er zijn gewoon eieren gelegd en nu denken ze ineens dat dat kuikentjes gaan worden. Dom Dommer en Domstquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:06 schreef sjampoeh het volgende:
tis nog maar 15u![]()
waarom zijn ze nu weer kippen aan t het knutselen
die kippen leggen natuurlijk elke dag eieren maar worden niet geraapt, in het begin wel. Ik denk dat als je daar het terrein afstruint dat je heel wat eitjes zou kunnen vinden. Meest doen ze het op een vaste plek of in het ki[ppenhok maar deze lopen natuurlijk overalquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:08 schreef Dotteke het volgende:
De kip wordt opgesloten door twee dames met klapperende eierstokken omdat ze denken dat de eieren die hun huisje gevonden zijn bevrucht zijn
De kip............die kijkt niet naar de eieren om
[ afbeelding ]
Ik verdenk ze ervan om ze zelf daar te hebben neergelegd, alles voor een momentjequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:18 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die kippen leggen natuurlijk elke dag eieren maar worden niet geraapt, in het begin wel. Ik denk dat als je daar het terrein afstruint dat je heel wat eitjes zou kunnen vinden. Meest doen ze het op een vaste plek of in het ki[ppenhok maar deze lopen natuurlijk overal
Oh jeequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:19 schreef Mumbojumbo het volgende:
Iedereen weet toch dat als een kip eieren onder een vrouw haar bed legt.
Dit een teken van vruchtbaarheid is en een spoedige zwangerschap voorspelt?![]()
Wie zal het zijn? Of allebei?
Hij vraagt zich af of hij wel ballen in zijn broek heeft zittenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:28 schreef sjampoeh het volgende:
jess tegen maris: brandon trekt zich niet af
15 maanden nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:28 schreef sjampoeh het volgende:
jess tegen maris: brandon trekt zich niet af
Ohww,, is dat een date, een lekkerder kind dan die vorige, jammer alleen van die Clark Kent bril, zeker verplicht van Achterquote:
Ze heeft zo'n typische kopquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is er mis met Annie(nee zo heet ik niet)
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Straks doet ze haar make up af en d'r pruik af is het Harry![]()
quote:
Ze was al eerder geweest zei zequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze komt mij bekend voor dat mokkel date van Brandon
Ah op de markt ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze was al eerder geweest zei ze
Ze wil zijn tassie niet vasthouden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is er mis met Annie(nee zo heet ik niet)
Nah,.. ziet er goed Hollands uit. Frisse tieten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:40 schreef puzziepie het volgende:
Van welke Russisch/Poolse website hebben ze haar geplukt?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:40 schreef puzziepie het volgende:
Van welke Russisch/Poolse website hebben ze haar geplukt?
Hhmm apartquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, toen er nog niet zo veel stond ze, maar iedereen daar lijkt haar te kennen
Ze moest van Dokter Snottie diep inademen. Vroeg dan waar zijn pijn had. Hij had alleen zijn witte jas niet aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
Rug?. nee au au hiero met bukken
Wat heb je gedaan?
Nix eehh dansjes
Ohhw
Longen..Aldus Dokter Jessie
[ afbeelding ]
dr snugglesquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze moest van Dokter Snottie die inademen. Vroeg dan waar zijn pijn had. Hij had alleen zijn witte jas niet aan.
Fruts heeft te weinig neuking gehad, daar is dat frêle lichaampje niet tegen bestand, van 4x per dag naar 2x en dan ineens cold turkey afkickenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze moest van Dokter Snottie die inademen. Vroeg dan waar zijn pijn had. Hij had alleen zijn witte jas niet aan.
Oja, maar dan met een futuristische bril.quote:
Dat zal het zijn..... eiwitten tekort. Die spuitjes waren op rantsoen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Fruts heeft te weinig neuking gehad, daar is dat frêle lichaampje niet tegen bestand, van 4x per dag naar 2x en dan ineens cold turkey afkicken
Hebben zelf rammelende eierstokken. Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:47 schreef 5thencounter het volgende:
Hier broeden 2 debielen
[ afbeelding ]
Hoop dat ze de boel onderkakken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:45 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Dus van Franterpalace naar Kippenklooster II
Normaal word haar ruggetje een paar keer per dag opgeduwd, goed voor om wervels soepel te houden, valt nu tegenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zal het zijn..... eiwitten tekort. Die spuitjes waren op rantsoen.
Ik kijk eerst altijd naar de kop , en dat zegt me genoegquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nah,.. ziet er goed Hollands uit. Frisse tieten.
Ah thnx!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:53 schreef snetje het volgende:
Shelley pakt weer iets zonder te overleggen ... Andrea zegt dat ze daar gezeik mee gaat krijgen en het in ieder geval even moet aangeven ...
Zo weten ze iig zeker dat niemand hun huisje gaat inpikkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoop dat ze de boel onderkakken.
Hele lappen plotter folie gaat er nu doorheen ...quote:
HihaHo en ik lig liever iedere dag in bed Milani.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:55 schreef 5thencounter het volgende:
Dat worden ook steeds ziellozer geacteerde showmomentjes kneuterig uitgevoerde " liefdevol vriendinnetje kust stoere ongekaakbare vriendje scene III act VI " en dat de godganse dag en avond
[ afbeelding ]
Ik ik ik wultquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Hele lappen plotter folie gaat er nu doorheen ...
Jammer dat brandoff meer van de plus en min polen isquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:56 schreef DKUp het volgende:
Een slimme meid met bijna haar tieten uit haar hemdje, genieten.
Het is Miloontjes rol van haar leven.. Jensie bijstaan als figurante de hele dagquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
HihaHo en ik lig liever iedere dag in bed Milani.
Meer van de min is hij, de energie stroomt eruit door hem.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:58 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Jammer dat brandoff meer van de plus en min polen is
Naartjes pizza in de trek en vingerkuil......quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:01 schreef Maria. het volgende:
hoeveel komen er vanavond mariska pizza eten?....max was 15.......( ik hoop op ...nul.....)...
Leuk hoe Franny in beeld stapt ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
Is Adje nog wel normaal of zet zijn Parkinson nu echt door.. dat schokken als "lollige dingen" verteld is al raar, maar zijn loopjes worden ook al Silly Walks waardig
[ afbeelding ]
Maar zo werkt het wel..... 'ikke alles en een ander niets, dan voel ik me gelukkig en is mijn Utopia geslaagd en ga ik het buiten ook maken'.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Zo weten ze iig zeker dat niemand hun huisje gaat inpikken![]()
Niet dat ze er zelf wat aan hebben, maar ach kleinigheidje
Leuke exit als hij zo loopt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
Is Adje nog wel normaal of zet zijn Parkinson nu echt door.. dat schokken als "lollige dingen" verteld is al raar, maar zijn loopjes worden ook al Silly Walks waardig
[ afbeelding ]
Waarom niet? Iedereen mag toch trots zijn op zijn of haar lichaam?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:09 schreef DKUp het volgende:
Waarom zo pronken met tieten als je ze wel of niet hebt.
Dat is pesten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:12 schreef snetje het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ze dat niet doorzetten ...
Het is een educatief programma en niet wie is het lekkerste wijf met tieten op tv.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Waarom niet? Iedereen mag toch trots zijn op zijn of haar lichaam?
Valsquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny weer ff stoken, nu bij Dylan. Gerrit had iets gezegd over Dylan en Andrea. Dylan is er niet blij mee. Franny zichzelf schoon praten: ik snap wel hoe het zit wwwhhhooorrrr, maaarwhrrr......![]()
![]()
Np er zijn meer batterijen dan kerkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:17 schreef DKUp het volgende:
Dit gaat hem ook al niet worden voor Brandoff.
Wat een smerig pokkewijf is dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:18 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ah gelukkig. Stookstaartje Fran is weer on tour.
Nu bij Dyll over hem en Andrea, heeft ze van Ger.
De Date van Brandonquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie is die leuke dame bij Brandon op het bankje?
Die wordt ook maar bestuurd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat een smerig pokkewijf is dat.
Vanmorgen hadden Gerrit en hij nog een leuk gesprekje over de post van Gerrit waar ook een foto van Christel met Kaylee bij zat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:20 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ger en Dyll naast elkaar bij de pc's.
Je ziet aan Dylls kop dat hij in gedachten Ger's poten aan het breken is.
Nou ff moed verzamelen knulquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:20 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ger en Dyll naast elkaar bij de pc's.
Je ziet aan Dylls kop dat hij in gedachten Ger's poten aan het breken is.
Ik denk dat je je daar echt in vergist.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die wordt ook maar bestuurd.
En heeft geen idee waarmee ze bezig is.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is een educatief programma en niet wie is het lekkerste wijf met tieten op tv.
Ja, hij blies zich op, maar liep weer leegquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:24 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Mmm weer slappe hap zo te horen, blijft een laf chihuahuatje
Ja, dit is toch best een leuke meid. Kan me wel voorstellen dat Brandon zich wat opgelaten voelt. Bij een eerste date wil je geen camera er op hebben staan lijkt mij. Het is al spannend genoeg allemaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie is die leuke dame bij Brandon op het bankje?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:29 schreef DKUp het volgende:
Aseksueler kunnen we het niet maken wel leuker.
Zag je hoe ze die pleister open maakte?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
Lexie kijkt naar haar open wond.. blért intussen Ingriiiiddd,, ( De kip) die de silo in komt lopen.. onbenul da mens, op alle vlakken
Net niet, de verkeerde streamquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zag je hoe ze die pleister open maakte?
Jammer, ze zat te pielen aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Net niet, de verkeerde stream
dat een kind baren goed gingquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jammer, ze zat te pielen aan de buitenkant.![]()
![]()
Echt, dommer kom je ze niet tegen.
En dan daar waar de grootste rotzooi rondvliegt.. nou ja, ik ga er maar vanuit dat zelfs Lexies wonden te stom zijn om te ontsteken..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jammer, ze zat te pielen aan de buitenkant.![]()
![]()
Echt, dommer kom je ze niet tegen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dan daar waar de grootste rotzooi rondvliegt.. nou ja, ik ga er maar vanuit dat zelfs Lexies wonden te stom zijn om te ontsteken..
zou ze al aan het dementeren zijn?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dan daar waar de grootste rotzooi rondvliegt.. nou ja, ik ga er maar vanuit dat zelfs Lexies wonden te stom zijn om te ontsteken..
Dat idee ging hier in de cos ook een tijdje rondquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:37 schreef mazaru het volgende:
Lege batterij heeft iemand uit een club laten zetten omdat ze dacht dat hij homo was
De nummer 1quote:
en dat mag niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:37 schreef mazaru het volgende:
Lege batterij heeft iemand uit een club laten zetten omdat ze dacht dat hij homo was
Lolquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:37 schreef mazaru het volgende:
Ik denk het nog steeds. Hij is alleen te leeg om het toe te gevenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat idee ging hier in de cos ook een tijdje rond
Lege batterij was heel beledigd en is naar de eigenaar gegaan die natuurlijk gelijk dat meisje eruit heeft gegooid.quote:
Dat zou wel heel erg zielig zijn, wel een mooie gamechange voor Lex, dat PT worden en een eigen sportschool in Utopia willen is met recht een Utopiequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
zou ze al aan het dementeren zijn?
Educatief? In welke zin?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is een educatief programma en niet wie is het lekkerste wijf met tieten op tv.
Net als Jens, hoewel ze misschien gewoon bi zijn. Maar dat evenmin toegeven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk het nog steeds. Hij is alleen te leeg om het toe te geven
Ik dacht eerst aan verstandelijk beperkt, toen aan Korsakow..Ook de overgang vloog door mijn hoofd...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg zielig zijn, wel een mooie gamechange voor Lex, dat PT worden en een eigen sportschool in Utopia willen is met recht een Utopie
Maar dat wat ze zegt te hebben heeft ze juist niet, ze kan foutloos voorlezenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan verstandelijk beperkt, toen aan Korsakow..Ook de overgang vloog door mijn hoofd...
Lijkt zo net een kinderverhaaltje. 😂😂quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:42 schreef mazaru het volgende:
Lege batterij heeft wel eens gezien dat een vader zijn zoontje sloeg.
Natuurlijk is lege batterij erop af gestapt en gevraagd of pa wel goed bij zijn hoofd is. Lege batterij is voor niemand bang! HA
Hij liet net ook al zijn knokkels kraken! Lege batterij is stoer.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lijkt zo net een kinderverhaaltje. 😂😂
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:42 schreef mazaru het volgende:
Lege batterij heeft wel eens gezien dat een vader zijn zoontje sloeg.
Natuurlijk is lege batterij erop af gestapt en gevraagd of pa wel goed bij zijn hoofd is. Lege batterij is voor niemand bang! HA
Hij liet net ook al zijn knokkels kraken! Lege batterij is stoer.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, omdat heel veel mensen roepen, als hun kind niet mee kan komen op school, oh hij/zij is dyslectisch...Dom..daar wil niemand aan tegenwoordigquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dat wat ze zegt te hebben heeft ze juist niet, ze kan foutloos voorlezen
Tja ze moet toch ergens tegen schuren als Gerrit niet beschikbaar isquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Krijg nou wat!Franny is aan het schuren. Huh? Ze doet iets zinvols.
Ja, zo'n Nijntje Pluisverhaalquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat dit over Alex gaatquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:46 schreef mazaru het volgende:
Lege batterij is ook op een hardstyle festival geweest! Lege batterij had al een jongen gewaarschuwd dat hij niet aan zijn zusje moest komen.
De jongen luisterde niet naar lege batterij![]()
BAM!!
Kwam een hand bijna in zijn kruis hij vraagt ''wat ben je aan het doen ''quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:46 schreef mazaru het volgende:
Lege batterij is ook op een hardstyle festival geweest! Lege batterij had al een jongen gewaarschuwd dat hij niet aan zijn zusje moest komen.
De jongen luisterde niet naar lege batterij![]()
BAM!!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat dit over Alex gaat
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat dit over Alex gaat
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:47 schreef mazaru het volgende:
Er heeft ook wel eens een meisje aan het kruis van lege batterij gezeten! Lege batterij zei 'HEY! Wat denk jij de fak te doen! Blijf van me af joh!
Lege batterij is zuinig op zijn kruis
Nou ja, ik zag lege batterij en dan denk ik automatisch aan Alexquote:
Pas je op, strakt krijg je kortsluitingquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:48 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Kwam een hand bijna in zijn kruis hij vraagt ''wat ben je aan het doen ''
Dat is een Duracell! Dit is lege batterijquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, ik zag lege batterij en dan denk ik automatisch aan Alexwaarvan ik weleens hoopdat haar batterij leeg is.
20 denk ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:50 schreef sjampoeh het volgende:
meisje: toen ik 18 was
hoe oud is die chick
Ik zit me te verbazen over dit gesprek.. Zoveel gewauwel met een houding die heel volwassen moet lijken..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:50 schreef sjampoeh het volgende:
meisje: toen ik 18 was
hoe oud is die chick
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pas je op, strakt krijg je kortsluiting
Ze is ouder dan Mylenequote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:52 schreef mazaru het volgende:
Lege batterij heeft ook wel eens ruzie met de buurman gehad. Lege batterij was toen een jaar of 18. Lege batterij heeft toen BAM tegen de raam van de auto van de buurman getrapt.
Lege batterij ging toen op zijn platte bek.
De date van lege batterij vind dat raar. De date vind dat lege batterij de spiegel eraf had moeten trappen. Dat was veel makkelijker geweest voor lege batterij en dan was hij niet gevallen.
Dikkie Dik stylequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:52 schreef mazaru het volgende:
Lege batterij heeft ook wel eens ruzie met de buurman gehad. Lege batterij was toen een jaar of 18. Lege batterij heeft toen BAM tegen de raam van de auto van de buurman getrapt.
De date van lege batterij vind dat raar. De date vind dat lege batterij de spiegel eraf had moeten trappen. Dat was veel makkelijker geweest voor lege batterij en dan was hij niet gevallen.
Educatief gesprekquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:52 schreef mazaru het volgende:
Je hebt talent.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:47 schreef mazaru het volgende:
Er heeft ook wel eens een meisje aan het kruis van lege batterij gezeten! Lege batterij zei 'HEY! Wat denk jij de fak te doen! Blijf van me af joh!
Lege batterij is zuinig op zijn kruis
Mazquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
Lege batterij heeft toen hij op zijn fiets zat ook wel eens een bromvlieg doorgeslikt. Lege batterij voelde hem helemaal in zijn keel zitten. Dat was erg jonguh! Lege batterij voelde hem zo zakken. Dat vond lege batterij niet leuk
[ afbeelding ]
Ik word hier zo melig vanquote:
kijk dan naar jessiequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik word hier zo melig van![]()
Wat is die gozer bloedsaai!
Hij heeft het idee dat hij in een circus terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:02 schreef sjampoeh het volgende:
jess vindt het niet leuk dat merel tv aan t maken is ? (poging tot) mbt kipjens
dat geluid brrrr net als een vork over een bord enzquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ze niets doen is het ook niet goed
Nee, maar eerder deze week vond Merel kippenstront tussen haar kleren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
De eieren gate.. iemand heeft gewoon een berg eieren onder Merels bed geschoven.. al uren geen broedse kip te bekennen..
Zoiezo al een smerige zooi zo'n luizenbaal onder je bed, Merels bed notabene die vies is van zowat allesquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, maar eerder deze week vond Merel kippenstront tussen haar kleren.![]()
En dan zou je denken dat ze haar meuk onder haar bed vandaan heeft gehaald en alles ging schoonmaken.
Maar nee.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoiezo al een smerige zooi zo'n luizenbaal onder je bed, Merels bed notabene die vies is van zowat alles
Ahh vandaar , dan mag Frustie wel in de troep liggen omdat de Vrouw van de Baas van huis is...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Heel bijzonder. Maar die 2 mutsen zijn te beroerd om schoon te maken, dus dan maar zo. Ze slaapt toch steeds in de boot.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh vandaar , dan mag Frustie wel in de troep liggen omdat de Vrouw van de Baas van huis is...
Stelletje kleuters zijn hetquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Nou, ik hou het niet meer van de spanning. Mylene gaat kijken of de eieren bevrucht zijn.
Die kip was anders niet van het nest geweest volgens mij als het echt bevruchte eitjes warenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:14 schreef sjampoeh het volgende:
wat liggen er veelen de kip is nergens te bekennen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh.. weg met het ooievaar bord, de Show is over, geen kuikens maar uitsmijters straks
Dat was toch achterlijke Franny?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
Leen de bioloog die denkt dat honing stront is van bijen gaat wel even kijken of de eieren kuikens bevatten door met een deken over haar kop de eieren te schudden.
Nee, dat waren Jens en Leen. Ze zeiden dat het stront was omdat honing uit de kont van een bij komt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat was toch achterlijke Franny?
Ja hij kan naar huis.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:29 schreef DeKenau het volgende:
Denk dat het voor Brandon wel mooi is geweest
Tjonge, Jens ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat waren Jens en Leen. Ze zeiden dat het stront was omdat honing uit de kont van een bij komt.
Die is echt dommer dan hier gedacht wordtquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Tjonge, Jens ookDie had ik toch wel wat slimmer ingeschat
Jesi vraagt net ga je weg, nee zegt zequote:
En ze gaat tochquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jesi vraagt net ga je weg, nee zegt ze
Ze krijgen loon dus ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:44 schreef Dotteke het volgende:
ZIt je in Utopia zit je de dagen lang die kut kistjes te schuren. Lijkt wel gevangenis werk
ja zou ik ook zeggen #zewultwinnen #stemmenronselenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:50 schreef Dotteke het volgende:
Merel denkt dat de campinggasten hele leuke gasten zijn
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:48 schreef Straatverlichting het volgende:
Als ik dat mens hoor zingen, schieten echt de tranen in mijn schoenen .... Stompzinnig gekrijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das het enige wat ze kan, dom krijsen.
Dit in tegenstelling met merel. Dom schaap.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:50 schreef Dotteke het volgende:
Merel denkt dat de campinggasten hele leuke gasten zijn
ALs er straks twee lelijke dikke schuimpjes het terrein op komen kijkt ze er niet meer naar omquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:52 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling met merel. Dom schaap.
Alleen het "gegoede" volk mag haar aanspreken, en haar aandacht krijgen. De rest doet niet mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs er straks twee lelijke dikke schuimpjes het terrein op komen kijkt ze er niet meer naar om
Het is altijd een bepaald slag volk wat ze links laten liggen
Zou toch een stunt zijn dat er hier een kip binnen komt en een paar eieren legt ik dan me huis uit moetquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:57 schreef Flow3r het volgende:
Denkt ze nu werkelijk dat die kip gaat zitten broeden als zij daar zo dichtbij is ?
Merel maakt nooit onder haar bed schoon, dus dan krijg je datquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou toch een stunt zijn dat er hier een kip binnen komt en een paar eieren legt ik dan me huis uit moet
ZOu die stinkt zooi niet in me huis willen hebben
Oppakken die handel en ergens buiten neer zetten
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Merel maakt nooit onder haar bed schoon, dus dan krijg je dat
Dat is haar eigen festival-terreinquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Merel maakt nooit onder haar bed schoon, dus dan krijg je dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |