hiskequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:19 schreef puzziepie het volgende:
Heel verhaal getypt ..is het weg
His der gedrag klopt ook van geen kanten
Zij is daar de spil in
Ik verdenk die 2 er nog steeds van dat ze elkaar allang kenden toen ze utopia binnen kwamen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:54 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Ze kwam binnen en de eerste die ze ging begroeten was Shelley.
Ja elke dag zo vroeg. Dyl zal wel naar de silo verhuizen om te mailen enzo. Die maakt het vaak laat daar. De rest slapen als kleuters.quote:
Ze is net als Tranny continu mensen aan het uithoren , tegen elkaar uitspelen , dan weer hulp aanbieden , luisterend oor zijn en vervolgens dat weer gebruiken en zichzelf er tussenuit kletsenquote:
ja dat niemand dat ziet, ja merel weet het, maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze is net als Tranny continu mensen aan het uithoren , tegen elkaar uitspelen , dan weer hulp aanbieden , luisterend oor zijn en vervolgens dat weer gebruiken en zichzelf er tussenuit kletsen
ze is gewoon pissig dat het een lullig evenementje wordt, ze had natuurlijk ook veel shine verwachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:23 schreef snetje het volgende:
Hiske vindt er al niets meer aan ... hoopt dat de avond morgen snel voorbij is ...
Logisch dat Merel het weetquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja dat niemand dat ziet, ja merel weet het, maar
Merel weet niet wat His allemaal weet ,quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja dat niemand dat ziet, ja merel weet het, maar
hoe bedoel je ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Merel weet niet wat His allemaal weet ,
Lekker makkelijk weerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:23 schreef snetje het volgende:
Hiske vindt er al niets meer aan ... hoopt dat de avond morgen snel voorbij is ...
Ach Merelis labiel op het moment. Dus Jessie's zogenaamde relatie humor doet haar pijn. En de eindstrijd denkt ze ook kans te hebben vandaar dat ze Franny blijft sturen om overal de boel in de gaten te houden. Merel is op het moment geen multi tasker. Dus kiss kiss komt er wel weer van. Als ze de pinpas nodig heeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
thnx paco vd update, gaat niet zo lekker met merel en jessof is het alweer kiss kiss klaaar
His weet toch zelf ook wel wat ze doet en waarom? Dus weet ze ook dat er dingen over haar gezegd wordenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe bedoel je ?
ze is wel al tig keer gewaarschuwd voor his en v fran, maar ze houdt haar enemey's close ofzo.
Die kon nog wel eens vermoeden dat Mourina misschien niet meer mag komen ... Hiske weet dat zij info heeft doorgegeven over de buitenlandse mail die Shelley kon verwachten ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze is gewoon pissig dat het een lullig evenementje wordt, ze had natuurlijk ook veel shine verwacht
Ik luister met open mond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:19 schreef puzziepie het volgende:
Heel verhaal getypt ..is het weg
His der gedrag klopt ook van geen kanten
Zij is daar de spil in
Ondermeer een operatiequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:29 schreef humpty het volgende:
Lex is veel met zichzelf bezig en wat die allemaal voor elkaar heeft gekregen
niet normaal zegt Lex
Colombia en Nederland/ Turkije ligt niet echt bij elkaar in de buurt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:20 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik verdenk die 2 er nog steeds van dat ze elkaar allang kenden toen ze utopia binnen kwamen.
Heb zelfs al eens hier getikt dat ik denk dat ze familie zijn. Vindt ze echt veel van elkaar weghebben.
Maar kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk.
En dan beweren dat ze hard werkt..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze is net als Tranny continu mensen aan het uithoren , tegen elkaar uitspelen , dan weer hulp aanbieden , luisterend oor zijn en vervolgens dat weer gebruiken en zichzelf er tussenuit kletsen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. En Shelley. En Merel. En Brandon.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Colombia en Nederland/ Turkije ligt niet echt bij elkaar in de buurt.
Tja, deal withquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. En Shelley. En Merel. En Brandon.
Ik denk echt dat His daar met een hele andere taak is binnen gevraagdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dan beweren dat ze hard werkt..![]()
Ze is de grootste viezerik daar.Let maar eens op.
Bullshit ze had het telkens over januari 2020.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske heeft altijd gezegd dat ze na 15 maanden wegging zegt ze.....
Echt niet
Ik denk dat ze binnenkort weggaatquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
Echt niet
Die ze zich zelf gegeven heeft. Ze zou de boel wel op orde brengen, de financiën regelen, evenementen organiseren, de leiding nemen. Gefaald op alle fronten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk echt dat His daar met een hele andere taak is binnen gevraagd
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bullshit ze had het telkens over januari 2020.
In het begin wel, later veranderde dat naar begin volgend jaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
Echt niet
Ik zie haar iig als de febo mol ,quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die ze zich zelf gegeven heeft. Ze zou de boel wel op orde brengen, de financiën regelen, evenementen organiseren, de leiding nemen. Gefaald op alle fronten.
Ik wilde me er niet mee bemoeien, maar de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Hiske is ook niet hygiënisch en draagt ook voortdurend hetzelfde..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit heeft wel eens twee maanden onder zijn dekbed gelegen voor dat ie het wast en zijn kleding houdt ie ook een week aan voordat ie het wast zegt hiske
Maar zelf zegt ze net dat ze de drijvende kracht is achter alle mensen want als zij haar benen niet uit haar lijf loopt en alles recht trekt wat noet goed gaat er niks goed gaat met de evenementenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die ze zich zelf gegeven heeft. Ze zou de boel wel op orde brengen, de financiën regelen, evenementen organiseren, de leiding nemen. Gefaald op alle fronten.
Ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]en jessie en lex en vieze franny en ger
Dat zijn er meer. Ze weet vaak dingen als 1e, maar ze is net zo goed regelmatig gepiepeld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie haar iig als de febo mol ,
Nee hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
Echt niet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik wilde me er niet mee bemoeien, maar de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Hiske is ook niet hygiënisch en draagt ook voortdurend hetzelfde..
Denk dat ze een stevig gesprek achter gehad heeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:35 schreef Lelie68 het volgende:
Begrijp de verhaallijn van Mariska ook niet.. van jankend in haar bed liggen en de wurglijst naar supervrolijk en weer alles doen
Ja zegt ze. De markten die ze samen met Christel organiseerde waren niet goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:38 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Maar zelf zegt ze net dat ze de drijvende kracht is achter alle mensen want als zij haar benen niet uit haar lijf loopt en alles recht trekt wat noet goed gaat er niks goed gaat met de evenementen
Ja probeer t ook... echt.. maar dat gekielhaal en gehaat constant (nog los van de dood verwensingen.... meh)quote:
Zelf haar onderbroek draagt ze twee dagen, moet kunnen zei ze,,quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik wilde me er niet mee bemoeien, maar de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Hiske is ook niet hygiënisch en draagt ook voortdurend hetzelfde..
Ja geweldig he?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
mooi hoor, na 15mnd utopia even over het in en uitruimen van de vaatwasser reflecteren
Je valt in herhaling.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja probeer t ook... echt.. maar dat gekielhaal en gehaat constant (nog los van de dood verwensingen.... meh)
Ze was met haar 24 uur gesprek gelijk al na een kleine 10 minuten weer terug met de woorden dat ze nog bleef ...die heeft duidelijk iets toegezegd gekregen wat ze geëist heeft ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat ze een stevig gesprek achter gehad heeft.
gelukkig niet de enige hiero dan ... kusjequote:
Onbeperkt drankquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze was met haar 24 uur gesprek gelijk al na een kleine 10 minuten weer terug met de woorden dat ze nog bleef ...die heeft duidelijk iets toegezegd gekregen wat ze geëist heeft ...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze was met haar 24 uur gesprek gelijk al na een kleine 10 minuten weer terug met de woorden dat ze nog bleef ...die heeft duidelijk iets toegezegd gekregen wat ze geëist heeft ...
Dat moet wel, want ze is 180 graden gedraaidquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat ze een stevig gesprek achter gehad heeft.
Hoepel op met je kusje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
gelukkig niet de enige hiero dan ... kusje
Dan krijg je geen kusje... simpel.quote:
15 maanden als schoonmaker gefungeerd, mensen niets kunnen bijbrengen over het veganisme sterker nog iedereen is door zijn geblaat immuun geworden....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
mooi hoor, na 15mnd utopia even over het in en uitruimen van de vaatwasser reflecteren
Een soort all inclusieve ala Turkije....quote:
Ja, met haar eigen koffieapparaat etc.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Een soort all inclusieve ala Turkije....
Die heeft ze ook na haar gesprek gehad! Dat nieuwe grote ding wat er staat... tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, met haar eigen koffieapparaat etc.
quote:
Die was er toen al.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Die heeft ze ook na haar gesprek gehad! Dat nieuwe grote ding wat er staat... toch
Doods verwensingen en ledematen afzetten en andere martelpraktijken zijn wmb not done en volkomen ongepast. Het is maar een soap, mensen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja probeer t ook... echt.. maar dat gekielhaal en gehaat constant (nog los van de dood verwensingen.... meh)
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Gaan er nog cossers naar de filmavond?
Ow bummer....quote:
Ja stoor me er ook aan.. überhaupt iemand (veel) pijn toe wensen, al is t in een cos.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doods verwensingen en ledematen afzetten en andere martelpraktijken zijn wmb not done en volkomen ongepast. Het is maar een soap, mensen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef humpty het volgende:
Als mensen hun ego wat meer buiten de poort
hadden gehouden was er een heel andere setting geweest zegt Jens
Lekkere dooddoener. Als mijn tante een piemel had gehad dan was het mijn oom.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef humpty het volgende:
Als mensen hun ego wat meer buiten de poort
hadden gehouden was er een heel andere setting geweest zegt Jens
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:08 schreef humpty het volgende:
[..]
Mag graag naar hem luisteren hij ziet de dingen goed
Mwah Gerrit liep weg en Frannie hobbelde er achter aanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:16 schreef Mjelleke het volgende:
En Gerrit hangt ineens ook weer om Franny hee.n
Die heeft eindelijk eens een leuke schoonmoeder te pakken nu ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:16 schreef Mjelleke het volgende:
En Gerrit hangt ineens ook weer om Franny hee.n
Moet ik ook nog es een keer proberen, maar dat durft ik nog niet echt.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:15 schreef snetje het volgende:
Adriaan is weer eens paddo's aan het promoten ...
Wat een verschil met die andere schoonmoeders inderdaadquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Die heeft eindelijk eens een leuke schoonmoeder te pakken nu ...
En dan zelf gaan zoeken ook nog ... in weilanden waar veel schapen drieten is de tip van Adriaan ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Moet ik ook nog es een keer proberen, maar dat durft ik nog niet echt.....
Stoken doet ze vermoedelijk buiten ook al zo ontzettend veel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:18 schreef FOKoffieleut het volgende:
ik ben wie ik ben zegt adje en als mensen dat niet accepteren...
dan krijg je geen meisje
adje heeft de afgelopen 2 weken net zoveel als normaal in een half jaar gedronken
dreetje ook meer gedronken hier, maar dat kunnen we dan ook zien
Nehhh, gewoon uit de sjop, gewoon om een keer te proberen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:19 schreef snetje het volgende:
[..]
En dan zelf gaan zoeken ook nog ... in weilanden waar veel schapen drieten is de tip van Adriaan ...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Lex: Shelly denkt wel heel veel aan zichzelf.
Ze moet wel mijn haar doen morgen.
knettergek die lex, maar hopelijk leest hiske meequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Lex: Shelly denkt wel heel veel aan zichzelf.
Ze moet wel mijn haar doen morgen.
De kindjes die van Adriaan lekker in de tuin mogen poepen ... papa schept het dan wel weg ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:24 schreef puzziepie het volgende:
Adje zou stoppen met blowen tot de zijn kinderen 18 zijn
papa mama ... Adje leeft weer in zijn wondere wereld met een tweeling
Een jongetje en meisje
Damn waar luister ik naar![]()
Alles wat je je voorneemt loopt anders als je kinderen hebt
Maar vrijheid en een vrij gevoel zit in jezelf
Eerst voetjes op de grond Adje en zorg dat je een vrouw hebt
Dank!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, voor wie het terug wil zien .....![]()
[ afbeelding ]
Bezoek van Franny deel 1 - 31 augustus 2019.
x7j3e13
[ afbeelding ]
Bezoek van Franny deel 2 - 31 augustus 2019.
x7j3sv3
[ afbeelding ]
Bezoek van Franny deel 3 - 31 augustus 2019.
x7j4hd9
[ afbeelding ]
Bezoek van Franny deel 4 - 31 augustus 2019.
x7j4xub
[ afbeelding ]
Bezoek van Franny deel 5 - 31 augustus 2019.
x7j5elx
[ afbeelding ]
Bezoek van Franny deel 6 - 31 augustus 2019.
x7j6f79
[ afbeelding ]
Bezoek van Franny deel 7 - 31 augustus 2019.
x7j6uy5
neequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:27 schreef BloesBloes het volgende:
Ik hoop maar dat Adje traag zaad heeft en dat ie zonder kinderen ook heel gelukkig wordt want als vader zie ik hem niet zo zitten
Nee, ik denk het niet, had een uitnodiging voor morgenavond maar kom net terugquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:25 schreef lorrie03 het volgende:
Thanks voor de filmpjes DGK
ga je zelf nog een keer naar utopia of niet?
hoop dat je een supertijd gehad hebt in the statesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet, had een uitnodiging voor morgenavond maar kom net terug
uit de States en moet eerst een paar zaken hier thuis regelen.
Andrea geeft een realistisch beeld van een groot deel van de hedendaagse maatschappij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:30 schreef BloesBloes het volgende:
Wat een domme mensen. Als je zo'n Andrea toch hoort wauwelen, dan denk je toch uit wel ei ben jij gekropen. tenenkrommend
eensquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:31 schreef Shambles het volgende:
[..]
Andrea geeft een realistisch beeld van de hedendaagse maatschappij.
Hij heeft er zoveel van gebruikt, dat zijn hersencellen er zwaar door zijn aangetast. Totale dwaas.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:16 schreef DKUp het volgende:
Drugs verheerlijking, ga slapen hypocriete zak
Niet eensquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:31 schreef Shambles het volgende:
[..]
In zijn beleving komen de kinderen nog uit de bloemkool denk ik. Heb je geen vrouw voor nodig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:24 schreef puzziepie het volgende:
Adje zou stoppen met blowen tot de zijn kinderen 18 zijn
papa mama ... Adje leeft weer in zijn wondere wereld met een tweeling
Een jongetje en meisje
Damn waar luister ik naar![]()
Alles wat je je voorneemt loopt anders als je kinderen hebt
Maar vrijheid en een vrij gevoel zit in jezelf
Eerst voetjes op de grond Adje en zorg dat je een vrouw hebt
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een domme kut .....![]()
[ afbeelding ]
De rode loper van Shelley - 31 augustus 2019.
x7j5w6u
Ik vind zijn gezever over een tweeling irritant maar verder leef ik zelf ook zoquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:35 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
In zijn beleving komen de kinderen nog uit de bloemkool denk ik. Heb je geen vrouw voor nodig.
Ik vind hem zo raar in zijn opvattingen en ideeën ....
Andrea heeft een heel beperkt beeldje van een wereldje dat ze distilleert van wat ze leest op Internet en wat ze hoort om zich heen van bekrompen denkende mensen. De analyse van een 14 jarige zonder precies te weten waar het klepeltje hangt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:31 schreef Shambles het volgende:
[..]
Zij wil een dure televisie en haar moeder waarschijnlijk ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:31 schreef puzziepie het volgende:
Hoezo iedereen wil een dure televisie
Ja preciesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:37 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zij wil een dure televisie en haar moeder waarschijnlijk ...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef BloesBloes het volgende:
Zonder geld, kan je niks, ben je niks etc... Dit zegt alles over Andrea. Dom en kortzichtig.
Dat iddquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef BloesBloes het volgende:
Zonder geld, kan je niks, ben je niks etc... Dit zegt alles over Andrea. Dom en kortzichtig.
Nooit van de piramide van Maslow gehoord natuurlijk, waarschijnlijk nog niet eens van een piramide op zich.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:39 schreef humpty het volgende:
99% van de wereldbevolking denkt zo zegt Andrea....wat een dom gelul
Ik ga even googlenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:44 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nooit van de piramide van Maslow gehoord natuurlijk, waarschijnlijk nog niet eens van een piramide op zich.
Nooit wat geleerd vroeger denk ik. Vandaar zeker ook dat ze zo godsgruwelijk sago loopt te doen hele dagen: geen geld, dus kan ze niks, en is ze niks ...... Worden dit soort lui niet ontzettend moe van zichzelf ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef BloesBloes het volgende:
O motivatiequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:44 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nooit van de piramide van Maslow gehoord natuurlijk, waarschijnlijk nog niet eens van een piramide op zich.
Ja heerlijk gelachen om datquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een domme kut .....![]()
[ afbeelding ]
De rode loper van Shelley - 31 augustus 2019.
x7j5w6u
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, heeft de broer van Franny een relatie met Manon .....![]()
Filmpje volgt zo ....
Top! Die ga ik nu kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ook wel aardig .....![]()
[ afbeelding ]
Discussie Shelley en Jens - 31 augustus 2019.
x7j5qbn
Ga ik zeker kijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ook wel aardig .....![]()
[ afbeelding ]
Discussie Shelley en Jens - 31 augustus 2019.
x7j5qbn
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, voor wie het terug wil zien .....![]()
[ afbeelding ]
Bezoek van Franny deel 1 - 31 augustus 2019.
x7j3e13
[ afbeelding ]
Bezoek van Franny deel 2 - 31 augustus 2019.
x7j3sv3
[ afbeelding ]
Bezoek van Franny deel 3 - 31 augustus 2019.
x7j4hd9
[ afbeelding ]
Bezoek van Franny deel 4 - 31 augustus 2019.
x7j4xub
[ afbeelding ]
Bezoek van Franny deel 5 - 31 augustus 2019.
x7j5elx
[ afbeelding ]
Bezoek van Franny deel 6 - 31 augustus 2019.
x7j6f79
[ afbeelding ]
Bezoek van Franny deel 7 - 31 augustus 2019.
x7j6uy5
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:58 schreef Trainwreck het volgende:
[..]![]()
Wat erg voor die ouders. Dan heb je al een dochter als Franny en krijg je ook nog Manon als schoondochter.
quote:Op zondag 1 september 2019 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb een week geen COS gevolgd, maar gaat Adje aanstaande maandag ?
Ja,en hij neemt elke gelegenheid aan om het te vertellenquote:Op zondag 1 september 2019 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb een week geen COS gevolgd, maar gaat Adje aanstaande maandag ?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Ook voor het handtekeningen zetten lijken ze ingeroosterd.quote:Op zondag 1 september 2019 00:10 schreef formule het volgende:
Brandon nog steeds bezig met zijn handtekening op de kistjes zetten,het is ook echt een droogkloot
Klopt, dat heeft Jens zo geregeld.quote:Op zondag 1 september 2019 00:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Ook voor het handtekeningen zetten lijken ze ingeroosterd.
Het kistjes maken en handtekeningen zetten lijkt een geoliede machineIedereen werkt eraan mee en niemand moppert.
Wie?quote:Op zondag 1 september 2019 00:13 schreef Trainwreck het volgende:
[..]Lekker dan. Was ze bijna opgerot, halen ze d’r over om te blijven.
Nariska.quote:
Al 15 maanden lang speelt hij het en houdt elke minuut de camera's in de gaten ...quote:Op zondag 1 september 2019 00:14 schreef formule het volgende:
Brandon speelt volgens mij de ideale schoonzoon,nu weer bezig in het sanitairhok, netjes de wasbak schoonmaken
En ook niemand daar die daar vragen over stelt? ...Ze nemen het maar klakkeloos aan dat ze blijft ...quote:Op zondag 1 september 2019 00:27 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Nariska.Ze lag al half buiten de poort met d’r gejank... Ben echt benieuwd wat ze achter tegen haar hebben gezegd of beloofd, want de ommekeer qua gedrag is opmerkelijk.
O,Maris die is een camera op zichzelf,ze houd iedereen in de gatenquote:Op zondag 1 september 2019 00:27 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Nariska.Ze lag al half buiten de poort met d’r gejank... Ben echt benieuwd wat ze achter tegen haar hebben gezegd of beloofd, want de ommekeer qua gedrag is opmerkelijk.
quote:Op zondag 1 september 2019 00:41 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd belachelijk voor iemand die na 1 week al weg wilde........pffffquote:Op zondag 1 september 2019 00:27 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Of er is toen gezegd van yoo wacht nog ff wantttt, er komt een zwarte envelop aan....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
ze was ook kwaad...ze was door mensen voorgelogen zei ze.....en dat leek op een verwijt richting...regie..........quote:Op zondag 1 september 2019 01:19 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Of er is toen gezegd van yoo wacht nog ff wantttt, er komt een zwarte envelop aan....
Dat zijn volgens mij extentions haar eigen haar is zo te zien een stuk kortenquote:Op zondag 1 september 2019 07:09 schreef Mjelleke het volgende:
Wat een dode dorre punten heeft Mariska zeg in haar haar
ssssssst houden zoquote:Op zondag 1 september 2019 07:52 schreef Mjelleke het volgende:
Het verbaast me dat Jessie nog niet wakker is.
Hahaquote:Op zondag 1 september 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:
Jessie is wakker hoor gelukkig niet in beeld
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik haar horen zeggen dat ze hem kende van de voetbalclub.quote:Op zondag 1 september 2019 08:08 schreef Dotteke het volgende:
Over die dordt die gevonden is, Heel heftig zegt Merel
IK vraag me nog steeds af of het wel een kennis van haar is of gewoon iemand omdat die uit dordt komt
Ze weet in ieder geval niet wat het adres is
[ afbeelding ]
Thnx, had het niet mee gekregenquote:Op zondag 1 september 2019 08:11 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik haar horen zeggen dat ze hem kende van de voetbalclub.
Ja oa Cees en de vent waar ze zo gek op schijnt te zijn de neef van Cees, Vincent is ook uitgenodigd. Of die mee komt weet ik nietquote:
Komt ook mee, en een vriendinquote:Op zondag 1 september 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja oa Cees en de vent waar ze zo gek op schijnt te zijn de neef van Cees, Vincent is ook uitgenodigd. Of die mee komt weet ik niet
Ik ben wel nieuwsgierig naar die geile Vincent, SeeS ken me gestolen wordenquote:Op zondag 1 september 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja oa Cees en de vent waar ze zo gek op schijnt te zijn de neef van Cees, Vincent is ook uitgenodigd. Of die mee komt weet ik niet
Thnx, ben benieuwd hoe die neef dan tegen haar doetquote:
Ja, ben ik ook benieuwd naar, zal hij net zo gek met Maris zijn als Maris zegt op hem te zijnquote:Op zondag 1 september 2019 08:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar die geile Vincent, SeeS ken me gestolen worden
quote:Op zondag 1 september 2019 08:24 schreef 5thencounter het volgende:
De cake is goed gaar, en lekker compact.. wil niet uit het blik komen.. oplossing, in het blik laten zitten…
[ afbeelding ]
Soort van testament zal SeeS ook wel hebben.. ik zie totaal geen liefdevolle belangstelling in dat mensquote:Op zondag 1 september 2019 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook benieuwd naar, zal hij net zo gek met Maris zijn als Maris zegt op hem te zijn
Ik ben benieuwd als hij de poort binnen komt
WIe gaat ze het eerst zoenen SeeS of Vincent, of haar vriendin
Ik denk SeeS das toch een soort van bekende Nederlander voor haar
Nee ik ook niet hoor, weet niet helemaal goed wat ik van haar denken moet.quote:Op zondag 1 september 2019 08:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Soort van testament zal SeeS ook wel hebben.. ik zie totaal geen liefdevolle belangstelling in dat mens
Ze speelde in die film.quote:Op zondag 1 september 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Andrea met Jessie over die actrice die vast zit voor drughandel op een belgisch festival
ALleen maar nette mensen schijnt die actrice ooit gezegd te hebben
Euhhh Andrea de vader van Jessie doet ook in drugs :
Ik ken haar wel, maar kan niet zo gauw op haar naam komenquote:
Ok thanks. Wie is Vincent ?quote:Op zondag 1 september 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De neef van Cees, iemand waar ze gek op is en net voor dat ze naar Utopia ging ontmoetenquote:
Ik ook even niet.quote:Op zondag 1 september 2019 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken haar wel, maar kan niet zo gauw op haar naam komen
De andere hebben al te vaak aan haar gevraagd: moet ik ff helpen/heb je hulp nodig. En altijdquote:Op zondag 1 september 2019 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoor, weet niet helemaal goed wat ik van haar denken moet.
Een heel apart slag mens is het.
Een hoop bla bla dat weet ik dan wel, maar verder .........
Valt me ook op dat niemand haar helpt, bij de andere bewoners is er altijd wel iemand die komt helpen maar ik zie haar alles alleen doen en ook niemand die iets vraagt
Het is een aandachtshoer, ze dacht de popie blits te maken door ook Utopia in te gaan en net zo te gaan zieken en zeiken als haar rolmodel SeeS , zo zie ik het inmiddels.. gelukkig kreeg het dat terug in de smoelwerk .. jammer dat ze net op tijd gered was van de exit door het stopnieuwsquote:Op zondag 1 september 2019 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoor, weet niet helemaal goed wat ik van haar denken moet.
Een heel apart slag mens is het.
Een hoop bla bla dat weet ik dan wel, maar verder .........
Valt me ook op dat niemand haar helpt, bij de andere bewoners is er altijd wel iemand die komt helpen maar ik zie haar alles alleen doen en ook niemand die iets vraagt
Ok spannend. Ben benieuwdquote:Op zondag 1 september 2019 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De neef van Cees, iemand waar ze gek op is en net voor dat ze naar Utopia ging ontmoeten
En er komt een vriendin van haar lees ik net
Ja, ze zou zich inleven voor de film, dat deed ze altijdquote:Op zondag 1 september 2019 08:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ook even niet.![]()
Weet wel dat ze een beste partij bij zich had toen ze gepakt is.
Nee, dan zou ik ook denken bekijk het maarquote:Op zondag 1 september 2019 08:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De andere hebben al te vaak aan haar gevraagd: moet ik ff helpen/heb je hulp nodig. En altijd
wimpelt ze hulp af omdat ze het al sinds haar 12 zelf doet. Tja dan vraag je haar niet meer
of ze hulp nodig hebt.
Goedemorgen Cos vanuit de ziekenboeg
Ja, ik zie haar nu niet meer vrijwillig vertrekken. Wel raar dat in een keer al haar kwaaltjes over zijn, en haar duizelingen hoor je haar ook niet meer overquote:Op zondag 1 september 2019 08:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een aandachtshoer, ze dacht de popie blits te maken door ook Utopia in te gaan en net zo te gaan zieken en zeiken als haar rolmodel SeeS , zo zie ik het inmiddels.. gelukkig kreeg het dat terug in de smoelwerk .. jammer dat de net op tijd gered was van de exit door het stopnieuws
Imanuelle Grivesquote:Op zondag 1 september 2019 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken haar wel, maar kan niet zo gauw op haar naam komen
Ja, ik ook, ben heel benieuwd hoe die Vincent op haar gaat reagerenquote:
Er bestaat ook nog zoiets als tisseus die door heel veel mensen na een beurt gebruikt worden.quote:Op zondag 1 september 2019 08:06 schreef Dotteke het volgende:
En daar hebben we vieze merel met haar druipgrot. Lekker op een stoel gaan zitten.
Straks zit Franny op diezelfde stoel en kruipt het zaad van Jessie...... je moet er niet aan denken he wat er dan zou kunnen gebeuren![]()
[ afbeelding ]
visagie was toch voor Mylene?quote:Op zondag 1 september 2019 08:17 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben zoveel daar past visagie niet meer tussen, zegt Jessie tegen Andrea
Katie knuffel, relase party, de markt 13 september hij laat het Andrea zien
[ afbeelding ]
Thnx, jammer toch dat iemand met zo mooie carrière dit soort dingen gaat doenquote:
De vader van Jessie heeft een coffeeshop.quote:Op zondag 1 september 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Andrea met Jessie over die actrice die vast zit voor drughandel op een belgisch festival
ALleen maar nette mensen schijnt die actrice ooit gezegd te hebben
Euhhh Andrea de vader van Jessie doet ook in drugs :
quote:Op zondag 1 september 2019 08:24 schreef 5thencounter het volgende:
De cake is goed gaar, en lekker compact.. wil niet uit het blik komen.. oplossing, in het blik laten zitten…
[ afbeelding ]
Al die fopdingen waren toch reserve trucjes om precies te doen wat ze zelf wilde zonder commentaar te krijgen, na het nieuws was iedereen ineens veilig van wegstemmen dus alle acts konden overboordquote:Op zondag 1 september 2019 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zie haar nu niet meer vrijwillig vertrekken. Wel raar dat in een keer al haar kwaaltjes over zijn, en haar duizelingen hoor je haar ook niet meer over
Dat was het,geweldige smoes.quote:Op zondag 1 september 2019 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze zou zich inleven voor de film, dat deed ze altijd
Het blijft even goed drugsquote:Op zondag 1 september 2019 08:35 schreef Verida het volgende:
[..]
De vader van Jessie heeft een coffeeshop.
Is toch wat anders dan in drugs doen,
om het eerste op te vangen of weg te vegen. Daarna even fris wassen is toch wel het minste.quote:Op zondag 1 september 2019 08:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als tisseus die door heel veel mensen na een beurt gebruikt worden.
Ja, zo zou je wel gaan denken.quote:Op zondag 1 september 2019 08:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Al die fopdingen waren toch reserve trucjes om precies te doen wat ze zelf wilde zonder commentaar te krijgen, na het nieuws was iedereen ineens veilig van wegstemmen dus alle acts konden overboord
Als je verslavingsgevoelig bent, kun je naar van alles grijpen als je begint met een biertje. Maar dit is een discussie die hier al vaker gevoerd is en we zijn het niet met elkaar eensquote:Op zondag 1 september 2019 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het blijft even goed drugs
Je kind begint vaak met drug en grijpt daarna naar zwaarder dingen
Ja, dat was het ook, maar zo werd er gezegd ze leeft zich altijd in in de rol die ze moet spelen.quote:
Imanuelle huppeldepup bij Tomorrow landquote:Op zondag 1 september 2019 08:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ook even niet.![]()
Weet wel dat ze een beste partij bij zich had toen ze gepakt is.
Thanks.quote:Op zondag 1 september 2019 08:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Imanuelle huppeldepup bij Tomorrow land
Joh meen je dat, maar toch loopt er altijd wat uit daarnaquote:Op zondag 1 september 2019 08:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als tisseus die door heel veel mensen na een beurt gebruikt worden.
Hoeft ook niet, iedereen zijn meningquote:Op zondag 1 september 2019 08:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je verslavingsgevoelig bent, kun je naar van alles grijpen als je begint met een biertje. Maar dit is een discussie die hier al vaker gevoerd is en we zijn het niet met elkaar eens
Ik ben een beetje bang dat ze tot nov/dec niet veel meer gaan doen daar en Achter om geen herhaling van 1 te maken.. iets van doormodderen tot eind november en dan pas 2 weken de 10 kleine negertjes te gaan doen , en de lopende zaken door te laten gaan met hulp van "gasten" zijnde ex utopianenquote:Op zondag 1 september 2019 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo zou je wel gaan denken.
Er mag wel eens iets gaan gebeuren, het is een saaie bende
Ik ook ...wat een verhaalquote:Op zondag 1 september 2019 08:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
De rode loper komt voor 5 uur binnen.![]()
Wat heb ik gisteren gelachen.
Wat een zure koppies.quote:
Dat hele kleine rode lopertje, dat was echt hilarischquote:Op zondag 1 september 2019 08:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
De rode loper komt voor 5 uur binnen.![]()
Wat heb ik gisteren gelachen.
Nou daar zit ik niet op te wachten op oud Utopianen, das oude meuk die hebben hun tijd gehad.quote:Op zondag 1 september 2019 08:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat ze tot nov/dec niet veel meer gaan doen daar en Achter om geen herhaling van 1 te maken.. iets van doormodderen tot eind november en dan pas 2 weken de 10 kleine negertjes te gaan doen , en de lopende zaken door te laten gaan met hulp van "gasten" zijnde ex utopianen
Nee, ik denk als Cees heeft gezegd dat hij komt, hij ook echt wel komtquote:Op zondag 1 september 2019 08:43 schreef Verida het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat er misschien helemaal niemand komt voor Maris...
Ik ben echt benieuwd of er een zwarte enveloppe binnen komt waarin hij een keus mag makenquote:
we hebben alleen het woord van Maris dat Cees heeft gezegd dat hij komt, toch?quote:Op zondag 1 september 2019 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik denk als Cees heeft gezegd dat hij komt, hij ook echt wel komt
Of hij moet zich heel erg slecht voelen
Oeps, dat zal haar tegen vallen dan als hi j niet komtquote:Op zondag 1 september 2019 08:46 schreef Verida het volgende:
[..]
we hebben alleen het woord van Maris dat Cees heeft gezegd dat hij komt, toch?
Op zijn fb is niets te vinden hierover volgens mij. Er werd hier steeds gezegd dat Cees op vakantie is met een van zijn dochters
Het kan al beginnen met lijm. Of benzine. maar Jessie's vader is dus een slechte man omdat hij een coffeeshop heeft.quote:Op zondag 1 september 2019 08:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je verslavingsgevoelig bent, kun je naar van alles grijpen als je begint met een biertje. Maar dit is een discussie die hier al vaker gevoerd is en we zijn het niet met elkaar eens
Cees is al terug van vakantie. Die komt echt welquote:Op zondag 1 september 2019 08:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Op zijn fb is niets te vinden hierover volgens mij. Er werd hier steeds gezegd dat Cees op vakantie is met een van zijn dochters
Zover ik weet is hij wel weer terug van vakantie.quote:Op zondag 1 september 2019 08:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Cees komt sowieso, hij had een bericht op instagram geplaatst dat hij voor de 3e keer naar uto gaat.quote:Op zondag 1 september 2019 08:43 schreef Verida het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat er misschien helemaal niemand komt voor Maris...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |