abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 september 2019 @ 22:32:10 #151
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_188793447
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:20 schreef denattedweil het volgende:

[..]

In zekere zin niet. Maar het is meer een verlengstuk van.. Op social media straalt iedereen uit alsof ze de leukste zijn en het mooiste leven lijden. In werkelijkheid is dit vaak heel anders. Als iemand 500 likes en 200 reacties krijgt op een foto dan voelt hij zich in het dagelijks leven ook veel zelfverzekerder.

Net als die grietjes van 15 die hun lippen al opspuiten omdat alles tegenwoordig op uiterlijk gebaseerd wordt en ze zichzelf niet goed genoeg voelen voor de maatschappij

Waarom denk je anders dat Facebook en Instagram een pilot doen om te stoppen met het tonen van likes. Kinderen die geen likes krijgen worden buitengesloten, hebben niet de sociale kringen als iemand dit dit wel krijgt en worden vaak gepest op school omdat ze het buitenbeentje zijn.

Dit is (voor mij) echter geen reden om wel mee te doen met deze hele poppenkast. Hierdoor wordt je wel sneller sociaal geïsoleerd, dat merk ik zelf ook. Maar het boeit me gewoon niet. Ik heb mijn vaste vrienden, familie, vriendin en zoontje, dat zijn uiteindelijk de belangrijkste dingen in mijn leven waar ik leuke dingen mee doe. Zonder dit zou ik lekker gaan daten en mensen opzoeken vanuit mijn hobby waarmee je al sneller een praat stuk hebt.

Andere stappen zoals TS doet (het backpackershotel) is imo nogal geforceerd. Je bent een introvert persoon, waarom zou je dat willen veranderen. Te hard op zoek om sociaal leuk gevonden te worden. Maak je eens een dag niet druk om wat andere van je vinden en geniet gewoon van de leuke dingen die je minder geforceerd kan doen.
Kan me jouw standpunten goed voorstellen. Social media moet vooral een middel blijven en geen doel (Als in likes en bevestiging)
Want het is en blijft een luchtkasteel.

Zou TS meegeven: doe vooral wat je gelukkig maakt. En voor mij strookt dit stressvolle gegraai naar erkenning bij een stel vreemden ergens in een hostel, niet met dat plaatje.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 4 september 2019 @ 22:59:27 #152
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_188793962
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:23 schreef devlinmr het volgende:
Leer eens gewoon om blij te zijn met wie je bent. Dat verander je toch niet
-leer jezelf (eerst) goed kennen
-accepteer jezelf, hoe je bent
(begin met van) jezelf houden,
-ieder feit heeft ook een positieve kant., als je jezelf kent kun je die feiten op een rij zetten en met andere ogen (geholpen door iemand?) er een ander oordeel aan hechten. ....
Voorbeeld;
feit; jij bent in een op een contacten beter, hebt vrienden. NU, dan is het een feit dat jij geen allemansvriendje bent, dus dat je een echte, eigen persoonlijkheid hebt enz. En dat zijn heel goede eigenschappen!

Het kan goed zijn dat die mensen die jij bewondert, die alfa (zoals jij ze noemt) mannetjes, dat die denken, ik heb alleen maar flut vrienden. Voor de lol, dan heb ik er veel. Maar heb ik ook echt vrienden die er voor me zijn als het helemaal mis met me gaat? Heb ik wel diepgaande vriendschappen?

Het gras in de wei aan de andere kant van de weg lijkt veel groener, maar mocht het ooit gebeuren dat je als je zo een alfa mannetje wordt, dat je erachter komt dat het helemaal niet zo leuk en fantastisch is om zo iemand te zijn.

Ken jezelf, accepteer jezelf, leer van jezelf te houden, trots te zijn op jezelf . Op wat je WEL bent. Dan trekt je uitstraling sowieso sneller mensen aan, en dan klikt het met mensen die die eigenschappen ook waarderen.
Ook (uiteraard) vrouwen.

Hoe oud ben je (ongeveer). Lukt het je niet een vrouw te vinden en wil je dat en ben je in een leeftijd waarin dat toch zou moeten kunnen lukken, dan zou ik denken, ga andere methodes bedenken en zoeken om in contact te komen met vrouwen. Of wil je een relatie met een backpacker die na een week of zo weer naar huis gaat, 3000 km verder weg.

Als je een goede bakker bent, waarom zou je dan een ( vermoedelijk slechte want geen aanleg daarvoor) timmerman willen worden. Want dat is jouw situatie, denk ik, zoals ik het inschat

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 05-09-2019 01:03:24 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 4 september 2019 @ 23:04:00 #153
450228 LeesFoknl
pi_188794035
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 13:27 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Zelf een extravert is dat niet, dat is simpelweg ook een grote schreeuwer als die niks heeft of kan wat hem populair maakt. En bovendien is het vaak oppervlakkig, die populariteit.
Beetje grof om mensen die extravert zijn meteen grote schreeuwers enz. te vinden.
Ben het wel met je eens dat het vaak slechts oppervlakkig is, zowel het contact als de populariteit.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:23:55 #154
450228 LeesFoknl
pi_188794412
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 14:28 schreef Rock92 het volgende:
De stille loser of de relaxte mysterieuze gast.

De gangmaker of de uitsloven.

Het is maar hoe je het ziet
^O^ ^O^
Of diegene die lekker zijn EIGEN gangetje gaat !!

Heb eens een NLP boek gelezen en dat stuk dat daar over ging (meen reframen kan dat?) vond ik het beste eraan. Het is maar hoe je er zelf tegenaan kijkt. Dat kan jou zelfs maken of breken.
Gelukkig zijn, tevreden zijn, zit voor een héél groot deel "tussen je oren". Dus, kun je voor een groot deel zelf voor zorgen, nl. door bewust te leren kijken naar jezelf en je een andere, positieve! manier van denken ( ook over jezelf dus! ) aan te leren (en alweer, eventueel met behulp van anderen, of om te beginnen met wat boeken uit de bibliotheek).
pi_188794855
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:59 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

-leer jezelf (eerst) goed kennen
-accepteer jezelf, hoe je bent
(begin met van) jezelf houden,
-ieder feit heeft ook een positieve kant., als je jezelf kent kun je die feiten op een rij zetten en met andere ogen (geholpen door iemand?) er een ander oordeel aan hechten. ....
Voorbeeld;
feit; jij bent in een op een contacten beter, hebt vrienden. NU, dan is het een feit dat jij geen allemansvriendje bent, dus dat je een echte, eigen persoonlijkheid hebt enz. En dat zijn heel goede eigenschappen!

Het kan goed zijn dat die mensen die jij bewondert, die alfa (zoals jij ze noemt) mannetjes, dat die denken, ik heb alleen maar flut vrienden, voor de lol, dan heb ik er veel. Maar heb ik ook echt vrienden die er voor me zijn als het helemaal mis met me gaat? heb ik wel diepgaande vriendschappen?

Het gras in de wei aan de andere kant van de weg lijkt veel groener, maar mocht het ooit gebeuren dat je als je zo een alfa mannetje wordt, dat je erachter komt dat het helemaal niet zo leuk en fantastisch is om zo iemand te zijn.

Ken jezelf, accepteer jezelf, leer van jezelf te houden, trots te zijn op jezelf . Op wat je WEL bent. Dan trekt je uitstraling sowieso sneller mensen aan, en dan klikt het met mensen die die eigenschappen ook waarderen.
Ook (uiteraard) vrouwen.

Hoe oud ben je (ongeveer). Lukt het je niet een vrouw te vinden en wil je dat en ben je in een leeftijd waarin dat toch zou moeten kunnen lukken, dan zou ik denken, ga andere methodes bedenken en zoeken om in contact te komen met vrouwen. Of wil je een relatie met een backpacker die na een week of zo weer naar huis gaat, 3000 km verder weg.

Als je een goede bakker bent, waarom zou je dan een ( vermoedelijk slechte want geen aanleg daarvoor) timmerman willen worden. Want dat is jouw situatie, denk ik, zoals ik het inschat
Heb je het nou tegen mij of praat je in het algemeen?
pi_188795396
Wat ik ervaar tijdens het reizen is dat wanneer ik input bij groepsgesprekken lever er door anderen (wanneer ik nog niet eens uitgepraat ben) gewoon overheen gepraat wordt.

Idem als ik in de commonroom 1:1 met iemand in gesprek ben, er een derde bij komt zitten en het gesprek dan min of meer overneemt. Soms gaat dit geleidelijk maar kan ook op een vreselijk directe manier gebeuren. Juist omdat dit echt structureel plaatsvind denk ik dat het aan mij ligt.

[ Bericht 8% gewijzigd door osodevo op 05-09-2019 00:54:23 ]
pi_188795422
Zaterdag weer even terug in Nederland.

[Ik ben open voor een meetup. mail me
dan even op osodevoso@tutanota.com ] ja dit is m'n throwaway mail
pi_188795455
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zou TS meegeven: doe vooral wat je gelukkig maakt. En voor mij strookt dit stressvolle gegraai naar erkenning bij een stel vreemden ergens in een hostel, niet met dat plaatje.
Lang verhaal kort: Ik voel mij eenzaam. Waarom? Omdat ik soms echt dagen zonder gesprekspartner zit, heb niemand om mee te praten. Dan is het verdomme frustrerend om te moeten toezien hoe een paar meter verder mensen zitten te proosten en de grootste lol met elkaar hebben. Ik voel me dan enorm buitengesloten.

Natuurlijk geniet ik ook van het toeristische maar ik merk dat ik ook daar eigenlijk wanhopig opzoek ben naar mensen die mij aandacht willen geven en luisteren naar mjn verhaal.
  donderdag 5 september 2019 @ 01:07:56 #159
450228 LeesFoknl
pi_188795488
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Heb je het nou tegen mij of praat je in het algemeen?
IK vind die zin van jou heel erg goed. Daarom citeer ik die en schrijf hoe je naar mijn mening dat kunt bereiken (wat jij dus ook stelt). Ik vind jouw opmerking zo goed dat ik hem dus wil aanvullen en wil onderbouwen! Jij zegt het in een paar woorden, maar misschien te weinig, te vaag, voor veel mensen om daarmee ook aan de slag te gaan. Vandaar dus mijn lang verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 05-09-2019 01:24:07 ]
pi_188795507
Allemaal iets te geforceerd?? Vooral als je introvert bent...
  donderdag 5 september 2019 @ 01:23:02 #161
450228 LeesFoknl
pi_188795534
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:45 schreef osodevo het volgende:
Wat ik ervaar tijdens het reizen is dat wanneer ik input bij groepsgesprekken lever er door anderen (wanneer ik nog niet eens uitgepraat ben) gewoon overheen gepraat wordt.

Idem als ik in de commonroom 1:1 met iemand in gesprek ben, er een derde bij komt zitten en het gesprek dan min of meer overneemt. Soms gaat dit geleidelijk maar kan ook op een vreselijk directe manier gebeuren. Juist omdat dit echt structureel plaatsvind denk ik dat het aan mij ligt.
Commomroom zal wel weer iets digitaals zijn, maar groepsgesprekken .....
Hoe is jouw stem, spreek je vloeiend, gebruik je intonatie of is het nogal mono-toon. Is je stem wijjfelend, aarzelend of krachtig, nogal stil of redelijk luid. Dit kan ook heel veel verschil maken in een gesprek. In dat geval zou je dat moeten aanpakken, en ook dat is goed te doen. Bijvoorbeeld door hardop te lezen, een zin, en die 2-3 maal. Eerst om kennis te nemen van de inhoud. Dan om die zin mooi vlot en met intonatie enz. uit te spreken en dan nog een derde keer waarin je je foutjes herstelt en je de zin perfekt uitspreekt.
En hier is zeker hulp voor te vinden, in de hoek van de taalhulp.
Mocht het dat dus (deels) kunnen zijn.

Nog iets, die vlotte prater, die populaire jongens, die grappenmakers en zo. Sommigen denken dat deze hen mobben, uitsluiten pesten. Dus op een bewust niveau dat doen. Vaak is dat NIET zo, maar komt het zo over. IK heb nooit in mijn leven iemand bewust willen pesten maar kwam er tientallen jaren later achter dat klasgenoten dat wel als zo ondervonden hadden. Blijkbaar vonden ze mijn manier van doen belangrijk, terwijl zij voor mij gewoon een van de 25 klasgenoten waren, en dus beslist niet door mij gepest werden. Niemand dus! Was gewoon "gekken".
  donderdag 5 september 2019 @ 01:37:29 #162
450228 LeesFoknl
pi_188795572
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:58 schreef osodevo het volgende:

[..]

Lang verhaal kort: Ik voel mij eenzaam. Waarom? Omdat ik soms echt dagen zonder gesprekspartner zit, heb niemand om mee te praten. Dan is het verdomme frustrerend om te moeten toezien hoe een paar meter verder mensen zitten te proosten en de grootste lol met elkaar hebben. Ik voel me dan enorm buitengesloten.

Natuurlijk geniet ik ook van het toeristische maar ik merk dat ik ook daar eigenlijk wanhopig opzoek ben naar mensen die mij aandacht willen geven en luisteren naar mjn verhaal.
Goed dat je je probleem wil aanpakken. Respect !!
Maar betwijfel echt ten zeerste of dit de juiste aanpak is.

-Mijn advies is, ga gerust terug naar huis, en werk daar (in Nederland bedoel ik met daar) aan je probleem.
-Mijn advies from the bottom of my heart, ga naar de Filipijnen, ga NIET rondtrekken maar blijf net zolang als jou mogelijk is zitten in een bepaalde plaats, en meng je onder de mensen. Dus hamburgertent, shoppng mall, terras enz. ZET EEN SMILE OP !!!! (Werkt ook goed buiten de Filipijnen, een vriendelijk gezicht) en men, inclusief vrouwen !!! zullen ZELF moeite doen om met jou in contact te komen. Nieuwsgierig naar jou, iemand van zo ver, vriendelijke mensen van hun aard, gemiddelde leeftijd 20 jaar jonger dan in NL, christelijke normen en Engels sprekend.

En .... hoe oud ben je ongeveer?

Zo, bedtijd. 01.40 Hoe laat is het bij joiu ts-er? Waar jij nu bent? In de Filipijnen is het nu 7.40 :O :z

ps. ik zeg dus niet, ga daarheen en zoek je een vrouw. Maar wel kun je oefenen in praten en contacten leggen. En ook beslist de gelegenheid krijgen eens met een vrouw het bed te "delen".
^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 05-09-2019 01:45:14 ]
pi_188795621
Je schrijft in je op dat je beseft dat je geen recht hebt op andermans aandacht. Daarmee beschrijf je denk ik behoorlijk de oorzaak.

Je hebt daar namelijk wel recht op. In de strijd met de alpha zal hij je daarop proberen aan te pakken. Waarschijnlijk omdat hij zelf dusdanig onzeker is over zijn positie in de groep dat jij al een bedreiging vormt.

De angst en verontschuldiging die je uitstraalt zijn een belangrijke reden om je links te laten liggen. Als jij begrijpt dat jij recht hebt op andermans aandacht en ook leeft vanuit het besef dat normale mensen het leuk vinden om jou te leren kennen. Pas dan kan je groeien in een groep. Mensen die zichzelf niet genoeg waard vinden zullen door anderen ook niet op waarde geschat kunnen worden. Begin bij het begin en ga aan het werk met je gevoel van eigenwaarde.
pi_188796415
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:07 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

IK vind die zin van jou heel erg goed. Daarom citeer ik die en schrijf hoe je naar mijn mening dat kunt bereiken (wat jij dus ook stelt). Ik vind jouw opmerking zo goed dat ik hem dus wil aanvullen en wil onderbouwen! Jij zegt het in een paar woorden, maar misschien te weinig, te vaag, voor veel mensen om daarmee ook aan de slag te gaan. Vandaar dus mijn lang verhaal.
Ah ok.. tnx. Ik vroeg me even af hoe ik het moest lezen
pi_188796651
Je hebt momenteel een hashtag op twitter van #eenzamejongeren en #maatjegezocht. Misschien is dat wat voor jou?
Somebody that I used to know
  donderdag 5 september 2019 @ 13:30:08 #166
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_188799850
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:58 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wellicht heeft het ook met je uitstraling te maken en de manier van communiceren? Misschien dat je het meer hier moet gaan zoeken.

Als je 1:1 met iemand zit en een derde persoon komt binnen en neemt het gesprek (onbewust) over, dan heeft dat waarschijnlijk te maken doordat diegene enthousiaster reageert of zichzelf meer open stelt voor andere waardoor de gesprekken gewoon prettiger lopen.

Ik heb zelf, na het einde van mijn relatie, ook geen contact meer gehad met al mijn "vrienden" waarmee ik ben opgegroeid. Iedereen lulde achter me rug om over onze relatiebreuk. In de 2 maanden daaropvolgend heeft niemand iets laten weten of ook maar iets gevraagd hoe het ging en daarom een dikke punt achter al deze contacten gezet. Uiteindelijk weer een huisje gekocht in een ander dorp, waar ik ook helemaal niemand kende.

In mijn straat (vlakbij het centrum van het dorp) zat een café waar ik dagelijks langs kwam lopen omdat ik mijn auto op het pleintje moest parkeren. Na enkele weken ben ik toch maar eens me eigen gaan voorstellen en een biertje gedronken met de uitbaters van het café. Super toffe mensen waar ik nu nog steeds contact mee heb.

Eén jaar verder kende ik bijna alle vaste klanten waarmee ik in de zomer op terras gewoon gezellige gesprekken kon hebben. Je begint 1:1 met iemand, waar je vandaan komt, wat je doet.. vervolgens stappen er andere mensen binnen en die voegen zich gewoon toe aan het koetjes en kalfjes gesprek. Iedereen maakt wel iets mee op zijn/haar werk en daarmee nemen hun het gesprek niet over maar je past jezelf aan, aan de situatie waarin het gesprek plaatsvind. Maak af en toe gewoon een leuk grapje en laat merken dat je niets minder bent dan de andere gasten. Inmiddels ben ik daar kind aan huis. Werd gevraagd om tijdens evenementen te komen tappen en zo bereid je je sociale kring wel uit.

Het klinkt allemaal heel fout om naar "het café" te gaan doordeweeks om daar sociale contacten op te doen, maar ik heb hier wel de leukste gesprekken in jaren gehad. Tuurlijk zitten er een paar alcohollisten tussen maar er komen ook een hoop mensen gewoon even een biertje drinken uit hun werk.

Er zijn imo zat, niet geforceerde, mogelijkheden om sociaal contact met mensen te krijgen, alleen moet het wel in balans blijven qua intensiteit. Ik heb vaak genoeg in de sportschool vreemde aangesproken om even te komen spotten. Alleen al door zoiets simpels te vragen kun je een gesprek aanknopen wat uiteindelijk resulteert in samen trainen op afgesproken dagen. Ga dit dan niet forceren door die persoon dagelijks berichten te sturen om meer dingen samen te doen want dan zou ik ook een benauwend gevoel krijgen. Zo iets moet natuurlijk groeien.

Zoals ik al eerder aangaf, ga eens online daten en praat gewoon eens met vrouwen. Niet eens zozeer om een relatie te zoeken maar gewoon het contact an sich.. ik heb echt avonden zitten lachen in me eentje omdat de meest grappige gesprekken kunnen ontstaan.
  donderdag 5 september 2019 @ 13:46:01 #167
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_188800054
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:37 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Goed dat je je probleem wil aanpakken. Respect !!
Maar betwijfel echt ten zeerste of dit de juiste aanpak is.

-Mijn advies is, ga gerust terug naar huis, en werk daar (in Nederland bedoel ik met daar) aan je probleem.
-Mijn advies from the bottom of my heart, ga naar de Filipijnen, ga NIET rondtrekken maar blijf net zolang als jou mogelijk is zitten in een bepaalde plaats, en meng je onder de mensen. Dus hamburgertent, shoppng mall, terras enz. ZET EEN SMILE OP !!!! (Werkt ook goed buiten de Filipijnen, een vriendelijk gezicht) en men, inclusief vrouwen !!! zullen ZELF moeite doen om met jou in contact te komen. Nieuwsgierig naar jou, iemand van zo ver, vriendelijke mensen van hun aard, gemiddelde leeftijd 20 jaar jonger dan in NL, christelijke normen en Engels sprekend.

En .... hoe oud ben je ongeveer?

Zo, bedtijd. 01.40 Hoe laat is het bij joiu ts-er? Waar jij nu bent? In de Filipijnen is het nu 7.40 :O :z

ps. ik zeg dus niet, ga daarheen en zoek je een vrouw. Maar wel kun je oefenen in praten en contacten leggen. En ook beslist de gelegenheid krijgen eens met een vrouw het bed te "delen".
^O^
Zijn landen zoals de Fillipijnen en Thailand e.d. wel aan te raden voor TS? Vooral als je niet stabiel bent in de communcatie wordt er makkelijk over je heen gelopen. Er lopen daar over het algemeen een hoop vrouwen rond die op zoek zijn naar Westerse mannen met de verkeerde intenties.
pi_188801700
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 13:46 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Zijn landen zoals de Fillipijnen en Thailand e.d. wel aan te raden voor TS? Vooral als je niet stabiel bent in de communcatie wordt er makkelijk over je heen gelopen. Er lopen daar over het algemeen een hoop vrouwen rond die op zoek zijn naar Westerse mannen met de verkeerde intenties.
Nee, de intenties van westerse mannen die daarheen trekken zijn zo puur en goed. :') 8)7 _O-
  donderdag 5 september 2019 @ 16:06:59 #169
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_188801947
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 15:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nee, de intenties van westerse mannen die daarheen trekken zijn zo puur en goed. :') 8)7 _O-
Geen idee? Ik ken er maar éentje en die had echt de intentie om daar een leuk leven te lijden.
Tuurlijk heb je mannen die komen voor sextoerisme. 5 euro voor een massage en een happy end vind je niet op iedere hoek van de straat in Nederland. Toch zijn er ook een hoop mensen die er naar toe gaan omdat het leven daar geen drol kost. Als je gepensioneerd bent en 1200 euro per maand gestort krijgt dan kun je daar leven als een koning. Geef die mensen eens ongelijk.

Zelf zou ik er voor geen goud naartoe gaan. Smerig land
pi_188802006
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:06 schreef denattedweil het volgende:
Als je gepensioneerd bent en 1200 euro per maand gestort krijgt dan kun je daar leven als een koning
Inclusief courtisanes ja. :')
pi_188804985
Klinkt heel erg alsof je iets probeert te forceren wat je niet bent.
  donderdag 5 september 2019 @ 22:30:13 #172
450228 LeesFoknl
pi_188807496
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 02:05 schreef henkbootjesbouw het volgende:
Je schrijft in je op dat je beseft dat je geen recht hebt op andermans aandacht. Daarmee beschrijf je denk ik behoorlijk de oorzaak.

Je hebt daar namelijk wel recht op. In de strijd met de alpha zal hij je daarop proberen aan te pakken. Waarschijnlijk omdat hij zelf dusdanig onzeker is over zijn positie in de groep dat jij al een bedreiging vormt.

De angst en verontschuldiging die je uitstraalt zijn een belangrijke reden om je links te laten liggen. Als jij begrijpt dat jij recht hebt op andermans aandacht en ook leeft vanuit het besef dat normale mensen het leuk vinden om jou te leren kennen. Pas dan kan je groeien in een groep. Mensen die zichzelf niet genoeg waard vinden zullen door anderen ook niet op waarde geschat kunnen worden. Begin bij het begin en ga aan het werk met je gevoel van eigenwaarde.
Juist! Dus op naar de Filipijnen. Waar iedereen je razend interessant vindt. Oh, een Americano (blanke, westerling) En hij wil ook nog met mij praten, hij is niet arrogant naar mij! Kan ik mijn Engels eens gebruiken. Van taxichauffeur tot serveerster of winkeljuf, de guard van je hotel, het maakt niet uit wie, ze willen met je praten. Zeg je iets verkeerd, dan is dat niet erg. Jij bent immers voor enkele jaarlonen van hen aan ticketkosten 24 uur naar hen komen vliegen. Jij bent zo iets aparts, begrijpelijk dat jij foutjes maakt.
En dan de vrouwen. Mocht ik nog geen sex hebben gehad zou ik beslist voor een Aziatische kiezen. En dat feit gewoon haar vertellen. Aan een jongere vrouw die je leuk vindt, of aan een oudere je "hart" uitstorten (ja, alleen je hart, bewaar de rest maar voor de jongere !!) en dan zeg je erbij dat je hoopt op beautiful woman but een good woman with a good heart of zoiets, daar zijn die wel gevoelig voor. Vermoedelijk zullen ze je vragen op welk type je valt, en dan gaat dat ... De allergrootste hobby, echt waar, van Filipijnse vrouwen, is koppelen. En ze zijn ook romantisch. Als jij dan met die jonge vrouw 2 dagen later bek af maar met een grijns op je gezicht terug komt dan is iedereen blij, jij uiteraard, maar zij ook, want zij hebben er aan mee geholpen en misschien krijgt die jonge vrouw, hun vriendin, wel een mooi blank kindje van jou en trouwen jullie en vliegen naar Poland (Polen) want Holland hebben ze nog nooit van gehoord, en leven nog lang en gelukkig. Dus een echt feel good verhaal daar!
Zo, en vergelijk dat (in gedachten) maar eens met Nederland. Als je dat in Nederland zou doen, proberen.

Kocht een keer bacon daar, zegt de slagerijj verkoopster, jaar of 28, something else. sir? ik zeg, ja het recept how to coook it. Haar antwoord ... sir, I m finished at 9, I will come to your place and cook for you. Die was begonnen met koken en die was nooit meer weggegaan.

Maar ik hou maar op over de Ph. anders denkt men misschien nog dat ik alleen daar over schrijf. Maar het is nou eenmaal de oplossing op misschien niet alle problemen maar wel op veel problemen.

^O^ :Y) :W
ps. waarom hebben ze wel van Poland gehoord en niet van Holland. Omdat in dit zeer katholieke land de Poolse paus op bezoek is geweest en een mis heeft opgedragen. Was een echte happening, veel belangrijker dan ooit de Amerikaanse president.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 05-09-2019 22:51:33 ]
  donderdag 5 september 2019 @ 22:42:18 #173
450228 LeesFoknl
pi_188807651
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:59 schreef Postbus100 het volgende:
Je hebt momenteel een hashtag op twitter van #eenzamejongeren en #maatjegezocht. Misschien is dat wat voor jou?
Dat ie eenzaam is dat schrijft ie. Maar hoe oud is ie? Is hij een jongere? Als hij een jongere is hoeft ie niet zo dramatisch te doen over dat ie nog geen sex gehad heeft. IK vind dat een heel belangrijk punt om zijn situatie in te kunnen schatten. Is hij al oud, of vindt ie zich alleen maar oud.
Ben ook een laatbloeier, maar toen ik eenmaal ontlook O-) ...... ^O^
pi_188807694
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:42 schreef LeesFoknl het volgende:
Als hij een jongere is hoeft ie niet zo dramatisch te doen over dat ie nog geen sex gehad heeft.
Ook als oudere hoef je daar niet dramatisch over te doen hoor ;)

En verder associeerde ik een hostel met een jong iemand.
Somebody that I used to know
  zaterdag 7 september 2019 @ 21:24:18 #175
450228 LeesFoknl
pi_188838399
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:06 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Zelf zou ik er voor geen goud naartoe gaan. Smerig land
Er al ooit geweest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')