Dat is denk ik dan ook een beetje je eigen onzekerheid. Althans, ik heb daar wel last van. Iets met gras wat groener is zeg maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:47 schreef stokj het volgende:
Ik ken dat, ik weet ook precies wat ik wil en probeer dat wel los te laten maar dan is er altijd wel iets aan de kant van de dame dat ze niet verder wilt. Ikzelf zou niet met een té jong iemand willen. Ik denk niet dat ik met iemand zou kunnen gaan met 10 jaar verschil, tenzij ik haar echt kan vertrouwen. Veelal denk ik dat ze dan toch iets beters en jonger dan mij kan krijgen.
(en mensen switchen gauw van lief als ze daar zin in hebben).
Slecht internet hier ..wat is er met gebeurd danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
@:stokj dit is die Possetje waar we had tijdje terug over hadden
Hij wou zijn vriendinnetje bellen maar had geen beltegoedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Slecht internet hier ..wat is er met gebeurd dan
Ja daarna koelt het af he...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
in de begin fase van de relatie zeker wel.
Godver manquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hij wou zijn vriendinnetje bellen maar had geen beltegoed
Ik weet niet waar het aan ligt. Zal wel iets zijn wat ik uitstraal. Krijg altijd te horen dat ze mij aardig vinden e.d, maar er geen relatie in zien. Heb het ook wel eens gevraagd hoe dat zo kwam, maar nooit duidelijk antwoord op gehad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Misschien maak je een onserieuze indruk? Al is dat relatiemateriaal ook wel random hoor, soms baseer je het puur op een gevoel maar je kan er naast zitten. Persoonlijk denk ik dat je wel relatiemateriaal bent hoor, je hebt een baan enzo, gewoon stabiel. Weet niet wat je echt meer moet verwachten. Bij geen relatiemateriaal denk ik eerder aan chicks die elk weekend een andere boy ballen en telkens in clubs zijn, en zover ik weet doe jij dat niet.
Verliefdheid over betekent ook dat je gaat ruziën over achterlijke dingenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is denk ik dan ook een beetje je eigen onzekerheid. Althans, ik heb daar wel last van. Iets met gras wat groener is zeg maar
Ikzelf heb gemerkt dat ik 100% voor iemand ga als ik gevoelens heb. En daar heb je gelijk in. Tegenwoordig zijn mensen niet snel meer bereid om verder te gaan met iemand als de grootste verliefdheid over is. Maar dan komt naar mijn mening het mooiste deel; het houden van en vrienden zijn van elkaar. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een relatie gehad die daadwerkelijk zo lang duurde.
Hoe oud ben jij, als ik dat vragen mag?
Wat een GOD!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver man![]()
![]()
toen die zijn eigen bier ofzo ging brouwen die filmpjes
![]()
Ja geen idee hoe je in het echt bent verder maar in gesprek kwam je gewoon nuchter en stabiel en grappig/leuk over, geen idee waar het dan mis gaat. Denk dan idd toch een bepaalde uitstraling al zou je daar doorheen moeten kunnen zien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het aan ligt. Zal wel iets zijn wat ik uitstraal. Krijg altijd te horen dat ze mij aardig vinden e.d, maar er geen relatie in zien. Heb het ook wel eens gevraagd hoe dat zo kwam, maar nooit duidelijk antwoord op gehad.
En nee, dat doe ik zeker niet. Sterker nog, ik ga zelden stappen.
RELAX AND FUCK EM ALLquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het aan ligt. Zal wel iets zijn wat ik uitstraal. Krijg altijd te horen dat ze mij aardig vinden e.d, maar er geen relatie in zien. Heb het ook wel eens gevraagd hoe dat zo kwam, maar nooit duidelijk antwoord op gehad.
En nee, dat doe ik zeker niet. Sterker nog, ik ga zelden stappen.
Ja, maar dat hoort erbij. Vind ik dan. Het is onoverkomelijk dat je wel eens ruzie krijgt, of een discussie hebt met elkaar. Voor mij totaal geen reden om dan maar te breken met iemand. Sterker nog, het bewijs is dat ik veel te lang mijn ex nog de kans heb gegeven om te veranderen. Dat was echter een onbegonnen zaakquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:55 schreef eNGine10 het volgende:
Verliefdheid over betekent ook dat je gaat ruziën over achterlijke dingen
Dan moet je haar eigenlijk gewoon op bed gooien en die sloot helemaal uitbaggerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Verliefdheid over betekent ook dat je gaat ruziën over achterlijke dingen
Dat niet standaard doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan moet je haar eigenlijk gewoon op bed gooien en die sloot helemaal uitbaggeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ach, komt wel goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat een GOD!
Al breek ik nu wel 1 van de 10 geboden
[..]
Ja geen idee hoe je in het echt bent verder maar in gesprek kwam je gewoon nuchter en stabiel en grappig/leuk over, geen idee waar het dan mis gaat. Denk dan idd toch een bepaalde uitstraling al zou je daar doorheen moeten kunnen zien.
GOTTA FUCK 'EM ALL. POKECHINOquote:
Hoort erbij tot op zekere hoogte.. Ik heb mn ouders zelden zien vechtenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoort erbij. Vind ik dan. Het is onoverkomelijk dat je wel eens ruzie krijgt, of een discussie hebt met elkaar. Voor mij totaal geen reden om dan maar te breken met iemand. Sterker nog, het bewijs is dat ik veel te lang mijn ex nog de kans heb gegeven om te veranderen. Dat was echter een onbegonnen zaak
Kom dan !!!grote kans dat ik nu dichterbij jou ben als ik thuis benquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ach, komt wel goed
[..]
GOTTA FUCK 'EM ALL. POKECHINO
Achja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit denken we dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is wel echt sneu man
Doet me denken aan die magnum ijs dat gelinkt werd aan de 7 hoofdzondenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Alleen hebzucht overtreed ik soms, verder wel eigenlijk.
Mijn ouders hebben ook zelden écht ruzie, maar als ze ruzie hebben dan wordt er heel wat afgeschreeuwdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef eNGine10 het volgende:
Hoort erbij tot op zekere hoogte.. Ik heb mn ouders zelden zien vechten
De vraag is: kan je mij aan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef Geerd het volgende:
Kom dan !!!grote kans dat ik nu dichterbij jou ben als ik thuis ben
POKECHINOquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ach, komt wel goed
[..]
GOTTA FUCK 'EM ALL. POKECHINO
Ik ben wel extreem jaloers, dat is niet echt goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Achja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit denken we dan.
[..]
Doet me denken aan die magnum ijs dat gelinkt werd aan de 7 hoofdzonden
Ik denk het niet...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook zelden écht ruzie, maar als ze ruzie hebben dan wordt er heel wat afgeschreeuwd
[..]
De vraag is: kan je mij aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |