omdat het heet wasquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat die vrouw in een enorm kort rokje daar rondloopt?
Die foto is al meer dan 10 jaar oud man. Die heeft ondertussen al 1.7 kinderen een burnout en een katquote:
een kat???quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:24 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Die foto is al meer dan 10 jaar oud man. Die heeft ondertussen al 3 kinderen en een kat![]()
Strapatsen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Een fotootje knippen. Jeetje wat erg. In sommige landen wordt zo'n vrouw direct verkracht door 5 bronstige Neanderthalers en vervolgens gestenigd wegens overspel.
Ik ben blij dat we ergens wonen waar mooie vrouwen er gewoon zo bij kunnen lopen zonder zich druk te hoeven maken over dergelijke strapatsen zoals ik hierboven noemde.
+1quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Een fotootje knippen. Jeetje wat erg. In sommige landen wordt zo'n vrouw direct verkracht door 5 bronstige Neanderthalers en vervolgens gestenigd wegens overspel.
Ik ben blij dat we ergens wonen waar mooie vrouwen er gewoon zo bij kunnen lopen zonder zich druk te hoeven maken over dergelijke strapatsen zoals ik hierboven noemde.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Een fotootje knippen. Jeetje wat erg. In sommige landen wordt zo'n vrouw direct verkracht door 5 bronstige Neanderthalers
En ondertussen zegt Cyril dat het exit Hulkenberg is omdat ze een "reset" nodig haddenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hulkenberg zou een 1-jarig contract met een optie voor een 2e jaar aangeboden hebben gekregen van Renault, maar dat afgewezen hebben. Waarna Ocon wel een 2-jarig contract aangeboden kreeg en toehapte. Aldus Prost: https://www.gpfans.com/en(...)tract-prost-reveals/
Cyril neem ik niet serieus. Die kan het gewoon niet hebben dat de hulk een kans om nog een jaar bij zijn prachtige team te rijden niet met beide handen aanpakte.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:58 schreef Lola69 het volgende:
[..]
En ondertussen zegt Cyril dat het exit Hulkenberg is omdat ze een "reset" nodig hadden
https://www.motorsport.co(...)tter_impression=true
Prost noemt dat ook min of meer. Iig dat Renault wel wat vers enthousiast bloed kon gebruiken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:58 schreef Lola69 het volgende:
[..]
En ondertussen zegt Cyril dat het exit Hulkenberg is omdat ze een "reset" nodig hadden
https://www.motorsport.co(...)tter_impression=true
Ricciardoquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prost noemt dat ook min of meer. Iig dat Renault wel wat vers enthousiast bloed kon gebruiken.
Zou je zeggen ja. Maar kennelijk is het niet genoeg ofzo..quote:
Tot hij weer leeftquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:05 schreef HiDiHo het volgende:
Hoelang gaan we nog horen dat Nikki Lauda dood is?
Beter Cyril's verhaal, dan wat al die clickbait copy paste 'Nieuws'sites napapegaaienquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Cyril neem ik niet serieus. Die kan het gewoon niet hebben dat de hulk een kans om nog een jaar bij zijn prachtige team te rijden niet met beide handen aanpakte.
Heb je dat vak niet gezien met allemaal Urbanus kleuren?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:08 schreef Pery het volgende:
Zijn er morgen eigenlijk veel Belgen op het circuit om hun Max te steunen?
Max gaat nu pas de baan opquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:18 schreef Jane het volgende:
Ik schakel nu pas in. Weinig gemist, volgens mij?
Niets gemist iddquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:18 schreef Jane het volgende:
Ik schakel nu pas in. Weinig gemist, volgens mij?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:25 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Pfff. Laat het hele zijpaneel maar loskomen, dan kunnen we praten
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:25 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Pfff. Laat het hele zijpaneel maar loskomen, dan kunnen we praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |