Waarom noemde je hem dan woensdag?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik weet niet eens hoe Tusveld er uit ziet.
twitter:EuroHoody twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 13:12:39The one and only Heinrich Haussler on M van der Poel: “He’s so good, he pisses gold and shits diamonds” reageer retweet
Hij heeft kaal haar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:51 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zou je iemand niet nemen omdat je niet weet hoe hij eruit ziet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom noemde je hem dan woensdag?
Als een lobbes met boerehondenhaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:51 schreef Slobeend het volgende:
Zou mooi zijn voor Katoeschjaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als deze drie naar de finish rijden wint Gwereiroe.
Als je zegt dat je niet weet hoe hij eruit ziet, impliceert dat dat je hem weinig of niet hebt zien koersen - anders wist je wel hoe hij eruit zag. Als je hem niet of weinig hebt zien koersen, zou ik niet weten waarom je hem zou noemen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand niet nemen omdat je niet weet hoe hij eruit ziet?
Maar we juichen wel voor hemquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:51 schreef Slobeend het volgende:
Omdat hij steeds niet heel ver zit. Weet jij hoe Godon eruit ziet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je zegt dat je niet weet hoe hij eruit ziet, impliceert dat dat je hem weinig of niet hebt zien koersen - anders wist je wel hoe hij eruit zag. Als je hem niet of weinig hebt zien koersen, zou ik niet weten waarom je hem zou noemen.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat hij steeds niet heel ver zit. Weet jij hoe Godon eruit ziet?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar we juichen wel voor hem
Wat een fokking lelijk kind.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:55 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo fok dit is Martijn
Godon is een rossige jongen.quote:
Betaalt zich vandaag misschien al uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:24 schreef wimderon het volgende:
Er zijn weer allerlei figuren gigantisch nutteloze klassementen aan het rijden. Ik noem een Cristian Rodriguez, Stetina, Edet.
Oe, goede vergelijking ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een verre broer van Backaert.
Ik stof de vlag vast af.quote:
Dat gaat ook alleen op als je nooit meegaat in kopgroepen, zoals Edet nu dus wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Betaalt zich vandaag misschien al uit.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wat zijn mooie jongens in het peloton?
Godon was het scheldwoord waarmee de Franse bevolking in de slotfase van de Honderdjarige Oorlog de Engelse soldaten aanduidde. Het woord is een verbastering van 'Goddamned' en weerspiegelt de diepe haat die men voor hen koesterde. Men geloofde werkelijk dat de duivel ze gezonden hadquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Godon is een rossige jongen.
Mijn FPCL team vlagt meequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik stof de vlag vast af.
Jij had ze alweer afgeschreven, opportunist!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik stof de vlag vast af.
Een jonge man met de gezegende naam, Pierpaolo Ficara.quote:
Jarenlange ervaring, noemen we dat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij had ze alweer afgeschreven, opportunist!
Jonny is een lieve jongen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:03 schreef showtimer het volgende:
Lastra mag dringend de klootzak uit gaan hangen.
Maar Jonas wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Herman Koch is ook niet traag toch?
Zeker niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Zeer vlot zelfs, mij wat te vlot.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Luister dan ook naar mij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Arndt gaat dit winnen @:Mani89
Al een paar maanden.quote:
Binnenkort 24.quote:
Zo dat is snel gerekend van jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |