ja doeiquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:25 schreef R-woud93 het volgende:
Straks ergens maar naar bed denk ik, morgen lange dag
Tuintje opknappen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:25 schreef R-woud93 het volgende:
Straks ergens maar naar bed denk ik, morgen lange dag
Leuk man.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ah nice. Ik heb weer eens een etentje, voor de 100ste keer dit jaar geloof ik
Als het maar van een ander is toch, kost mij een hoop geld nuquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ah nice. Ik heb weer eens een etentje, voor de 100ste keer dit jaar geloof ik
kut manquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als het maar van een ander is toch, kost mij een hoop geld nu
Ah, jij moet de etentjes organiseren tegenwoordig?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als het maar van een ander is toch, kost mij een hoop geld nu
Nee dat niet, maar wel mijn eigen verjaardagquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ah, jij moet de etentjes organiseren tegenwoordig?
Oh ja, 1x per jaar toch.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel mijn eigen verjaardag
Heb er altijd een hekel aan om in de belangstelling te staanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh ja, 1x per jaar toch.
Mijn vader viert het niet eens meer lolquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb er altijd een hekel aan om in de belangstelling te staan
Ik alleen voor een aantal familieleden, en omdat ik dus op een zaterdag jarig ben kom ik er ook niet onderuitquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn vader viert het niet eens meer lol
Dan valt het toch wel meequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik alleen voor een aantal familieleden, en omdat ik dus op een zaterdag jarig ben kom ik er ook niet onderuit
Ja maar moet morgen boodschappen doen, tentje bouwen alles en daar heb ik eigenlijk geen zin inquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan valt het toch wel mee
quote:
Zet je je vrouw aan het werk. In oplossingen denken!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar moet morgen boodschappen doen, tentje bouwen alles en daar heb ik eigenlijk geen zin in
Ga het haar morgenochtend direct vertellen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zet je je vrouw aan het werk. In oplossingen denken!
Vrijdag 22:00 tot maandag 02:00 ben ik ook een kloon. Weet ook niet altijd even goed hoe dat precies werkt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben de verwijzingen wel een beetje zat
Zeg maar dat het van Flat moet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ga het haar morgenochtend direct vertellen!
Bedankt makker, jij maakt mijn verjaardag een stuk dragelijkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zeg maar dat het van Flat moet.
Doe gewoon normaal gek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat jij niet wil dat jou geschiedt doe dat ook een ander niet
Ga naar bed man, je bent dronkenquote:
Ik wil ook wel langskomen maar heb een etentje, sorry man!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt makker, jij maakt mijn verjaardag een stuk dragelijker
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel langskomen maar heb een etentje, sorry man!
Nee hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ga naar bed man, je bent dronken
Je lokt het uit en dat weet je best, sneu dat je met zo'n instelling achter je pc zitquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik denk dat jij degene bent die niet normaal doet
ga eens weg jij met je geslijm.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig, pilsje drinken met jou.
Moeten we een keer gaan doen manquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig, pilsje drinken met jou.
Komt goed, wie weet komt er ooit wel een meetquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moeten we een keer gaan doen man
Nope.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je lokt het uit en dat weet je best, sneu dat je met zo'n instelling achter je pc zit
Nicequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Komt goed, wie weet komt er ooit wel een meet
Wat ben je dan aan het doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat ben je dan aan het doen?Ik doe niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké man, donder nu maar weer opquote:
Doe normaal?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oké man, donder nu maar weer op
Gezelligquote:
Moeilijk he om normaal te doen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik neem een dubbele slaapzak mee😏quote:
En wie mag erbij schuiven?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik neem een dubbele slaapzak mee😏
Voor mij doen redelijk laatquote:
quote:
Nou en, ik ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Die heeft toch al een verkering?
Ga slapen manquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wow man dit had ik niet verwacht
Met jou drink ik al bier toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vaak is het advies dat je aan een ander geeft onbewust het advies dat je voor jezelf in gedachten hebt.quote:
Samen drinken samen slapen?quote:
Oeiquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voor mij doen redelijk laat
Ik vraag me serieus af van wie jij een kloon bent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vaak is het advies dat je aan een ander geeft onbewust het advies dat je voor jezelf in gedachten hebt.
[..]
Samen drinken samen slapen?
Ah nou ja zolang jullie maar ver van mij vandaan slapen danquote:
Ja vind het wel gaaf wat er allemaal opkomtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:53 schreef I. het volgende:
[..]
Verstandig.En idd, apps sterven langzaam uit, pwa's zijn de toekomst.
die Ewoud zit hier voor de chickies.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tof spel wel, al zal je daar niet op doelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja vind het wel gaaf wat er allemaal opkomt
Moet ook maar eens wat met rust gaan doen
Neequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tof spel wel, al zal je daar niet op doelen
Woud is wel een goede jongen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die Ewoud zit hier voor de chickies.
Bewijs hierquote:
Pvp/survival, gewoon in het wild.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neewat voor game is dat dan?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die Ewoud zit hier voor de chickies.
Maar geen smaak in vrouwen alles is een milf bij hem.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Woud is wel een goede jongen.
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Met geweren?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Pvp/survival, gewoon in het wild.
Ik heb dat woord nog nooit gebruikt, tering wat ben jij domquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar geen smaak in vrouwen alles is een milf bij hem.
als Deborah van Rinus moeder was geweest milf aldus die jongen.
woud is een kloonquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
Bewijs hier
Iedereen zijn eigen smaak, beter dan dat je willekeurig op alles met een vrouwicoontje geilt, dat is pas creepy.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar geen smaak in vrouwen alles is een milf bij hem.
als Deborah van Rinus moeder was geweest milf aldus die jongen.
Komt wel dichtbij zoquote:
rustig maatje is dat die andere.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb dat woord nog nooit gebruikt, tering wat ben jij dom
niet normaal idd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen smaak, beter dan dat je willekeurig op alles met een vrouwicoontje geilt, dat is pas creepy.
[..]
Komt wel dichtbij zo
Ja, je moet dan een base bouwen en resources regelen, dan kan je sterker maken enzo, heb je raids, want iedereen wilt jatten, beetje schieten, je hebt ook C4 en crossbows enzo. Best een tof spel.quote:
Kortom kloon?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, je moet dan een base bouwen en resources regelen, dan kan je sterker maken enzo, heb je raids, want iedereen wilt jatten, beetje schieten, je hebt ook C4 en crossbows enzo. Best een tof spel.
Dat is die andere jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
rustig maatje is dat die andere.
Dat klinkt gaaf jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, je moet dan een base bouwen en resources regelen, dan kan je sterker maken enzo, heb je raids, want iedereen wilt jatten, beetje schieten, je hebt ook C4 en crossbows enzo. Best een tof spel.
Zeker tof. Mooie ontwikkelingen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja vind het wel gaaf wat er allemaal opkomt
Moet ook maar eens wat met rust gaan doen
Anders moet je morgen maar trailer of gameplay checkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat klinkt gaaf ja![]()
Volgens mij wel eens iemand zien spelen nu je het zo beschrijft
wie ook al weer die noemt iedereen milf.quote:
@dud0rquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wie ook al weer die noemt iedereen milf.
Moeten we wel voor gaan ja, het is in ieder geval een mooie poulequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat denk je van de poule? 2e moet te doen zijn toch?
oh ja hij sorry man.quote:
Kwartfinale heb ik gezegd hequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moeten we wel voor gaan ja, het is in ieder geval een mooie poule
@dud0rquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wie ook al weer die noemt iedereen milf.
1e ook wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat denk je van de poule? 2e moet te doen zijn toch?
Gaat lastig zat worden maar hoop dat er nog wat bij komt qua spelers dan moet het mogelijk zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kwartfinale heb ik gezegd he
Announce Senesiquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat lastig zat worden maar hoop dat er nog wat bij komt qua spelers dan moet het mogelijk zijn
mensen worden helemaal gek online.quote:
Ja ik probeer nu in mijn app van alles en nog wat uit duurt wel wat langer daardoor maar leer er een hoop van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:02 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker tof. Mooie ontwikkelingen.Ik moet sowieso weer snel aan de slag.
Gefeliciteerd! Je hebt vgm al 3 hints gegeven lol maar slaperigquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga nu ook maar weer normaal doen, beetje lullig dat ik mijn eerste ban pak op mijn verjaardag
Zal eens kijken jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Anders moet je morgen maar trailer of gameplay checkenKan ook 7DTD zijn, spellen zijn bijna identiek lol.
Met IE IE IE maak ik mij daar niet zo druk om maar als hij blessa is gaat het een moeilijk verhaal worden jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja we hebben tot 2sept. Hou me hart vast met Botteghin in Europa
gefeliciteerd manquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga nu ook maar weer normaal doen, beetje lullig als ik mijn eerste ban pak op mijn verjaardag
Oh dat maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt vgm al 3 hints gegeven lol maar slaperig
Even gekeken, dit is al iets verderquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal eens kijken ja![]()
Laatste spel wat ik gespeeld heb is factorio was ook gaaf
Ja maarja die kan ook niet ALLES oplossen, al heb je met Haps en Karsdorp prima verdediging.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met IE IE IE maak ik mij daar niet zo druk om maar als hij blessa is gaat het een moeilijk verhaal worden ja
De 'Ik ben jarig op zaterdag' was wel obviousquote:
Gefeliciteerd danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel mijn eigen verjaardag
Ja inderdaad, mag eigenlijk nog wel een CV bijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja maarja die kan ook niet ALLES oplossen, al heb je met Haps en Karsdorp prima verdediging.
Benieuwd naar Johnston, dat is er 1 voor de toekomstquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, mag eigenlijk nog wel een CV bij
Verwacht hem pas volgend seizoenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Benieuwd naar Johnston, dat is er 1 voor de toekomst
GEFELICITEERD! Voor ik het vergeetquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:10 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik ben over precies een week jarig
Ja prima opzich, dan verkopen voor 16M ofzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Verwacht hem pas volgend seizoen
Zou wel nice zijn jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja prima opzich, dan verkopen voor 16M ofzo.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:11 schreef R-woud93 het volgende:
Feestje bij @:PrisTheShiz volgende week
BEDANKT! Voor ik het vergeetquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
GEFELICITEERD! Voor ik het vergeet
als hij goed was gingen ze niet nog meer verdedigers halen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Benieuwd naar Johnston, dat is er 1 voor de toekomst
Da's wel tof idd, lekker interesses verbreden en meer kennis opdoen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik probeer nu in mijn app van alles en nog wat uit duurt wel wat langer daardoor maar leer er een hoop van.![]()
Rust, graphql en micro frontends staan redelijk hoog op mijn lijstje om verder naar te kijken
020-prijzen hanterenquote:
Ja misschien dat ze hem klaarstomen hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
als hij goed was gingen ze niet nog meer verdedigers halen.
Toevallig net een master gevonden die ik wil doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:13 schreef I. het volgende:
[..]
Da's wel tof idd, lekker interesses verbreden en meer kennis opdoen.Altijd blijven leren.
Koekoek, da's wel een flinke smak geld ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Toevallig net een master gevonden die ik wil doen.
12000 EU in 2 jaar.
Toch eens met de baas gaan praten![]()
Jij niet betalen, ik ander werk zoeken
Woud is ook een kloon.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
veel gezelliger zonder dat enge kliekje I Flippie en Fok-it enzo.
niet echtquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Toevallig net een master gevonden die ik wil doen.
12000 EU in 2 jaar.
Toch eens met de baas gaan praten![]()
Jij niet betalen, ik ander werk zoeken
Trusten maatquote:
blijf het is heerlik .quote:
Zelden zo genotenquote:
Dan had je moeder dus een trio vannachtquote:
Dit kan ik beamenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan had je moeder dus een trio vannacht
Met Andre Hazes in een Feyenoord shirt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan had je moeder dus een trio vannacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Heeft tieten toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met Andre Hazes in een Feyenoord shirt?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, welterusten allemaal!
Trusten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geilquote:
Studiekosten zijn aftrekbaar in 2020.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:17 schreef I. het volgende:
[..]
Koekoek, da's wel een flinke smak geld ja.
Zou wel fijn zijn als je baas daar aan wil bijdragen idd.
Oeh, da's wel chill. Zou dan heel nice zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:26 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Studiekosten zijn aftrekbaar in 2020.
Dat scheelt alvast een hele zak geld.
Ennn IKB dus dan is geloof ik bruto - netto.
Dus zou wel een optie Zijn...
Ja ga ik ook wel even doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:28 schreef I. het volgende:
[..]
Oeh, da's wel chill. Zou dan heel nice zijn.Da's het uitzoeken wel waard.
Pittig, in deeltijd helemaal. Maar gewoon voor gaan dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:30 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja ga ik ook wel even doen.
Tis wel een HBO master though.
Maar wel in deeltijd.
1,5 uur per dagquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Over 77 dagen is mijn Runescape account 5 jaar oud met 3k uur speeltijd. Wtf.
Wat voor studie?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:26 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Studiekosten zijn aftrekbaar in 2020.
Dat scheelt alvast een hele zak geld.
Ennn IKB dus dan is geloof ik bruto - netto.
Dus zou wel een optie Zijn...
Zou moeten lukken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:32 schreef I. het volgende:
[..]
Pittig, in deeltijd helemaal. Maar gewoon voor gaan dan.
Klopt niet helemaal. Heb 2 jaar niet gespeeldquote:
Netjes, netjes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:32 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Zou moeten lukken.
De minors die ik deed in dit onderwerp sloot ik allemaal af met een 8
Dan word je een soort inspectiebaas?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:33 schreef PrisTheShiz het volgende:
Master of Science in Shipping and Transport
Eindbaasquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan word je een soort inspectiebaas?
BBB fat burningquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vind ik 1 van de beste BB liedjes.
Wel van meth rokenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Weet nou niet of je dun wordt van meth koken
Helemaal niet zo gek toch, kansen verbreden. Ik heb er nu 7 jaar development opzitten, zie me dat ook niet nog tien jaar doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
ik denk gewoon dat het mijn persoonlijke ontwikkeling goed doet. Plus het geeft me andere carrièrekansen binnen de Rijksoverheid.
Ik wil dit ook geen 30 jaar blijven doen
Overheid is goede werkgever tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
ik denk gewoon dat het mijn persoonlijke ontwikkeling goed doet. Plus het geeft me andere carrièrekansen binnen de Rijksoverheid.
Ik wil dit ook geen 30 jaar blijven doen
Viel wel mee toch.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan nog steeds rustig haringen eten na die aflevering van KvW @:I.
Kan je goed voor langere tijd vershouden zo te zienquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:52 schreef I. het volgende:
[..]
Viel wel mee toch.Ze zijn alleen niet zo vers, maar ach.
Iddquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je goed voor langere tijd vershouden zo te zien
Gevaarlijke tijdenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 02:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als blank persoon voel ik mij nu onbegroet.
En volgens mij is onbegroet geen echt woord.
Misschien moet je ook de vishandel maar in?quote:
Sowieso, al zal het tijdstip ook wel enige rol spelenquote:
Neuh, blijf lekker in de IT.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 02:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien moet je ook de vishandel maar in?
engquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met Andre Hazes in een Feyenoord shirt?
zo dacht Hazes ook.quote:
Valt vies tegen hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 02:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In de vishandel kan IT ook een rol spelen
Beetje LEAN en AGILE werkenquote:
Het leek al niet op een hemarookworstquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 02:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het ookfoto van 9.30 u ook
Is hij terug?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 02:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het ookfoto van 9.30 u ook
VUndaag?quote:
Hallo!quote:
Topweer voor een jurkjequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:26 schreef Solotovski het volgende:
Topweer voor zwembroek en voetbalshirt
Misschien hebben die wel een boeiend en knap hoofd en hoeven ze het niet te hebben van dandy kleertjes?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:36 schreef Solotovski het volgende:
Dan loop je als stylo boy door de stad en dan zie je sommige mensen lopen, alle jezus zeg. Modepolice where u at
Je hoerenmoederquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien hebben die wel een boeiend en knap hoofd en hoeven ze het niet te hebben van dandy kleertjes?
Triggeredquote:
Ja nog eventjesquote:
Nog twee maanden 20-25 graden overdag met frisse nachten jaquote:
Deal! En dan de lentequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog twee maanden 20-25 graden overdag met frisse nachten ja
We hadden vorig jaar eind oktober nog 25+quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog twee maanden 20-25 graden overdag met frisse nachten ja
Ook wel even een week of twee herfat graagquote:
Ja dat is primaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar eind oktober nog 25+
En een flinke storm erbijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ook wel even een week of twee herfat graag![]()
Met keiharde regen met mega druppels en alle bladeren die rood door de lucht dwarrelen
Ja gewoon twee weken lang een hagel onweer regen stormquote:
Teveel van het goedequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja gewoon twee weken lang een hagel onweer regen storm
Slaapt de kleine nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja gewoon twee weken lang een hagel onweer regen storm
quote:
tussen 9 en 5 danquote:
hoi cdquote:
kan beter, daar?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hey Mikey.....alles goed?
ja ben blij dat ik geen friends kijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Princess Consuela Bananahammock
that 70's show veel leuker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ben blij dat ik geen friends kijk
Ben nu een artiest aan het luisteren en zij heeft Princess in haar artiestennaam zitten, dus legde automatisch die link.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
ja ben blij dat ik geen friends kijk
princess nokia?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben nu een artiest aan het luisteren en zij heeft Princess in haar artiestennaam zitten, dus legde automatisch die link.
Wel lekkere muziek though
Hmm, dan heb ik meer met FKA twigs bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:55 schreef wietparkiet het volgende:
kan wel hard op gaan in de juiste mood
doet me beetje denken aan flumequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik meer met FKA twigs bijvoorbeeld
hoop dat ik snel weer kan werken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |