar toe :p

Als reiziger alleen is het trouwens wel een geniaal land.
pi_189343535
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ga er al 5 jaar naar toe :p
Tja, sunny beach is ook rete populair onder toeristen. Mij zul je er voor geen geld vinden.
pi_189343549
quote:
16s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Tja, sunny beach is ook rete populair onder toeristen. Mij zul je er voor geen geld vinden.
Das meer voor feesten toch? Het mooie vind ik aan Thailand is dat je er dus voor alles naar toe kunt. Natuur, cultuur en oppervlakkig vermaak zoals feesten en er zijn altijd mensen die ook alleen daar zijn en openstaan voor contact.
pi_189343575
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das meer voor feesten toch? Het mooie vind ik aan Thailand is dat je er dus voor alles naar toe kunt. Natuur, cultuur en oppervlakkig vermaak zoals feesten en er zijn altijd mensen die ook alleen daar zijn en openstaan voor contact.
Grote armoede, seksindustrie, westerlingen die dit alles gretig exploiteren, oppervlakkig feest/zuip/neuk toerisme. Geef mij maar gewoon een spuitje als ik ooit in Thailand wakker word.
pi_189343599
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Grote armoede, seksindustrie, westerlingen die dit alles gretig exploiteren, oppervlakkig feest/zuip/neuk toerisme. Geef mij maar gewoon een spuitje als ik ooit in Thailand wakker word.
Ja dat is er idd ook. Maar Thailand is echt een land met beide kanten. Maar goed als je alleen op vakantie wilt kun je niet overal heen. Tenminste zo ben ik in Thailand terecht gekomen.

Maar goed dit is geloof ik meer geschikt voor het Travel gedeelte :P
  woensdag 9 oktober 2019 @ 11:27:36 #193
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189343745
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
...seksindustrie, westerlingen die dit alles gretig exploiteren, oppervlakkig feest/zuip/neuk toerisme. ...
Zou je ook van Amsterdam zo kunnen denken. Elk land heeft zijn rotte plekken maar om daar nou meteen het hele land voor af te serveren is wel erg zonde. Mis je volgens mij een hoop.

Geef je gelijk hoor Thailand heeft een reputatie en staat ook niet bovenaan mijn lijst, maar ja: Als ik naar Japan ga en ik bezoek alleen Tokyo, weet ik dan genoeg en hoef ik er noooooit meer heen al die gekte en drukte?
pi_189343763
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:27 schreef TomStall het volgende:

[..]

Zou je ook van Amsterdam zo kunnen denken. Elk land heeft zijn rotte plekken maar om daar nou meteen het hele land voor af te serveren is wel erg zonde. Mis je volgens mij een hoop.

Geef je gelijk hoor Thailand heeft een reputatie en staat ook niet bovenaan mijn lijst, maar ja: Als ik naar Japan ga en ik bezoek alleen Tokyo, weet ik dan genoeg en hoef ik er noooooit meer heen al die gekte en drukte?
Ja Thailand heeft wel echt grote problemen. Het is ook een land vol tegenstrijdigheden.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 19:59:50 #195
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189351271
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat is er idd ook. Maar Thailand is echt een land met beide kanten. Maar goed als je alleen op vakantie wilt kun je niet overal heen. Tenminste zo ben ik in Thailand terecht gekomen.

Maar goed dit is geloof ik meer geschikt voor het Travel gedeelte :P
Gaan vrouwen dan ook voor de sekstoerisme naar Thailand en voor de thaise boys ofzo?
pi_189351291
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:59 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Gaan vrouwen dan ook voor de sekstoerisme naar Thailand en voor de thaise boys ofzo?
Ook gewoon voor de wereldberoemde ladyboys.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 20:03:41 #197
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189351342
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 10:37 schreef LeesFoknl het volgende:
Ben gek op tegeltjes wijsheid. Zit vaak veel levenservaring achter.
Heb er ooit voor een vereniging laten maken, .... wie niet waagt, blijft maagd.

Knap toch? :Y :Y :Y
Jij hebt toch met een Thaise. Waarom eigenlijk hollandse vrouwen wilden jou niet dus waagde je in Thailand?

[ Bericht 21% gewijzigd door Special-Tee op 09-10-2019 20:14:52 ]
pi_189351855
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 00:16 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Totale onzin tegeltjes wijsheid.
Eens

Het wordt beschouwd als een heel wijze uitspraak, want inderdaad word je leven een stuk makkelijker als je content bent met jezelf en geen lage dunk hebt van jezelf. Omgaan met een negatief zelfbeeld kost heel veel energie en negatieve gedachten triggeren juist dat dingen misgaan in je leven.

Maar het negatieve zelfbeeld is er niet voor niks. Het lijkt me wijzer om uit te zoeken waarom je negatief denkt over jezelf, waardoor het komt, of het klopt met de werkelijkheid en of je aan jezelf kan werken waardoor je positiever wordt over jezelf en hoe je in het leven staat.

Dat TS zich rot voelt, kan ik me echt wel voorstellen. Hij probeert sociaal vaardiger te worden en zo te lezen doet hij behoorlijk zijn best daarvoor. Dus ik snap heel goed dat hij gefrustreerd en ongelukkig is dat het hem ondanks al zijn moeite niet lukt - wat inhoudt dat hij zich nog altijd het buitenbeentje voelt. Ik snap trouwens niet wat er grappig is om TS daarvoor uit te lachen.

Mijn indruk is dat TS denkt dat iedereen behalve hij het goed voor elkaar heeft en zelfverzekerd en sociaal is. TS gaf aan dat hij licht autisme heeft, dus hij ziet wel dat de meeste mensen flexibeler zijn in de sociale omgang en zich gemakkelijker kunnen aanpassen aan de groepsdynamiek. Maar neem maar van mij aan: ieder mens heeft zijn onzekerheden. Achter popi-jopi gedrag wat veel mensen in een groep vertonen kan een hoop onzekerheid schuilgaan.

Ik denk dat TS er beter aan doet om het wat rustiger op te bouwen. Als hij zich aansluit bij een groep in een hostel gooit hij zichzelf meteen in het diepe en is er voor hem geen comfortzone om weer even tot rust te komen. Als hij nou begint met bijvoorbeeld vrijwilligerswerk op een plek waar zijn interesses liggen. Ik ken een autistische jongen die vrijwillig als geluidsman is gaan werken bij een pop-podium waar allemaal bandjes optreden. Hij voelt zich daar geaccepteerd en zodoende is hij sociaal behoorlijk gegroeid en meer zelfverzekerd geworden.
pi_189366379
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 20:28 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Vrijwilligerswerk heb ik al geprobeerd maar ben na korte tijd al gestopt, idem voor de sportclub. Ik paste gewoon niet bij de groep. Het nadeel is dat je in zulke gevallen geen 2e kans krijgt, dat is anders wanneer het elke keer een ander gezelschap treft.

Doordat ik altijd al sociale angst heb gehad, ouders daar NIETS mee deden heb ik nauwelijks kunnen oefenen in sociale vaardigheden. We woonden nogal afgelegen en geisoleerd. Zodoende het nooit kunnen ontwikkelen en uitgegroeid tot zwaar gefrustreerde incel zonder vrienden (én vriendin).
pi_189370349
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:26 schreef osodevo het volgende:

[..]

Vrijwilligerswerk heb ik al geprobeerd maar ben na korte tijd al gestopt, idem voor de sportclub. Ik paste gewoon niet bij de groep. Het nadeel is dat je in zulke gevallen geen 2e kans krijgt, dat is anders wanneer het elke keer een ander gezelschap treft.

Doordat ik altijd al sociale angst heb gehad, ouders daar NIETS mee deden heb ik nauwelijks kunnen oefenen in sociale vaardigheden. We woonden nogal afgelegen en geisoleerd. Zodoende het nooit kunnen ontwikkelen en uitgegroeid tot zwaar gefrustreerde incel zonder vrienden (én vriendin).
Er vallen me een paar dingen op.

- Je legt de verantwoordelijkheid bij je ouders. Als je de verantwoordelijkheid bij anderen legt, dan geeft dat je alleen maar gevoelens van machteloosheid en wantrouwen naar andere mensen.

De omstandigheden waren nou eenmaal zo. Wat gebeurd is, verander je toch niet meer. Wat nog komen gaat, daar heb je wel invloed op. Je kan niet jouw hele leven sturen, maar je hebt er wel invloed op door de keuzes die je maakt.

- Ik merk een hoop pijn en verdriet bij jou. Alleen al uit jouw laatste post kan ik duidelijk opmaken dat jij je altijd het buitenbeentje hebt gevoeld en hoeveel last het geeft op jouw gevoel van eigenwaarde.

Als je zo'n geschiedenis hebt, dan sluit je je nu ook automatisch af voor anderen. Door jouw sociale angst geef je non-verbale signalen af naar anderen dat ze jou met rust moeten laten, want je wilt niet dat wat vroeger gebeurde opnieuw gaat gebeuren.

Paradoxaal genoeg hou je het daarmee juist wel in stand. Je zendt naar anderen signalen af dat ze afstand van je moeten houden, dus dat doen de meesten dan ook. Niet omdat ze een hekel aan je hebben, maar omdat het voor hen een te hoge drempel is om contact met jou te maken, want ze zijn bang dat je dat niet op prijs stelt. Tegelijkertijd ben je wel in zo'n groep aanwezig - daarmee laat je ook merken dat je eigenlijk wél contact wilt. Mensen krijgen dan geen hoogte van je en vinden het heel onvoorspelbaar hoe je zou kunnen reageren.

Daarom moet je allereerst jezelf maar ook anderen geduld geven. Je kan niet van de één op de andere dag veranderen. Het is een groeiproces. Doe het niet in te grote stappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')