Er al ooit geweest?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:06 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Zelf zou ik er voor geen goud naartoe gaan. Smerig land
Haha sick filmpje.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:32 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Er al ooit geweest?
Zo ?
https://www.dumpert.nl/me(...)56_24066_22330_.html
En een slangenplaag !! In Bangkok tellen ze niet de slangen die ze dagelijks vangen en 100 km verder in de natuur weer uitzetten maar die rekenen in kubieke meters slangen. Al gauw 10 kub per week. In Bangkok. Dáárom heet Bangkok ook bang kok, want daar wordt zelfs de kok bang van. Dus niet lekkerkok of leukkok, of steptokok, maar bang-kok.quote:Op zondag 8 september 2019 23:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Thailand lijkt me bijzonder dystopisch en deprimerend, een soort van hel op aarde eigenlijk wel.
Zou je dat verder kunnen toelichten hoe jij dat ziet. Want dat staat wel heel raar.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:54 schreef TTSS het volgende:
Als je jezelf niet accepteert zoals je bent, hoef je dat ook niet van anderen te verwachten.
Totale onzin tegeltjes wijsheid.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:54 schreef TTSS het volgende:
Als je jezelf niet accepteert zoals je bent, hoef je dat ook niet van anderen te verwachten.
quote:Op zondag 8 september 2019 23:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Thailand lijkt me bijzonder dystopisch en deprimerend, een soort van hel op aarde eigenlijk wel.
Oh ja zekerquote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jij hebt een positiever beeld van Thailand?
Das meer voor feesten toch? Het mooie vind ik aan Thailand is dat je er dus voor alles naar toe kunt. Natuur, cultuur en oppervlakkig vermaak zoals feesten en er zijn altijd mensen die ook alleen daar zijn en openstaan voor contact.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Tja, sunny beach is ook rete populair onder toeristen. Mij zul je er voor geen geld vinden.
Grote armoede, seksindustrie, westerlingen die dit alles gretig exploiteren, oppervlakkig feest/zuip/neuk toerisme. Geef mij maar gewoon een spuitje als ik ooit in Thailand wakker word.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das meer voor feesten toch? Het mooie vind ik aan Thailand is dat je er dus voor alles naar toe kunt. Natuur, cultuur en oppervlakkig vermaak zoals feesten en er zijn altijd mensen die ook alleen daar zijn en openstaan voor contact.
Ja dat is er idd ook. Maar Thailand is echt een land met beide kanten. Maar goed als je alleen op vakantie wilt kun je niet overal heen. Tenminste zo ben ik in Thailand terecht gekomen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Grote armoede, seksindustrie, westerlingen die dit alles gretig exploiteren, oppervlakkig feest/zuip/neuk toerisme. Geef mij maar gewoon een spuitje als ik ooit in Thailand wakker word.
Zou je ook van Amsterdam zo kunnen denken. Elk land heeft zijn rotte plekken maar om daar nou meteen het hele land voor af te serveren is wel erg zonde. Mis je volgens mij een hoop.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
...seksindustrie, westerlingen die dit alles gretig exploiteren, oppervlakkig feest/zuip/neuk toerisme. ...
Ja Thailand heeft wel echt grote problemen. Het is ook een land vol tegenstrijdigheden.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:27 schreef TomStall het volgende:
[..]
Zou je ook van Amsterdam zo kunnen denken. Elk land heeft zijn rotte plekken maar om daar nou meteen het hele land voor af te serveren is wel erg zonde. Mis je volgens mij een hoop.
Geef je gelijk hoor Thailand heeft een reputatie en staat ook niet bovenaan mijn lijst, maar ja: Als ik naar Japan ga en ik bezoek alleen Tokyo, weet ik dan genoeg en hoef ik er noooooit meer heen al die gekte en drukte?
Gaan vrouwen dan ook voor de sekstoerisme naar Thailand en voor de thaise boys ofzo?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is er idd ook. Maar Thailand is echt een land met beide kanten. Maar goed als je alleen op vakantie wilt kun je niet overal heen. Tenminste zo ben ik in Thailand terecht gekomen.
Maar goed dit is geloof ik meer geschikt voor het Travel gedeelte
Ook gewoon voor de wereldberoemde ladyboys.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:59 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Gaan vrouwen dan ook voor de sekstoerisme naar Thailand en voor de thaise boys ofzo?
Jij hebt toch met een Thaise. Waarom eigenlijk hollandse vrouwen wilden jou niet dus waagde je in Thailand?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 10:37 schreef LeesFoknl het volgende:
Ben gek op tegeltjes wijsheid. Zit vaak veel levenservaring achter.
Heb er ooit voor een vereniging laten maken, .... wie niet waagt, blijft maagd.
Knap toch?![]()
![]()
Eensquote:
Vrijwilligerswerk heb ik al geprobeerd maar ben na korte tijd al gestopt, idem voor de sportclub. Ik paste gewoon niet bij de groep. Het nadeel is dat je in zulke gevallen geen 2e kans krijgt, dat is anders wanneer het elke keer een ander gezelschap treft.quote:
Er vallen me een paar dingen op.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 17:26 schreef osodevo het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk heb ik al geprobeerd maar ben na korte tijd al gestopt, idem voor de sportclub. Ik paste gewoon niet bij de groep. Het nadeel is dat je in zulke gevallen geen 2e kans krijgt, dat is anders wanneer het elke keer een ander gezelschap treft.
Doordat ik altijd al sociale angst heb gehad, ouders daar NIETS mee deden heb ik nauwelijks kunnen oefenen in sociale vaardigheden. We woonden nogal afgelegen en geisoleerd. Zodoende het nooit kunnen ontwikkelen en uitgegroeid tot zwaar gefrustreerde incel zonder vrienden (én vriendin).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |