En als we zo doorgaan als in de eerste helft worden dat er 8.quote:Op zondag 1 september 2019 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt nu al 6 onnodige verliespunten.
Dat Vente weg is lijkt me prima voor Feyenoord want die loopt eerder in de weg dan dat hij veel goals zal maken.quote:Op zondag 1 september 2019 17:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Ergens is het niet zo goed te begrijpen. Van Persie is gestopt, je weet dat Jorgensen blessuregevoelig is, je laat Vente gaan.. maar een spits halen..nee dat is kennelijk te mal.
Dat klopt maar Narsingh ervoor in de plaats is nog minder aangenaam.quote:Op zondag 1 september 2019 17:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat Vente weg is lijkt me prima voor Feyenoord want die loopt eerder in de weg dan dat hij veel goals zal maken.
Ook mét spits (Jörgensen) heb je gezien zijn geringe productie de laatste 2 jaar geen enkele garantie dat hij er meer dan 10 in gaat schieten.quote:Op zondag 1 september 2019 17:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Absoluut. Zonder spits hebben we een groot probleem.
Ik vind het voornamelijk idioot om zonder spits de Europa League in te gaan.quote:Op zondag 1 september 2019 17:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Ergens is het niet zo goed te begrijpen. Van Persie is gestopt, je weet dat Jorgensen blessuregevoelig is, je laat Vente gaan.. maar een spits halen..nee dat is kennelijk te mal.
Ja. Dat kan alleen bij Feyenoord. Ik verbaas mij eigenlijk nergens meer over.quote:Op zondag 1 september 2019 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk idioot om zonder spits de Europa League in te gaan.
PSV tovert die griek uit de hoge hoed, zo'n transfer wilde Feyenoord ook doen met Van Wolfswinkel. Daarachter zat blijkbaar weinig haalbaars/was geen backup plan.quote:Op zondag 1 september 2019 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk idioot om zonder spits de Europa League in te gaan.
Berghuis presteert ook makkelijker met bliksemafleider van Persie in het teamquote:Op zondag 1 september 2019 17:52 schreef Generationalpha het volgende:
Daarom slaat overigens het hele optimistische verhaal van meedoen om plek 2 nergens op. Je mag blij zijn als je met zo weinig goals in de selectie derde wordt.
Sinistera heeft nog niet bewezen veel te kunnen scoren, Narsingh maakt er ook hooguit 5 of 6 als je hem nu ziet ploeteren, Jörgensen realistisch gezien niet meer dan 15 en wellicht zelfs minder. Alleen Berghuis lijkt me wel een zekerheidje.
Klopt maar maakte het jaar ervoor geloof ik ook 18 goals (toen Van Persie het grootste deel van het seizoen niet meedeed) dus zou wel een garantie voor goals moeten zijn.quote:Op zondag 1 september 2019 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Berghuis presteert ook makkelijker met bliksemafleider van Persie in het team
Zelfs Vente is een (veel) beter aanspeelpunt, terwijl vanaf de flanken Narsingh heus niet zo slecht is. Feyenoord had Vente toch niet moeten verhuren lijkt mij, ook al komt ie veel te kortquote:
Je speelt wel tegen de nummer 1 hequote:Op zondag 1 september 2019 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
man man man kunnen we alleen op donderdag avond presteren.
bij andere eredivisie scheidsrechters had hij nu rood gehad.quote:Op zondag 1 september 2019 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ié mag wel oppassen met zijn Afrikaanse tackles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |