Die Gaich komt niet meer. Zal mij benieuwen ofdat er uberhaupt nog een spits komt. Wellicht is Jorgensen ook alweer bijna fit.quote:Op zondag 1 september 2019 11:10 schreef CR7 het volgende:
Fiorentina lijkt een Braziliaanse spits te hebben gekocht. Dus Gaich lijkt daar niet naar toe te gaan. Wat maakt die gozer überhaupt zo duur. Hij is geen eens basisspeler daar.
Ik kan er niks aan doen maar lees elke keer Sensiquote:Op zondag 1 september 2019 11:18 schreef Gert het volgende:
Deal done voor Feyenoord: Senesi landt vandaag in Rotterdam (VI)
Samequote:Op zondag 1 september 2019 11:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar lees elke keer Sensi
Wat is dat voor speler?quote:Op zondag 1 september 2019 11:23 schreef kapiteintje het volgende:
Nu nog Jeraldino, al moet die dan wel haast maken met zijn vlucht.
Jorgensen is al een jaar lang bijna fitquote:Op zondag 1 september 2019 11:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die Gaich komt niet meer. Zal mij benieuwen ofdat er uberhaupt nog een spits komt. Wellicht is Jorgensen ook alweer bijna fit.
Klopt, te vaak geblesseerd het afgelopen jaar, zal dus echt iets bij moeten komen.quote:Op zondag 1 september 2019 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jorgensen is al een jaar lang bijna fit
Lekker met 1 spits het seizoen in, ja toch?quote:Op zondag 1 september 2019 11:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die Gaich komt niet meer. Zal mij benieuwen ofdat er uberhaupt nog een spits komt. Wellicht is Jorgensen ook alweer bijna fit.
Precies. Zal toch echt een spits bij moeten.quote:Op zondag 1 september 2019 11:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker met 1 spits het seizoen in, ja toch?
Punt is ook een beetje dat Jorgensen van blessure tot blessure voetbalt.
Ik lees double d ipv double pain.quote:Op zondag 1 september 2019 11:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar lees elke keer Sensi
Zou Zirkzee proberen te huren.quote:Op zondag 1 september 2019 11:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker met 1 spits het seizoen in, ja toch?
Punt is ook een beetje dat Jorgensen van blessure tot blessure voetbalt.
Ik heb liever dat ze Botteghin in de spits zetten dan Narsingh.quote:Op zondag 1 september 2019 11:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Als ze geen spits halen, dan wel graag met een spits spelen. Dus gewoon Bannis erin en geen Narsingh.
quote:Op zondag 1 september 2019 11:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze Botteghin in de spits zetten dan Narsingh
Ja, vind ik ook. Narsingh laat week in week uit zien dat hij daar echt niet thuis hoort. Als je gewoon een andere spits hebt, ook al komt ie nog tekort, gebruik die dan lekkerquote:Op zondag 1 september 2019 11:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Als ze geen spits halen, dan wel graag met een spits spelen. Dus gewoon Bannis erin en geen Narsingh.
In 2013/14 verloren we de eerste 3 wedstrijden en ik denk dat de 4e werd gewonnen, dus hadden we toen 3 punten. Dat hebben we nu al minimaal.quote:Op zondag 1 september 2019 11:50 schreef Generationalpha het volgende:
Kans op puntverlies lijkt me niet gering vandaag. Zou dat de slechtste seizoensstart ooit zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |