Thanks Kapi, gefeliciteerd met wat eigenlijk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
Nog even en zijn volgende TT is ‘Haxball is geen spel’
@Mortaxx zocht jou.quote:Op zondag 1 september 2019 00:10 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard welke vindt jij de leukste
Dat kan nooit goed zijn.quote:
Meh.quote:Op zondag 1 september 2019 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een kleine 4 maanden tot Harrie z'n favoriete periode
Jawel joh.quote:
Lennyquote:
En die anti-Piet-eikelsquote:
Geen last van.. geen idee dus.quote:Op zondag 1 september 2019 00:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoezo kan ik niet meer mobiel quoten?
1-3 ofzo. Boeit niet zoveel. Niet echt een ploeg waar we de punten moeten halen. Bij Twente?quote:Op zondag 1 september 2019 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
LennyWat wordt het morgen tegen Fey?
Welke act?quote:Op zondag 1 september 2019 00:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou die act dit jaar weer aanwezig zijn?
Heb geen flauw idee. Utreg is over het algemeen een sterke tegenstander, maar die zijn momenteel wisselvallig als de neten. Kan 2-1 worden, kan ook 0-4 worden, maar ik ga uit van een saaie 1-1 ofzo. Elk puntje is meegenomen.quote:Op zondag 1 september 2019 00:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
1-3 ofzo. Boeit niet zoveel. Niet echt een ploeg waar we de punten moeten halen. Bij Twente?
Altijd he. Kansloze lijers van De Grauwe Eeuw, Sylvana, en meer. Alles om een kinderfeestje de nek om te draaienquote:Op zondag 1 september 2019 00:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou die act dit jaar weer aanwezig zijn?
als zelfs ado er al wint..quote:
Zo dichtbij voor hun, voelt als een thuiswedstrijd.quote:Op zondag 1 september 2019 08:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. PSV heeft schijt aan de supporters blijkbaar.
PSV heeft geen derby.quote:Op zondag 1 september 2019 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als zelfs ado er al wint..
[..]
Zo dichtbij voor hun, voelt als een thuiswedstrijd.
Paar jaar geleden ook toen met Advocaat en Van Bommel als aanvoerderquote:Op zondag 1 september 2019 08:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
RKC Goden.
Vorig jaar ging het daar GRUWELIJK mis.
Ze krijgen geen stuiver.quote:Op zondag 1 september 2019 08:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En wel beetje gul geven aan de collecte he
@:caland
quote:Op zondag 1 september 2019 09:04 schreef Caland het volgende:
Ik geef pas geld als ze dat monotone Argentijntje/Ajax nadoen achterwege laten in Tilburg.
Voorheen wel eens. Maar dat is ook een beetje een parodie op zichzelf geworden.quote:Op zondag 1 september 2019 09:48 schreef Buitendam het volgende:
Willem 2 is een bijzonder saaie club. NAC is op alle fronten leuker.
Bedankt voor je mening, Buitendam. In welk jaar leef jij?quote:Op zondag 1 september 2019 09:48 schreef Buitendam het volgende:
Willem 2 is een bijzonder saaie club. NAC is op alle fronten leuker.
die viaductquote:Op zondag 1 september 2019 10:54 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ben blij dat er geen willem 2 - NAC is dit jaar. Elke keer die hele viaduct onderkalken
Voor een Marokkaan wellichtquote:Op zondag 1 september 2019 10:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Pijnlijk ditdie viaduct is namelijk juist.
@:GGMM
@:Onlogisch
Dan heb je nog heel wat te bookmarken maatquote:Op zondag 1 september 2019 11:15 schreef Doublepain het volgende:
https://www.welklidwoord.nl/die-of-dat/viaduct
Niet deze website in je bookmarks hebben
De parel van het zuidenquote:Op zondag 1 september 2019 10:54 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ben blij dat er geen willem 2 - NAC is dit jaar. Elke keer die hele viaduct onderkalken
Je kan beter niet meer reageren na zo'n pijnlijke fout. Ik heb zelfs een beetje medelijden met je.quote:
Furieus en kokend.quote:Op zondag 1 september 2019 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, Buitendam. In welk jaar leef jij?
Werkenquote:Op zondag 1 september 2019 11:18 schreef Doublepain het volgende:
Morgen werken jongens
Leef gaat beginnen @:kingroland
Succes he en breek een been (of twee)quote:Op zondag 1 september 2019 11:26 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar eens naar het Berlijn van Nederland
Groetjes gr gr
Nou nou nouquote:Op zondag 1 september 2019 11:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Succes he en breek een been (of twee)
quote:Op zondag 1 september 2019 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben bij ABN aan het kijken om extra creditcard aan te vragen. Komen ze met dit:
Aantrekkelijke spaarrente 0,03%
Hoe is dat een aantrekkelijke spaarrente?
Sorry maat, zal niet meer gebeuren. Had hem ook al uit mijn MyAT gehaald.quote:Op zondag 1 september 2019 11:45 schreef Zipportal het volgende:
Ik wens geen mentions te krijgen in het 40+ forum. @:lenny_leonard
Jij hebt EEN GROOT PROBLEEM.
Lol je moederquote:Op zondag 1 september 2019 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry maat, zal niet meer gebeuren. Had hem ook al uit mijn MyAT gehaald.
Ik geef trouwens de schuld aan @:jancees . Door hem heb ik daar ooit gepost.
Verstand komt met de jaren.quote:Op zondag 1 september 2019 11:26 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar eens naar het Berlijn van Nederland
Groetjes gr gr
Waar heb jij het over Mega debielquote:Op zondag 1 september 2019 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Botsauto's met 1 voetje op de rand en boksbal geslagen?
huh?quote:Op zondag 1 september 2019 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo douchenquote:Op zondag 1 september 2019 14:00 schreef KingRoland het volgende:
net terug van kerk en van de pearle
Lekker man, morgen sollicitatie bij big 4?quote:Op zondag 1 september 2019 14:00 schreef KingRoland het volgende:
Ik lees net dat Maria een hoer was. Dat is me ook wat.quote:Op zondag 1 september 2019 14:00 schreef KingRoland het volgende:
Altijdquote:Op zondag 1 september 2019 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lol, blauwtje gelopen gisteren?
Staan in de breakdancequote:Op zondag 1 september 2019 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je doet net of het wat bijzonders is.quote:Op zondag 1 september 2019 14:48 schreef KingRoland het volgende:
jullie doen er wel grappig over maar wanneer ik daar aan de bak kom lach ik jullie allemaal uit
Wie het laatst lacht lacht het bestquote:Op zondag 1 september 2019 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je doet net of het wat bijzonders is.
Wie het laatst lacht heeft de grap het langste niet door.quote:Op zondag 1 september 2019 15:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht lacht het best
Wat een mooie tip weer van Ed.quote:Op zondag 1 september 2019 16:07 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard
Een steek onder de herfstbladeren dit.quote:Op zondag 1 september 2019 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een mooie tip weer van Ed.En zo handig nu het herfst is, iedereen weet dat dit de ideale tijd is om bloemen te planten.
Wellicht kun je er een kerstboompje in planten!quote:Op zondag 1 september 2019 17:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een steek onder de herfstbladeren dit.
Heb je nou al een big 4 meisje gescoord daarquote:Op zondag 1 september 2019 20:30 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, goed nieuws voor iedereen in de sc, want ik ga namelijk volgende week zaterdag weer helemaal naar de tering in Rotterdam!
Dan mogen jullie 3 keer raden welke straat in Rotterdam
In Tilburg? Waar ben je geweest? Of gewoon friet bij stadion?quote:Op zondag 1 september 2019 21:01 schreef Caland het volgende:
Ik heb het lekkerste frietje stoofvlees allertijden op @:lenny_leonard
Eetsalon van Iersel. Geen idee waar het was maar de stoofvlees was geniaalquote:Op zondag 1 september 2019 21:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In Tilburg? Waar ben je geweest? Of gewoon friet bij stadion?
ik moet wachten tot volgende week want alle aziaten zijn net gekomen in Rotterdam.quote:Op zondag 1 september 2019 21:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je nou al een big 4 meisje gescoord daar
Ah, daar haalde ik vroeger ook altijd (toen ik nog in Korvel woonde).quote:Op zondag 1 september 2019 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Eetsalon van Iersel. Geen idee waar het was maar de stoofvlees was geniaal
Prima friettentquote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, daar haalde ik vroeger ook altijd (toen ik nog in Korvel woonde).
Ze maken daar veel zelf. Hebben ze ook prijzen voor gewonnen
Goddomme lekker goddomme.quote:Op zondag 1 september 2019 21:01 schreef Caland het volgende:
Ik heb het lekkerste frietje stoofvlees allertijden op @:lenny_leonard
En kreeg ie het shirt uiteindelijk?quote:Op zondag 1 september 2019 21:53 schreef Caland het volgende:
Enige jammere was het neefje van donraja dat werd aangesproken door een mongooltje die maar vond dat ‘ie in het uitvak moest gaan zitten (hij had een Berghuis mag ik je shirt bord bij, mannetje is hooguit 6 jaar)
Toen hij op een gegeven moment door had dat er alleen maar Feyenoorders om hem heen stonden droop ie trillend af. Wat een mongool.
Die kinderen worden steeds brutaler.quote:Op zondag 1 september 2019 21:53 schreef Caland het volgende:
Enige jammere was het neefje van donraja dat werd aangesproken door een mongooltje die maar vond dat ‘ie in het uitvak moest gaan zitten (hij had een Berghuis mag ik je shirt bord bij, mannetje is hooguit 6 jaar)
Toen hij op een gegeven moment door had dat er alleen maar Feyenoorders om hem heen stonden droop ie trillend af. Wat een mongool.
Ja, zo heb je overal debielen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:53 schreef Caland het volgende:
Auto start niet.quote:Op maandag 2 september 2019 08:07 schreef Doublepain het volgende:
Sprinter op de seconde gehaald #maandagvibe
Ja joh hier ookquote:Op maandag 2 september 2019 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee eigenlijk.
Fijn, nog wat gedaan?quote:
Leuk hoor.quote:Op maandag 2 september 2019 09:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Fijn, nog wat gedaan?
Ik ook, ben naar Rotterdam geweest, personeelsuitje. Watertaxi's, FenixFoodFactory, fietstocht en mijn hart verloren in Witte de WithZou daar ieder weekend wel kunnen zitten.
En zondag dan?quote:Op maandag 2 september 2019 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk hoor.
Mijn weekend viel op vrijdag-zaterdag. Vrijdag naar avifauna geweest en zaterdag feestje. Was wel ok.
Als het echt Sranang style was, dan had ik alleen de middag gewerkt en niet de ochtend.quote:
Bakra Sranang mixup dan.quote:Op maandag 2 september 2019 10:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het echt Sranang style was, dan had ik alleen de middag gewerkt en niet de ochtend.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 september 2019 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vandaag is mijn zoontje jarig, dus wil op tijd thuis zijn.
Gefeliciteerd Don.quote:Op maandag 2 september 2019 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zekerquote:Op maandag 2 september 2019 11:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ron
Mag ik een cadeautip geven?
Oh dat is serieus nicequote:Op maandag 2 september 2019 11:38 schreef aTypisch het volgende:
https://www.amazon.com/Bi(...)vering/dp/0578490676
Ik heb nog 1 exemplaar hier liggen, kan ik opsturen.
Proficiat.quote:Op maandag 2 september 2019 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet jij (w)eten.quote:Op maandag 2 september 2019 12:15 schreef Charlotte3 het volgende:
Heb een avondje uit gereserveerd met al onze vrienden, ergens in oktober.
Moet ik daar nu al mijn keuze doorgeven wat we daar gaan eten, omdat we met een grote groep komen.. ehhh?! 12 man...
Pauper restaurant dan.quote:Op maandag 2 september 2019 12:15 schreef Charlotte3 het volgende:
Heb een avondje uit gereserveerd met al onze vrienden, ergens in oktober.
Moet ik daar nu al mijn keuze doorgeven wat we daar gaan eten, omdat we met een grote groep komen.. ehhh?! 12 man...
Aanrader ja? Klinkt een beetje als een boek voor dummies.quote:Op maandag 2 september 2019 11:38 schreef aTypisch het volgende:
https://www.amazon.com/Bi(...)vering/dp/0578490676
Ik heb nog 1 exemplaar hier liggen, kan ik opsturen.
ja gewoon kinderverhaaltjequote:Op maandag 2 september 2019 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aanrader ja? Klinkt een beetje als een boek voor dummies.
'De Carpacciobar' in Tilburg ziet er best leuk uit op zich..quote:
Sterkte kerel!quote:Op maandag 2 september 2019 12:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Op geen enkel project rechten hebben om uren te schrijven #DRAMAANDAG
@:haags_kwartiertje
"wat wilt u eten?"quote:Op maandag 2 september 2019 13:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
'De Carpacciobar' in Tilburg ziet er best leuk uit op zich..
is prima te doenquote:Op maandag 2 september 2019 13:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
'De Carpacciobar' in Tilburg ziet er best leuk uit op zich..
Ja,maar we hebben DCB al gereserveerd nu, wat is dat dan? Welke keuken?quote:
Afghaansquote:Op maandag 2 september 2019 14:27 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja,maar we hebben DCB al gereserveerd nu, wat is dat dan? Welke keuken?
Het is niet eens warm man.quote:Op maandag 2 september 2019 15:46 schreef Doublepain het volgende:
Staat die kanjer airco uit in de trein
Alsof het 40-45 is ofzo
Kben net terugquote:Op maandag 2 september 2019 16:59 schreef KingRoland het volgende:
ik ga een dutje doen echt zware dag had 2 colleges van 2 uur
@:jancees
@:doublepain
@:lenny_leonard
Je was toch al afgestudeerdquote:Op maandag 2 september 2019 16:59 schreef KingRoland het volgende:
KingRoland's hele bestaan is n grote act. Hij speelt altijd een rol. Wie is KingRoland? Ik weet het niet.quote:
Kerk. Marketingstudent. Aziatische muziek. Mis ik nog acts?quote:Op maandag 2 september 2019 17:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
KingRoland's hele bestaan is n grote act. Hij speelt altijd een rol. Wie is KingRoland? Ik weet het niet.
aziatische vrouwen actquote:Op maandag 2 september 2019 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kerk. Marketingstudent. Aziatische muziek. Mis ik nog acts?
watquote:Op een boerderij in het zuiden van Australi heeft een haan een 76-jarige vrouw die eieren kwam rapen dodelijk verwond, zo heeft televisiezender ABC bericht.
De vrouw ging een kippenren binnen. Daar pikte een agressieve haan haar in het linkerbeen. Het slachtoffer leed aan spataders en bloedde dood.
big 4 actquote:Op maandag 2 september 2019 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
mooi plaatjequote:Op maandag 2 september 2019 18:14 schreef Dven het volgende:
[ [url=Op een boerderij in het zuiden van Australi heeft een haan een 76-jarige vrouw die eieren kwam rapen dodelijk verwond, zo heeft televisiezender ABC bericht.
De vrouw ging een kippenren binnen. Daar pikte een agressieve haan haar in het linkerbeen. Het slachtoffer leed aan spataders en bloedde dood.]afbeelding[/url] ]
wat
Snitch had me gewoon even gewaarschuwdquote:Op maandag 2 september 2019 18:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
mooi plaatje
@:ggmm
@:onlogisch
@:tjacka
@:rensajacied
quote:Op maandag 2 september 2019 18:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
mooi plaatje
Hoi Tjacka maat, Haags hier.quote:Op maandag 2 september 2019 18:17 schreef Tjacka het volgende:
dven kan zich beter met het weer in bulgarije bezig houden
hoi vriend, je maat hierquote:Op maandag 2 september 2019 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Tjacka maat, Haags hier.
Niks mis met sista maatquote:Op maandag 2 september 2019 16:59 schreef KingRoland het volgende:
"Lekker weer vandaag nou"quote:Op maandag 2 september 2019 18:17 schreef Tjacka het volgende:
dven kan zich beter met het weer in bulgarije bezig houden
Kan wel een paar gram missen dus allicht geen slecht idee.quote:Op maandag 2 september 2019 18:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hier je moeder, zonder eten naar bed!!
wowquote:Op maandag 2 september 2019 18:21 schreef Dven het volgende:
[..]
"Lekker weer vandaag nou"
"Opbokken met die kou!"
"Wat kankerheet!"
* Dven post elfendertig weergerelateerde kaarten en nadien een postje over het weer wat hij beleeft
"BYLGARUIJEEE!!!!!! NIEMAND INTEREZANBT!
Persoonlijke vetes![]()
![]()
![]()
![]()
wie doet datquote:Op maandag 2 september 2019 18:23 schreef Dven het volgende:
Serieus mensen die roepen dat Ajax Anita terug moet halen![]()
![]()
jij bent mijn moeder nietquote:Op maandag 2 september 2019 18:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hier je moeder, zonder eten naar bed!!
Hier op het forum vooralsnog nog niemand maar het is sowieso tamelijk rustig in het Ajaxtopic. Op twitter al het e.e.a. voorbij zien komen.quote:
De hartebekkies weergeven goed dat er weinig woede in mij huistquote:
daar zitten alleen maaar downiesquote:Op maandag 2 september 2019 18:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier op het forum vooralsnog nog niemand maar het is sowieso tamelijk rustig in het Ajaxtopic. Op twitter al het e.e.a. voorbij zien komen.
Doel je nu op twitter of op het Ajaxtopicquote:
quote:Op maandag 2 september 2019 18:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Doel je nu op twitter of op het Ajaxtopic
ja maar ik heb helemaal geen persoonlijke vete met jequote:Op maandag 2 september 2019 18:24 schreef Dven het volgende:
[..]
De hartebekkies weergeven goed dat er weinig woede in mij huist
Heb het toch ook niet over jou joh dropveterquote:Op maandag 2 september 2019 18:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar ik heb helemaal geen persoonlijke vete met je
wat lul je slap
oke kersensnoepjequote:Op maandag 2 september 2019 18:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb het toch ook niet over jou joh dropveter
Kan ik mij in vinden, ook al een jaar of 10 niet meer op gepost en ik snap nog steeds de relevantie voor de media niet waar meer en meer twitterberichten als softnews gembed worden n het uberhaupt vandaag de dag nog bestaatquote:
Als je mij banaanschuimpje had genoemd zou ik wel oprecht boos geworden zijn want die zijn tamelijk vies.quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 18:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent mijn moeder niet
eerder mijn gehandicapte oudere zus
Kerkquote:Op maandag 2 september 2019 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
TR meegepakt voor hittegolf.quote:Op maandag 2 september 2019 18:21 schreef Dven het volgende:
[..]
"Lekker weer vandaag nou"
"Opbokken met die kou!"
"Wat heet!"
* Dven post elfendertig weergerelateerde kaarten en nadien een postje over het weer wat hij beleeft
"BYLGARUIJEEE!!!!!! NIEMAND INTEREZANBT!
Persoonlijke vetes![]()
![]()
![]()
![]()
Lolquote:Op maandag 2 september 2019 18:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
mooi plaatje
Als je goed kijkt dan zie je dat ik quoteer waardoor dit niet mijn eigen woorden zijn dus dat is een beetje verspilde moeite.quote:
Oh, dus als je kanker tussen aanhalingstekens zet mag het wel?quote:Op maandag 2 september 2019 18:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je goed kijkt dan zie je dat ik quoteer waardoor dit niet mijn eigen woorden zijn dus dat is een beetje verspilde moeite.
tr gemachtquote:Op maandag 2 september 2019 18:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dus als je kanker tussen aanhalingstekens zet mag het wel?
Wat vind jij hiervan, @:ggmm ?
Wow zeg je nu "kanker" ?quote:Op maandag 2 september 2019 18:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dus als je kanker tussen aanhalingstekens zet mag het wel?
Wat vind jij hiervan, @:ggmm ?
Wie quote je?quote:
Jij net ja.quote:Op maandag 2 september 2019 18:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft vast wel ooit iemand gezegd.
quote:Op maandag 2 september 2019 18:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft vast wel ooit iemand gezegd.
Oke, dank voor de verduidelijking want in de context van jouw post leek het eerder alsof het afkomstig was van tussen jouw eigen lippen en dat wordt natuurlijk niet gewaardeerdquote:Op maandag 2 september 2019 18:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Nou, hem dus. @:dven
Live streampie toch.quote:Op maandag 2 september 2019 18:42 schreef Tjacka het volgende:
ben je ook dorian aan het volgen @:dven
Die windsurfer?quote:Op maandag 2 september 2019 18:42 schreef Tjacka het volgende:
ben je ook dorian aan het volgen @:dven
geef eens link maatquote:
prima plaat maatquote:Op maandag 2 september 2019 18:42 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week weer op zoek naar god
Bahamas boeit nietquote:Op maandag 2 september 2019 18:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geef eens link maat
van florida of de bahama´s?
heb even gemist paar uur gemist (werk)
weet niet waar hij zit
Hahaagsquote:Op maandag 2 september 2019 19:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe ik alleen voor @:haags_kwartiertje
Waarquote:Op maandag 2 september 2019 19:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
DM.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
We weten wie er begint hequote:Op maandag 2 september 2019 20:16 schreef Tjacka het volgende:
Hoog niveau hier weer @:kapiteintje @:saind @:smoofie @:janpawell @:jancees
quote:Op maandag 2 september 2019 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jeetje, wat een taal. Ik vind het echt verschrikkelijk dat dit soort mensen bestaan..
twitter:Double_Pain twitterde op maandag 02-09-2019 om 22:30:47@mariekederksen3 Ik heb Jandino nooit betrapt op een lollige grap reageer retweet
9 likestwitter:Double_Pain twitterde op maandag 02-09-2019 om 22:30:47@mariekederksen3 Ik heb Jandino nooit betrapt op een lollige grap reageer retweet
Beest!quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:39 schreef Doublepain het volgende:
Benen staan weer strak
Prima sessie
15 likes en CONTROVERSEtwitter:Double_Pain twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 00:45:41@FUT20News Lol 85He can’t even finish on open goalUnited overrated like always reageer retweet
zal je distributieketting wel zijnquote:Op dinsdag 3 september 2019 08:57 schreef Charlotte3 het volgende:
Pff goedemorgen, maak ik weer mee.
Start ik deze ochtend de auto, maakt een vreemd ratel achtig geluid,
Dacht eerst dat het mijn airco was, zet ik de airco uit, geen verschil.
Auto uitgezet: blijft gewoon door stotteren!!
Iemand een idee wat dit is?
is ondertussen bij de garage.
Denk een edelsteen in je motorblok.quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:57 schreef Charlotte3 het volgende:
Het stonk ook..quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal je distributieketting wel zijn
Steenmarter klem tussen de fanquote:
Iets met de ventilator.quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:57 schreef Charlotte3 het volgende:
Echt een ellende, vorig jaar ook al problemen met die bak.quote:
Koop je een anderquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Echt een ellende, vorig jaar ook al problemen met die bak.
Nieuwe accu erin gezet. Ben het een beetje beu aan het worden, straks sta ik langs de snelweg met stukken.
Auto's zijn ook gewoon kut. Altijd wat mee, garages die je oplichten, duur.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nieuwe accu erin gezet. Ben het een beetje beu aan het worden, straks sta ik langs de snelweg met stukken.
- edit: beetje erg beu
quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Auto's zijn ook gewoon kut. Altijd wat mee, garages die je oplichten, duur.
Garage valt op zich mee, is een bekende van ons, klienschalig en zit vlakbij.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Auto's zijn ook gewoon kut. Altijd wat mee, garages die je oplichten, duur.
Koop een nieuwe.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
K.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Pak eerst die van P wel, een Golf ipv een Opel.
Komt wel erg dichtbij zo. Mijn auto was maandag kapot gegaan.quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:57 schreef Charlotte3 het volgende:
Pquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Pak eerst die van P wel, een Golf ipv een Opel.
Opel Corsa..quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
P
Overigens heb ik ook een Golf en een Opel.
Die edit.. stond er eerst kanker?quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ohhhh mijn god... hou op, daar ben ik dus bang voor dat dat binnenkort een keer gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die edit.. stond er eerst kanker?
Die van mij was zondag op de snelweg uitgevallen. Moet je niet hebben nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |