"uit voorzorg naar de kant gehaald".quote:Op zondag 1 september 2019 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
Narsingh is het gewoon beu, die denkt ik doe net of ik geblesseerd ben
Uit voorzorg voor onze ogen jaquote:Op zondag 1 september 2019 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
"uit voorzorg naar de kant gehaald".
Tsja, niemand is gebaat bij hem in de spits. Hij niet en het elftal ook niet. Kun je hem ook niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 1 september 2019 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uit voorzorg voor onze ogen ja
Speelde gewoon slecht en werd gewisseld denk ik?quote:Op zondag 1 september 2019 18:03 schreef satecl het volgende:
Wat was er met Karsdorp? Viel even in slaap.
Dat zeg ik dan ook nietquote:Op zondag 1 september 2019 18:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tsja, niemand is gebaat bij hem in de spits. Hij niet en het elftal ook niet. Kun je hem ook niet kwalijk nemen.
Geen idee. Waarom speelde hij donderdag 90 minuten, en komt ie nu te kort?quote:Op zondag 1 september 2019 18:03 schreef satecl het volgende:
Wat was er met Karsdorp? Viel even in slaap.
Ik vind Willem 2 fysiek sowieso wel in ordequote:Op zondag 1 september 2019 18:04 schreef aTypisch het volgende:
Bannis verliest tot nu toe ook elk duel
Karsdorpie is ook beetje teveel in zichzelf gaan geloven met zn trekjes.quote:Op zondag 1 september 2019 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelde gewoon slecht en werd gewisseld denk ik?
Tapia overschat zichzelf. Ik moet het elke week zeggen.quote:Op zondag 1 september 2019 18:05 schreef fetX het volgende:
Ik word zo moe van die schoten van Tapia.
Zou hij zn shirt ook eens aan kunnen houden na de wedstrijdquote:Op zondag 1 september 2019 18:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Karsdorpie is ook beetje teveel in zichzelf gaan geloven met zn trekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |