Geen last vanquote:
Mja, dat neem ik hem nu nog niet kwalijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Albon op softs langzamer dan Verstappen op medium
Vrijdagkaarten gingen ook voor een habbekrats weg, logisch ook wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:15 schreef Nattekat het volgende:
Behoorlijk druk daar voor een vrijdag
Viel mij ook opquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:15 schreef Nattekat het volgende:
Behoorlijk druk daar voor een vrijdag
Net als in 2015, toen het daar op vrijdag geweldig rustig was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:16 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Vrijdagkaarten gingen ook voor een habbekrats weg, logisch ook wel.
Had begrepen dat er ook een actie was bij een supermarktketen? ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net als in 2015, toen het daar op vrijdag geweldig rustig was.
Ja, als ik vrij had gekregen, was ik voor die paar cent ook wel even gegaan denk ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:16 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Vrijdagkaarten gingen ook voor een habbekrats weg, logisch ook wel.
2 jaar geleden was het ook drukquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bedorven pasta bij het ontbijtquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:21 schreef Tinos85 het volgende:
Hoe zal Ferrari zondag de racewinst verneuken?
Toen kon Max niet winnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wakker worden met Kamphuesquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:33 schreef DKUp het volgende:
Half 1 Formule 1 Café klinkt wel geweldig trouwens.
Als dat keihard falen betekent.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:16 schreef potjecreme het volgende:
Dit weekend gaat Ferrari schroeien.
Zaterdag wellicht, zondag vrees ik dat ze weer achter Mercedes aan mogen rijden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:16 schreef potjecreme het volgende:
Dit weekend gaat Ferrari schroeien.
Hoe triest ben je dan?quote:
Och, er zijn ook gewoon mensen die het leuk vinden. Kijk bv maar naar die monteur.quote:
Misschien dat Max zich nog tussen de Mercedessen nestelt. Hij heeft vandaag vanwege de motorproblemen met minder vermogen gereden. Morgen nieuw blok erin.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
1,2,3,4 ferrari/mercedes
nah verwacht niet veel van de quali....
Kijken prima maar door je knieën gaan om een foto te maken....beetje triest vind ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, er zijn ook gewoon mensen die het leuk vinden. Kijk bv maar naar die monteur.
En hoe dacht je dat die foto die je hier ziet is gemaaktquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijken prima maar door je knieën gaan om een foto te maken....beetje triest vind ik
Dan kom je echt iets tekort...
Die wou gewoon laten zien wat een trieste figuren er rond lopenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
En hoe dacht je dat die foto die je hier ziet is gemaakt
Ik begrijp niet goed waarom je traint met een oude motor..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:40 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Misschien dat Max zich nog tussen de Mercedessen nestelt. Hij heeft vandaag vanwege de motorproblemen met minder vermogen gereden. Morgen nieuw blok erin.
Ach, misschien had ze hem wel gevraagd om even een leuk kiekje voor haar instagram te schieten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijken prima maar door je knieën gaan om een foto te maken....beetje triest vind ik
Dan kom je echt iets tekort...
Ik zeg ook niet dat ze het er niet om doet maar toch.....quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Ach, misschien had ze hem wel gevraagd om even een leuk kiekje voor haar instagram te schieten.
Als vermogen niet belangrijk is, kun je die beter sparen als je er nog wat hebt liggen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed waarom je traint met een oude motor..
Om te sparen zou kunnen ja...aan de andere kant zou ik willen weten wat die nieuwe motor doet als coureurquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:50 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Als vermogen niet belangrijk is, kun je die beter sparen als je er nog wat hebt liggen.
Ze trainen vaak met een oude motor tijdens FP1. Als je voornamelijk met het afstellen van andere dingen bezig bent, is het zonde om de racemotor onnodig te belasten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Om te sparen zou kunnen ja...aan de andere kant zou ik willen weten wat die nieuwe motor doet als coureur
ok..klinkt logischquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze trainen vaak met een oude motor tijdens FP1. Als je voornamelijk met het afstellen van andere dingen bezig bent, is het zonde om de racemotor onnodig te belasten.
Tijdens FP2 of 3 komt de ‘echte’ motor er wel in.
Max heeft geen nieuwe. Rijdt morgen met een nieuwere, maar wel één die er al in heeft gelegen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Om te sparen zou kunnen ja...aan de andere kant zou ik willen weten wat die nieuwe motor doet als coureur
Oh ok.. dat is een ander verhaal dan..ik dacht een nieuwe met veranderingen die niet in de auto zijn getest...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:00 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Max heeft geen nieuwe. Rijdt morgen met een nieuwere, maar wel één die er al in heeft gelegen.
Nope gewoon een gebruikte spec 3.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ok.. dat is een ander verhaal dan..ik dacht een nieuwe met veranderingen die niet in de auto zijn getest...
okquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nope gewoon een gebruikte spec 3.
In Monza krijgen ze een nieuwe motor (Spec 4)quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ok.. dat is een ander verhaal dan..ik dacht een nieuwe met veranderingen die niet in de auto zijn getest...
Misschien rare vraag maar het is zeker niet bekend wat de veranderingen zijn?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In Monza krijgen ze een nieuwe motor (Spec 4)
Die hebben Albon en Kvyat dit weekend al.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In Monza krijgen ze een nieuwe motor (Spec 4)
Meer vermogen en betrouwbaarheid aldus Honda.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien rare vraag maar het is zeker niet bekend wat de veranderingen zijn?
Niet tijdens echte testdagen maar wel heel voor uren op de testbank die ook aan de simulator verbonden is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok
Ik neem ook aan dat nieuwe motoren wel eerst getest worden op testdagen of niet?
Ik lees hier dat ze het 2 jaar geleden al over Spec 4 haddenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:19 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Meer vermogen en betrouwbaarheid aldus Honda.
Oh dus het risico is minimaal..ik neem aan dat ze dan ook vibraties en alle andere omstandigheden meenemen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:20 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Niet tijdens echte testdagen maar wel heel voor uren op de testbank die ook aan de simulator verbonden is.
Die nooit in de McLaren gezeten heeft, dus die lepelen ze nu in de RBRquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik lees hier dat ze het 2 jaar geleden al over Spec 4 hadden
https://www.gpupdate.net/(...)en-tijdens-training/
De simulator van Red Bull is enorm geavanceerd dus die is goed nauwkeurig en kan ook verbonden worden aan de simulator waardoor de motor de responses van de simulator over neemt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh dus het risico is minimaal..ik neem aan dat ze dan ook vibraties en alle andere omstandigheden meenemen.
Elk jaar een nieuwe motor en elk jaar beginnen ze weer bij spec 1.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik lees hier dat ze het 2 jaar geleden al over Spec 4 hadden
https://www.gpupdate.net/(...)en-tijdens-training/
Jij zit een stuk verder weg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:15 schreef Schnitzels het volgende:
Iemand enig idee hoe de Max Verstappen tribune ingedeeld is? Ik heb twee kaarten gewonnen in Block I, maar mijn oom heeft twee kaarten in Block M. Is het gewoon op letter één block per keer, of zit er een andere volgorde in met bijvoorbeeld twee of drie blocken boven elkaar.
Koekoekquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:55 schreef twiFight het volgende:
Nee, de verschrikkelijke oetlullen zijn alleen de media die bij elke zucht van Mercedes drie artikelen schrijven en alle kijkers die er élke keer toch op klikken en verontwaardigd gaan doen.
Mercedes vertelt al 5 jaar elke race hetzelfde smoesje en mensen blijven maar happen. De oetlul zie je in de spiegel, vriend.
Welkom bij de hedendaagse "journalistiek". Waar niks wordt onderzocht, alles klakkeloos wordt overgeschreven en ieder non-nieuws kan worden verdraait tot clickbait.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:55 schreef twiFight het volgende:
Nee, de verschrikkelijke oetlullen zijn alleen de media die bij elke zucht van Mercedes drie artikelen schrijven en alle kijkers die er élke keer toch op klikken en verontwaardigd gaan doen.
Mercedes vertelt al 5 jaar elke race hetzelfde smoesje en mensen blijven maar happen. De oetlul zie je in de spiegel, vriend.
Olav ging weer vuistdiep in het achterste van Max zitten, als een zenuwachtig scholier die namens de schoolkrant een paar vragen mag stellen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
Was F1 café nog de moeite waard om terug kijken?
Nou vooruit......ff herhaling kijken dan
twitter:RacingPointF1 twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 11:32:37Nothing to see here...#MakeItCount #F1 #BelgianGP https://t.co/fRFZktuGM2 reageer retweet
Een fotootje knippen. Jeetje wat erg. In sommige landen wordt zo'n vrouw direct verkracht door 5 bronstige Neanderthalers en vervolgens gestenigd wegens overspel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |