Nee.Wat moeten we anders?quote:Op maandag 2 september 2019 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
! Nou, oké dan. Hierna de laatste track.
Bunny, head.quote:Op maandag 2 september 2019 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Pan-nen-koe-ken, pan-nen-koe-ken...
Bij Mixxx nog aangeven om welk type controller het precies gaat in de settings, ook bij directe herkenning.quote:Op maandag 2 september 2019 21:58 schreef D. het volgende:
Even voor mijn beeld
Ik sluit de DJ Control aan, alles licht op
Ik installeer de software
Ik open Mixxx
Nu zou ie moeten werken toch?
En anders is ie dus idd kapot?
Waar?quote:Op maandag 2 september 2019 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij Mixxx nog aangeven om welk type controller het precies gaat in de settings, ook bij directe herkenning.
Dank u!!!quote:Op maandag 2 september 2019 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dawast, MadMaster neemt het over! Bedankt weer, mensen!
Dank Lucky.quote:Op maandag 2 september 2019 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dawast, MadMaster neemt het over! Bedankt weer, mensen!
Toen liep ik toch nog op de trap.quote:Op maandag 2 september 2019 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, ik kreeg eerst 10 keer een connection error...
Komt het heel nauw?quote:Op maandag 2 september 2019 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij opties en instellingen.
Je draaide er eerder een track van, maar dat was een andere. Zit een beste massieve stomp in, héérlijk.quote:Op maandag 2 september 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit hoorde ik zaterdag op Wooferland weer eens, was lang geleden...
Als het werkt is het oké. Met live draaien wellicht niet, maar dat zien we dan wel weer.quote:Op maandag 2 september 2019 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Komt het heel nauw?
De mijn staat niet precies omschreven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |