quote:RTL komt in 2018 met seniorenversie van The Voice Inmiddels zijn we toe aan augustus/september 2019.
John de Mol werkt aan een seniorenversie van zijn internationale tv-hit The Voice. Deze show met deelnemers van 65 jaar en ouder heeft als Engelstalige werktitel The Voice Senior. Nederland krijgt de wereldpremière van de familieshow, die in het najaar van 2018 te zien is op RTL 4. Inmiddels zijn we toe aan augustus/september 2019.
Producent Talpa presenteert het tv-format in Cannes op de tv-beurs Mipcom om nog meer landen te enthousiasmeren, zegt de woordvoerster van John de Mol.
The Voice is al in 180 landen te zien in 67 verschillende versies. De andere spin-off The Voice Kids kent bijna veertig edities in verschillende landen.
The Voice of Holland was in 2010 voor de eerste keer te zien op de Nederlandse tv. Vervolgens werd het format, waarvan ook een kinderversie bestaat, aan tientallen landen verkocht. Momenteel wordt The Voice in 150 landen uitgezonden. John de Mol bedacht de talentenjacht samen met Roel van Velzen.
nee we bespreken de uitzendingquote:
Hola trouwens alsnog, vorige topic was opquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:07 schreef Nizno het volgende:
ow Frans heeft ook de schijnbeweging al onder controle zie ik
ik zag tquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:08 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hola trouwens alsnog, vorige topic was op
staat er inquote:
als hij destijds al mee deed met de soundmixshow dan is het nog een goede move om te proberen via dit nog eens wat te bereikenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:09 schreef lrishCassidy het volgende:
Deze klonk wel lekker trouwens hoor
Soort van nostalgie lijkt me ook voor mensen die vroeger ook al een zangcarrière hadden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij destijds al mee deed met de soundmixshow dan is het nog een goede move om te proberen via dit nog eens wat te bereiken
ow sorry ik deed plaatje er in....quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het jij de OP gesloten? Ik probeerde hem vergeefs te wijzigen.
is openquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het jij de OP gesloten? Ik probeerde hem vergeefs te wijzigen.
Ik wil maar een heel klein zinnetje toevoegen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow sorry ik deed plaatje er in....
ik mik hem ff weer open.
met oudjes kan ze wel praten iddquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:13 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik had het niet verwacht (niks verwacht eigenlijk) maar Lieke doet het best leuk
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:13 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik had het niet verwacht (niks verwacht eigenlijk) maar Lieke doet het best leuk
Nu je het zegt: ja inderdaad. Deze meneer is ook alweer zo handsome.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:18 schreef lrishCassidy het volgende:
Wat worden artiesten leuk en mooi oud vaak
De meeste zien er ook jonger uit dan ze zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu je het zegt: ja inderdaad. Deze meneer is ook alweer zo handsome.
Of andersom: als je jong voor je leeftijd bent, heb je een goede stem.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:25 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
De meeste zien er ook jonger uit dan ze zijn.
Dus we zijn er nu uit, muziek houdt je jong
Nou dat weet ik zo net nog niet, mij schatten ze vaak ook jonger. Maar mijn zangstemquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Of andersom: als je jong voor je leeftijd bent, heb je een goede stem.
Haha ja, hier idem dito. Het was een grapje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:27 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet, mij schatten ze vaak ook jonger. Maar mijn zangstem
Nu ben ik bijna 30.. Maaruhm valt dat tegenwoordig ook al onder senior?quote:
Johquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha ja, hier idem dito. Het was een grapje.
Nee joh, nog lang nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nu ben ik bijna 30.. Maaruhm valt dat tegenwoordig ook al onder senior?
Jij kan volgend jaar meedoen ja, kan je zingen en zie je er jonger uit dan je bent? ^^quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nu ben ik bijna 30.. Maaruhm valt dat tegenwoordig ook al onder senior?
Als ik moest kiezen wat voor instrument ik mee zou willen nemen naar een onbewoond eiland, zou ik voor een goede stem kiezen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:29 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Joh, hoewel het wel leuk geweest zou zijn, maar helaas voor ons
Nou nee ik niet, ik toch iets om vuur mee te maken. dat lukt niet met een goede stem.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen wat voor instrument ik mee zou willen nemen naar een onbewoond eiland, zou ik voor een goede stem kiezen.
Ja ik moet me zelfs nog regelmatig legitimerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:30 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij kan volgend jaar meedoen ja, kan je zingen en zie je er jonger uit dan je bent? ^^
Ik bedoel een muziekinstrument. Wat zou jij dan meenemen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:31 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nou nee ik niet, ik toch iets om vuur mee te maken. dat lukt niet met een goede stem.
Oh echt? das lastig lijkt mequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik moet me zelfs nog regelmatig legitimeren
Nou dan een harp, je weet maar nooit waar je die snaren voor nodig hebt later op dat onbewoonde eiland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel een muziekinstrument. Wat zou jij dan meenemen?
Wat goed, je bent praktisch. Daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:34 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nou dan een harp, je weet maar nooit waar je die snaren voor nodig hebt later op dat onbewoonde eiland.
Of een Contrabas, daar kan je zo ongeveer in slapen, of als vlot gebruiken.
Heb hem gelukkig altijd bij haha.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:33 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Oh echt? das lastig lijkt me
Of een piano, vleugel, kan je veel vuurtjes van maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat goed, je bent praktisch. Daar had ik nog niet eens aan gedacht.
ze zingt idd niet slecht... en ja dat figuur... jemugquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:38 schreef Disana het volgende:
Wat een mooi figuur heeft deze Joke voor haar leeftijd. Eens kijken of ze ook kan zingen. Ik zou zeggen: ja.
Dat is niet veel vrouwen gegeven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zingt idd niet slecht... en ja dat figuur... jemug
zelfs dat nietquote:
Wie doet ook alweer de normale dit jaar?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:49 schreef DKUp het volgende:
Mag Lieke ook alsjeblieft de normale Voice doen volgend jaar alvast bedankt.
Chantalquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:53 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wie doet ook alweer de normale dit jaar?
Ik vond het mooi klinken maar dat kwam idd meer door de Spaanse sfeer en de muziek.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bijna... denk wel dat ik iemand uit haar family ken...
ja met 72 eh 77 jaar of was het andersom...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:03 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik vond het mooi klinken maar dat kwam idd meer door de Spaanse sfeer en de muziek.
Stem vond ik niet krachtig genoeg
Das niet valsspelen, iedereen kan meedoen toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:03 schreef Nizno het volgende:
hij speelt vals, eerst vulcano en nog mee gedaan met de soundmixshow....
maar hij zingt best wel goed nog steeds
Ja ditquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Fucking hell, niet mijn genre, maar dit staat als een huis
tuulk wel maar ik vind bij alle voices het zo jammer dat er meerdere zijn die al van alles geprobeerd hebben maar niet zijn blijven hangen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:05 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Das niet valsspelen, iedereen kan meedoen toch?
Goed gezongen trouwens
In deze versie vind ik dat toch anders.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
tuulk wel maar ik vind bij alle voices het zo jammer dat er meerdere zijn die al van alles geprobeerd hebben maar niet zijn blijven hangen.
hmm nee ik blijf bij mn standpuntquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:08 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
In deze versie vind ik dat toch anders.
En eigenlijk kan ik het in de andere versie ook niet erg vinden. Ik zie dat als vechten voor iets wat je enorm graag wil. Tenzij ze jaar na jaar na jaar terug blijft komen. Maar meestal is het eenmalig, toch?
Maar jij dacht ook dat we het Songfestival niet gingen winnenquote:
altijd tegendraads hequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:09 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Maar jij dacht ook dat we het Songfestival niet gingen winnen![]()
Grappig was datquote:
kijk maar uit want bij het voorstellen van widm wist ik dat jaar al dat het jan verteegh was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Grappig was dat.
Ik vind nog steeds dat je een voorspellingstopic moet openen. Zodat we weten wat níet te kiezen
Ik wist Pieter, al voor het begon.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk maar uit want bij het voorstellen van widm wist ik dat jaar al dat het jan verteegh was.
ja duurt lang voor widm weer komt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk maar uit want bij het voorstellen van widm wist ik dat jaar al dat het jan verteegh was.
4 maandjes nog maarquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja duurt lang voor widm weer komt.
jahquote:
Dit was echt een kampvuurliedje, dat zongen we altijd op ponykampquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:30 schreef Disana het volgende:
Dit lied hoorde ik voor het eerst toen ik op een Amerikaanse snelweg zat met bergen overal. Het heeft een onuitwisbare indruk gemaakt.
Alleen: deze stem lijkt niet op die van John Denver.
Ja, daar is het ook supergeschikt voor. Ik hoor het bijnaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:33 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dit was echt een kampvuurliedje, dat zongen we altijd op ponykamp.
Hoezo nostalgie
Je loopt echt achter, we zijn al weg hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik loop nu achter he...maar die Amerikaan woont al 20 jaar in Nederland.. Dan mag je toch wel meer verwachten van zijn Nederlands
Ik zit nog lekker hier.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:45 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je loopt echt achter, we zijn al weg hier
Jawel heb terug gelezenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:46 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Kloppen onze comments een beetje vind je? Of lees je die niet mee?
Ik kijk die andere versie al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:47 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik merk wel aan mezelf trouwens, dat ik hier minder streng ben naar de kandidaten dan tijdens de andere versies. Komt door het watishettochleuk-gehalte
Ik wel, muziek hè en heerlijk om mensen te ontdekken die je niet kent en die waanzinnig goed zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik kijk die andere versie al jaren niet meer.
Volgende week eens zien wat mijn sociale leven daar van vindquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:48 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Volgende week dan meedoen vanaf het begin
Hij is nog nooit zo gelukkig geweest als nu.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:42 schreef lrishCassidy het volgende:
Hahaha daar zit Martijn echt op te wachten
Klopt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:48 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hey, je kijkt mee en niet terug
Ach, eerder dan vorige weekquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik start alweer te laat.. Dus loop weer lekker achter
Tom Jones is een held, hij zingt nog steeds prachtig.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:16 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik hou niet zo van dit soort stemmen en al helemaal niet van Tom Jones, maar wel goed hoor
Hij zingt ook wel okay (al had ie van Prince's Kiss af moeten blijvenquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:25 schreef ato het volgende:
[..]
Tom Jones is een held, hij zingt nog steeds prachtig.
Ik heb geen glazenwasserquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben toch blij dat mijn glazenwasser niet zingt.
Ja oh, dat vind ik ook niks, wordt al misselijk op een schommel. En hoogte en ik... neuh.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wel ben te bepleurd om zelf op een ladder te gaan staan![]()
Gewoon glazenwasser laten komenquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:30 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja oh, dat vind ik ook niks, wordt al misselijk op een schommel. En hoogte en ik... neuh.
Dus ik was ze gewoon niet zo vaak
Hollands hoofdquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die van Delilah heeft wel een typische volkszanger kop.
Ik ben zijn hoofd alweer vergeten dus je zult wel gelijk hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die van Delilah heeft wel een typische volkszanger kop.
En zes kinderen bij vier vrouwen. Geen idee of dat iets is om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:45 schreef lrishCassidy het volgende:
3 ex-vrouwen die staan te kijken hahaha
Hangt ervan af hoe je in het leven staat lijkt me. Volgens mij is de band met die vrouwen behoorlijk goed zo te zien.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
En zes kinderen bij vier vrouwen. Geen idee of dat iets is om trots op te zijn.
Ik ook niet. Het was niet heftig genoeg.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vond die zing, vecht, huil, lach niet zo goed
Je bent bijna bijquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vond die zing, vecht, huil, lach niet zo goed
Vroeger droegen veel mannen mayo's (hoe schrijf je dat eigenlijk?)quote:
Ik vind een skinny bij een man ook geen gezichtquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:00 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Vroeger droegen veel mannen mayo's (hoe schrijf je dat eigenlijk?)
Dat zijn de skinny jeans van toen ^^
Hangt van de man af, maar piraten bijvoorbeeld.. Lekker hoor die stijlquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind een skinny bij een man ook geen gezicht![]()
Wel lekker eigenzinnig die man.
Weinig vrouwen wel die meedoenquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die vrouwen krijgen allemaal een "duwtje" in de goede richting
Anne Murrayquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:04 schreef lrishCassidy het volgende:
Oh dit nummer heb ik lang niet gehoord
Hangt van het dialect af, ik woon tegen de Brabantse grens trouwens ^^quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo ik woon tegen de Limburgse grens. En hoor ze toch liever zingen dan praten
Nee, zat ik ook al te zoeken, ik zoek even doorquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:19 schreef ato het volgende:
Weten jullie wat voor liedje de laatste zanger zong?
Over de grens gaan wonen danquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hangt van het dialect af, ik woon tegen de Brabantse grens trouwens ^^
Ik zit hier goedquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Over de grens gaan wonen dan
In the silence - JB Cooperquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:19 schreef ato het volgende:
Weten jullie wat voor liedje de laatste zanger zong?
Hij kan zingen hoor. Maar hij vind zichzelf iets te fantastisch.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:28 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
De eerste en laatste zijn vaak door
Over tig jaar hebben we dit soort stemmen niet meerquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben te vroeg gestopt met roken
Jawel. Vier het op een andere dag.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:35 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd alvast, je bent er dan vast niet hier ^^
Ik ben partijdig want plaatsgenootquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij doet het goed wat mij betreft.
publiek is het er niet mee eens.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:02 schreef lrishCassidy het volgende:
Hmm, ben benieuwd wat Angela gaat kiezen.
Mijn oren denken er hetzelfde over.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:11 schreef Disana het volgende:
Dit klinkt mij niet zo lekker in de oren.
volgens mij zitten er ook een paar melodiefoutjes en tekstfoutjes in....quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:11 schreef Disana het volgende:
Dit klinkt mij niet zo lekker in de oren.
Dat zou me niet verbazen. Ik heb niet verder geluisterd.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij zitten er ook een paar melodiefoutjes en tekstfoutjes in....
hier naast mij was er 1 aan het mauwen dat ik ongelijk had.. maar ook Frans had het over de Franse slag van snelheid en tekstquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou me niet verbazen. Ik heb niet verder geluisterd.
Ja dat klopt, dus het zal wel juist zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier naast mij was er 1 aan het mauwen dat ik ongelijk had.. maar ook Frans had het over de Franse slag van snelheid en tekst
Hij ziet er niet gespannen uit. Maar niemand draait.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:20 schreef lrishCassidy het volgende:
Frank Ashton zou iig met de druk om moeten kunnen gaan ja, ervaring genoeg.
Ik gok hij weg.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:22 schreef lrishCassidy het volgende:
Het wordt hij weg of nummer 1 weg.
ik gok ook.quote:
Geen greintje beleving helaasquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:20 schreef lrishCassidy het volgende:
Frank Ashton zou iig met de druk om moeten kunnen gaan ja, ervaring genoeg.
Ja heel prettig.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:41 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Z'n spreekstem is ook prettig viel me op.
Lekker hèquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:46 schreef MissJ het volgende:
Wat ik dus oa echt heel erg leuk vind aan de senior versie, is dat ze vooral oudere nummers zingen. Zo fijn! Veel beter dan veel van die meuk van tegenwoordig.
Het zal de leeftijd zijnquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:47 schreef lrishCassidy het volgende:
Nummer 1 gaat, waarom vergeet ik elke keer nummer 1 qua naam.
De reclames zijn wel heel erg op senioren gerichtquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:52 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ben nog heel erg jong (vind ik zelf)
Tijdens reclames ga ik altijd iets anders doen, ik haat reclames.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De reclames zijn wel heel erg op senioren gericht
dat kinderen alles van de plant moeten eten en dat je als kind tegen de telefoon van je moeder moet zeggen dat jij als dr bloedeigen kind er ook nog bent?quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De reclames zijn wel heel erg op senioren gericht
Ze is onverstaanbaar en doet een naar truukjequote:Op vrijdag 13 september 2019 21:59 schreef MissJ het volgende:
Dat gaat echt lastig kiezen worden voor Ilse.
Deze dame klinkt ook erg lekker
Hoeft mijn kind niet, ik heb geen mobiel, wel hebben we vandaag pizza gegeten, dat wel...quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kinderen alles van de plant moeten eten en dat je als kind tegen de telefoon van je moeder moet zeggen dat jij als dr bloedeigen kind er ook nog bent?
op die pizza zaten ook bloemetjes?quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:01 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hoeft mijn kind niet, ik heb geen mobiel, wel hebben we vandaag pizza gegeten, dat wel...
nou ik wel na de lovende opmerking van frans en marco.... toen dacht ik al...... dit zijn 4 juryleden die niet kunnen luisterenquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:02 schreef lrishCassidy het volgende:
Oh wow, die zag ik niet aankomen.
Op die van mij niks, ik ben een margarita type (desnoods salami), die van haar had paprika en ui iig nog. Goede moeder toch?quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
op die pizza zaten ook bloemetjes?
Ik vind het geen slimme keuze...quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik wel na de lovende opmerking van frans en marco.... toen dacht ik al...... dit zijn 4 juryleden die niet kunnen luisteren
ui en paprika zijn idd plantaardigquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:04 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Op die van mij niks, ik ben een margarita type (desnoods salami), die van haar had paprika en ui iig nog. Goede moeder toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |