quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
inb4 "Je moeder vannacht ook".@:Geerd
Had een paar biertjes op en heb mijn nummer gegeven, dus hij appte mij al gelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:26 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kap het wel gelijk af als hij te close komt.
Jij hebt een volwassen man nodig!
Hopelijk niet té oud hequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had een paar biertjes op en heb mijn nummer gegeven, dus hij appte mij al gelijk
En daar heb je zeker gelijk in, daarom date ik over het algemeen ook alleen maar wat oudere mannen
Wel veel ervaring 😂quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man, daar zal alleen lucht uit komen als je intiem wordt![]()
![]()
Dat is wel weer zo. Een maat zijn zus van 20 had een relatie met een muziekant van 50. Haar ouders waren er ook niet zo blij mee maar geluk van hun dochter ging voor. Uiteraard 3 jaar later wilde zij kinderen en hij niet omdat hij al kinderen had en zijn ze uit elkaar gegaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Age aint nothing but a number
Nee. En ligt er ook aan welke leeftijd. Nu ligt bij 33 wel mijn grens, maar heb toen ik 15 was wel eens gezoend met een gast die toen 28 wasquote:
Ach je was in die periode nog jong en de wereld aan het ontdekken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. En ligt er ook aan welke leeftijd. Nu ligt bij 33 wel mijn grens, maar heb toen ik 15 was wel eens gezoend met een gast die toen 28 was
Dat is dan wel een uiterste beetje extreem voorbeeld 😜 maar leeftijd hoeft niet alles iets te zeggen over iemand zijn eq of volwassenheid. Sommige mensen blijven altijd jeugdig qua doen en laten ook al zijn ze 50 😜quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo. Een maat zijn zus van 20 had een relatie met een muziekant van 50. Haar ouders waren er ook niet zo blij mee maar geluk van hun dochter ging voor. Uiteraard 3 jaar later wilde zij kinderen en hij niet omdat hij al kinderen had en zijn ze uit elkaar gegaan.
Nog steeds hoor hahaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:45 schreef stokj het volgende:
Ach je was in die periode nog jong en de wereld aan het ontdekken.
Elk rimpeltje staat voor de gegaarde wijsheid 👻quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo iemand zou je pas echt een ervaringsdeskundige kunnen noemen![]()
![]()
En ik ben daarentegen juist vrij volwassen voor mijn leeftijd. Ik word ook altijd ouder geschat. Heb die hele 'ik moet mij afzetten tegen mijn ouders en elk weekend zuipen' periode overgeslagen. In plaats daarvan zat ik op de bank een boek te lezenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Dat is dan wel een uiterste beetje extreem voorbeeld 😜 maar leeftijd hoeft niet alles iets te zeggen over iemand zijn eq of volwassenheid. Sommige mensen blijven altijd jeugdig qua doen en laten ook al zijn ze 50 😜
Ook die fase maakt niet uit hoe oud je bent 😜 kan je weer herleven. Genoeg mensen die na een vaste relatie en het gaat uit een slettenperiode hebben en van God los gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En ik ben daarentegen juist vrij volwassen voor mijn leeftijd. Ik word ook altijd ouder geschat. Heb die hele 'ik moet mij afzetten tegen mijn ouders en elk weekend zuipen' periode overgeslagen. In plaats daarvan zat ik op de bank een boek te lezen
Bij mij duurde het een tijdje voor ik mij weer onder de mensen durfde te begeven. Heb wel wat stomme dingen gedaan, maar nooit in het extreme gelukkigquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ook die fase maakt niet uit hoe oud je bent 😜 kan je weer herleven. Genoeg mensen die na een vaste relatie en het gaat uit een slettenperiode hebben en van God los gaan.
Door schade en schande word je wijs 👏 helaas soms maarja zo is het levenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bij mij duurde het een tijdje voor ik mij weer onder de mensen durfde te begeven. Heb wel wat stomme dingen gedaan, maar nooit in het extreme gelukkig
Ben ik zeker met je eens borrel!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is dan wel een uiterste beetje extreem voorbeeld 😜 maar leeftijd hoeft niet alles iets te zeggen over iemand zijn eq of volwassenheid. Sommige mensen blijven altijd jeugdig qua doen en laten ook al zijn ze 50 😜
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Elk rimpeltje staat voor de gegaarde wijsheid 👻
Oh lekker, geniet ervan!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga zwemmen, fijne dag nog en geniet van jullie weekend 🕺🏿✊
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |