SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK deelnemers TDF '18:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen.
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:37 schreef El-Stinho het volgende:
@:Maxi-Mus heeft aan de verkeerde bloedzakken gehangen.
Zonder Maxi-mus hadden we nu tweede gestaan in de subleaguerace.quote:
Stuur je nu aan op een Maexit?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zonder Maxi-mus hadden we nu tweede gestaan in de subleaguerace.
Dooie mus haha.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zonder Maxi-mus hadden we nu tweede gestaan in de subleaguerace.
Met logica kom je niet ver in dit spel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:01 schreef hhh38 het volgende:
Ik had Izagirre (weet eigenlijk ook niet waarom), maar toen dacht ik verstandig te zijn en heb ik hem er weer uitgegooid. Fuck logics
Ik niet, maar misschien vanmiddag toch welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:11 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben erg tevreden met m'n opstelling voor morgen
¤ 717.594
quote:
Zonde van Pardilla, die gaat nog niet in de aanval al geef je hem er een miljoen voor.quote:
Exact dit. Vloek van het modschap.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Groep van 21, ik heb één man mee die verder iedereen heeft.
[ afbeelding ]
Verwacht ik ook, al pakken de mensen die een paar van die knollen als Arndt, Tosh etc hebben wel veel. Wel iets zakken, dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
2. Schade zal wel meevallen verwacht ik.
Bedankt aad300.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:14 schreef Mani89 het volgende:
2,3
2,4
En 0.
Waar 0, 1,2 had moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |