Ze gaven haar gewoon antwoord, dus ze lijken het gewendquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:24 schreef sjampoeh het volgende:
Zou haar familie ook in haar debiele act trappen ? Ik durf niet alleen te slapen
Ik denk dat daar minder gezegd word dan thuis ....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:24 schreef sjampoeh het volgende:
Zou haar familie ook in haar debiele act trappen ? Ik durf niet alleen te slapen
knoop in je zakdoek eerderquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:27 schreef Setje72 het volgende:
Ik hoop dat er mensen zijn die Shel eerlijk vertellen dat ze niet eens een rol in sesamstraat krijgt...ze denkt er heel wat van
Ik juist andersom, vind alles wat geforceerd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:26 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik denk dat daar minder gezegd word dan thuis ....
Echt niet, ze kan niet tippen aan Sylvia Millecam..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:28 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
knoop in je zakdoek eerder
Shell denkt het wel, volgens mijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is daar een soort etiquette voor? Hoe sterren eten? haha
ik bedoel meer als bezoekerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Echt niet, ze kan niet tippen aan Sylvia Millecam..
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:29 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik bedoel meer als bezoeker
Echt héquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:30 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben |Franny en ben 12 jaar, ik doe een dansje voor papa en mama
[ afbeelding ]
Ze gedraagt zich echt als een klein kindquote:
Aparte manquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:31 schreef Dotteke het volgende:
ANders had ik vandaag op een voetbal veld gestaan, nu ben ik gelukkig hier, zegt pa van Franny
Kaasstengels en pasteitjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:32 schreef goldback het volgende:
Ze zullen misschien ook wel blij dat dochter lief daar zit opgesloten.
Vandaar TT een soort Adam's familie, maar dan andersquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich echt als een klein kind
En papa, mama en haar broers konden er hartelijk omlagen
Ze kreeg nog net geen ¤0,50 fooi
Misschien is Fran daarom angstig om naar huis te gaan??quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:32 schreef goldback het volgende:
Er zit niet veel bij, valt me op dat de bewoners er ook niet massaal bij komen zittenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:33 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vandaar TT een soort Adam's familie, maar dan anders
Dat zou best kunnen. Hebben ze een poosje rust, want ze wordt nu goed in de gaten gehouden door duizenden mensenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:32 schreef goldback het volgende:
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:34 schreef Crabapple het volgende:
Het is wel tekenend dat er bitter weinig Utopianen zich bemoeien met het bezoek van Franny
Nooit slaan met een poesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:34 schreef renevanlaaren het volgende:
je zou ze toch op de bek willen slaan met poes
Precies ik schrijf het net op, alleen Jordy nu over zijn travestiequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit niet veel bij, valt me op dat de bewoners er ook niet massaal bij komen zitten
franny was toch management assistente vraag mij af hoe ze daar was ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Hebben ze een poosje rust, want ze wordt nu goed in de gaten gehouden door duizenden mensen
Dat zegt de cv, die Talpa heeft opgesteld...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:36 schreef goldback het volgende:
[..]
franny was toch management assistente vraag mij af hoe ze daar was ?
Oke gemistquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heeft ze voor haar familie gebakken
pasteitjes
Ja, die werd geprezen dat hij erzo mooi uitzag. Dan is ie natuurlijk niet weg te brandenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Precies ik schrijf het net op, alleen Jordy nu over zijn travestie
Die beroepen zijn net zo fake als de vrijheid in Utopiaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:36 schreef goldback het volgende:
[..]
franny was toch management assistente vraag mij af hoe ze daar was ?
Nee, ouders zijn 30 jaar getrouwdquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ouders zijn 30 jaar getrouwd
Bedankt, ik was al aan het gissen dat er iemand jarig wasquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn bijna nog allemaal aan en het zijn er bijna 30 ouders zijn 30 jaar getrouwd vandaag
[ afbeelding ]
Ze zal haar familie wel kennen en zullen wel flinke eters zijn danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:41 schreef Dotteke het volgende:
Zo veel eten voor dat even bezoek
[ afbeelding ]
ja zo zie ik het ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny is de freak van de familie.
Het is meer zo'n bezoekje bij een familielid waar je uit beleefdheid heengaat.
Vermoed dat haar vader net zo'n freak isquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Lijkt inderdaad op een bezoek in Parnassiaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Die mensen zullen wat over zich heen krijgen, dan kan zo'n TT er ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja zo zie ik het ook.t debiele zusje
Ja, zo'n jaarlijks bezoek omdat het verplegend personeel ook wat van de familie verwacht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad op een bezoek in Parnassia
Het is duidelijk een gezin met issues, gaan geforceerd met elkaar om al lijkt het nu iets te' ontdooien'quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die mensen zullen wat over zich heen krijgen, dan kan zo'n TT er ook nog wel bij.
daarom juist. gevaarlijk meisjequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:45 schreef magnaal het volgende:
Franny is echt niet debiel, integendeel..En dat vlinderachtige is alleen maar een pose...
Dat denk ik dus ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:45 schreef magnaal het volgende:
Franny is echt niet debiel, integendeel..En dat vlinderachtige is alleen maar een pose...
Debiel is ze niet, ze bespeelt de boel compleetquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:45 schreef magnaal het volgende:
Inderdaad...Tis een uitgekookt gevaarlijk meisje en denk dat haar familie dat ook heel goed weetquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:45 schreef magnaal het volgende:
Geslepen griet is hetquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
daarom juist. gevaarlijk meisje
Dat kind haar radertjes liggen overhoopquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Begint ze weer over die dans, alsof de familie die nog niet gezien heeft.
Oh, kind heeft echt echt niet geslapen.
Welnee, je doorziet dat gedrag toch gelijk. Ik vind Merel veel gevaarlijkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:48 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Inderdaad...Tis een uitgekookt gevaarlijk meisje en denk dat haar familie dat ook heel goed weet
Dat is nog aan de hoge kant je schattingquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Pfff als je zegt dat Franny 13 is, geloof ik het ook..triest dit
dansje vanmorgen bij pa en ma en broertje was ook een heel ander dansje. Een soort kleuterdansje, niks geen neukbewegingen of geil met je haren gooienquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Begint ze weer over die dans, alsof de familie die nog niet gezien heeft.
Oh, kind heeft echt echt niet geslapen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vermoed dat haar vader net zo'n freak is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik denk, hou het netjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:50 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat is nog aan de hoge kant je schatting
nou, merel kan ik aan, die is zo doorzichtig als de pest, alleen maar egoistischquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Welnee, je doorziet dat gedrag toch gelijk. Ik vind Merel veel gevaarlijker
Het is een apart familie bezoek. Korte gesprekjes die nergens over gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt wel of Franny niet weet hoe ze met haar familie wil praten
Nu doet ze weer kunstjes met de bal
dat dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:51 schreef Harrison het volgende:
[..]Dat neem ik direct van je aan, lijkt mij idd een aardige manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gaat ook niet met moeder ff apart of heeft ze dat wel gedaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:53 schreef IkFok het volgende:
[..]
Het is een apart familie bezoek. Korte gesprekjes die nergens over gaan
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:53 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat neem ik direct van je aan, lijkt mij idd een aardige man
Nee niet gezienquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaat ook niet met moeder ff apart of heeft ze dat wel gedaan?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:toch vind ik hem het type 'stille wateren, hebben diepe gronden. Mijn schoonvader was ook een zeer vriendelijk en sociale man voor derden maar toch sloeg hij met regelmaat mijn schoonmoeder tot bloedens toe
Dan verschillen we van meningquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:51 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, merel kan ik aan, die is zo doorzichtig als de pest, alleen maar egoistisch
franny is levensgevaarlijk, manipulatief en maakt veel kapot, gewoon omdat ze dat kan.
Ze weten daar ook allemaal dat ze alles door lult en/of dat ze tegen elkaar uitgespeeld worden ,quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Welnee, je doorziet dat gedrag toch gelijk. Ik vind Merel veel gevaarlijker
[..]Dat lijkt mij ook heel logisch. Zeker als je geen camera's gewend ben. Dan ga je vanzelf voorzichtiger om met wat je wel en niet zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk please gedragquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat denk ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LORENZO!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:57 schreef Giggio het volgende:
die kleuterdansjes van frutzl en kinderlijke lift door die 2 net-niet-reppers
afreusssssssssssss
verder nog iets in de planning vandaag of kan ik dagje-niet-streamen opnemen?
is die familie zo arm dat ze die 2 knullen met gescheurde spijkerbroeken laten zitten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:59 schreef magnaal het volgende:
Het is in ieder geval een beetje raar toneelstuk, dat bezoek..
Vanavond toch in Utopi, volgende maand in Cannesquote:
Ik heb het vermoeden dat ze elkaar vaker gezien hebben dan alleen tijdens dit bezoek, het gaat zo nergens over.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:59 schreef magnaal het volgende:
Het is in ieder geval een beetje raar toneelstuk, dat bezoek..
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vanavond toch in Utopi, volgende maand in Cannes
Nope geen ene moerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:57 schreef Giggio het volgende:
die kleuterdansjes van frutzl en kinderlijke lift door die 2 net-niet-reppers
afreusssssssssssss
verder nog iets in de planning vandaag of kan ik dagje-niet-streamen opnemen?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duidelijk indische invloeden, laat het achterster van zijn tong niet zien.
Ik vind de familie lief en aardig.Maar er zit wel wat achter neem ik aan.
Mogge![]()
Lorenzo is morgenquote:
Oeps, dacht ook vanavondquote:
Ik heb juist het gevoel, dat er een flinke afstand tussen Fran en de familie is en ze nu doen alsofquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze elkaar vaker gezien hebben dan alleen tijdens dit bezoek, het gaat zo nergens over.
Nee joh, een freak met issues.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:53 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat neem ik direct van je aan, lijkt mij idd een aardige man
Vergeet niet de stront die dochter'lief' over ze uit heeft gekraamdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook heel logisch. Zeker als je geen camera's gewend ben. Dan ga je vanzelf voorzichtiger om met wat je wel en niet zegt.
GMquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Mogge
Precies, ik heb de binnenkomst helaas gemist had de begroeting willen zien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel, dat er een flinke afstand tussen Fran en de familie is en ze nu doen alsof
ik denk ook dat het mike is hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:05 schreef mazaru het volgende:
Frannie: Je hebt een heel anders hoofd. Wat heb je gedaan?
Broer: Ja? NIets...
Frannie: Huh ja je hoofd is heel anders. Je tanden zijn ook anders.. je bent heel anders...
Ik vermoed dat de camera's een belangrijke rol spelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:04 schreef Harrison het volgende:
[..]
GM![]()
![]()
Ik denk dat ze haar in bescherming willen nemen door niet te veel te zeggen.
heeft frutzl door dat die 'broer' een andere acteur is dan de vorige keer?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:05 schreef mazaru het volgende:
Frannie: Huh ja je hoofd is heel anders. Je tanden zijn ook anders.. je bent heel anders...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
heeft frutzl door dat die 'broer' een andere acteur is dan de vorige keer?
Die hebben we allemaal gemist. Zat onder een lange sl.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:05 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Precies, ik heb de binnenkomst helaas gemist had de begroeting willen zien.
Ze doen duidelijk hun best om er wat van te maken en dat laat hun goede wil zien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Mogge
Het gesprek dat moeder en broer de vorige keer met Tranny hebben gehad heeft niks opgeleverd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
heeft frutzl door dat die 'broer' een andere acteur is dan de vorige keer?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Heeft Franny iets van belangstelling getoond naar haar familie?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze doen duidelijk hun best om er wat van te maken en dat laat hun goede wil zien.
Ja denk ik ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de camera's een belangrijke rol spelen.Franny heeft nogal wat uitspraken gedaan over hen.
Zou ze aan het dissocieren zijn, ze was wel erg nerveusquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:05 schreef mazaru het volgende:
ik hoorde haar moeder eerder zeggen: ja franny, eigen keuzes maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het gesprek dat moeder en broer de vorige keer met Tranny hebben gehad heeft niks opgeleverd.
Ze speelt gewoon weer het debiele zusjequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zou ze aan het dissocieren zijn, ze was wel erg nerveus
Ze is maar hulpje van de actrice he . Die beslistquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:06 schreef sjampoeh het volgende:
waarom belt hiske zelf niet naar rob
Verbaast me niets.quote:
Mike in vermomming, en die blijft voor de finalequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:06 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ik denk ook dat het mike is hoor
Wel of niet neuken met Greet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik hoorde haar moeder eerder zeggen: ja franny, eigen keuzes maken.
ze twijfelde over iets, weet f niet waar t over ging.
Jammer!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Die hebben we allemaal gemist. Zat onder een lange sl.
Pffttt, je herkent je eigen broer toch wel?? Alhoewel...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mike in vermomming, en die blijft voor de finale
Haar moeder zei ook al dat ze het raar vond om Franny weer te zien, familiair geheugenprobleem?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Pffttt, je herkent je eigen broer toch wel?? Alhoewel...
Dat ging heel snel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoorde de naam Tim vallen. SL.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Die hebben we allemaal gemist. Zat onder een lange sl.
Ja hahaha..of het zijn figuranten...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:12 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Haar moeder zei ook al dat ze het raar vond om Franny weer te zien, familiair geheugenprobleem?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:12 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Haar moeder zei ook al dat ze het raar vond om Franny weer te zien, familiair geheugenprobleem?
Moeder kan Franny toch elke dag zien, zelfs een paar keerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat kan toch na zoveel maanden? Je maakt het imo ingewikkelder dan het is.
Hiske is 1 v.d vriezers aan het leegmaken? Zodat ze er in kan zitten met dr legging en jurk met lange mouwen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
Mopperdemoppermopper smijten met brood van rechts naar links...
Die vriezers staan achter de caravan.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar Franny is wel ''gegroeid'' hèquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Moeder kan Franny toch elke dag zien, zelfs een paar keer
Klopt, maar dat is wat anders dan spreken, aanraken etc.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee, was een apart momentje want Franny reageerde er verbaasd op waarop haar moeder zei dat het net was of ze gisteren nog had gezien. Misschien een ongelukkige woordkeuzequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat kan toch na zoveel maanden? Je maakt het imo ingewikkelder dan het is.
Ok...geen idee. Ik kreeg het niet mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee, was een apart momentje want Franny reageerde er verbaasd op waarop haar moeder zei dat het net was of ze gisteren nog had gezien. Misschien een ongelukkige woordkeuze
Dan moet Mike in een ziekenhuis bed binnen gereden worden die heeft zijn been gebroken, en ligt in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mike in vermomming, en die blijft voor de finale
Daarom vond ik het ook apart, het zal gerust wat onwennig zijn om iemand weer in levende lijve te zien maar toch niet raar?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Oh das niet bestquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dan moet Mike in een ziekenhuis bed binnen gereden worden die heeft zijn been gebroken, en ligt in het ziekenhuis.
Oquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dan moet Mike in een ziekenhuis bed binnen gereden worden die heeft zijn been gebroken, en ligt in het ziekenhuis.
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen? Nou hoeft hij niet op te komen draven, wat ook moeilijk is als je een gebroken been hebt natuurlijk...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O![]()
Het gaat nu over het treintje.
Gerrit: krijg je 2500 euro, rgel je een treintje.![]()
Merel: maar het gaat vast wel lopen hoor.
Moeder: ik heb de rails al zien liggen.
Gewoon doen of ze er niet zijn en de eerste dagen niet op fora kijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
Het lijkt me zó moeilijk voor familie om daar ineens te zijn, met al die camera's en een genadeloos publiek wat ze be en veroordeelt. Zij willen hun dochter en zus zien, maar voor die camera's kiezen ze niet.
Dat lijkt mij ook, maar de blijdschap om mijn kind te kunnen zien en aanraken zou overheersen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
Het lijkt me zó moeilijk voor familie om daar ineens te zijn, met al die camera's en een genadeloos publiek wat ze be en veroordeelt. Zij willen hun dochter en zus zien, maar voor die camera's kiezen ze niet.
Beter helemaal niet op fora en facebook kijken en onderduiken in Siberiëquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon doen of ze er niet zijn en de eerste dagen niet op fora kijken
Ik denk het niet, maar misschien ken je nog een andere "interessante" term, ik ben nu al geïmponeerd maar sommigen hier fietsen nog gewoon mee, alsof er niets aan de hand is!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zou ze aan het dissocieren zijn, ze was wel erg nerveus
Ik welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het leek op een geintje. Merel vond het niet heel grappig
Dat lijkt mij dus ook! Ik vind het knap hoe neutraal ze het weten te houden. Lijkt me echt heel moeilijk om niet op dingen in te gaan, terwijl je toch dagelijks ziet hoe je dochter daar bezig is. Maar als ze daarover zouden beginnen leg je daar de nadruk op. Denk dat ze dat willen vermijden, om het niet nog erger te maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ze is weer helemaal de oude inclusief te kort jurkjequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:40 schreef Sofia2019 het volgende:
Mariska ; zo ben ik opgevoed.
ZUCHT
Moeder zei ook bij ons thuis of bij jou thuisquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny wil iedere week een Utopiaan thuis uitnodigen.
Dat is wel het beste idd. Beter voor hun gemoedsrust.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon doen of ze er niet zijn en de eerste dagen niet op fora kijken
Derde, ma vertelde net dat dat 2e bezoek een interventie was.quote:
Volgens mij werd er gezegd 'het is ook jouw huis'.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Moeder zei ook bij ons thuis of bij jou thuis
Dat vermoed ik ook. Verstandig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:29 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook! Ik vind het knap hoe neutraal ze het weten te houden. Lijkt me echt heel moeilijk om niet op dingen in te gaan, terwijl je toch dagelijks ziet hoe je dochter daar bezig is. Maar als ze daarover zouden beginnen leg je daar de nadruk op. Denk dat ze dat willen vermijden, om het niet nog erger te maken.
Zou goed kunnen, ik verbaasde mij al dat ze op zichzelf zou wonen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij werd er gezegd 'het is ook jouw huis'.
Met het geduld dat Jessie heeft zou hij (net als Gerrit) heel erg geschikt zijn om docent te worden.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:44 schreef mazaru het volgende:
Jessie motiveert Lex met haar cursus. Hij heeft haar overhoord en zegt dat ze het hartstikke goed doet.
Wat is het toch een egoïst
Ik vermoed dat een docent voor Lexy speciale kwalificaties nodig heeftquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Met het geduld dat Jessie heeft zou hij (net als Gerrit) heel erg geschikt zijn om docent te worden.....
Ik begreep dat ze al bekend is van pornhub?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:49 schreef renevanlaaren het volgende:
familie van fran denkt dat ze bekend gaat worden.
kan maar zo kim holland let je op![]()
franny ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze al bekend is van pornhub?
'Want zelfs met Manon wilde iedereen op de foto en die zat er niet zo heel lang in.'quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:50 schreef Mumbojumbo het volgende:
Klinkt toch wel zorgelijk.
Broer zegt we laten je echt niet meteen op vakantie gaan met een vriendin of zo.
Dat wordt helemaal niks.
Tja daar vraagt ze zelf om. Als je gaat lopen gillen op tv dat het je niet uitmaakt van wie maar je wilt er een piemel in....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik las hier dat er filmpjes van haar en Tim op pornhub te zien zijn.
Het ging over de 'bekendheid' als Utopiaan, Manon werd ook door iedereen aangesproken terwijl zij er korter inzat dan Franny zal zitten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:51 schreef mazaru het volgende:
Wat is dit nou voor raar iets.
Frannie: Ik dacht eerst ik ben een weekje thuis en dan ga ik lekker op vakantie. Maar dat is ook geen goed idee he?
Broer: Nee ik zei al gelijk 'je denkt toch niet dat we haar zomaar op vakantie laten gaan?"
Fr: Neeee met jullie dan natuurlijk!
Broer: Ja echt niet dat wij jou op vakantie laten gaan met een vriendin of zo. Dat wordt niets.
Fr: Neeee joh!
Wauw! Ben je 25 en dan moet je toestemming hebben van je broer of je op vakantie mag![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Broer:Dat is ook de reden dat ze hier is, dat anderen zien dat ze dit heeft bereikt.
Uh, wat heeft ze dan bereikt?
Iedereen is trots.
WHAT THE FUCK!?
Dan nog! Ze is 25!!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het ging over de 'bekendheid' als Utopiaan, Manon werd ook door iedereen aangesproken terwijl zij er korter inzat dan Franny zal zitten.
Ook een Freaky family mag trots zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Broer:Dat is ook de reden dat ze hier is, dat anderen zien dat ze dit heeft bereikt.
Uh, wat heeft ze dan bereikt?
Iedereen is trots.
WHAT THE FUCK!?
Zonder piemol geen identiteit. Nooit single geweest hè?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
dat ze niet van man tot man hopt en geen dartpijlen gebruikt ? zoiets ?
wie haar benen spreid maakt gezelligheid.tegeltje voor frannyquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zonder piemol geen identiteit. Nooit single geweest hè?
En na elke 'relatie; is ze als stront behandeld/ gebruikt/ ongewenst binnengetreden.
Denk dat de aanhang van Merel daarom zo achter bepaalde filmpjes van Merel op DM aanzitquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja daar vraagt ze zelf om. Als je gaat lopen gillen op tv dat het je niet uitmaakt van wie maar je wilt er een piemel in....
Ze slaapt al een paar dagen alleen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:56 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik denk iets...maar ik ga het niet uitspreken.
Franny durft niet alleen te slapen...is bang naar huis te gaan. Uit zich sexueel raar, geen respect voor haar lichaam. Zou er iets spelen
Allemaal theater volgens mijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:56 schreef Sofia2019 het volgende:
Franny durft niet alleen te slapen...is bang naar huis te gaan. Uit zich sexueel raar, geen respect voor haar lichaam. Zou er iets spelen
mag ze blij zijn dat ik ze niet meer maakquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Denk dat de aanhang van Merel daarom zo achter bepaalde filmpjes van Merel op DM aanzit
Ja nu pas. Maar iemand van 25 die bang is alleen te slapen. Dat is echt abnormaalquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze slaapt al een paar dagen alleen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:56 schreef Sofia2019 het volgende:
Merel is alleen met Jessie geweest. Dat ze seks met hem heeft lijkt mij alleen maar menselijk. Het is in ieder geval geen slet die alleen maar op een piemel uit was ongeacht aan wie die piemel vastzit. Frannie was op dag 1 al op jacht naar een piemel. Tim was de enige die erop wou kruipen en Tim was zeker geen eerste keus, ook geen tweede..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Denk dat de aanhang van Merel daarom zo achter bepaalde filmpjes van Merel op DM aanzit
Hiske wordt mondigquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:58 schreef Bestweldonker het volgende:
Hiske spreekt Jessie aan op het laser apparaat.....een hoop geld, 500 euro ex btw,
Ik weet al niet eens meer wie er qua mannen inzat en wie ze langsging om in haar kut te krijgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Merel is alleen met Jessie geweest. Dat ze seks met hem heeft lijkt mij alleen maar menselijk. Het is in ieder geval geen slet die alleen maar op een piemel uit was ongeacht aan wie die piemel vastzit. Frannie was op dag 1 al op jacht naar een piemel. Tim was de enige die erop wou kruipen en Tim was zeker geen eerste keus, ook geen tweede..
Joa en Brandon sowieso. Volgens mij ook nog Jessie en uiteindelijk werd het Tim.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer wie er qua mannen inzat en wie ze langsging om in haar kut te krijgen.
want dan is t gratis ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:00 schreef mazaru het volgende:
Jessie wil de groep maandag laten beslissen wat er met het laserapparaat moet gebeuren. Als zij willen dat het blijft zodat ze zelf behandelingen kunnen krijgen dan blijft het, anders gaat die weg
Eerst Brandon. Die heeft bedanktquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer wie er qua mannen inzat en wie ze langsging om in haar kut te krijgen.
Denk dat rondzwervende 'seksfilmpjes' op internet niet fijn zijn als je dat niet wil, daar doel ik op. Niet met welk doel men seks heeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Merel is alleen met Jessie geweest. Dat ze seks met hem heeft lijkt mij alleen maar menselijk. Het is in ieder geval geen slet die alleen maar op een piemel uit was ongeacht aan wie die piemel vastzit. Frannie was op dag 1 al op jacht naar een piemel. Tim was de enige die erop wou kruipen en Tim was zeker geen eerste keus, ook geen tweede..
Oh ja Adriaan ook nog. Maar Joa toch ook? Volgens mij als eerste Joa.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:01 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Eerst Brandon. Die heeft bedankt
Toen Tim
Na Tim flirten met Brandon. Bedankte weer
Toen gerrit
Nog met Adriaan in bed geslapen en geflirt
Zou het een aanfluiting vinden als ze hem voor eigen gebruik houdenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:00 schreef mazaru het volgende:
Jessie wil de groep maandag laten beslissen wat er met het laserapparaat moet gebeuren. Als zij willen dat het blijft zodat ze zelf behandelingen kunnen krijgen dan blijft het, anders gaat die weg
Snap dat sowieso niet dat gehang bij bezoek van een ander.. Laat de bewoner met bezoek lekker met rust..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
schijnheilige merel bij t bezoek .. snap dat niet hoor
Zou heel goed kunnen. Ik had alleen meegekregen dat Brandon haar eerste keus was voor Tim, maar hij had geen interessequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja Adriaan ook nog. Maar Joa toch ook? Volgens mij als eerste Joa.
Ik snapte je. Maar ik bedoel dat ze zich daar niet zo druk over moeten maken. Zelfs al is er een filmpje van dan kan er nog niet gezegd worden dat het een slet is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Denk dat rondzwervende 'seksfilmpjes' op internet niet fijn zijn als je dat niet wil, daar doel ik op. Niet met welk doel men seks heeft.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:03 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Ik had alleen meegekregen dat Brandon haar eerste keus was voor Tim, maar hij had geen interesse
ja, en welk eigen gebruik, die paar kleine tattoos die hij heeft geprobeerd weg te lazeren ? of die carbon peeling die hij eigenlijk niet eens goed doet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:03 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zou het een aanfluiting vinden als ze hem voor eigen gebruik houden
Babyface mike....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Joa en Brandon sowieso. Volgens mij ook nog Jessie en uiteindelijk werd het Tim.
En wie we nog allemaal hebben gemist..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja Adriaan ook nog. Maar Joa toch ook? Volgens mij als eerste Joa.
Leuk voor haarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:05 schreef snetje het volgende:
Mylene heeft een mail gekregen ... dit keer gaat ze voor 10 uur visagie les ...
Is iemand er op uit, om het uiteindelijk mee naar huis te nemen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:03 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het was alleen huur dacht ik, geen huurkoop?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is iemand er op uit, om het uiteindelijk mee naar huis te nemen?
Ow dan heb ik het mis..Ik dacht vijf keer 500 euro en dan is het van hun..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:10 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het was alleen huur dacht ik, geen huurkoop?
Dat ding wordt gehuurdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is iemand er op uit, om het uiteindelijk mee naar huis te nemen?
Ik kan het ook mis hebben hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow dan heb ik het mis..Ik dacht vijf keer 500 euro en dan is het van hun..
Ik niet. Ze zijn een stuk goedkoper uit dan dat ze er buiten mee verder moeten gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:03 schreef Crabapple het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:11 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik niet. Ze zijn een stuk goedkoper uit dan dat ze er buiten mee verder moeten gaan.
Stukje luxe.
Samen met dat achterlijk grote spandoek dat erbij hoort, heeft helemaal niets toegevoegd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en welk eigen gebruik, die paar kleine tattoos die hij heeft geprobeerd weg te lazeren ? of die carbon peeling die hij eigenlijk niet eens goed doet?
maar ja, als de groep beslist en het zijn schuld niet meer, en is hij weer nobel dat hij het zo probeert op te lossen
het kan gewoon op zijn lijstje van faaldingen
nou, ontzettend veelquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]Waar ze al heel veel gebruik van hebben gemaakt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:11 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik niet. Ze zijn een stuk goedkoper uit dan dat ze er buiten mee verder moeten gaan.
Stukje luxe.
Tot dusver heeft het laser ding alleen maar geld gekost en niets opgeleverd, Jessie FAAL!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:11 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Stukje luxe.
Inderdaad. Ik heb er al heel wat languit in die stoel zien liggen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:14 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, ontzettend veel
een paar peelings en wat pogingen om hele kleine tattoos weg te halen.
Echt een geweldig succes weer, ook voor de andere bewoners
Inclusief Hiske zelfquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb er al heel wat languit in die stoel zien liggen.
En Shelley en Leen en Merel en Lex en Franniequote:
heb t nog nooit gezien maar kijk ook niet altijdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb er al heel wat languit in die stoel zien liggen.
En 2000 minder in de pot voor eigenbelang?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:11 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Stukje luxe.
Het liefst zou Dylan ook die Gerrit-tattoo van zijn reet af willen laten laseren, maar dat gunt hij Jessie nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Shelley en Leen en Merel en Lex en Frannie
En wat heeft dat te maken met wat ik zei?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:15 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Tot dusver heeft het laser ding alleen maar geld gekost en niets opgeleverd, Jessie FAAL!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:18 schreef Harrison het volgende:
[..]
Het liefst zou Dylan ook die Gerrit-tattoo van zijn reet af willen laten laseren, maar dat gunt hij Jessie niet
Die tattoo was ik al bijna vergetenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:18 schreef Harrison het volgende:
[..]
Het liefst zou Dylan ook die Gerrit-tattoo van zijn reet af willen laten laseren, maar dat gunt hij Jessie niet
Die was inderdaad gaafquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Die tattoo was ik al bijna vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |