Ze gaven haar gewoon antwoord, dus ze lijken het gewendquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:24 schreef sjampoeh het volgende:
Zou haar familie ook in haar debiele act trappen ? Ik durf niet alleen te slapen
Ik denk dat daar minder gezegd word dan thuis ....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:24 schreef sjampoeh het volgende:
Zou haar familie ook in haar debiele act trappen ? Ik durf niet alleen te slapen
knoop in je zakdoek eerderquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:27 schreef Setje72 het volgende:
Ik hoop dat er mensen zijn die Shel eerlijk vertellen dat ze niet eens een rol in sesamstraat krijgt...ze denkt er heel wat van
Ik juist andersom, vind alles wat geforceerd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:26 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik denk dat daar minder gezegd word dan thuis ....
Echt niet, ze kan niet tippen aan Sylvia Millecam..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:28 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
knoop in je zakdoek eerder
Shell denkt het wel, volgens mijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is daar een soort etiquette voor? Hoe sterren eten? haha
ik bedoel meer als bezoekerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Echt niet, ze kan niet tippen aan Sylvia Millecam..
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:29 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik bedoel meer als bezoeker
Echt héquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:30 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben |Franny en ben 12 jaar, ik doe een dansje voor papa en mama
[ afbeelding ]
Ze gedraagt zich echt als een klein kindquote:
Aparte manquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:31 schreef Dotteke het volgende:
ANders had ik vandaag op een voetbal veld gestaan, nu ben ik gelukkig hier, zegt pa van Franny
Kaasstengels en pasteitjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:32 schreef goldback het volgende:
Ze zullen misschien ook wel blij dat dochter lief daar zit opgesloten.
Vandaar TT een soort Adam's familie, maar dan andersquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich echt als een klein kind
En papa, mama en haar broers konden er hartelijk omlagen
Ze kreeg nog net geen ¤0,50 fooi
Misschien is Fran daarom angstig om naar huis te gaan??quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:32 schreef goldback het volgende:
Er zit niet veel bij, valt me op dat de bewoners er ook niet massaal bij komen zittenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:33 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vandaar TT een soort Adam's familie, maar dan anders
Dat zou best kunnen. Hebben ze een poosje rust, want ze wordt nu goed in de gaten gehouden door duizenden mensenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:32 schreef goldback het volgende:
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:34 schreef Crabapple het volgende:
Het is wel tekenend dat er bitter weinig Utopianen zich bemoeien met het bezoek van Franny
Nooit slaan met een poesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:34 schreef renevanlaaren het volgende:
je zou ze toch op de bek willen slaan met poes
Precies ik schrijf het net op, alleen Jordy nu over zijn travestiequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit niet veel bij, valt me op dat de bewoners er ook niet massaal bij komen zitten
franny was toch management assistente vraag mij af hoe ze daar was ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Hebben ze een poosje rust, want ze wordt nu goed in de gaten gehouden door duizenden mensen
Dat zegt de cv, die Talpa heeft opgesteld...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:36 schreef goldback het volgende:
[..]
franny was toch management assistente vraag mij af hoe ze daar was ?
Oke gemistquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heeft ze voor haar familie gebakken
pasteitjes
Ja, die werd geprezen dat hij erzo mooi uitzag. Dan is ie natuurlijk niet weg te brandenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Precies ik schrijf het net op, alleen Jordy nu over zijn travestie
Die beroepen zijn net zo fake als de vrijheid in Utopiaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:36 schreef goldback het volgende:
[..]
franny was toch management assistente vraag mij af hoe ze daar was ?
Nee, ouders zijn 30 jaar getrouwdquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ouders zijn 30 jaar getrouwd
Bedankt, ik was al aan het gissen dat er iemand jarig wasquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn bijna nog allemaal aan en het zijn er bijna 30 ouders zijn 30 jaar getrouwd vandaag
[ afbeelding ]
Ze zal haar familie wel kennen en zullen wel flinke eters zijn danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:41 schreef Dotteke het volgende:
Zo veel eten voor dat even bezoek
[ afbeelding ]
ja zo zie ik het ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny is de freak van de familie.
Het is meer zo'n bezoekje bij een familielid waar je uit beleefdheid heengaat.
Vermoed dat haar vader net zo'n freak isquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Lijkt inderdaad op een bezoek in Parnassiaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Die mensen zullen wat over zich heen krijgen, dan kan zo'n TT er ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja zo zie ik het ook.t debiele zusje
Ja, zo'n jaarlijks bezoek omdat het verplegend personeel ook wat van de familie verwacht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad op een bezoek in Parnassia
Het is duidelijk een gezin met issues, gaan geforceerd met elkaar om al lijkt het nu iets te' ontdooien'quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die mensen zullen wat over zich heen krijgen, dan kan zo'n TT er ook nog wel bij.
daarom juist. gevaarlijk meisjequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:45 schreef magnaal het volgende:
Franny is echt niet debiel, integendeel..En dat vlinderachtige is alleen maar een pose...
Dat denk ik dus ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:45 schreef magnaal het volgende:
Franny is echt niet debiel, integendeel..En dat vlinderachtige is alleen maar een pose...
Debiel is ze niet, ze bespeelt de boel compleetquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:45 schreef magnaal het volgende:
Inderdaad...Tis een uitgekookt gevaarlijk meisje en denk dat haar familie dat ook heel goed weetquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:45 schreef magnaal het volgende:
Geslepen griet is hetquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
daarom juist. gevaarlijk meisje
Dat kind haar radertjes liggen overhoopquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Begint ze weer over die dans, alsof de familie die nog niet gezien heeft.
Oh, kind heeft echt echt niet geslapen.
Welnee, je doorziet dat gedrag toch gelijk. Ik vind Merel veel gevaarlijkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:48 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Inderdaad...Tis een uitgekookt gevaarlijk meisje en denk dat haar familie dat ook heel goed weet
Dat is nog aan de hoge kant je schattingquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Pfff als je zegt dat Franny 13 is, geloof ik het ook..triest dit
dansje vanmorgen bij pa en ma en broertje was ook een heel ander dansje. Een soort kleuterdansje, niks geen neukbewegingen of geil met je haren gooienquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Begint ze weer over die dans, alsof de familie die nog niet gezien heeft.
Oh, kind heeft echt echt niet geslapen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vermoed dat haar vader net zo'n freak is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik denk, hou het netjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:50 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat is nog aan de hoge kant je schatting
nou, merel kan ik aan, die is zo doorzichtig als de pest, alleen maar egoistischquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Welnee, je doorziet dat gedrag toch gelijk. Ik vind Merel veel gevaarlijker
Het is een apart familie bezoek. Korte gesprekjes die nergens over gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt wel of Franny niet weet hoe ze met haar familie wil praten
Nu doet ze weer kunstjes met de bal
dat dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:51 schreef Harrison het volgende:
[..]Dat neem ik direct van je aan, lijkt mij idd een aardige manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gaat ook niet met moeder ff apart of heeft ze dat wel gedaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:53 schreef IkFok het volgende:
[..]
Het is een apart familie bezoek. Korte gesprekjes die nergens over gaan
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:53 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat neem ik direct van je aan, lijkt mij idd een aardige man
Nee niet gezienquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaat ook niet met moeder ff apart of heeft ze dat wel gedaan?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:toch vind ik hem het type 'stille wateren, hebben diepe gronden. Mijn schoonvader was ook een zeer vriendelijk en sociale man voor derden maar toch sloeg hij met regelmaat mijn schoonmoeder tot bloedens toe
Dan verschillen we van meningquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:51 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, merel kan ik aan, die is zo doorzichtig als de pest, alleen maar egoistisch
franny is levensgevaarlijk, manipulatief en maakt veel kapot, gewoon omdat ze dat kan.
Ze weten daar ook allemaal dat ze alles door lult en/of dat ze tegen elkaar uitgespeeld worden ,quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Welnee, je doorziet dat gedrag toch gelijk. Ik vind Merel veel gevaarlijker
[..]Dat lijkt mij ook heel logisch. Zeker als je geen camera's gewend ben. Dan ga je vanzelf voorzichtiger om met wat je wel en niet zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk please gedragquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat denk ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |