Moe, maar voldaan. Top!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik wip even langs.
Gaar, geen voeten meer over.
Maar het was weer de moeite waard...
Ik ben nog steeds aan het luisteren. Had helemaal niet door dat je al gestopt was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu snap ik wat je bedoelde, D.. Zit vrolijk te draaien, maar de stream is er mee genokt toen jij dat zei. Vandaar.
Naja, bedankt voor het luisteren in ieder geval, dame en heren.
TY Luckyquote:
Klinkt goed en vermoeiendquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik wip even langs.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het luisteren. Had helemaal niet door dat je al gestopt was.
Maar dank je wel Lucky
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
TY LuckyIk wip vandaag gewoon door
![]()
De stappenteller geeft ruim 24000 stappen aan. Het gaat hard zo.quote:
Kijk, dat verklaart het één en anderquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu snap ik wat je bedoelde, D.. Zit vrolijk te draaien, maar de stream is er mee genokt toen jij dat zei. Vandaar.
Naja, bedankt voor het luisteren in ieder geval, dame en heren.
Hoorde tijdens de HT1000 steeds reclame, en had het ook wel mee willen makenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik wip even langs.
Op Ticketswap stonden vanmorgen ruim 100 kaarten te koop. Heb daar ook vanmorgen pas een kaart voor weinig geregeld...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Hoorde tijdens de HT1000 steeds reclame, en had het ook wel mee willen maken
Misschien een volgende keer toch maar eens kijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op Ticketswap stonden vanmorgen ruim 100 kaarten te koop. Heb daar ook vanmorgen pas een kaart voor weinig geregeld...
Luv you.quote:Op maandag 2 september 2019 20:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Sorry, ik kan dat nu niet aan mijn hoofd hebbenmaar wel veel plezier gewenst hier !
![]()
Dat zit wel goed, Amph. Thanks!quote:Op maandag 2 september 2019 20:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Sorry, ik kan dat nu niet aan mijn hoofd hebbenmaar wel veel plezier gewenst hier !
![]()
Renee e Gaston.quote:Op maandag 2 september 2019 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fresh Fruit label komt ook aan de beurt.
Hoor je het niet?Hij knalt 2 platen dwars in elkaar.quote:
Dat hoort toch zo, dat doet een DJquote:Op maandag 2 september 2019 20:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoor je het niet?Hij knalt 2 platen dwars in elkaar.
Even supporten hierquote:
Ik ga meestal naar de startpagina en druk op Auto DJ.quote:Op maandag 2 september 2019 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de rechtstreeks URL van de stream?
Ik krijg geen connectie, ook niet via de website...
Heb je hier wat aan?quote:Op maandag 2 september 2019 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de rechtstreeks URL van de stream?
Ik krijg geen connectie, ook niet via de website...
Dat werkt nu dus niet hier.quote:Op maandag 2 september 2019 20:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar de startpagina en druk op Auto DJ.
Ja, beter!quote:Op maandag 2 september 2019 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heb je hier wat aan?
http://server-51.stream-server.nl:8314/stream
Tadaah.quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik ben trouwens ook ingetuned.
Was het vergeten te melden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |