Max ook welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:43 schreef opreis het volgende:
Hamilton zal morgen de overwinning gewoon aan Hubert opdragen
Pff. Kijk wel op Sky.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:17 schreef Zipportal het volgende:
twitter:TimCoronel twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 16:49:00See you tomorrow @:robertdoornboss en sorry want je krijgt 2 Coronels @:ZiggoSportF1 😜ps krijg je vast ook dubbel betaald 💸💰💸💰😂 https://t.co/X48PbiXAYy reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn gewoon screenshots van de TV uitzending, is/was voor iedereen te zien die de race keek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:25 schreef DrMarten het volgende:
En dan scroll je even door Twitter en staan er gewoon foto's tussen waarop ie nog in de auto zit
In mijn ogen ben je aardig ziek in je hoofd als je dat online gooit
Betekent niet dat je het moet herhalenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:39 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Zijn gewoon screenshots van de TV uitzending, is/was voor iedereen te zien.
race afgelastquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zullen een minuut stilte houden en de festiviteiten na afloop versoberen, maar denk dat de race gewoon doorgaat.
NOS gooit de beelden van de race toch ook gewoon in het journaal (gekregen van Ziggo)quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Betekent niet dat je het moet herhalen
Alleen een beeld van een wrak, niet een beeld van een coureur die nog in de auto zit en overlijdt. Ik vind het smakeloos om zoiets te plaatsen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
NOS gooit de beelden van de race toch ook gewoon in het journaal (gekregen van Ziggo)
Ik vind dat we niet moeten overdrijven.
Het is erg ja maar er gaan wel meer mensen dood
Ik zal het gifje van het journaal niet opnieuw posten maar dat waren exact dezelfde beelden die live te zien warenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen een beeld van een wrak, niet een beeld van een coureur die nog in de auto zit en overlijdt. Ik vind het smakeloos om zoiets te plaatsen.
Snap de ophef ook niet zo. Alle overige dodelijke crashes staan ook gewoon op youtube.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal het gifje van het journaal niet opnieuw posten maar dat waren exact dezelfde beelden die live te zien waren
Waarom volg je hem dan op twitter?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:17 schreef Zipportal het volgende:
twitter:TimCoronel twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 16:49:00See you tomorrow @:robertdoornboss en sorry want je krijgt 2 Coronels @:ZiggoSportF1 😜ps krijg je vast ook dubbel betaald 💸💰💸💰😂 https://t.co/X48PbiXAYy reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een sport met gevaren, en dit hoort daar gewoon bij. Het niet laten zien zou juist hypocriet zijn. Bij heel veel journaals zijn er wel beelden te zien van rampen, ongelukken, aanslagen enz. waarbij dodelijke slachtoffers vallen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen een beeld van een wrak, niet een beeld van een coureur die nog in de auto zit en overlijdt. Ik vind het smakeloos om zoiets te plaatsen.
Ook het journaal laat geen doden zien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is een sport met gevaren, en dit hoort daar gewoon bij. Het niet laten zien zou juist hypocriet zijn. Bij heel veel journaals zijn er wel beelden te zien van rampen, ongelukken, aanslagen enz. waarbij dodelijke slachtoffers vallen.
Kijk je alleen het Jeugdjournaal?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook het journaal laat geen doden zien.
Het reguliere journaal, waar men uit respect geen dierbaren die overhoop geschoten worden laat zien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Kijk je alleen het Jeugdjournaal?
Ik kan me de eerste uitzending van de aanslag bij Charlie Hebdo nog herinneren. Die executie van die politieagent lieten ze eerst gewoon zien. Pas later hadden ze die weggeknipt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan hebben ze iig hun fout doorgehad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:19 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik kan me de eerste uitzending van de aanslag bij Charlie Hebdo nog herinneren. Die executie van die politieagent lieten ze eerst gewoon zien. Pas later hadden ze die weggeknipt.
In welke journaal, het acht uur journaal?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
NOS gooit de beelden van de race toch ook gewoon in het journaal (gekregen van Ziggo)
Ik vind dat we niet moeten overdrijven.
Het is erg ja maar er gaan wel meer mensen dood
Het sport journaal....en je ziet ook geen doden alleen dat hij in zijn auto zit tijdens de crashquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In welke journaal, het acht uur journaal?
Laatste zin is natuurlijk bullshit, daarmee sla je alles plat en is het altijd geoorloofd. Ik wil niet zeggen dat er geen beelden uitgezonden mogen worden want daar ben ik het hevig mee oneens
Bij 9-11 zijn natuurlijk geen doden gevallen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat op Twitter te loeren, toen zijn rot kop voorbij in de zoekresultaten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarom volg je hem dan op twitter?
Hoe koud is het nou eigenlijk?quote:Op zondag 1 september 2019 07:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht voor vandaag
6.00 thuis vertrokken, 7.30 al zittend in Double Gauche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |