quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:42 schreef PierreTT het volgende:
Britney staat onder bod? Kan je zien welke club dat is?
Duurste transfer tot nu toe? Lekker clubje om beter te worden wel hequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JUICHEN TOETERTJESSCHALKE GODEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eén van onze boys ging voor 24M naar FC Porto, dus ik ben de 2e duurstequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Duurste transfer tot nu toe? Lekker clubje om beter te worden wel he
En dat is nog maar Europese subtop allemaal. We gaan nogel hele grote transfers zienquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eén van onze boys ging voor 24M naar FC Porto, dus ik ben de 2e duurste
Tot nu toe vind ik deze ronde leuker dan de eerste. Van kleine clubs naar middelmaat, naar Europese subtop (uitzonderingen daargelaten), en dan pas doorstoten naar de top. Vorige ronde zat de helft na twee seizoenen al bij topclubs.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:02 schreef Ciscus het volgende:
[..]
En dat is nog maar Europese subtop allemaal. We gaan nogel hele grote transfers zien
Ik ook, het is wat logischer. Zou deze knakkers zelf niet kopen met al die caps.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik deze ronde leuker dan de eerste. Van kleine clubs naar middelmaat, naar Europese subtop (uitzonderingen daargelaten), en dan pas doorstoten naar de top. Vorige ronde zat de helft na twee seizoenen al bij topclubs.
Lekker lang doorgegaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu sluit ik af, ik ga wat anders doenMorgen gaan we weer verder!
AABRIKOOSEDquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En Kech doet het weer kut, levert zo in bij de tegenstander1-0 Maleisië in de 86e, doelpunt Aabrikoos.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook Fuk wil weer fish 'n chips vreten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is het een idee Drizzt, om bij de spelersscreenies bij carrieremijlpalen iedere keer naar onder te scrollen. Nu zien we ieder jaar nog steeds onze eerste prestaties ipv onze laatste.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu sluit ik af, ik ga wat anders doenMorgen gaan we weer verder!
Met deze stats en leeftijd vind ik 6,5 miljoen nog best laag. Zal ook met de club te maken hebben. Doet nationaliteit eigenlijk iets met de transferwaarde? Oftewel; is een spanjaard duurder dan een jamaicaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 08:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Drizzt, ik heb een dagje simuleren gemist. Heb je een overzicht van Fatso wat hij afgelopen seizoen gespeeld heeft?
[ afbeelding ]
6.5 miljoen waard en Norwich 2e gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
Zal vast ook komen dat hij bij Steau balt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:31 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Met deze stats en leeftijd vind ik 6,5 miljoen nog best laag. Zal ook met de club te maken hebben. Doet nationaliteit eigenlijk iets met de transferwaarde? Oftewel; is een spanjaard duurder dan een jamaicaan?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 08:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Drizzt, ik heb een dagje simuleren gemist. Heb je een overzicht van Fatso wat hij afgelopen seizoen gespeeld heeft?
[ afbeelding ]
6.5 miljoen waard en Norwich 2e gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |