Daar geloof ik weinig van, Merel zal haar 'shine' vast willen houdenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:21 schreef sjampoeh het volgende:
merel en fran gaan sws 2 maanden niks doen als ze weer naar de boze buitenwereld gaan
Dat gaat niet lukken. Daar hoor je straks nooit meer wat van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:22 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Daar geloof ik weinig van, Merel zal haar 'shine' vast willen houden
Nou we zullen nog wat pogingen zien/horen, Jessie stalken, en dan wordt het stil..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. Daar hoor je straks nooit meer wat van.
Jessie stalken zal ook niet makkelijk gaan want ze wonen heel ver bij elkaar vandaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nou we zullen nog wat pogingen zien/horen, Jessie stalken, en dan wordt het stil..
Ik hoop het voor hem!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie stalken zal ook niet makkelijk gaan want ze wonen heel ver bij elkaar vandaan.
misschien gaan ze gelijk samen wonenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie stalken zal ook niet makkelijk gaan want ze wonen heel ver bij elkaar vandaan.
Daar trapt Jessie niet in en daar is hij al heel duidelijk over geweestquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
misschien gaan ze gelijk samen wonen
Jessie dumpt Merel na utopia gebruikt haar voor in utopiaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar trapt Jessie niet in en daar is hij al heel duidelijk over geweest
Dat is een aanname. Billy heeft hij ook niet gelijk gedumpt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jessie dumpt Merel na utopia gebruikt haar voor in utopia
die mocht gelijk mee op vakantie. z'n ouders zijn ook veel te goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een aanname. Billy heeft hij ook niet gelijk gedumpt.
Ja vind ik ook. Billy en Jessie vond ik echt totaal geen match. Ik wist ook niet wat ik zag toen ze voor het eerst zoenden. Merel en Jessie vind ik trouwens ook geen match, maar net een tikje geloofwaardiger dan Billy en Jessiequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die mocht gelijk mee op vakantie. z'n ouders zijn ook veel te goed
Waarom zou die man dat in hemelsnaam doen als de dood al in zijn schaduw looptquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:31 schreef Lelie68 het volgende:
Zal Cees morgen aan Jessie nog vertellen hoe ‘eerlijk’ Merel is?
Als dat zo is waarom dan naar Utopia komen? Ok bedoel als het zo slecht gaat, dan heb je daar toch geen behoefte aanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou die man dat in hemelsnaam doen als de dood al in zijn schaduw loopt
dat is toch heel wat anders!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:33 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Als dat zo is waarom dan naar Utopia komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |